Robine en Pim wat een geweldige foto's! En Pim wat heeft Emme veel haar! Ik ga nu slapen ben erg moe. Liefs Sens
Allemaal bedankt voor de felicitaties! Zag leuke foto's voorbij komen van Jill! Ook leuk om Emme eens te zien, die had ik al lang niet meer gezien. Mooi meisje!
Robine: de foto's zeg echt hartstikke leuk geworden ! Pim: Wat leuk om Emme weer eens te zien, mooi meisje hoor ! En dat rossige heeft ze nog steeds he, leuk !
o ja nog wel ff een reactie voor Annemonique: GEFELICITEERD! Morgen heb ik de hele dag cursus in Maastricht. Ga er met een collega heen. Gezellig! We hebben allebei in Maastricht gestudeerd, dus even de goeie oude sfeer proeven.
Heeft ie zelfs nog tijd om mijn ontbijt te maken Pim: ha, eindelijk foto's Emme is een schatje zeg! Leuke foto's Robine, wel schrikken met het paard. Idd een ander koppie dan eerst. Da's ook wat Sensee, 's ochtends met Jaime en poes . Hoe gaat het nu met Jaime? Conny: fijn dat het wat beter gaat met het zoontje van je vriendin. Dat het af en toe nog botst is niet zo erg maar hij was wel erg vervelend hè. Kan niet verder teruglezen. Vanmiddag naar de tandarts geweest. Vind het niet erg, mijn moeder is tandartsassistente dus naar de tandarts gaan is erg gezellig (want we gaan bij haar ). Had niet eens gaatjes, ondanks het maandenlang poetsen met peutertandpasta. Bastian heeft vandaag zelfgestaafmixte sperziebonen gehad, hij vond het heerlijk. Lijkt erop dat hij verse groente lekkerder vindt dan potje. Heb ik weer... Nog even kolven en dan naar bed. Morgen babyzwemmen.
Och Pimmie, wat is Emme een prachtmeisje geworden! Echt super! En wat een verschil ook met Jill Geinig, 2 meisjes en zo onwijs verschillend. Robine: leuke foto's hoor. Daar ga je de moeders heel blij mee maken Annemo, van harte gefeliciteerd en nog vele jaren! Yorben gefeliciteerd met je halve jaar knul! Alles bijna af en geregeld voor het vrijgezellenfeest hier. Nog een paar dingen regelen. Helaas kan ik ;s avonds niet mee 'zuipen' ik moet werken
Mogge allemaal, Pim wat is Emme toch een lieverd, en wat mooi haaren heeft ze! Panda: Ontbijt voor je klaarmaken, das niet verkeerd Hoe ging het met Bastian vannacht? Robine: Mooi fotos van Jill, en wat zal dat ff schrikken zijn geweest. Goed dat Kim Jill goed vastgehouden heeft. Nou gisteren avond had Moira weer zo'n raar avondje. Krijsen, niet normaal. Ging dan standard alles controleren, luier, of iets bekneld was, melk .. niks werkte, alleen mamas arm. Dus de hele avond met haar gezeten op de bank. Viel ze in slaap, wilde ik haar even weg leggen, neeee, dat mocht absoluut niet. Ging ze even bij papa zitten maar dat duurde ook niet lang binnen half uur was ze klaar met papa. Nu ligt ze te spartelen en spelen in bed. Hoop dat het een betere dag wordt vandaag. Vanochtend was ze al vroeg wakker, maar pas om 8 uur de fles gehad. Lekker in bad geweest, en normaal slaapt ze gelijk naar de bad, nu niet. hihihihi wat kunnen de kleintjes ons gewoon verassen met hun eigen schemas. Ik ga gauw even de was aanzetten. Is dat iig gebeurd vandaag.
oo en heb de laatste paar dagen echt zo'n ongi gevoel, maar nog steeds niks ... hoop dat het echt zo doorzet
Hallo, ik breek even in om te vragen of je jullie kindje al hebben bij geschreven op de lijst met baby's die in 2006 zijn geboren. Is misschien wel leuk om te zien hoeveel forum kindjes er zijn geboren, en welke naam ze hebben gekregen. Dit is de link; http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0 Groetjes Mouschy.
