Hoi allemaal, Moest heel erg veel bijlezen, dus ga een poging doen om op iedereen te reageren. Brennied; Wow Milou vanavond haar eerste fruithapje, geweldig om te lezen dat het zo goed met dr gaat ! Veel plezier met geven vanavond. Salomina; wat een leuke pasfoto van Moira, echt een mooi meisje. Fajah; wat een verhaal zeg over die tattoo man, wel balen dat het weer niet doorging. Wat vervelend dat jullie zo ziek zijn geweest. Gelukkig gaat het nu weer goed. Kelly; hoe gaat het nu met Daynah, wat vervelend dat ze zo ziek is. Op de foto ziet ze er wel geweldig uit. Ik hoop voor jullie dat het woensdag weer helemaal goed gaat. Nog 2 nachtjes en dan heerlijk op vakantie. Ben wel een beetje jaloers hoor ! Sens; hoe gaat het met Jaime, ook al niet lekker in orde, wel balen zeg maar gelukkig geen longonsteking. Zag weer leuke foto's op dr site in de dierentuin. Leuk hoor ! En een superstoere buggy ! Ideaal toch. Conny; wat een mooi foto van Marit in je album, zij heeft ook al van die grote blauwe oogjes, erg lief ! Saskia; echt knap hoor dat je 10 kilo bent afgevallen, kan je trots op zijn. Leuk dat jullie zo hebben genoten bij Fun Palace, is echt een feest voor kleuters heh?! Ook voor Timo NOG VAN HARTE MET JE 6 MAANDJES ! Jacq; spannend zeg om de praktijk evt over te nemen, is idd een hele stap maar wel een geweldige kans ! Annemonique; wat een geweldige foto's weer van Kyllian, vooral die met die 2 tandjes, superleuk. Bij Lieke nog geen tandjes in zicht. Robine; handig zo'n fiets ! Je wordt wel weer lekker verwend. Verder weet ik het echt ff niet meer. Gisteren met Lieke naar het park geweest en naar de kinderboederij, was erg gezellig, lieke vondt het allemaal wel prima. Volgens mij vroeg Sens iets over het drinken nu ze op Nutrilon 2 zitten. Lieke laat in de eerste fles ongeveer 20cc staan. Misschien vult deze voeding beter. De overige 2 flessen gaan wel helemaal leeg. Hier regent het al de hele dag, blehhh geef mij maar het zonnetje. Heb nog een aantal leuke foto's gemaakt van Lieke met papa en op de kinderboerderij. Zal zo ff gaan spammen. Liefs Sappie
wat schattig de foto's van lieke met haar papa. yorben zn voedingsschema is nu als volgt: 8u-fles opvolgmelk 210 cc 11u30-fruithapje + 100ml sap 12u30-fles opvolgmelk 180cc 16u-fles opvolgmelk 210 cc 17u45-groentehap + 100 ml sap 19u30-fles opvolgmelk 210 cc (helft ervan maak ik in een bordje met rijstebloem en geef dat met een lepeltje,slapen ze goed van ) en alles gaat meestal wel op,soms laat hij wel een beetje opvolgmelk staan(20 of 30 cc),maar hij krijgt dan nog voldoende binnen qua vocht.
Fajah; krijgt Yorben nog 4 flessen ? Bij ons op het cb geven ze aan nu over te gaan op 3 flessen. Wat goed dat Yorben dat ook allemaal opeet en opdrinkt. Heb de foto's ook in mn album gezet. Vind ze hier altijd zo klein. Sap
fajah; mooi schematje, denk dat ik dat schema overneem als milou goed gaat met d'r hapjes. Ze krijgt nu ook nog een late fles en die moet er eerst ook nog een keer af. Ik doe milou 2x per week in bad. Ja ik zag het achterop de fles staan van die zemelen dat er parfum in zit vandaar maar we gaan het proberen want hij ruikt wel errug lekker Ja idd ei, soja, vis en koemelk mag Milou totdat ze een jaar is niet hebben. Een toetje zal ze dus niet mogen voordat ze een jaar is. Sappie; wat een leuke foto's van Lieke en haar papa! Mooi wijs gezichtje heeft ze en net zoveel haar als Milou En hier ook regen.........pfffffff........heeft nu wel weer lang genoeg geduurd...
