Pfff moet effe wat kwijt hoor. Ik had dus sinds kort een werkplekje erbij had ik verteld heh, nou belde ze vanmorgen op want ik was gisteren weer geweest, ze was niet tevreden. Het strijkwerk was niet netjes genoeg, nu moet je weten dat ik daar dus 2 uur op heb staan zwoegen, gewoon niet normaal meer zo'n berg, oja en de badkamer was ik ook wat dingetjes vergeten nou niet dus heh, heb ik gewoon echt netjes gedaan, ik dacht dat ik precies was want ik wil altijd alles netjes hebben maar ZIJ is helemaal errug, nou laat ze voortaan maar lekker d'r eigen strijk doen dan, ben blij dat ik ervanaf ben, ga morgen weer naar die andere mensen, zit ik nu inmiddels een maand of 3 en dat zijn superleuke lui, ach ik vind weer wel wat anders (via de alphahulp). Dames ik heb bericht dat de crosstrainer binnen 2 dagen geleverd word, yesss ben benieuwd, kan ik dan gelijk een kwartier doen of moet je dat een beetje opbouwen, ik doe natuurlijk elke dag een half uur op de hometrainer, hoe doen jullie dat? Conny: GEWELDIG meid van je 11,5kg, ben ontzettend blij voor je, en het valt best mee heh met dat sonja bakker. Monique: HIEPERDEPIEP van harte met je verjaardag, hoe jong ben je geworden? of wil je dat niet kwijt? En wat heb je gehad, jeetje ik word 6 juni gewoon al 31....... Fajah en Charissa: Hier gelukkig geen problemen met schoonmoeder, ze staat altijd voor ons klaar, wel een keer een akkefietje gehad dat ze zich een beetje veel met Rick bemoeide, maar daar een keer een uitbarsting over gehad en sindsdien gaat het gelukkig ontzettend goed. Heb ik met mijn eigen moeder trouwens ook wel s hoor, een meningsverschil of iets dergelijks, moet ook kunnen je bent allemaal mens, maar in jullie geval is het een ander verhaal. Lydia: leuk weer s wat van je te lezen. Lekker mannetje hoor die Jesse. Hoe gaat het met jouw kilootjes? Kelly: Mocht je dit nog lezen een hele fijne vakantie gewenst. Hoop dat alles goed gaat met Daynah. Robine: Ik heb dat ook gezien bij Froukje, brrr moet er niet aan denken, wel stoer dat jij dat gaat doen. Panda: Ik heb gisteren yoghurt geprobeerd bij Timo maar dat was echt geen succes, gelukkig gaat hij wel beter groente eten nu. Nou dames ga hier nog maar s wat doen, even strijken, gewoon netjes maar niet te precies hihi. Tot later. Saskia.
Pfff moet effe wat kwijt hoor. Ik had dus sinds kort een werkplekje erbij had ik verteld heh, nou belde ze vanmorgen op want ik was gisteren weer geweest, ze was niet tevreden. Het strijkwerk was niet netjes genoeg, nu moet je weten dat ik daar dus 2 uur op heb staan zwoegen, gewoon niet normaal meer zo'n berg, oja en de badkamer was ik ook wat dingetjes vergeten nou niet dus heh, heb ik gewoon echt netjes gedaan, ik dacht dat ik precies was want ik wil altijd alles netjes hebben maar ZIJ is helemaal errug, nou laat ze voortaan maar lekker d'r eigen strijk doen dan, ben blij dat ik ervanaf ben, ga morgen weer naar die andere mensen, zit ik nu inmiddels een maand of 3 en dat zijn superleuke lui, ach ik vind weer wel wat anders (via de alphahulp). Dames ik heb bericht dat de crosstrainer binnen 2 dagen geleverd word, yesss ben benieuwd, kan ik dan gelijk een kwartier doen of moet je dat een beetje opbouwen, ik doe natuurlijk elke dag een half uur op de hometrainer, hoe doen jullie dat? Conny: GEWELDIG meid van je 11,5kg, ben ontzettend blij voor je, en het valt best mee heh met dat sonja bakker. Monique: HIEPERDEPIEP van harte met je verjaardag, hoe jong ben je geworden? of wil je dat niet kwijt? En wat heb je gehad, jeetje ik word 6 juni gewoon al 31....... Fajah en Charissa: Hier gelukkig geen problemen met schoonmoeder, ze staat altijd voor ons klaar, wel een keer een akkefietje gehad dat ze zich een beetje veel met Rick bemoeide, maar daar een keer een uitbarsting over gehad en sindsdien gaat het gelukkig ontzettend goed. Heb ik met mijn eigen moeder trouwens ook wel s hoor, een meningsverschil of iets dergelijks, moet ook kunnen je bent allemaal mens, maar in jullie geval is het een ander verhaal. Lydia: leuk weer s wat van je te lezen. Lekker mannetje hoor die Jesse. Hoe gaat het met jouw kilootjes? Kelly: Mocht je dit nog lezen een hele fijne vakantie gewenst. Hoop dat alles goed gaat met Daynah. Robine: Ik heb dat ook gezien bij Froukje, brrr moet er niet aan denken, wel stoer dat jij dat gaat doen. Panda: Ik heb gisteren yoghurt geprobeerd bij Timo maar dat was echt geen succes, gelukkig gaat hij wel beter groente eten nu. Nou dames ga hier nog maar s wat doen, even strijken, gewoon netjes maar niet te precies hihi. Tot later. Saskia.