Goeiemorgen Wat een *** weer he, ik had zo zin om ff lekker naar dorp te wandelen met Jayden.. Maar weer goede gelegenheid om straks mijn kast eens even uit te mesten want dat is ook een grote troep Robine, leuke foto's van Jill en nichtje. Ze veranderd zeker in het gezicht, leuk om te zien he. Wat schrikken zeg met dat paard, gelukkig is het goed gegaan. Geniet lekker van je vrije dagen, jammer dat weer niet mee speelt. Pim, wat een scheetje die Emme, wat een haartjes. Leuk om foto's van haar te zien. Sal, hoop voor je dat het door gaat zetten die ongi Vervelend die buikpijn dan he. Hier ook al een paar dagen dat Jayden erg jammerig is, gisteravond ook hele avond mee op schoot gezeten. Meerdere malen geprobeerd naar bed maar nee hoor alleen maar bij Mama Panda, succes vanmiddag bij de tandarts Kan verder niet meer teruglezen. Vanmorgen schrok ik om 7uur van de telefoon, mijn moeder. Mijn opa was vannacht heel kritiek naar ZH gebracht, hij was zo benauwd, ze dachten dat hij het niet meer haalde. Schrok echt en net nog ff gebeld en artsen stonden voor raadsel, hij was weer opgeknapt, weer aanspreekbaar en zat weer rechtop. Vanmiddag met mijn zusje mee als model voor haar opleiding, word opgemaakt \/ Ik vind altijd wel leuk kan ik nog ideetjes opdoen en kijken wat bij me past. Kom later nog wel ff. Ah hier kwam het zonnetje net....
Mouschy, heb Jayden toegevoegd Bedankt! Trouwens, ik zat gisteren ook op 3 voedingen. 8.00 210/7 10.30 fruithapje (half potje) 13.30 210/7 17.00 half potje spercieboontjes 19.00 210/7 Vind dit wel lekker schema, hoop dat het vandaag ook zo gaat. Ben al druk bezig met mijn kast... veel weggooien en heb alweer leuke bestellingen bij H&M staan. Beetje mijn kast vernieuwen, kan niets weggooien, heb soms nog kleding van 8jaar geleden wat dik uit de mode is... Alle oude kleding geef ik aan mijn schoonmoeder en die stuurt het naar Suriname hebben ze daar ook nog wat aan. Ga even bij mijn kereltje kijken..geloof dat die wakker is
zo ff tijd om te reageren; charissa; mooi schema voor Jayden. Jammer he dat het zo regent, ik wou ook gaan wandelen met Milou. sal; misschien een sprongetje bij Moira, hoop dat ze vandaag een betere dag heeft. Nog ongi geworden? Ik voel altijd mijn eisprong, gister was het weer zover dus over een kleine 2 weken mag ik het ook weer verwachten . fajah; nog gefeliciteerd met Yorben zijn half jaartje {|= annemonique; jij ook nog proficiat met je verjaardag! robine; echt mooie foto's, dat zullen die mama's zeker mooi vinden. Maar wat een verhaal zeg van dat paard..pfff Verder kan ik al niet terug lezen door al die foto's Hier gaat het allemaal kei goed, milou reageert heel goed op de nutramigen. Maandag heeft ze voor het eerst peer gehad en vandaag krijgt ze banaan. Gaat goed..dadelijk weer ff wegen ben benieuwd of ze veel is aangekomen. Toedels
Heej dames, Ga zo werken en kan dan vast wel even bijlezen en reageren. Twee drukke daagjes achter de rug. Lees dat meerdere kindjes wat huilerig zijn. Jayna ook, twee avonden en een keer in de nacht. Echt gillen, misschien tandjes. Gisteravond waren wij naar heerenveen - ajax. Ik als heerenveen supporter en lenhard als ajax supporter....haha. En ik kwam blij terug met de winst van 1-0! Mijn ouders haden opgepast, en toen was Jayna ook een uur op geweest omdat ze zo huilde.Om 22.30 weer wakker, en spuugde ze heel papa's ajax shirt onder, alsof het verlies voor papa nog niet erg genoeg was....oeps. Na en uur gillen, viel ze in slaap, en sliep gelukkig in dr eigen bed verder. spam nog effe wat foto's en dan ga ik die kant op, tot vanmiddag!
