Hallo Ik ben weer bijgelezen! Duurde alleen wel effe Ik reageer maar niet overal op want anders zit ik hier morgenochtend nog! Ik ben echt toe aan vakantie! Morgen heb ik een dagje vrij maar dan moet ik naar de dok voor een spiraal. Hopelijk ga ik deze keer niet voor niets. Jill van harte met je 6 maandenmijlpaaltje! En Timo natuurlijk ook van harte gefeliciteerd!!!!! Kelly, fijne vakantie en geniet van je gezinnetje <3 Ohja, iets noemenswaardigs: Brent lust absoluut geen bloemkool. Kokhalzen dat ie deed vandaag! D hond vond het anders wel lekker 't gekke beestje. Hierbij een foto van hun tweetjes:
Semmi. da's een vermoeiend weekend geweest! Trutje, wat een leuke foto's! Emme vindt onze teckels nu ook echt geweldig. En de honden haar ook! Succes met je spiraal. Ik heb 'm nu een paar maanden. Ideaal, je hoeft nergens aan te denken, bent amper ongesteld en er zitten weinig hormonen in. Jij had 'm al eerder gehad he? Sens, potjes zijn volgens mij idd even gezond en groeien qua structuur mee. Ik ga wel zelf maken in de babycook. Maar dat is meer omdat ik het leuk vind om het zelf te maken. Iemand vroeg iets over de toetjes. Ik heb Emme gisteren toen wij zaten te eten en ze er in de kinderstoel bij zat gewoon wat volle yoghurt zonder suiker ofzo gegeven. Ze vond het harstikke lekker. Zo lang ze dat lekker vind geef ik nog geen toetjes met suiker. Kelly, als ik je hier niet meer tref: Heeeeeel fijne vakantie! Ik kreeg gisteren al een moederdagcadeautje mee op het kdv! Laat 'm netjes ingepakt liggen tot zondag. Goed he! Verder wil ik geen cadeau hebben, vind het maar commerciele onzin. Een lekker ontbijt op bed door papa en dan dat cadeautje vind ik leuk zat. Ik heb Alex ook echt gezegd dat íe niets voor me moet gaan kopen. Gaan jullie iets speciaals doen aan/met moederdag?
Semmi: wat een vermoeiend weekend, ff lekker bijkomen nu! Kelly: van mij ookal vast een hele fijne vakantie! En veel foto's maken he Brent: wat lig je daar lekker op de tafel Pim: wat leuk van dat kdv cadeautje. Wij doen hier ook niets aan moederdag, ik mag gewoon werken Kyllian ligt nu alweer bijna 2 uur te slapen, dus dat wordt straks geen middagdutje Komt eigenlijk wel mooi uit, dan kan ik met hm naar de Prenatal...op zoek naar de triptrap! Kan alleen nog geen kussen uitkiezen, want weet niet welke mn vriend het leukst vindt.
Zo daar zijn we weer. Vanochtend naar CB geweest. Mevr is nu 6425gr en 64,5cm lang. Goed aangekomen en gegroeid. Ben er best wel tevreden over. Ze had gezegd dat ze de 210/7 wel veel was voor Moira om op te drinken, maar ik zei dus tegen haar, nou, als ik minder geeft dan is Moira het zeker niet mee eens. Verder was de verpleegkundige tevreden over 3x KV groentehap en 2x90cc diksap. Als Moira daar tevreden mee is, dan is het ok. Ik mag ook meer fruit geven, ga ik ook doen, maar dan moet ik wel fruit in huis hebben Komt wel goed. Wel mag ik beginnen met pap als Moira het wil - eerst met rijstebloem en daarna over naar bambix als ze 7 maand is. Moira ligt even knockout in bed. Ze was ook vanaf 8:30 al wakker, dus kan me heel goed voorstellen dat ze moe is. Annemonique: Veel plezier met het halen van de triptrap! Pim: Op moederdag zelf hebben we een crewmeeting voor Netgamez, dus wij doen niks (misschien nog wel een lekker ontbijtje samen). Qua cadeau hebben we afgesproken dat we voortaan gewoon een boom koop voor op boerderij. Wij willen uiteindelijk een bos hebben op onze erf, dus als we elke keer een boom koop voor de verjaardag/moeder/vaderdag dan komt het wel goed Trutje: Mooi fotos van Brent. Wat is hij echt een knap ventje! Ik ga even een bammetje eten. Tot later allemaal
Zo ben net weer van ziekenhuis, controle spiraaltje en daarna controle voet. Meteen weer op de wachtlijst gezet voor september rechtervoet. Ga eerst ff wat eten en de kleine man eten doen en kom daarna ff lezen en reageren.
