He Kel, Fijn dat het alweer iets beter gaat met Daynah. Met een extra knuffel van ons komt het vast goed . Op de dagen dat ik moet werken geeft mn moeder / schoonmoeder de 1e fles om 08.00 uur en als Lieke naar het kinderdagverblijf gaat dan krijgt ze de 1e fles om 07.15. Succes met inpakken ! Liefs Sappie
Wat een &&%$^&*weer idd! Bah! Kel, fijn dat het weer beter gaat met Daynah. Ik geef Emme door de week om 7.00 uur een halve fles pap van een bordje en een halve fles drinken. In het weekend slaapt ze tot 8.00 uur uit. Sappie, wat een leuke foto's! Moet er al een koekje in het schema zitten? Kan me voorstellen dat je het eng vindt na vorige week. Ik heb een ontstoken oog . Emme had laatst een keer snotoogjes. Dat is nu weer over, maar nu heb ik het dus. Heb een zalf van de ha gekregen. Kan m'n lenzen niet in, gelukkig heb ik laatst een nieuw hip brilletje gekocht. Pfff anders was ik echt niet blij geweest. Ik heb een luiertas van Wallaboo. Nu had ik op hun site aangegeven in het gastenboek dat ik de tas heel fijn vind, maar dat ik de riem niet mooi vind. Kreeg ik een mail dat de nieuwe tassen een vernieuwde riem hebben en dat ik er eentje toegestuurd krijg! Wat een service he. Cindy, maakt toch niet uit dat je niet zo vaak schrijft. Iedereen komt wanneer het uitkomt hoor. Robine, hier nog geen ervaring met opvolgmelk. Jill at toch al goed koekjes, tenminste dat zag ik laatst op de foto toch? Weten jullie trouwens dat de foto's die je in de berichten plaatst door iedereen kunnen worden gezien, ook door mensen die niet zijn ingelogd op de site?
He Pim, Volgens mij is het niet noodzakelijk om een koekje te geven, maar ze mogen het wel hebben vanaf 6 maanden. Blijf het doodeng vinden. Ik had wel verwacht dat mensen de foto's kunnen zien die we plaatsten, maar niet de foto's in het album, toch ? Maakt ook niet zoveel uit, plaats alleen maar leuke foto's haha . Wat vervelend van je ontstoken oog ! Heb jij ff geluk dat je net een hippe bril hebt gekocht.
kelly:ik begin altijd pas om half 9 nu met werken dus yorben krijgt op de dagen dat ik werk rond half 8 zn fles en als ik vrij ben is het meestal 8 uur of half 9 dat hij zn eerste fles drinkt,zalig hoor. robine en sappie:ik ga morgen eens proberen met 3 flessen aan yorben te geven,das weer een stapje verder.
Sappie, foto's in het album jun je idd alleen zien als je bent ingelogd. Ik ga even strijken..... na ja kan maar gebeurd zijn!
Daynah krijgt eigenlijk altijd om 07.00 uur de fles en in het weekend weleens om 7.30 uur. Ik dacht dat ik de enige was die vroeg gaf maar dat valt dus wel mee. Zeker een goeie service pim. Dat zie je iig niet vaak meer. Nou het pakken is aardig gelukt tenminste dat voor mij en Sabino nu nog Daynah, dat zal wel een stukje meer worden. Ga nog even een flesje geven aan Daynah. lfs kelly
