Hoi allemaal. Heb de nieuwe Prenatal in Leiderdorp ontdekt, vandaag geopend en meteen voor 160 euro geshopt, schaam schaam......... Weer leuke rompertjes, topjes, broekjes en een nieuwe jas voor Jill gehaald en last but not least een activity center( die was wel duur, 70 euro) met lichtjes, speeltjes, muziekjes en allerlei frummeldingen eraan. Lol. Nu slaapt ze ben benieuwd als ze straks wakker is en voor t eerst mag spelen ermee. Was speelgoed van t jaar stond erbij, ook prijs van t jaar denk ik Nou ja, voor dr half jaar verjaardag! Semmi: Wat een leuke fotos weer van Jayna en idd ze zal wel binnekort in die autostoel gaan passen. Hier staat ie ook al klaar, wij hebben de Romer Ts King, ben bieuwd straks, kan ook niet wachten tot ze op de fiets mee kan De fiets is inmiddels in bestelling voor moederdag maar een beetje vertraagd helaas, duurt nog een week of 4. Sal: Ben je nog helemaal niet Ongi geweest dan? En Semmi ook niet? Pim: Wat is Emme nog een klein poppetje zeg, echt lief! Mooi meisje hoor.Lijkt wel op mama. Charissa: Goed schema hoor, nu kan je straks ook een toetje na de avondhap gaan geven. Ik heb Jill gisteren voor t eerst een broodkorstje gegeven en ze vond t heerlijk Zo leuk dat ze steeds meer gaan mee eten. Ga ff de hond uitlaten en opruimen. Tot later! Liefs Robine
sow we zijn Milou net wezen wegen en mevrouw is ff in een week tijd 355 gram aangekomen \/ die Nutramigen doet z'n werk heel goed. Leuke foto's van Jayna. Milou was een week of 2 geleden ook niet lekker, net als jij vertelde, ze spuugde en dronk d'r flessen niet leeg. Ze had toen net d'r eerste tandje gekregen. Het duurde bij haar 3 dagen en toen dronk ze weer goed. Het spugen duurde 1 dag maar wel diaree-luiers zo'n 3 dagen. Gisteren hebben we d'r 2e tandje ontdekt maar volgens mij heeft ze daar geen last van. Robine; zo ff lekker geshopt bij de Prenatal haha. Ja die Activity center is leuk, ik had hem ook gezien maar vond het toch iets te prijzig. Zolang milou zichzelf nog goed vermaakt in de box, schaf ik hem niet aan. Cindy; hoe gaat ie met Minck? sal; haha die Moira, ja als ze dat eenmaal ontdekt hebben....Milou kan nu ook sinds een paar dagen rollen maar in bed doet ze dat (nog) niet. In de box wel ..heen...terug...die knietjes eronder ...zo schattig
Goeiemiddag allemaal! Semmi; vooral in dat autostoeltje zie je dat Jayna al erg veranderd is zeg! Salomina; wat goed dat ze zich heeft omgerold, en daarna was ze pissig omdat ze niet meer terug kan hier is Lisa nog niet aan het omrollen. Robine; Zodan lekker geshopt zeg! klinkt leuk allemaal! heeft ze het activity center al uitgeprobeerd? Vandaag ook een uitgeefdag, nouja meer besteldag, ik heb de nieuwe camera besteld! een canon digitale spiegelreflex; hij komt morgen al! en onze telefoon heft kuren; gaat hij over ik; "hallo" blijft hij gewoon overgaan! dus ook een nieuwe huistelefoon! Brennied; wat goed dat ze 355 gram is aangekomen in 1 week! ga zo door Milou ik spam weer eens wat foto's van Lisa, zullen wel de laatste van deze camera zijn! wat een ondeugende oogjes he?!
Lisa wat ben je mooi en wat heb je toch een prachtige ogen! Mooie foto's Fem! Leuk dat je nieuwe camera onderweg is, alleen irritant dat je dan weer t hele boekje moet gaan bestuderen voor je weet hoe ie werkt. Succes ermee ! Heb Jill zojuist voor t eerst een potje gegeven met vis erin. Van de Olvarit, Zalm met aardappeltjes en groenten. Ik lust zelf geen vis dus stond in de winkel al te twijfelen of ik t zou nemen, gaf ik t aan Jill en wat denken jullie.............mjammiemjammie! Ze at t bijna net zo makkelijk op als dr toetje, want daarbij gaat dr mond echt wagenwijd open Zalm was dus een succes! t Activity center vindt ze ook geweldig! Nu al en ze heeft alleen de speeltjes boven dr hoofd nog maar ontdekt Liefs Robine
Bedankt, ja tis een mooi poepie Robine; als het goed is hoef ik dat boekje niet te bestuderen, het is een zelfde versie van wat ik nu heb als camera maar dan beter! Leuk dat ze ook zalm lust! klinkt goed wat er allemaal is hoor, behalve; bloemkool! had mijn vriend van het weekend meegebracht... toen hij ermee binnenkwam (had ik niet door) dacht ik dat 1 van onze katten ergens een behoefte had gedaan! wat een lucht, maar Lisa at het ook op, ik zei nog "we zijn eigenlijk gemeen om haar dat te geven"
Hihi vriendinnen Jill en Jaime. Jaime was ook gek op de zalm. heb het al drie keer gegeven. Welk center heb je? Ik bedoel het merk en kun je het ding ook omdraaien zodat ie meegroeit?
