HOERA VOOR JILL....6 MAANDJES ALWEER Mooi moederdagkado Robine. Sensee: Gave buggy zeg. Ik vind hem erg mooi. Wel zonde van die andere, lekker op marktplaats zetten zoals Robine zei. Ik ga even met me meisje douchen. lfs kelly
Senseemillia: Gave buggy, echt mooi, en ideaal dat hij zo compact opgevouwen kan worden ! Gelukkig dat het allemaal uiteindelijk meeviel bij Jaime bij de huisartsenpost, maar groot gelijk dat je even gegaan bent, liever zekerheid. Bij Jaime heeft de puffer dus eigenlijk nog niet genoeg verbetering gebracht? Robine: Wauw, gaaf, de Chicco Polly. Ik heb hem in de winkel zien staan, maar nu dus 2ehands de Chicco Mama, heerlijk ideaal dat ding ! En sorry, maar ik ben gewoon een ei met verjaardagen en zo, en heb dus geen enkele verhalfjaardag in de gaten (gehad), nog proficiat ! Mooie mamafiets trouwens ! Kelly: Ach, jouw meisje ook nog zo snottie, heel veel beterschap ! En schattige foto weer trouwens, ik blijf jaloers op die lange en vele haren ! Jacq: Wat stoer om die praktijk waarschijnlijk over te gaan nemen, een hele stap maar wel een gaaf avontuur ! Zielig dat Pippa zo ziek was, heel veel beterschap voor je meisje ! Fajah: Oeps, ook beterschap voor jou en Jaaron, balen dat je van een broodje zo beroerd wordt ! Ik ga eens een klessebes uit bed vissen. Ze heeft vanmiddag van 13.30 tot 16.00 uur geslapen, ik weet niet wat ik meemaak vandaag !!!
Spammen lukt ff niet. Anders ff kijken op http://www.mutsy.nl/products/spider/folding. Ik vind het van de wandelwagen ook zonde, maar moet zeggen ik vind het zo'n onhandig ding. Voorlopig houden we hem nog even. Even aankijken welke we ook hier gebruiken, al moet ik zeggen dat ik vermoed dat we de spider errug vaak gaan gebruiken. Hij is erg relaxt. We hebben ook niet zo heel veel plaats hier heh.
Oh en voor de indruk hoe klein die dan gevouwen is.. Chiel had hem vast, het ding komt vanaf de grond tot zijn knie. Nu is Chiel 193, maar nog heeeel klein dus.
Nou eerst merkte ik wel wat verschil, maar nu ze weer verkouden is geworden is het weer terug bij af, of zelfs nog erger. Werkt het bij Marit wel? Marit krijgt 4 puffers per dag toch? Jaime maar 2.
Oh en het laatste over de pink spider...hij kan ook in een speciale transittas! Handig, ga ik die morgen gelijk halen... Chiel vindt alleen dan de kleur roze niet zo, heeft liever zwart. Ach ik zie wel. ik ga bankhangen nu. Liefs Sens
Gelukkig niets ernstigs met Jaime aan de hand. Leuk die Spider! Wel zonde van de andere wagen, maar als je er geen schik mee hebt en íe te veel ruimte inneemt is het ook niets. Robine, je hebt denk ik idd meer aan een mamafiets dan aan een scooter. Mooi hoor! Ik heb mijn fiets nog niet. Degene van wie ik 'm heb gekocht krijgt haar fiets in week 25, dan koop ik haar fiets. Jacq, leuk hoor een eigen praktijk. Wel een hele stap hoor! Leuk! Ga douchen, kom net van de crosstrainer af.
