November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    haha nou ik weet het beter en blijf het zeggen. Mijn lichaam is er niet op gebouwd om kindjes te krijgen! Wij houden het er lekker bij eentje..hihi.

Ik wist het ook niet van dat ademhalen, maar vroeg het aan die kindercardioloog. Je wil toch weten wat normaal is en dat is bij Jaime gelukkig het geval. Niks mis met dr ademhaling. :D

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Ik zei van de week voor de gein tegen mn vriend of we nu alweer voor een 2e zouden gaan. Hij zat even raar te kijken, maar toen zei hij heel serieus:,, het is wel leuk als ze weinig verschillen qua leeftijd". Uhm nou ik dacht het dus niet dat ik nu gelijk alweer zwanger zou willen zijn :p

3. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    hier nog niet direct plannen voor nog een baby hoor,2 kids is zooooo leuk ,maar zoooo vermoeiend hihi
    mn man zit constant te zeuren voor een 3de baby :confused:
    hij ziet het wel zitten,maar heb hem wel even duidelijk gemaakt dat ik er altijd alleen voorsta omdat hij bijna nooit thuis is.gelukkig begreep hij dat wel,tis met 2 al best druk.
    maar als yorben wat ouder is wil ik er mss nog wel een 3de kindje bij,maar das in een hele verre toekomst hoor hahaha.

4. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    hahaha annemonique mannen hé kunnen heel serieus zijn heh,maar wel lief dat hij er nog eentje wilt,maar eerst maar even genieten van kyllian toch?

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nou ja je hebt van die mensen...Volgens mij is het ook niet zo goed voor je lichaam..
    en heb je eindelijk je lichaam weer terug moet je m weer uitlenen ;)

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    hahaah leuk omschreven linda,je lichaam uitlenen.als ik jou zo hoor komen er echt definitief geen kids meer heh?

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ja laat Kyllian maar eest kunnen lopen haha. We gaan in 2008 trouwen, dus wie weet gaan we daarna wel voor een 2e ;)

Lijkt me ook best zwaar om meerdere kids te hebben, maar ook wel weer superleuk! Eerst maar kijken hoe ik het met 1 kid kan combineren met mn werk ;)

8. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Idd eerst genieten van Kyllian hoor!

Moest net nog even denken aan de collega van Chiel hij heeft een dochtertje van nog geen 1 jaar. Dat kindje heeft een heel ernstige afwijking. Al tig keer geopereerd. De longslagader zat niet aangesloten op de long :confused: . Nu blijkt ook dat een van de kleppen is gaan lekken...zo sneu want die jongen kan niks. Altijd oppassen voor infectiegevaar etc voor dat meiske.

Nee dan valt dit echt nog erg mee al is leuk anders. Moest wel lachen om Chiel net...Hij zei ik ga je geen muppet meer noemen maar jij bent een 16 klepper..hihi

9. Sensee: Het is idd dubbel nieuws. Gelukkig dat het allemaal niet ernstigs is en dat de arts jullie hebben gerustgesteld.

Panda: Zielig heh die krampjes. Wij hebben nu dophius dat is een homeopatisch middeltje en dat werkt goed. Kan je bij een reformzaak halen.

Annemonique: Gaan ze bij de laatste controle nog een keer inwendig kijken? Ik dacht dat het voor controle voor de baby was en niet voor mij.

Jeetje jullie praten al over een 2e....
    Nou ff niet hoor hier. Ik vind eentje al druk zat. Ik vind het ook zo knap van de meiden hier die er 2 of 3 hebben. Petje af hoor voor jullie.

De gehoortest van Daynah was goed. Ze bleef lekker doorslapen, maar ja wat wil je als je heel de ochtend wakker ben geweest.
    We gaan zo ff naar de winkels. Ga alvast wat kerstkado's kopen.

Tot laterz

Lfs kelly

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Het is controle voor jezelf, Kyllian hoefde niet persee mee (maar ze vond het wel erg leuk dat hij wel mee was). Ze keek inwendig en vroeg hoe ik de bevalling vond e hoe het met me ging. Verder wilde ze weten hoe het met de BV was afgelopen en hoeveel Kyllian nu woog.

Super dat Daynah geslaagd is voor de gehoortest! :)

11. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    toch een beetje een opluchting Sens dat het niet heel ernstig is, er is wel wat inderdaad maar ze hoeven er nu niks aan te doen! en hopelijk in de toekomst ook niet!.