Bastian heeft vannacht zijn bed ondergeplast Hij werd om 3 uur wakker en bleef maar huilen dus heb ik 'm toch maar uit bed gehaald. Bleek hij dus helemaal nat. Alles verschoond en hem meteen maar gevoed. Hij viel daarna weer in slaap en ik moest hem vanmorgen om 9 (!) uur wakker maken (!). Dat is nog nooit gebeurd. Ik heb nu andere luiers gehaald, kijken of dat helpt. Hij is namelijk wel vaker een beetje nat 's ochtends. Hij krijgt iig voldoende vocht binnen Zwemmen was weer leuk, hij begint nu echt te spatten in het water en met de beentjes te trappelen. Robine: haha, zalm een groot succes! Leuk, geld uitgeven in de Prenatal Lisa, je bent een schatje! Salomina: Moira dus fanatiek aan het rollen, knap hoor. Bastian rolt van buik naar rug maar alleen in de box. In bed rolt hij wel telkens op zijn linkerzij, is zijn favoriete in-slaap-val-houding. Bravo voor Milou, ga zo door! Semmi: bloemkool is ook niet lekker Beterschap voor Jayna! Cindy: Minck ook al, gelukkig kon hij er wel om lachen dat ie zo moest spugen. Gauw beter worden! Kan niet verder lezen. Ik ga koken. Als Bastian dat toelaat, hij ligt weer behoorlijk te gillen. Brulaapje.
Pff... ons dametje ligt te klessebessen in bed na een volle papfles, eigenwijs mutsje ! Ze was de heel dag mopperig, weinig geslapen, hopelijk maakt ze er nu een fatsoenlijke nacht van . Panda: Ach, arme Bastian in zijn natte bedje. Wel lekker dat hij daarna zo lang geslapen heeft Maar om het nou elke nacht zo te doen Robine: Wauw, wat een grote potjes en porties eet Jill al ! Knap hoor, ik ben blij als ik er een 4 maanden potje worteltjes in krijg Femmy: Aaaaaaah ! Die laatste close-upfoto is echt geweldig ! Brennied; Netjes ze, dat Milou zo goed aangekomen is, hartstikke fijn ! Salomina: Hihi, eigenwijze Moira, draaien in bed, knappe tante ! Samira: Balen dat Jayna zo slecht wilde drinken, hopelijk is het de rest van de dag beter gegaan. Pim: Veel plezier in Maastricht ! Cindy: Pff, nog zo'n nachtbrakertje, vervelend zeg. Ik hoop dat Minck na het wandelen nog lang geslapen heeft ! Ok, boven is het stil, gelukkig maar. Doei !!!
Zo ff korte reactie.. Het was erg leuk dat opmaken, eerst smokey eyes, was wel wennen want doe eigenlijk altijd alleen mascara en eyeliner op Daarna kleuren mengen en heeft ze oranje boven ogen gedaan, echt super geworden. Daarna lekker de stad even ingeweest, nog leuk vestje met capuchon gehaald en voor Jayden weer 2 setjes Nou ga slapen, ben erg moe en Jayden ligt er eindelijk in. Hij was erg jammerig geweest, weet mijn vriend ook een keer dat elke dag met zo''n kleintje toch best vermoeiend is hahaha. Morgen ff naar mijn opa, ging nu weer goed met hem maar heeft heel weinig gescheeld of hij had vannacht niet gehaald... Slaap lekker
Nou ik zie nog niks in Moira de mond, maar ik zie dat haar tandvlees wel een beetje gezwollen is. Ik hoop echt dat het een keer doorzet want dit hou ik echt niet vol. Heel irri, maar goed, het is nog veel erger voor haar. Kan ook zijn dat er heel wat anders aan de hand is. Heb haar heel lang vast gehouden, het was me gelukt om haar slapend in bed te leggen. Alleen nu 5 min later is ze weer aan het huilen. pfff .... tot morgen dames! Welterusten.