Zo die slaapt :-$ Kelly, hele fijne vakantie, lekker genieten he Semmi, jij hebt een druk en vermoeid weekend gehad. Wat die kleintje ervan mee krijgen he, jayden kan daar ook niet tegen. Ik vind structuur ook heel belangerijk en voeding ook hoor. Wat loop dat snel terug he die BV, hier ook in kleine 2 weken. Ik vind toch dat de band met schoonfamilie veranderd nu jayden er is, hebben jullie dat ook? Weekend is het helemaal geexplodeerd bij mijn schoonfamilie en mij. Maar we hebben alles uitgepraat en aangegeven wat we kwijt wilden. Ze voelen zich vaak over en niet bij betrokken, het is toch logisch dat ik meer naar mijn eigen moeder trek? Trutje, mooie foto's van Brent en jullie hond Alles goed met je? Jill en Timo, nog gefeliciteerd met de 6 maandjes, beter te laat dan nooit Conny, pff dat is weer vroeg, kan me voorstellen dat het wel later mag worden, vooral als je werk is het zo rot, kan je daarna net niet meer slapen. Lekker hoor zo'n schoonmoeder, huis weer schoon ideaal. Sens, mooie buggy zeg. Saskia, ook al druk aan schoonmaken geweest. Zal wel aan vieze weer liggen Sal, ik moet vrijdagavond weer werken en dan pas volgende week donderdag weer. Moira weer goedgekeurd Als ze toch rustig is en voldaan van 210/7 zou ik het gewoon lekker door doen, hebben altijd wel wat te klagen. Geloof dat ik wel alles heb gehad, wat ik nog weer haha Mijn moeder haar man is jarig dus vanavond verjaardag. Ik ga ff opruimen en dvd kijken van mijn moeder 50 jaar! Sta er nog met dikke buik op hihi, was 5 november en 13 november was jayden eral. Nog gedanst en op pumps gelopen, dus ga nou snel kijken. Fijne dag
Och, ik kan jullie echt niet bijhouden! Ik lees af en toe tussendoor op mijn werk, maar het reageren lukt me maar niet. Ik heb weer superleuke foto's gezien! Allemaal alweer een half jaartje ongeveer he. Wat gaat het toch hard. Gister was vriendin van me bij me, haar 2e dochtertje Lisa is 27 november geboren. Maar ze zag zo'n verschil met Jesse. Jesse zit al in de kinderstoel, omdat hij gewoon absoluut niet wil liggen. Heel beweeglijk is hij. Heeft ie niet van mij hoor. Als je hem op zijn rug legt, ligt ie in no time op zijn buik. Vanmorgen was hij aan het spelen in zijn bedje en opeens hoorde ik niets meer. Toch maar gaan kijken. Lag hij met zijn gezichtje op de matras. Toen heb ik hem maar gepakt, want dat vind ik een beetje eng. Hij heeft nota bene een slaapzak aan, want ik dacht dat het dan iets moeilijker was om te draaien. Verder gaat alles prima. Zaterdag had ik vrijgezellendag van vriendin, dus ik ben nogal druk geweest met de voorbereidingen. Vrijdag trouwt ze. Dan gaat Jesse voor het eerst logeren. Ja, hij is nog nooit een nacht weg geweest. Erg eigenlijk he? En eigenlijk is het nog niet eens een nachtje, want wij gaan 's avonds weer bij mijn zus slapen. Heerlijk heen en weren. Van Nieuwegein naar Roermond, bruiloft is in Tilburg... 's Avonds weer terug en zaterdag naar Otterlo, want dan hebben we familieweekend van de familie van Wes. Ik kom snel weer reageren, als het wat rustiger is. Groetjes Lydia ps. Sens, wanneer had je nu ook alweer je volgende gesprek? Ik duim voor je.
charissa:ik weet precies wat je bedoeld meid met je schoonmoeder.die van mij is ook zo.voelt zich altijd achteruitgestoken. ik trek ook meer naar mn eigen moeder das toch logisch? vorige week was ze kwaad,want ze kwamen onverwachts langs en de kindjes lagen al op bed,was ze boos omdat ze er al in lagen ik heb gezegt dat ze dan maar van te voren moeten bellen dan kan ik ze even wakker houden ofzo. en ze zegt dat mijn ma ze meer ziet dan zij enzo,allemaal kinderachtig gedrag vind ik maargoed ze zal altijd wel zo blijven. ze zijn niet eens naar de eerste verjaardag van mn oudste zoontje geweest ,want toen was ze ook weer over iets gepikeerd.ik hou dat altijd in mn achterhoofd,want die kleine kon daar niks aan doen ik vergeet die dingen echt niet en ook niet de dingen die ze me al allemaal naar het hoofd geslingerd heeft.succes ermee meid. sal:vandaag werd niet de tattoo bij mn man gezet,maar zaterdag. vandaag kwam de tattoo -man uit de bak hihihi vandaar dat je met die 8 mei in je hoofd zit denk ik. ik ben vanmorgen even bij mn broer geweest,hij is jarig vandaag. hij is 37 geworden,vind hij niet leuk als ik dat zeg hahaha. lekker appeltaartje gegeten. hij is nog steeds vrijgezel,heb gezegt dat het nu wel een keer tijd word om aan de vrouw te gaan hoor kelly:als ik je niet meer hoor op het forum,een goede reis,hoelaat vlieg je morgen?