Wat een lieve foto's! Minck is ook de hele nacht wakker geweest, hoesten en huilen, uiteindelijk bij ons in bed, spuugt hij het hele bed onder, en daarna weer lachen he, gek kind Ook vandaag is hij niet zo vrolijk als anders, en hij wil ook niet slapen terwijl hij anders een echte slaapkop is. Net even wezen wandelen en is hij in slaap gevallen dus ik hoop dat hij nu een paar uurtjes gaat slapen. Kom straks nog even kijken.
Zo, ben nu op mijn werk, Jayna wilde bijna niks van d'r opvolgmelk drinken om 13.30, terwijl ze vanmorgen best vrolijk wakker werd. Ze hoest ook redelijk veel, dus is echt niet lekker. Nu even wat reacties............ Annemonique: nog gefeliciteerd met je verjaardag! Salomina: jij ook dus last van ongi voortekenen. Ik was er gister van overtuigd dat het zover zou zijn, maar vamdaag is alles weer over. En Moira dus ook huilerig gisteravond, hadden zij en Jayna weer een afpraakjes denk ik..... Robine: jeetje wat schrikken zeg met dat paard! Oefffff! Wel mooie foto's geworden van je mooie meissie, en ze veranderd inderdaad in dr gezicht. Pim: veel plezier in maastricht morgen. En leuke foto's joh van je meissie, wat wordt ze groot he! Panda: hoe was het babyzwemmen vandaag? Jayna lijkt juist de potjes van groente lekkerder te vinden, of misschien lag het aan de bloemkool, dat vond ze echt niet lekekr vers! Charissa: goh schrikken joh met je opa, hoe is het nu met hem? Mooi schema heb je nu voor Jayden. Brennie: wat fijn dat het zo goed gaat met Milou. En lekker aan het smullen dus van dr fruithap. Cindy: hoe is het nu met Minck? Ook al even niet lekker in zn velletje, wat is er toch met onze kindjes? Nou kan verder even niet terug lezen en moet de groep weer op. Niks aan om op mijn werk te zijn als je meissie ziek thuis is. Ben pas half 8 thuis helaas. tot later!
Moest even een beetje om Moira lachen. Ik had haar in bed gedaan omdat ze moe was. Begon ze even te huilen, ik dacht, ach ze is moe, laat haar maar even huilen. Toen klonk het iets anders, beetje gedempt. Kijk ik, Moira heeft zich omgerolled naar haar buik, en ze kon niet meer terug. toen ze mij zag moest ze even lachen. Heb haar op haar rug gelegd, deken omheen, en ben weer de kamer uitgegaan, want haar oogjes waren spleetjes geworden en leek erop dat ze wilde slapen. 1 minuut later ... weer omgerold, en ze kon weer niet terug. Het is wel de eerste keer dat ze zelf omrolled. Nu ligt ze te slapen, te vermoeiend geweest dat rollen!
Semmi: Mooi fotos van Jayna weer. Werkse! Cindy: Moira wil vandaag ook niet slapen/kan heel moeilijk in slaap komen ... hoe is het nu met Minck? Charissa: mooi schema! Is de kast al opgeruimd? Hoe is het nu met Opa? Enne .. hoe ging het vanmiddag als model? Moira huilt weer, kom straks terug.