Yorben gefeliciteerd met je halve jaar! En Annemonique ook jarig? Ook gefeliciteerd hoor! Abseilen -> Stoer man! Ik geloof niet dat ik dat zou durven. Schoonmoeders: tja, het gaat bij mij wel iets beter. Maar ik (en Wes gelukkig ook) vind het ZO IRRITANT dat ze opmerkingen maakt als 'die speen vindt hij niet lekker' (want het maakt hem echt niet uit welke speen hij heeft, maar als hij geen speen wil, spuugt hij 'em gewoon uit) of 'hij spuugt altijd een beetje na zijn fles he' terwijl dat helemaal niet zo is. Net of ze hem 24 uur per dag ziet. En eigenlijk ziet ze 'em alleen als ze op woensdag komt oppassen. Verder zien we ze eigenlijk niet. Vind ik niet erg hoor. Mijn moeder doet dat misschien ook weleens, maar dan valt het me eigenlijk niet eens op. Tja, wat al eerder werd gezegd: misschien zijn wij later ook wel zo (de moeders van de jongens), maar ik hoop het niet hoor! Sas: das mooi dat ze nu eigen strijk doen! Ik ben nu zo'n 12 kilo afgevallen en pas gelukkig mijn eigen kleren weer. Maar ik wil er nog wel een paar kilo afhebben hoor. Ga nu het nieuwe boek van Sonja aanschaffen, misschien motiveert dat weer meer. Panda: Oops, 5.15 uur is nog wel vroeg he. Ik vind het wel fijn dat Jesse nu niet meer gelijk gaat 'roepen' als hij wakker is, maar gaat spelen in zijn bedje. En gelukkig ben ik niet de enige niet-logeerder Conny: hopen dat Marit vannacht wat langer slaapt he. Ik heb trouwens het idee dat er zo ontzettend veel jongetjes worden geboren. Als ik in mijn eigen omgeving kijk: ikzelf, 3 (mannelijk) collega's hebben in maart en 2 in april een jongetje gekregen. Achterneefje heeft zoontje gekregen. Schoonzus van mijn zus, vriendin van mijn zus... Echt alleen maar jongetjes! Alleen vriendin van mij heeft dochtertje. En hier natuurlijk. Ik hoop dat onze volgende ook een meisje is hoor. Ben altijd zo jaloers als ik meisjeskleertjes zie hangen!