Hallooooooooo, Zo heb een lekker dagje gehad. Was vrij vandaag . Jaime en ik hebben eerst wat uitgeslapen tot half tien. VAnmiddag moesten we naar het cb. Ze weegt nu 7100 gram en is volgens het cb 67 cm. Volgens mij klopte dat niet want ze drukte dat houten ding zo hard tegen dr benen dat dr knietjes bogen en haar nek kromde . Nou ja is ze volgende keer extra gegroeid hahah. Verder was alles prima met haar, behalve haar roggel en ademhaling. Die ventolin werkt echt niet hoor. Die arts daar zei het ook, ze adviseerde dat ik weer naar de ha ga om te vragen of ik de ventolin vaker mag gebruiken, het heeft nu vond zij voordat ik het nu bijna drie weken gebruik, geen tot weinig effect. 25 juni moet ik weer. Over het eten heeft ze weinig gezegd behalve verder uitbreiden van fruit en groente hap en dan mag ze meer melk laten staan. Nu moet ik zeggen dat ze sinds we op die opvolgmelk zitten ineens minder drinkt, maar iets van 160cc. Denk dat ze moet wennen aan de smaak. Vond de structuur van dat poeder ook anders. Vanmiddag naar mijn ouders geweest met JAime. lekker daar gegeten en nu weer thuis. Sap jij zit dus nu op drie flessen? Gek dat ze bij mij niks hebben gezegd, alleen van het laten staan van melk. Leuke foto's zeg van Lieke! Echt een poepie is het. Geef jij Lieke ook alleen potjes of maak je ook vers? Kel hoe gaat het met pakken? Fijn dat Daynah zich wat beter voelt. Ziek op vakantie gaan is ook niet fijn. Als ik niet meer online ben voor je vertrekt (moet morgenavond werken) alvast een heel fijne vakantie! heel veel plezier en leuke foto's maken heh! Robine wat ik hierboven schreef ik vind de opvolgmelk even wennen, tenminste Jaime vindt het wennen. Heb Jaime toevallig dit weekend een liga tweede stap gegeven, vond ze erg lekker. Maar ik blijf er lekker bij zitten hoor! Nou ik ga nog ff wat surfen en op de bank hangen! Liefs Sens
Kel wij geven de fles ook tussen 7 en half acht. Soms geeft Chiel de fles wat later. Wel merk ik dat als ik haar wakker maak, ze dat niet tof vindt en dan minder drinkt. Als Chiel haar wegbrengt is het later en is ze al wakker en heeft ze meer honger. Grappig trouwens, werk ik de site van Jaime bij, zie ik dat bij iedere keer cb er 3 cm tussen zit...hihi.
Ahhhhh Jaime ook weer helemaal goedgekeurd bij het cb. Wel raar dat het overal verschillend is wat ze zeggen. Ik moet na de vakantie weer. Sensee: Jij veel suc6 met je 2e gesprek heh. Ga voor je duimen. Nou mensen het is weer zover.....Daynah heeft er weer eens geen zin om te eten....... probeer het zo nog maar even.
Keely, ik las in een topic hier op de site dat sommige beebs die niet goed drinken wel de kant en klare melk van nutrilon goed drinken. Misschien werkt dat bij Daynah ook. Succes met pakken! Sens, lekker vrij geweest dus. Heerlijk kan dat zijn zeg. Fijn dat alles goed was met Jaime, op haar 'rocheltje' na dan. Ga nu echt strijken hoor!
Kel; goed van je, koffers voor jullie al gepakt ! Nu daynah nog....hahaha dat gaat nog wel ff duren. Sens; Jaime en Lieke gaan dus ongeveer gelijk op qua gewicht en lengte. Hopen dat je snel iets vindt waarmee de roggel verdwijnt en de ademhaling beter wordt. Echt zielig voor zo'n klein meisje. Ik geef Lieke alleen potjes, lekker makkelijke moeder ben ik heh, haha. Maar heb nu een blender (jaja mijn moederdagkadootje), wel een cool ding dus wil zo af en toe zelf fruithapjes gaan maken. Groente kan ze straks gewoon met ons mee eten. Pim; jij ook al aan de strijk, heb ik net ook al gedaan, maar nu is alles klaar, heerlijk. Vind het zo'n rotwerk.