Hee hallo allemaal, jeetje wat veel geschreven in 1 week, heb deze week zo ontzettend druk gehad op mijn werk en 3 avonden afspraken (wel leuke) gehad en sinds zaterdag wil Minck niet meer slapen s'avonds, hij huilt en ik ben van 8 tot half 10 bezig met hem stil te krijgen. Hij slaapt even en wordt dan weer wakker en dan huilen maar. Hij is zo ontzettend verkouden, ik heb al luuf en uien geprobeerd maar dat help niet. Ook een badje met eucalyptus (schrijf je dat zo?) helpt niet. Zo zielig. Ik heb nog ff wat vraagjes, Minck zit vaak nog op 5 flessen, vooral als hij om 6 uur wakker wordt s'morgens dan redt hij het niet met 4 flessen en ook een groentehapje krijg ik er niet in, hij kokhalst dan totdat hij uiteindelijk moet overgeven. Fruit en een liga lust hij wel, hebben jullie ook die ervaring of ging het direct allemaal prima? Aan de ene kant denk ik och komt allemaal wel maar aan de andere kant denk ik, hij moet het toch een keer leren. Maar ja zolang hij goed groeit, en dat doet hij, gaat het vast goed komen. Ik ben vorige week naar cb met hem geweest en hij heeft een enorme spurt gemaakt, hij is nu 67,5 cm en weegt 7200 gr, qua lengte zat hij er iets boven geloof ik maar ja , wat wil je met een mama van 1.83 en papa 1.85. Niks aan die regen vandaag he, wat een verschil met vorige week, hopen dat het volgende week weer beter is. NOu ik ga proberen deze week wat bij te houden en te reageren. Groetjes
sappie:ik ga binnenkort overstappen op 3 flessen ,maar yorben eet nog maar ongeveer 2 weken zn groente/fruit dus heb eerst even dit schema aangehouden .volgende week moet ik naar het cb dus dan zullen ze wss ook wel zeggen dat er 1 fles af mag. idd rotweer zeg vandaag
sappie:wat is lieke haar schema ook alweer met maar 3 flessen?geef je ook die rijstebloempapje? cindy75:meestal gaat het in het begin even moeizaam met die groente fruithapjes hoor,ze moeten nog wennen aan de verschillende smaken.blijven proberen dan komt het wel goed.
Lieke haar schema is als volgt: 08.00 fles 180cc opvolgmelk met rijstebloem 11.00 fruithap 12.30 fles 180cc opvolgmelk 15.00 koekje (brrrr vind het nog steeds doodeng) 17.00 groente + toetje 19.30 fles 180cc opvolgmelk met rijstebloem (Moet eerlijk zeggen dat ik de rijstebloem niet altijd gebruik, ze vindt het prima zonder. En ik vind dat er zo'n drap in de fles achterblijft. Misschien moet ik het ook een als papje proberen.)
Cindy; het is idd net als fajah zegt even wennen voor die kleintjes. Lieke vindt het ene potje ook lekkerder dan het andere potje. Even uitproberen denk ik. En hij groeit prima...komt vanzelf wel.