Hier een rustig dagje! mn beste vriendin komt straks nog even gezellig op visite en voor de rest gewoon lekker rustig aan & genieten!.[/i]

12. sappie

sappie Fanatiek lid

Je hebt helemaal gelijk, heb Lieke net in de tummytub gedaan en ze vond het echt SUPER ! Ze moest echt de hele tijd lachen (ik lag natuurlijk ook dubbel van het lachen). Zo schattig, alleen haar hoofdje nog boven water.
    Maar wat zijn ze sterk ! Lieke springt zowat uit de tub :confused: :confused: Echt zo hard afzetten, niet normaal ! Morgen weer in de tub ;) :D .

13. sappie

sappie Fanatiek lid

Wow Kelly, Daynah geslaagd voor de gehoortest ! Gefeliciteerd :D .

14. sappie

sappie Fanatiek lid

Hoor jullie allemaal over een 2e kindje. Ik wil heel graag een 2e kindje maar niet nu.... ik wil zo graag nog eerst genieten van mn meisje. Over 2 jaar of zo dan lijkt het me wel erg leuk !

15. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ik wil eerst ook goed genieten van onze meid hoor! als we voor een 2e zouden gaan dan misschien over een jaartje of 4, maar dat komt later wel!.

16. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi !

Net terug van het cb, alles goed. Heupjes, longen etc. geluisterd en allemaal keurig. Wat betreft haar uitslag is idd die hormonenuitslag en zou met een weekje of zo weg moeten trekken. Het huilen/niet in bed willen slapen moeten we gewoon ff volhouden zolang het huilen niet helemaal hyper wordt, anders haar ff troosten en dan terugleggen.

Ik ga zo eens proberen nog een uurtje te slapen denk ik, maar dan moet ik wel met mijn hoofd onder het dekbed gaan liggen, want mevrouw is het nog niet met haar bedje eens :D

De kraamvisite van vanmiddag heeft zelf afgebeld wegens ziekte, en de visite van vanavond hebben wij afgebeld omdat Werner nog steeds snipverkouden is en ik weinig zin heb weer alleen met de kraamvisite te zitten. Dus een 'rustige' avond en kunnen we ongestoord proberen Marit beter in haar bed te laten slapen :).

Tot later !!!

17. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik ben ook bij het CB geweest. Emme weegt nu 3470 gram. Weer 150 erbij sinds vorige week. Prima dus. Verder was ook alles goed.

Heb net een voeding met speen 2 gegeven van Avent. Dat gaat stukken beter zeg!

Ik moet nu ook nog niet aan een 2e denken. Over een jaartje ofzo lijkt het me wel weer leuk om te gaan proberen.

Pim

18. Jeetje wat is het al druk in de AH zeg. Niet normaal en alleen maar door de Kerst. Trouwens in alle winkels is het superdruk. Had geen zin meer in kerstkado's te kopen.
    Ik moest alleen ff naar de Kruidvat omdat Sabino gisteren de verkeerde luiers had gekocht voor premature. Dat pas ze natuurlijk niet.

Conny: Fijn dat alles goed was bij het cb. Wij hebben een beetje het zelfde probleem met Daynah niet in het bedje willen slapen en alleen maar bij papa en mama. Heel de ochtend is ze wakker geweest en nu is ze zo moe dat ze wel slaapt.

Ga ff bankhangen en daarna eten koken. Vanavond een vriendin op bezoek. Ik hoop dat Daynah een beetje rustig is en geen last krijgt van krampjes.

Tot laterzzz

Lfs kelly

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nou Pim Emme is prima gegroeid dan. Ik had het nl. nog eens gevraagd aan de kindercardioloog en die zei ook dat baby's per week 150 gram aankomen. Te veel is ook niet goed heh!

En die speen 2 ook bij jou nu. Beter heh. Zo'n minigaatje is toch ook niks.

20. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Kel is het nu al druk in de winkels..tjee dat gaat wat worden straks. Vreselijk altijd om dan boodschappen te doen. wij beginnen al met inslaan ver tevoren (lang houdbare dingen dan).

Oh mijn liefie is aan het huilen...etenstijd. Ik ga haar lekker pakken en eten geven en knuffeleln :)

Deel Deze Pagina