heej dames, Zo daar ben ik ook weer na een weekendje bij mijn zwager en schoonzus te zijn geweest, pfffff, dat was me het weekend wel zeg, dacht soms echt dat ik gillend gek werd! het begon al toen we vrijdagavond om 19.00 uur aan kwamen. Jayna was moe en moest nog dr laatste voeding voordat ze naar bed kon. De twee kids van mijn zwager en schoonzus( 1 en 3 jaar) waren ook moe en liepen wat rond, terwijl mijn schoonzus persé Jayna de fles wilde geven. Mijn nichtje van 1 stond op een gegeven moment naast dr moeder te brullen van vermoeidheid, waardoor jayna ook helemaal overstuur raakte. Gelukkig sliep Jayna wel meteen na dr flesje die ik uiteindelijk maar gaf. Vervolgens was ons nichjte de hele nacht elk uur wakker, en maar gillen, zag de bui al hangen dat jayna dan ook weer wakker zou zijn, maar die sliep wonder boven wonder door tot 8 uur 's morgens. Ondertussen had ik geen oog dicht gedaan. Tweede nacht was ons neefje om de haverklap wakker, die sliep bij ons op de kamer, dus weer amper geslapen. Jayna sliep tot half 9, dus was echt super trots op haar. Overdag merkte ik wel dat jet Jayna te veel was die steeds maar gillende kids om haar heen waar niks van gezegd werd. Totaal geen structuur en regelmaat daar in huis. Merkte ik nu pas echt nu ik zelf moeder ben. Die kids gingen gewoon met zwarte voeten van het buitenspelen naar bed en hadden een beker drinken in bed......vind ik toch niet echt normaal. Volgens mij vond mijn schoonzus mij wat precies met voeding enzo, wat ik Jayna wel en niet geef. Was blij dat we weer thuis waren, eindelijk weer rust! Wel jammer, want we kunnen o zich best goed met hun op schieten en het is altijd hele gezellig, maar nu we beiden kids hebben merk je toch echt verschillen en gaat dat me ene beteje irriteren. Met mijn schoonvader ging het ook niet super. Is bij de huisarts geweest, omdat hij bijna geen stem meer heeft en dubbel ziet. Vandaag in het ziekenhuis geweest. Deze week wordt er een MRI scan gemaakt, het kan een TIA in de hersenen geweest zijn, of nog meer uitzaaingen, weer afwachten dus. Ben nu echt moe, sorry van mijn lange verhaal, ga nog effe bijlezen, want jullie hebben er weer lekker op los gekletst! Liefs Sämira
Hoi ! Nou, Marit ligt weer op bed, pff... Vandaag was ze om 5 uur wakker, toch wel vroeg hoor, het mag echt wel wat later worden, zeker op de dagen dat ik ga werken. Maar goed, ze zal er wel overheen groeien, is bij haar broer uiteindelijk ook gebeurd . Sappie : Wat een superlieve foto van Lieke en Rick, echt heel mooi ! Senseemillia: Hmm, toch terug naar de huisarts. Als ik kijk hoeveel verbetering het 4 x per dag puffen geeft bij Marit, na 2-3 dagen echt al resultaat, hoop ik dat de huisarts jullie toch ook echt kan helpen, want het is zo vermoeiend voor jullie meisje, en voor jezelf. Pim: Ai, een ontstoken oog, da's niet fijn, ik hoop dat de zalf snel helpt ! Warm eten is hier trouwens ook een ramp. Worteltjes en bruine bonen met appel gaan nog redelijk, maar boontjes of bloemkool, hopeloos, echt een drama maakt mevrouw ervan. Dus na elke anderhalve hap groente krijgt ze een hap toetje en dan gaat het nog een beetje, maar gezellig? Nee, dat is het nog niet Gelukkig weet ik dat het geen voorbode hoeft te zijn van hoe het later gaat, want bij Rick moest ik ook elke hap groentehap verbergen onder een laagje toetje. En nu lust hij echt bijna alles, ok geen spruitjes maar daar houdt zijn vader ook niet van . Marit krijgt trouwens de eerste fles ook om 8 uur, dus op de dagen dat ik werk, geeft de oppasoma die fles. En Liga tweede stap is hier ook een geweldig succes, alles plakt naderhand maar ze geniet er volop van ! Ik vind de regen nu trouwens helemaal niet erg. Eens lekker binnenhangen (als ik toch moet werken ) en voordeeltje: Mijn schoonmoeder heeft vanmorgen mijn halve huis gepoetst terwijl Rick op de psz zat, ideaal !
Nou las ik laatst iets dat het helemaal niet erg is, omdat de structuur van de potjes meegroeid met het kindje. Merk ook wel verschil tussen de potjes 4mnd en 6mnd. Straks als ze wat meer mag eten kan ze ook gewoon met ons mee eten, wat jij al zegt. En Jaime krijgt op het kdv verse fruithap.
