November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sappie

sappie Fanatiek lid

KELLY, KELLYMAN EN DAYNAH, HEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEL PLEZIER OP VAKANTIE ! GENIET ER MAAR LEKKER VAN ! :D

HEEL VEEL LIEFS VAN ONS

2. THNX SAPPIE.

HIHIHIHIHIHI KELLYMAN :)

3. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ik sluit me er volledig bij aan:

Kelly, Sabino en Daynah heel veel plezier op Mallorca!!!!!!!!!!!!!!!!!! Geniet ervan en heelhuids terug! Ik sms je nog wel een keertje als je in Spanje bent!

Hebben jullie ook t mailtje van de Prenatal gekregen? Een grote Prenatal in Leiderdorp opent aanstaande donderdag :) NOG meer shoppen op 2 km afstand :) :)

ff geen reacties nu. ben 5 dagen vrij dus reageer morgen oid wel weer ff!

Liefs Robine

4. THNX ROBINE......ENNE VEEL SHOP PLEZIER ;)

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Kelly heel veel vakantieplezier!

Robine: ja hier het mailtje ook gehad, maar is hier niet om de hoek haha. Shopse alvast ;)

6. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Veel plezier Kelly! Hopelijk is Daynah haar hoest gauw kwijt.

Annemonique: wat zit Kyllian mooi op zijn nieuwe stoel!

Sal: hoera, Moira weer goed door de keuring!

Charissa: hier ook de voetjes! Leuk is dat he. En maar rekken en strekken met die beentjes.

Trutje: haha, wat is Brent toch een heerlijk ventje!

Ik ga zo lekker languit op de bank, ben heel moe. Bastian wordt nog steeds een paar keer wakker 's nachts maar hij hoeft dan gelukkig geen voeding meer, een aai over de bol (of 5, 6... :rolleyes: ) is genoeg. Tot 5 uur.

Meneer is nu 7425 gram en 65,5 cm. We stonden zo weer buiten. Nix voedingsschema ofzo. De cb-arts vond 7/8 voedingen wel wat veel maar ze heeft niets gezegd over minderen. Zeker niet toen ik zei dat papa en mama zelf ook nogal veel eten, blijkbaar is het erfelijk 8) :)

7. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Panda: Mooi zo Bastian ook weer door de APK. Zo zwaar is ie nog niet. Jill is echt een dikkertje als ik zo alle gewichten(afgezien van Brent) van de kleintjes lees. Jeetje om 5 uur al wakker? Jill werd ook een aantal weken s nachts wakker,met eveneens een aai over dr bol en speentje erin was t snel over, gelukkig slaapt ze nu weer helemaal door tot een uurtje of half 8. Wie weet Bastian ook snel.........ik ga voor je duimen :)

Annemonique: Mooie stoel hoor die trip trap, volgens mij ziet t er bij jullie ook altijd keurig uit in huis........(Kyllian aan de eettafel en de eettafel is opgeruimd!) Goed zo! Daar streven wij ook altijd naar hoor en t lukt ook nog!Kyllian ziet er lief uit in zn stoeltje. Ik hoop dat Jill ook snel tandjes krijgt, vind t zo schattig.

Jeetje keek net naar ''Froukje zoekt een man'' en daar gingen ze abseilen van de Euromast. Nou is dat niet zo erg, maar ik heb voor aanstaande zaterdag een vrijgezellenfeest voor mn beste vriendin geregeld en laat ik daar nu een aantal maanden geleden ook t abseilen in hebben gepland. Lol. Ik vond het zielig als mn vriendin alleen moest gaan en toen heb ik besloten mee te doen met haar, gelukkig doen 4 anderen dat ook nog, dus aanstaande zaterdag gaan wij ook abseilen van diezelfde Euromast! 180m hoog! Zag er toch wel eng uit. Nou ja, we zien t zaterdag wel.......

Ga nu echt lekker naar bed! Tot morgen!

Liefs Robine

8. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Ik ben een beetje druk met van alles en nogwattes (ook een vrijgezellenfeestje binnenkort!) dus ik heb niet veeltijd om te reageren maar las net dit en moest een beetje lachen hihihi!

9. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hey dames,

Hier ook ontzettend druk :confused: !
    We zijn met vanalles en nog wat bezig, prive en zakelijk, dus een hoop gedoe en weinig tijd voor de pc :(
    Laat snel weer wat van me horen.

Liefs Angela.

10. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Avond dames,
    Nog even gauw een berichtje voordat ik naar bed ga.
    Moira doet nu echt krijsen, weet echt niet waar het vandaan komt. Ik zie nog geen puntjes, voel ze ook niet, haar wangetjes zijn wel rood, maar verder geen koorts of zo. Heel gek, ben ik niet echt gewend van haar. Gelukkig ligt ze nu eindelijk te slapen. Heb haar om 22:00 halve fles en halve pap gegeven. Die pap vondt ze lekker, kon het niet snel genoeg in haar mond krijgen. Dus aan honger lijdt ze niet :( Nou ja, even kijken hoelang ze slaapt vandaag.