Annemonique: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Yorben: Van harte met je halve verjaardag. Zo we zijn helemaal klaar om te gaan nu wachten tot een uur of half 4 voordat we ongeveer weggaan. Ga jullie nu verlaten en ik zie jullie over een weekje weer. lfs Kelly
Zo daar ben ik weer even. Was even druk bezig aan de telefoon met mijn zusje, dingen aan het regelen. het komt zo dichterbij allemaal. Annemonique: thx voor de prijsopgave, vindt ik niet zo duur. Had veel meer verwacht. Denk dat ik die deze week ga halen Fijne dag verder he? Lief dat je collega jou rooster van 1 juli overneemt. Nu nog maar even kijken hoe we met de uitje doen. Fajah: Ik was van plan om gelijk weer wat in te slaan hihihi Echte nederlander he? mooi schema, denk ik dat we ook zo ongeveer uitkomen. alleen dan de fruithapje om 12 uur, met een liga. Althans daar ben ik vandaag mee begonnen. Even kijken hoe dat gaat. Wil toch een beetje structuur in brengen, kan ik tenminste ook wat doen Die nichtjes die wonen in het oosten ... misschien een beetje te ver voor hem? Lydia: Wat zie Jesse alweer groot uit. Wat een leuke foto. Vindt ik heel mooi. Ben benieuwd wat hij aan het denken is Charissa: Das mooi meegenomen, 2 kussens! Wat bof jij Conny: Wat goed dat je zoveel afgevallen bent! Moira heeft heerlijk geslapen, gelukkig tot 8:45 Die pap doet wonders. Nu maar even kijken hoe dat werkt als ik de pap wat eerder geef. kom zo terug, moira klaagt over haar vieze luier
zo, mevr is weer tevreden Wat een schone luier al niet doet Panda: Zal best wel kunnen dat de tandjes door willen komen. Ze kauwt heel veel op haar spuugdoekjes, en de speentjes op de flessen zijn ook niet veilig meer. Er is nu al 1 kapot zag ik. oo - lekker vroeg die Bastian. Heel handig als je man naar Amsterdam moet met de trein, komt ie iig niet laat op station. Saskia: poeh wat een vrouwtje zeg! Mooi dat ze het toch zelf gaat doen. Gelukkig heb je ook een andere leuke adressje waar je naar toe gaat. Crosstrainer is in zicht .. yipppeeee! Lydia: Moira roept ook niet meer gelijk als ze wakker is. Ze gaat eerst even een poosje spelen met haar knuffels, en daarna begint ze iets te roepen, maar gelukkig niet meer gelijk huilen. Bij mij is het andersom, veel meisjes zijn de laatste tijd geboren als ik naar mijn nichtjes kijkt. Kelly: Jij ook een fijne moederdag gewenst meid! Geniet maar lekker op vakantie.
Oh, gelukkig. Mijn collega en ik waren net al beetje bezorgd dat we over 18 jaar een groot probleem zouden hebben... overschot aan mannen
Saskia: Nou ja, wat een stom mens ! Jij strijkt je de blubber en madam vindt het nog niet goed genoeg. En jij weet van jezelf dat je die badkamer tot in de puntjes gedaan hebt, belachelijk toch dat ze dan nog commentaar heeft. Gelukkig dat je ook nog leuke werkplekken hebt ! Salomina: Heerlijk vooruitzicht lijkt me dat, dat je binnenkort alweer naar Nieuw-Zeeland, naar huis, gaat, fijn zeg ! Wat super dat Moira tot 8.45 uur geslapen heeft, stuur die slaapverwekkende gedachten eens hierheen ! Lydia; Heeft ook zo zijn nadelen hoor, een meisje: Je komt nog veel meer in de verleiding dingen te kopen dan bij een jongen. Als ik niet uitkijk, wordt ze net zo'n verkleedpop Panda: Haha, wij kunnen net zo goed gaan msn'en 'smorgens, hier dus ook een wekkertje om 5.21 uur, scheelt maar weinig Nou, Rick zit heerlijk naar Pinokkio te kijken, ik ga nog ff profiteren van de rust, doei !!!
Yorben gefeliciteerd met je half jaartje, hoera!!!! Kelly, man en Daynah een hele fijne vakantie toegewenst en lekker genieten met jullie gezinnetje! Ben nu op mijn werk, reageer later even. liefs
Fajah: heel erg graag gedaan hoor meid Robine: oooooh wat lief Jill in dr wagen op de kinderboerderij. Ik heb de hele dag al erge buikpijn, misschien eindelijk de ongi op komst?
We gaan zo een fotoshoot laten maken bij mn schoonzus op t weiland bij haar paarden. Mn schoonmoeder wil erg graag een foto van dr twee kleinkinderen(Kim van 11 en Jill van 6 mnd dus). Leuk he, als t goed is is t zondag allemaal klaar! Ben benieuwd. Ik maak er ook een paar van Jill met mij om aan mijn moeder te kunnen geven. Tot later! Liefs Robine
ik vind ook dat jill erg aan het veranderen is robine,ze kijkt ook veel wijzer.ik merk dat bij yorben ook dat zn blik wat verandert. leuke foto's van jill trouwens. sal:ik denk dat je nichtjes een beetje te ver weg wonen voor mn broer ga nu yorben zn fruit klaar maken. heb vanmiddag op de crosstrainer gestaan en onder de zonnenbank geweest,ben weer helemaal fit.