Zo nu nog effe wat reacties: Kelly: Hoe is het nu met Daynah? Hopelijk is je meissie weer wat opgeknapt als jullie op vakantie gaan. lukt het een beetje met koffers pakken? Mag je trouwens ook extra bagage voor Daynah mee? Jayna krijgt trouwen meestal rond half 8/ 8 uur eerste voeding. Kan mijn moeder mooi geven als ik moet werken. Conny: wat een leuke foto van de kids samen in het badje, handig zo'n band in het badje! En Marit dus weer vroeg vanmorgen. Pittig voor je hoor! Sensee: mooi dat alles goed was met Jaime op het CB. Jeetje wel even schrikken toen ze zo ineens koorts had en zo moest huilen, gelukkig viel het mee. Van de opvolgmelk laat Jayna ook steeds iets staan, heb ook het idee dat ze daar echt even aan moet wennen. Van BV naar nr 1 ging goed, maar nr 2 vind ze nog niet helemaal super. Fajah: Yorben is echt een goede eter zeg! En tussen 8 en half 9 die eerste fles, lekker hoor! Charissa: wat fijn dat het werken zo goed ging, ben echt blij voor je! Pim: he bah een ontsoken oog dus, hoe gaat het nu met je? Sappie: mooi schema heb je.....wij hebben eigenlijk zo ongeveer dezelfde hihi.....heb het niet eens met het CB over 3 of 4 flessen gehad. Zei dat ik BV ging afbouwen en mocht met groente en fruit beginnen. Heb een folder van het CB, waar bij 6 maanden inderdaad 3 flessen een fruithap en een warme hap staat. Maar zal voor een ieder verschillen wanneer je kind er aan toe is. Jayna pikt het tot nu toe goed op. sorry, kan even niet verder terug lezen, ga nu slaap inhalen. Morgen lekker vrij, lekker genieten van mijn kleine meid. BV neemt nu trouwens snel af. Kolf 1 keer 's morgens en had vamorgen nog maar 70 cc. Voelt toch gek dat het nu bijna echt voorbij is, toch een bijzondere periode die je weer afsluit tot morgen!
Hallo dames, Zo vandaag bijna het hele huis gepoetst en vanmiddag is er een vriendin met haar zoontje thee wezen leuten. Was wel gezellig. Timo zit nu ook nog op 4 flessen maar ik denk dat ik binnenkort er ook maar eentje af ga laten. Moet 16 mei naar CB dus maar s even vragen. Meiden heb nog een vraagje welk toetje geven jullie de kids? Gewoon yoghurt of een speciaal toetje voor babies, ik kan eigenlijk weinig bijzonders vinden, danoontjes maar die vind ik niet zo.......Timo ook niet trouwens. Sap: Leuke foto's van Rick met Lieke, echt wel lief! Dames ik laat het hier even bij, moet morgenochtend gaan werken. Doeiii allemaal. Saskia.
Saskia: Jayna smult van de danoontje start vanaf 4 maanden. Heb nu van bledina een yogurt toetje vanaf 4 maanden in huis met arbeiensmaak. Vindt ze ook erg lekker. Soms krijgt ze beetje melk als toetje. Even testen dus wat Timo lekker vindt.
Ben ik weer even voordat ik naar bed ga. Fajah: Was het morgen dat je man de nieuwe poging voor de tattoo heeft? Ik heb 8 mei in het hoofd, maar wist niet zeker. Ik hoop dat het dit keer wel lukt. Saskia: Dacht al dat Rick zo lekker heeft geslapen. Conny: zat net de fotos in je album te kijken. Wat heeft Marit mooi ogen! En lekker samen genieten in bad. Waar heb je de ring vandaan? Lijkt me echt handig! En mooi tuin, mooi bloemen in de achtergrond! Cindy: Ik maak nu zelf de groentehapjes voor Moira. Een aardapple, een wortel goed zacht koken, met de stafmixer pureeren, en dan 60cc melk erbij doen zodat het lekker smeuig wordt. Er zit soms wel stukjes in, maar Moira hapt alles weg. Semmi: Kan me goed voorstellen dat je nu heel anders aan andere mamas kijk nu dat je zelf een mama bent geworden. Hoop dat je vanavond wel goed heb kan slapen. Kelly: Wat goed dat je je koffer hebt ingepakt. Nog een dagje en dan lekker vakantie. Sappie: Lieve fotos van Lieke en papa! Charissa: Wat goed dat je weer gewerkt heb. Tis weer wat anders onder de mens zijn he? Wanneer moet je weer? Meiden ik laat het even hierbij. Moet even de spullen klaarleggen voor morgen. Naar de CB, ben benieuwd hoeveel Moira weegt en hoe lang ze is. tot morgen.