Jill proficiat met je half jaartje!! sens; gave buggy! Denk dat je die ook meer zult gebruiken dan de wandelwagen, veel hendiger Wij hebben een buggy van Chicco, die kan ook aardig plat. Beterschap voor Jaime, hoop dat ze snel weer de oude is! Kelly; ook beterschap voor Daynah. Nog een paar daagjes dan lekker op vakantie! conny; goed zeg van Marit dat ze doorsliep en nu...hopen dat ze het volhoudt. WE zijn het weekend in bij vrienden in Huizen geweest. Hebben bij mijn vriend's ouders gelogeerd, we hadden gister feest. Mijn schoonouders hebben op Milou gepast. Ze is echt super lekker in d'r velletje! Vandaag heeft ze voor de eerste keer zelf gerold, van rug naar buik en terug. En daarna nog een keer....goed he! En..............ze heeft sinds 4 maanden weer een gewoon huidskleur huidje bijna niet meer rood en schilferig...ben zo blij! MOrgen naar de dietiste en misschien kan ik dan wel een fruitje gaan proberen bij d'r ... \/ Truste allemaal voor straks
hey, jaime:wat een mooie buggy heb je gekregen zeg van mama en papa.leuk kleurtje,maar die kleur heb ik niet gekregen hoor,ik heb een andere kijk maar in mijn album.groetjes yorben. kelly:echt vervelend dat daynah nog ziek is,laten we hopen dat ze voor woensdag beter is,anders is het een slecht begin vd vakantie. robine:leuke fiets die je krijgt.en natuurlijk GEFELICITEERD MET JILL HAAR HALF JAARTJE. DIKKE KUS XXX.woensdag word yorben 6 mnd. wij zijn vanmorgen ook om een nieuwe buggy geweest. zie foto in mn album,hij is heel makkelijk voor op vakantie enzo.makkelijk inklapbaar en compact. ik gebruik de grote buggy nog voor als ik om boodschappen ga te voet of als ik jaaron ophaal van school,als ik met de auto weg ben neem ik die kleinere buggy mee. ik had nog een kleine buggy van jaaron,maar die is bijna 4 jaar oud,en heeft de nodige vlekjes hihihi van het morsen dus ik wou graag voor yorben een nieuwe,hij hoeft tenslotte niet alle afdankertjes van zn broer hé,hij mag ook weleens wat nieuws.de buggy heeft me maar 43,95 gekost hij was in de aanbieding. yorben vind het heel leuk nu kan hij alles zien. de reiswieg staat weer op zolder,hij is nu voor 2 kids gebruikt ,maar ziet er nog super goed uit.bewaren dus maar wie weet komt er nog wel een kindje ik ga zo mn bed in,moet morgen weer werken.af en toe nog buikkramp,maar dat zal wel overgaan.bevallen is erger hihihi. weltrusten.xxx p.s.nieuwe foto's in mn album!
Hallo allemaal, Ben d'r ook weer effe. Wij zijn vanmiddag naar Fun Palace (speelparadijs voor kids) geweest met Rick. Timo is bij mijn moeder geweest. Rick vond het geweldig, lekker ravotten op de springkussens (met mama samen jaja) en in de ballenbak etc. En hij had natuurlijk alle aandacht van papa en mama aangezien zijn kleine broer er niet bij was. Pim: Lekker hoor op de crosstrainer, ik zit nog steeds te wachten, ik hoop m toch van de week te mogen ontvangen. Robine: Jippie Jill een halfjaar, gister was Timo een halfjaar oud, heb ik natuurlijk wel aan gedacht maar niet aan gedacht om het hier neer te zetten hihi. Mooi hoor je mama fiets! Jacq: Ach gossie arme Pippa, ik hoop dat t snel weer beter gaat met haar. Enne spannend hoor de ontwikkelingen aangaande de praktijk. Sens: Mooie buggy voor Jaime, wij hebben een Mclaren is nog van Rick geweest en is echt een prima ding. Je kan m dus ook inklappen maar helaas is ie dan niet zo klein als de Spider van jullie maar wij hebben een grote auto (VW Touran) dus ruimte zat! Beterschap voor Jaime! Fajah: Oeps toch wat verkeerds gegeten jullie! Ik denk ook wel dat bevallen zeerder doet maar een rommelende maag vind ik ook nooit lekker hoor. Beterschap voor jullie! Kel: Natuurlijk ook beterschap voor Daynah. Wat een leuke foto, volgens mij heeft ze krullen, heeft ze van jou denk ik? Brennie: Fijn hoor dat t met Milou zo lekker gaat, kan me voorstellen dat je helemaal blij word van haar gave huidje. Conny: heerlijk zeg die Marit, zo goed slapen! Ze begint het door te krijgen. Annemo: De buggy word hier ook voor als we met de auto weggaan gebruikt (wat een rare zin). Hier in t dorp gebruik ik ook de grote buggy. Nou dames spreek jullie gauw weer! P.S. waar is trutje?