Goeiemorgen meiden, Gisteravond met Lisa naar de spoedarts geweest, ze had 38.7 graden koorts en ze wou niet drinken, ze keek ook anders uit haar ogen, ik schrok wel want ze had eigenlijk nog nooit koorts gehad, het viel gelukkig mee volgens de arts, het zal een griepje zijn. We kregen een recept voor zetpillen dus die hebben we meteen gehaald, ze slaapt erg veel maar dat hoort er zeker ook bij? hoelang "mag" de koorts duren?. We maakten ons dus wel ff zorgen, bleek het gelukkig niets ergs te zijn, komt ook omdat het de eerste keer is denk ik. Groetjes Femmy
Femmy: dat was even schrikken! Goed daar jullie naar de spoedarts zijn geweest! Geef Lisa maar een dikke knuffel van ons! Wat een mooi fotos van Lisa gisteren. Morgen je nieuwe camera en dan verwacht ik wel nieuwe fotos he? Charissa: Heb je een foto gemaakt van gisteren? Lekker geslaagd gisteren vor Jayden. Wat is het met de beebs toch - alleen maar jammeren. Conny: Bleef marit nog lang wakker? Panda: Hoe ging het met Bastian afgelopen nacht? Heeft hij het droog kunnen houden? Robine: Klopt ben nog steeds niet ongi geworden. Ik vrees dat als het wel komt dat ik gelijk een dag uit de running bent. Meestal als ik ongi bent heb ik gigantisch krampen e.d. ... dus .. Brennied: 2e tandje al. Gelukkig dat ze geen last van heeft. Ben een beetje op. De lange nachten is niet leuk meer. Mevr lag heel lang te krijsen. Uiteindelijk maar uit bed gehaald, en ze ging gelijk in mijn armen slapen even 10 minuten gewacht, haar in bed gedaan, nog geen 10 minuten later ging ze weer ... uiteindelijk wel goed gekomen want ze was zo moe, ging ze gewoon slapen. maar leuk was het niet. En nu is ze wakker op de speelkleed aan het spelen terwijl ik ontbijt eet en even aan het forumen bent
Femy, Emme heeft ook wel eens koorts gehad. Toen heeft ze regelmatig een zetpil paracetamol gekregen. Ze sliep ook veel (dat doen wij ook als we ziek zijn). Verder vooral niet te warm aankleden in bed. Ze moet de warmte kwijt kunnen. Beterschap hoor! Pfff Salomina, Moira houdt je wel bezig he! Zwaar hoor, kan me voorstellen dat je kapot bent. En nog niet ongesteld, jeetje. Dat komt natuurlijk door de bv. Ik ben nu ik mijn spiraaltje heb ook bijna niet meer ongesteld . Geweldig! Hier laatste dagje werken en dan al weer weekend!
Smorgens Ik ga ook bakkeren. Ik heb gisteren een recept geprobeerd en dat vond ik zo lekker! Ik heb wel 2 borden gehad en dat doe ik normaal nooit! Da's zeker niet de bedoeling he? Ik heb in elk geval 2 boeken van haar gekocht dus zowieso zal ik iets anders gaan eten dan dat ik nu doe. Misschien wordt de honger ook minder als ik stop met BV geven. Een dezer dagen verwacht ik dat ik doorzet en mijn laatste keer borstvoeding aan Brent geef. Ik doen nu nog steeds 1 tot 3 x per dag en eigenlijk vind ik het wel prima maar ik vraag me alleen af of het wel gezond is voor hem als ik zelf aan het afvallen ga. Femmy, wat een stressen he met zo'n kleintje... Gelukkig maar dat er niets ernstigs is. Hopelijk is ze vanmiddag weer de oude. Mooie foto's trouwens <3 Sal, misschien een idee om eens langs een osteopaat te gaan? Ik heb het idee dat Moira wel heel erg veel huilt. Tenminste, je hebt het er vaak over. Brent heeft ook veel gehuild de laatste 2 weken. Hij had een griepje en pijn in zijn keel en hij heeft er ook al 3 tandjes door. Daarbij nog dat sprongetje rond een half jaar maar volgens mij hebben we het ergste gehad. Zijn voedingsschema ligt wel overhoop (hij krijgt weer een late fles of borst) maar sinds 2 nachten slaapt hij al weer aardig door tot 6-7 u 's ochtends... Pim, ik heb mijn spiraaltje ook sinds ene paar dagen Ik bloed nog wel een beetje maar goed dat doe ik wel vaker zonder dood te gaan Ik ben er wel blij mee geloof ik. Alleen de eerste dag deed het pijn en daarna niets meer. Inbrengen ook niet trouwens Ik had alleen die hele bank bij de arts ondergebloed... Ik denk dat het zijn schuld was maar het voelt goed zo dus ik geloof niet dat het ernstig is of dat ie iets kapot gemaakt heeft. (je hoort soms nare verhalen he)...
Femmy; aah lisa ziek...geef d'r maar een grote knuffeld namens ons. En idd wat pim ook al zegt; niet te warm aankleden in bed een een zetpil kan geen kwaad. Volgens mij als ze 3 dagen achter elkaar koorts hebben, dan weer naar de dokter gaan. Sal; o meid heb medelij met je....pff...die moira houdt je goed wakker. MIsschien idd een sprongetje maar ja daar heb je nu geen bal aan. We hopen (weer) op een betere nacht voor jullie! Hier nog steeds alles onder controle...vanochtend vonden we d'r in d'r bedje op d'r buik . Vanmiddag komen ze weer een lading voeding brengen voor zo'n 3 weken...heerlijk met dit weer... M'n vriend moet vanmiddag met MIlou weg...tja waar zou dat nu voor zijn... :-# Ga me meisje knuffelen...ze is weer flink aan het gillen...de mop!