Ach ja dat is ook zo, ik ga vanavond proberen om het eens vers te maken wie weet vind hij dat lekkerder. Ik weet eigenlijk niet eens hoe dat moet, gewoon koken en dan pureren neem ik aan? Oohh slechte huisvrouw he
Sap: Wat een leuke fotos van Lieke en Rick! Echt heel lief! Fajah: Ik heb precies t zelfde schema als Sappie voor Jill, alleen bij de ochtend fles geen rijstebloem en moet zeggen t gaat prima, dus Yorben zal t ook wel zo gaan leren! Cindy: Welkom terug, geen probleem hoor als je af en toe minder schrijft, we hebben t allemaal druk met werk, baby en huishouden........ Die groentehap vind Jill ook niet geweldig(de 6 maanden potjes dan he), maar t toetje daarna gaat erin als koek! Dan gaat dr mondje ineens wel snel open, wellicht ook t proberen waard bij Minck....een lekker toetje Kel: Nog maar 2 nachtjes Gaat t al beter met Daynah?!? Sens: Jij nog een weekje voor de vakantie?!? Al zin in? Bevalt bij jullie de opvolgmelk? Ik heb t pak wel al in huis, maar maak toch echt eerst ff nog de Nutrilon nr 1 op! Ennuh, die koekjes/rijstewafels en andere lekkernijen vind ik ook nogsteeds eng om te geven hoor, bang dat ze stikt. Ga lekker relaxen....tot later. Liefs Robine
Hoi hoi, IK HAAT REGEN. Wat een kl#te weer vandaag zeg. Hartstikke druk op de weg :x . Ach nog 1 dag werken en dan op vakantie. Heb er echt zin in. Met Daynah gaat het weer wat beter. Ze hoest nog wel heel erg, maar ze is niet meer zo snottetig. Gelukkig maar. Robine: Ik heb nu 2x een rijstewafel gegeven, mare Daynah weet niet echt wat ze ermee moet en zelf vind ik een liga ook nog eng om te geven. Cindy: En hoe vond Minck het? Was het lekker. Ik heb een staafmixer en daar pureer ik het. Je zou het denk ik ook wel in de blender kunnen doen. Sappie: Wat een lieve foto's weer. Vooral samen met papa, die is zo schattig. Ze vond de kinderboerderij dus ook wel leuk. Heb je ook nog lekker gewinkeld van het weekend? Verder kan ik niet teruglezen, zie alleen de schattige foto's van Lieke. Even een vraagje ik zag dat Fajah en Sappie on 08.00 uur de 1e fles geven, maar hoe doen jullie dat als jullie moeten werken of beginnen jullie laat? Ik zou ook wel wat later willen, want dan komt Daynah in het weekend ook wat later . Ik ga eens beginnen met me koffer pakken.................... lfs kelly
Hoi hoi, IK HAAT REGEN. Wat een kl#te weer vandaag zeg. Hartstikke druk op de weg :x . Ach nog 1 dag werken en dan op vakantie. Heb er echt zin in. Met Daynah gaat het weer wat beter. Ze hoest nog wel heel erg, maar ze is niet meer zo snottetig. Gelukkig maar. Robine: Ik heb nu 2x een rijstewafel gegeven, mare Daynah weet niet echt wat ze ermee moet en zelf vind ik een liga ook nog eng om te geven. Cindy: En hoe vond Minck het? Was het lekker. Ik heb een staafmixer en daar pureer ik het. Je zou het denk ik ook wel in de blender kunnen doen. Sappie: Wat een lieve foto's weer. Vooral samen met papa, die is zo schattig. Ze vond de kinderboerderij dus ook wel leuk. Heb je ook nog lekker gewinkeld van het weekend? Verder kan ik niet teruglezen, zie alleen de schattige foto's van Lieke. Even een vraagje ik zag dat Fajah en Sappie on 08.00 uur de 1e fles geven, maar hoe doen jullie dat als jullie moeten werken of beginnen jullie laat? Ik zou ook wel wat later willen, want dan komt Daynah in het weekend ook wat later . Ik ga eens beginnen met me koffer pakken.................... lfs kelly
Vandaag weer gewerkt, heerlijk en het ging heel goed! Het is weer lekker onder de collega's te zijn en het werk. Verder ff geen reacties.. Fijne avond!