JILL & TIMO: Van harte gefeliciteerd met jullie 6 maandjes!!! ben heel moe, net thuis, dus reageer morgen weer even
Mogge, Wat was er een hoop bijgeschreven gisteren zeg. Sens: hoe is het met Jaime nu? Gelukkig was er niks ernstigs aan de hand. Mooi buggy! Saskia: Funpalace klinkt heel gezellig! Kan me voorstellen dat Rick helemaal genoten heeft. Waarschijnlijk heeft ie ook heel goed geslapen of niet? Jacq: Wat sneu dat Pippa nog zo ziekjes is. Beterschap voor haar! Fajah: Ben je weer helemaal hersteld? Balen dat de eten verkeerd gevallen is. Hoe is het met Jaaron? Brennied: Hiep hoera! Milou heeft gerold! En mooi dat haar huid niet meer rood is, wat een geruststelling he? Conny: Heeft Marit goed geslapen vannacht? Semmi: Hoe was je weekend in Cappelle? Charissa: Hoe ging het met werk? Viel het mee? Ik ga nu lekker samen met Moira douchen. Tot later allemaal
p.s. Moira had zaterdag zelfgemaakte aardapples en wortelen gehad. Zondag aardappelen, doppertjes en peulen gehad. Nou, lekker smullen was dat. Moet nog even kijken wat we vanavond gaan eten
Hey... Milou mag vanavond haar 1e fruithapje...peer wordt het!! Kom net bij de dietiste vandaan en we gaan ermee starten 3 dagen achter elkaar proberen en dan het volgende fruitje..ben benieuwd. Hoe maken jullie die fruit zo klein? Met een staafmixer? Verder gaat het echt super met d'r..ik kan het niet vaak genoeg zeggen; ik ben zo blij! sal; en lekker gedouched met MOira? Late reactie; maar wat gaaf dat jullie de tickets gaan boeken...echt leuk zeg! zal je moeder echt super vinden. Idd dan is het daar winter hihi..raar he. TIMO nog PROFICIAT MET JE 6 MAANDJES!! fajah; nog ff over zemelenbadje ik had kei dure gekocht van 10 euro ofzo van Wolo? Die is nu uit de collectie, maar ben vandaag bij kruidvat geweest en heb hun eigen merk zemelenbad gekocht voor 1,89 Hoop dat Milou ertegen kan....zit wel iets of wat parfum in toch? Ga straks ff naar mijn aanstaande nieuwe fiets kijken, de fietsenman zou hem helemaal opknappen en dan kon ik zeggen of ik hem wou kopen of niet. Mijn moeder kwam vorige week aan met een voorop stoeltje met scherm en achterop stoeltje, beide van Bobike. Gaaf he!
brennied:ik weet eigenlijk niet of er in die zemelen van kruitvat parfum zit.yorben verdraagt het nog steeds goed dus ga echt niet veranderen,en ik doe hem om de dag in bad,want als ik hem elke dag badder dan merk ik dat gelijk aan zn huidje,vooral zn wangetjes krijgen dan pukkeltjes. met eczeem moet je uitkijken met hapjes waar tomaat of ei inzit heb ik gehoord daarvan kan de eczeem erger worden ,dit geef ik dus niet aan yorben.hopelijk kan milou het fruithapje goed verdagen,dan ben je al een heel eind.ik help je duimen. sal:het gaat wel weer met mij en jaaron,ik merk wel dat ik wat slapjes ben door steeds diarree te hebben gehad,maar ik ben vanmorgen gaan werken en het ging wel.moira zal vast lekker gesmuld hebben van jou kookkunsten .