Fajah, wat rot is dat he, heb het ook met mijn schoonzus. Zij is dan 34 jaar en woont net weer thuis dus daar komen denk ik ook geen kinderen van. Zij gaf aan dat ik de aandacht tussen hun en mijn moeder en zussen moet verdelen maar dit niet kan! Dit vind ik zo stom, ik trek gewoon meer naar mijn familie toe maar dan voelen hun zich weer buitengesloten. Weet het soms ook niet meer. Hoe gaat jou man hiermee om dan? Dennis trekt soms gewoon party voor zijn familie, heeft hij altijd al gedaan.
bij mij meestal ook zo, hij trekt 9 van de 10 keer partij voor zn moeder.maar met de jaren word hij wel een beetje wijzer geloof ik en af en toe gaat hij er wel tegenin en zegt hij dat ze niet altijd zo raar moet doen en ruzie maken en dan gaat hij boos weg bij zn ouders,maar hij gaat altijd weer met hangende pootjes terug.mannen en moeders
Nee ik wil ook niet zo claimend worden, wil wel dat Jayden zijn eigen leven opbouwt. Maar is toch altijd als moeder wel fijn als je zoon achter je staat Maar van je schoonmoeder vind ik ook wel erg egoistisch, moet je s'avonds met de kinderen opblijven om te wachten tot zij er aan komt. Laat haar idd bellen voor de tijd. Dat doet mijn schoonmoeder wel en probeer ik Jayden wel wakker te houden zodat ze hem even zien. Jayden pakt trouwens steeds zijn voetjes vast, doet de beebs dat bij jullie ook al?
ja mijn schoonmoeder is één en al egoist hihihi,nee echt waar hoor,iedereen moet altijd naar haar zin alles doen.vreselijk.anders is ze kwaad. yorben doet ook steeds zn voeten in zn mondjes heel grappig,dan gaat dat kontje de lucht in.
Moira weer goed gekeurd! Wat klinkt dat nog klein die getallen, maar ik vergeet steeds dat Kyllian al iets ouder is Charissa: het lijkt me idd niet vreemd dat je meer naar je eigen moeder toetrekt. Doe ik ook, maar komt ook omdat ze hier vlakbij woont. Hier zijn de voetjes ook heel erg geliefd! Doe dus thuis vaak zijn sokjes uit, dat vind ie heerlijk haha. Vanmiddag geslaagd voor de triptrap....foto's staan op de site!
Hihi grappig, heb je een foto? Ik zat te twijfelen tussen het kussentje met verschillende kleuren en deze. Heb het maar gegokt, maar hij is goedgekeurd door mn vriend
hoi hoi, Ik ben eindelijk ingepakt op een paar kleine dingen na dat kan pas morgen. Maar wat een hoop spullen zeg wat ik meeneem voor Daynah...poehhhhhh. Met Daynah gaat het gelukkig weer beter alleen heeft ze zo akelige hoest nu soms lijkt het wel of ze er in blijft...zo zielig. Annemonique: Leuk die trip trap en Kyllian is er ook al helemaal dol van. Wel gezellig als ze zo mee kunnen eten. Lydia: Jesse ook al zo beweegelijk. Daynah ook hoor, maar omdraaien kan ze nog niet. Veel plz vrijdag op de bruiloft. Charissa en Fajah: Wat rot voor jullie zo'n situatie met je schoonmoeder. Ik heb niet echt problemen met mijn schoonmoeder, alleen irriteer ik me soms wel met goedbedoelde adviezen.....bv nu we op vakantie gaan....zegt ze dat ik wel neusdruppels moet meenemen.....duhhhh....dat weet ik ook wel. En in dec gaat zijn voor 7 weken naar Suriname en ze heeft al 3x aan me gevraagd of ze Daynah mag meenemen Nou echt niet heh.....en dat begrijp ze ook niet echt volgens mij. Sal: Moira weer helemaal goedgekeurd. Wat een klein poppetje is het eigenlik. Verder kan ik niet teruglezen ik zag nog wel wat leuke foto's van Brent voorbij komen. Ik ga even hangen voor de tv voordat Daynah komt. lfs kelly