Charissa: Spiraaltje zit er in! Yippeee feesten. En in september voor de rechtevoet. Ik hoop echt voor je dat het niet te warm wordt, want anders zit je weer met de mooi weer aan huis gebonden. Lief he de teentjes pakken en de kont zo hoog. Moira moet echt altijd windjes laten, moet ik echt om lachen :)
    Ik bel mijn moeder ook meer dan mijn schoonouders, maar goed, de mijn is een andere verhaal, en zit ook heeeeel ver weg. Jammer dat schoonfamilies niet altijd begrijpen dat je meer naar je eigen trekt. Heel logisch!
    Lydia: Welkom terug :) Maak je geen zorgen dat je niet zo vaak online bent hoor. Iedereen heeft het wel eens dat ze druk zijn. Wat kan Colin al goed rollen! Hoe zwaar/groot is Colin nu? Moira is ook nog niet een keer uit logeren geweest hoor. Wel heeft mijn schoonouders op haar gepast toen we druk waren met Netgamez, maar logeren - moet er nog niet aan denken :( :) :)
    Kelly: Fijne vakantie ! Heel veel plezier!
    Fajah: Wat raar van je schoonfamilie dat ze zo raar deden dat de kleintjes al in bed waren. Jeetje, ze zijn wel kinderen hoor, en horen op tijd naar bed te gaan- zo denk ik erover. Mijn schoonmoeder helaas ook niet altijd, maar goed, wij gaan meer naar hun dan andersom. Tis maar goed ook denk ik. :) Nog gefeliciteerd met je broer. enne, ik heb nog een aantal vrijgezelle nichtjes! :) :) o ja, ik heb vandaag weer een grote tube gekocht, ik dacht, laat me maar gewoon nog een kopen voordat de prijs weer verandert, en ja hoor, nog steeds 5,85.
    Annemonique: Wat zit Kyllian zo mooi in zijn triptrap! Wat zal hij echt trots zijn! Die rugleuning lijkt me heel erg handig! Ik mag de beugel lenen van mijn nichtje, die moet ik nog ophalen. Hoeveel is die rugleuning als ik vragen mag? Moira is echt klein ... maar ze heeft het ook niet van een vreemde ;)
    Robine: Oei een Prenatal in Leiderdorp, dat is gevaarlijk :) Veel shop plezier alvast, en ik weet dat het wel zeker gaat lukken! Een abseilen is leuk! Heb ik ook een keer gedaan alleen in NZ. tis eng, maar echt geweldig! Veel plezier alvast.
    Panda: Bastian is ook goed gegroeid zie ik. Moira is de laatste paar dagen ook midden in de nacht wakker. Heel gek is dat. Even troosten, en dan gaat ze weer goed slapen, gelukkig. Sterkte meid!
    Angela: Ik heb je idd de laatste paar dagen gemist, ik dacht dat het vast iets met de pc was. Kom maar weer als je wat tijd heb ;)
    Conny: Heeft Marit iets langer doorgeslapen vandaag?
    Saskia: je had gevraagd over toetjes. Ik heb Moira nog geen toetje gegeven. Ik heb vandaag wat yoghurt gekocht, maar helemaal vergeten om haar wat te geven. Was iets zonder zuiker. Ik kon ook niks anders vinden dan danoontje. Maar goed, Moira lust tot nu toe alles, dus de yoghurt zal ook wel goed gaan.

O ja - wat ik vandaag had gezien, bij ons in Super de Boer zijn de fruit en groentehapjes allemaal met 35% korting! Ze zijn nog houdbaar tot 2008 dus snap eigenlijk niet waarom ze niet in de folder staan. Ga morgen maar weer een paar fruithapjes kopen denk ik. Weet niet of het bij alle Super de Boer zijn?

:confused: tis alweer na 12 ... en dat betekend:
    :idea: \:D/ :whistle: =D> Yorben gefeliciteerd met je 6 maandjes!! \:D/ :whistle: =D>

Nu ga ik echt afronden ... welterusten!

11. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Goeiemorgen !

Na 2 gebroken nachten, sliep Marit vannacht gelukkig tot 5.20 uur, ik duim duim duim dat ze dit nu weer gaat volhouden !

En ik ben helemaal happy, want ik ben inmiddels 11,5 kg afgevallen ! Ik had van mezelf nooit gedacht dat ik dit zou kunnen, en het is niet eens zo moeilijk als ik gedacht had :). Nog 8 kg te gaan........

Salomina: Hoe is de nacht gegaan met Moira?

Annemonique: Mooie triptrap en wat kijkt Kyllian blij !

Schoonmoeder: ik heb hier niets te klagen, een schat van een schoonmoeder die altijd voor ons klaarstaat, en af en toe tussendoor wel eens zegt wat ze frustrerend vindt aan onze opvoeding, maar niet op een dwingende manier. En ze zegt zelf dat ze dan ook op haar lip moet bijten op zulke momenten niks te zeggen, maar dat doet ze dan ook nooit ! Nee, geen schoonmonster hier, maar een schatmoeder !

Saskia: Ik geef wel Danoontjes, die had Werner vorige week gekocht, maar ik ga straks ff kijken voor wat anders....

Angela: Fijn ff voor je berichtje, we horen je later wel weer, knuf !

Robine: Abseilen van de Euromast? Meid, jij hebt lef ! Wel gaaf hoor !

Panda: Vermoeiend zeg ,dat ook BAstian nog regelmatig 's nachts wakker wordt, sterkte ermee....... Fijn te horen dat alles goed was op het cb !

Kelly is inmiddels vertrokken denk ik naar warmere plaatsen...... :D

Zover kan ik teruglezen, snel Rick aantuigen voor de psz en dan boodschappen doen, doei !!!!!

12. Nee ben er nog hoor. Vertrek vanmiddag om 16.00 uur naar vliegveld en vanavond om 18.50 uur gaan we de lucht in. Ik zal nog even naar jullie zwaaien.

Ik vind het nu wel weer spannend worden hoor dat vliegen. Heb ik altijd. Ik word een beetje nerveus dan :oops: .

Ga gauw verder.

13. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Effe foto spammen (sorry, hij is beetje groot).
    Lachen naar oma zat er niet in.

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sal: die rugleuning was samen met de beugel 39 euro.

Conny: echt goed dat je al zoveel bent afgevallen! Geef mij eens aan hoe jijd at dan zo makkelijk doet ;) Het begint hier gelukkig nu ook wel redelijk te gaan. Ik stel maar per maand doelen, want als ik naar al die kilo's kijk die er nog af moeten...

Leuke foto van Jesse! Ook zonder dat hij lacht is ie leuk ;)

Mn moeder, vader en vriendin komen zo op bezoek. Heb vandaag een late dienst, maar ze wilden toch graag op mn verjaardag komen ;)

15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Wanneer is het eigenlijk zeker of de meeting 1 juli doorgaat?
    Mijn collega heeft die dag mn dienst overgenomen, dus hoop zelf wel dat het doorgaat ;)

16. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    \:D/ :whistle: =D> :({|=

Annemonique: Gefeliciteerd met je verjaardag!!!!

\:D/ :whistle: =D> :({|=

17. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    ANNEMONIQUE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!
    Een hele fijne dag toegewenst.
    En dan moet je ook nog werken, vier je vanavond geen verjaardag?
    Zal vandaag ff foto plaatsen van de stoel (ging toen ook nog verkeerd met kussentje, kwam ik thuis had ik er 2 in hihihi altijd handig)

KELLY, SABINO EN DAYNAH, HELE FIJNE VAKANTIE EN TOT SNEL!
    Hoelang gaan jullie (heb ik denk ik gemist :oops: )

Laat het hier ff bij, moet zo voor de acrylnagels en nog ff opruimen.

18. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    sal:bedankt voor de felicitatie voor yorben zn half jaartje.
    gelijk maar inslaan dan als die tube maar zo weinig is nog steeds.
    kom maar op met die vrijgezelle nichtjes hihih,we zullen ze eens even koppelen ;)

annemonique:hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!

het is gelukt om gister yorben maar 3 flessen te geven,hij heeft er geen last van gehad.schema is nu:

8.00u - fles melk 210 cc (helft met rijstebloem in een bordje)
    12.00u -fles 210 cc melk
    15u30- fruithapje met flesje sap 130 ml
    17u30-groentehapje met flesje sap 130 ml
    19u30-fles 210 cc melk (helft met rijstebloem in een bordje)

19. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    YORBEN GEFELICITEERD MET JE HALF JAAR! :whistle:

Mooi schema fajah!

20. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Gefeliciteerd Annemonique, fijne dag vandaag!

Lijkt mij dat de meeting wel doorgaat. Alleen is nog niet bekend waar, geloof ik. In het oosten? Maakt mij trouwens niets uit, vind autorijden geen probleem.

Hoera voor Conny! Wat fijn dat er al zoveel af is.

Haha, die Jesse! Wat een mooi koppie.

Kelly: logisch hoor, vliegen is ook niet leuk. Zo'n gedoe ook vind ik.

Robine: spannend, abseilen van de euromast!

Sal: kunnen toch best de tandjes zijn die groeien. Hier ook af en toe huilen en heel fanatiek kauwen maar ik zie nog helemaal niets. Zul je zien dat er straks een heleboel achter elkaar komen.

Lydia: hier nog een niet-logeerder... ;) Komt vanzelf een keer.

Saskia: toetjes...ja, goed dat je het zegt. Totaal niet aan gedacht, we eten zelf nooit toetjes :) Nu krijgt hij nog melk na het eten maar ik denk dat ik binnenkort gewoon yoghurt ga geven.

Yorben, van harte gefeliciteerd met je verhalfjaardag!

Bastian was vanmorgen weer stipt om 5.15 wakker. Toch handig, we hebben geen klok meer nodig ;) . Maar... grote vooruitgang: vannacht is hij maar 1 keer wakker geweest!
    Hij ligt weer te brullen, tot later!

Deel Deze Pagina