Helleu, Wat een rotweer vandaag zeg! Niet normaal. Het is net of het van zomer plotsklaps herfst is geworden. Beetje jammer heh. Trutje volgens mij moet je met sonja echt afgewogen porties eten . Het zal sowieso wel gezond zijn die receptjes. Een collega van mij nam altijd 1 aardappel meer en hij is wel 12 kilo kwijtgeraakt. En Brent al drie tanden . Wij zijn nog steeds in afwachting van de eerste tand hoor..hahahah. Ik dacht eerst ook met kwijlen oortrekken op alles bijten etc dat ze er een zou krijgen maar nog niks te zien. Het kwijlen gaat trouwens onverminderd door..hahah. Volgens mij hoort het kwijlen sowieso bij deze leeftijd en ik las dat ze alles in hun mond stoppen en erop bijten om zo voorwerpen te leren kennen. Pim werkse vandaag! WAs je nou al in Maastricht geweest of nog niet? Sal ik ben het met Trutje eens. Misschien eens naar een osteopaat gaan want lijkt alsof Moira veel huilt. Echt vervelend voor je en kan mij voorstellen dat je kapot bent op een gegeven moment. Fem schrikken zo die koorts bij Lisa! Wat Pim schrijft die zetpillen werken goed. Als koorts van 38+ een paar dagen aanhoudt moet je weer naar de dokter (de medische wijzer van felicitas..haha). Mooie foto's van Lisa! Charissa veel plezier bij je opa. Hoe gaat het nu met hem? Conny heeft Marit nog een beetje geslapen vannacht? Panda welke luiers had je voor Bastian? Voor de nacht vind ik het ook vaak lang hoor 1 zo'n luiertje. Jaime gaat om 20 uur a 20.30 uur slapen en slaapt dan tot 7.30 maar die luier is echt zo vol 's ochtends . Echt zo'n zwaar ding dan. Hier nog alles zijn gang. Heb het idee dat Jaime uit dr sprong is. Ze is weer zo ongelofelijk vrolijk. Gelukkig maar. Verder lijkt eindelijk die puffer te helpen, maar moet er ook bij zeggen dat ze niet meer verkouden is dus ws hangt het daar mee samen. Ik zit al de hele week in mijn maag met die sollicitatie. Keer op keer die gesprekken doorgelopen in mijn hoofd en het voelt niet goed lijkt het. Ik heb het idee dat de klik er niet was. Daarnaast toen Jaime afgelopen weekend ziek was dacht ik ineens, naar mijn huidige werkgever kan ik bellen en zeggen Jaim is ziek, ik werk thuis vandaag. Daar was dat absoluut niet mogelijk. Pfffffff meiden wat moet ik hier nu mee aan... Ik ga even stofzuigen en opruimen. Puffer schoonmaken en flessen steriliseren. Jaime ligt nu lekker te slapen na een half potje druiven met rozenbottel . Vanmiddag maar even shoppen bij de prenatal. Heb nog 500 euro over van mijn salaris en krijg volgende week al weer dus shoppen kan wel effe heh . Ik kom later vandaag nog even kijken. Liefs Sens Oh iets nieuws hier, Jaime kan doorrollen. Aangezien ze ook handig is met draaien om dr as rolt ze dus nu door heel de kamer . En hebben jullie beebs ook dat als ze in de wipper zitten niet meer een beetje naar achter willen, maar constant zich inspannen en dan gaan zitten of naar voren gaan? Lastig het hapje te geven...hihi. Adios
Goedemorgen! Femmy: beterschap voor Lisa. Pim: alvast een fijn weekend Hier vanaf morgen 6 dagen achter elkaar werken Vandaag dus nog maar even van mn vriej dag genieten. Sal: die gebroken nachten zijn echt vermoeiend he Hier gaat het al wel weer beter de laatste 1,5 week komt hij tussen 6 en 7 voor voeding. Vannacht was het wel al om half 5, maar kreeg net een mailtje van de sprongenwekker dat de 26 weken sprong er nu is Zo hé Brent al 3 tandjes! Ik blijf het zo scheetig vinden die tandjes Sens: wat goed dat Jaime zoveel rolt! Hier wordt nog niet teruggerolt naar rug, we blijven maar oefenen. Kyllian probeer ook in zn wipper helemaal naar voren te komen, zelf in zn autostoeltje doet hij dat. Ik zit nog te wachten tot de tuinmeubels bezorgd worden, die zouden vanmorgen komen dus ze hebben nog een uurtje Helaas wordt het niet uitproberen hoe de stoelen zitten denk ik haha.
Sens: lastige keus tussen die nieuwe baan en je oude. Het heeft beiden zo zijn voor- en nadelen dus. Het grootste verschil is toch de de nieuwe baan dichterbij is en dat je daar niet zomaar thuis kunt werken? Ik zou die 2 dingen tegen elkaar afwegen, wat vind je zelf belangrijker? Maar blijft lastig.
Bedankt meiden! en wat is niet te warm in bed? ze heeft nu gewoon een rompertje, shirtje en broekje aan, ik heb de sokjes maar even uitgedaan! Salomina; zou Moira misschien behoefte hebben aan voeding voor hongerige baby's? misschien dat ze dan wel weer beter gaat slapen? Sens; Lastig als je zelf al zo'n voorgevoel hebt daarover, misschien veranderd dat nog?! Annemoique; ik zie je al zitten met een paraplu op je nieuwe meubels Vanmiddag word hier ook aardig wat besteld, camera en een nieuwe huistelefoon en 2 leuke knuffels voor Lisa. Het gaat trouwens nu alweer goed! die zetpillen werken goed! ze had net gewoon weer 37.19 graden! eerst een half flesje gedronken en net de rest, veel gelachen ook weer! ze moet altijd zo lachen als wij "verbaasd" naar haar kijken, kietelen kan ze ook niet tegen. Groetjes Femmy
Daar ben ik weer, Trutje & Sens: Zat ik ook al over te denken. Ik ga deze week nog even afwachten want mevr zit natuurlijk in haar 5e sprong. Precies op tijd Hoop dat het daar aan ligt. Ik kom er wel overheen - de moeheid, komt wss omdat ik 24/7 met haar zit. Het komt wel goed. Bedank voor jullie bezorgheid Trutje: Success met SB! Juist bij mij is het andersom toen ik helemaal gestopt was met BV. Ik kreeg er zojuist meer trek! Brennied: Misschien had Milou de geheimpje van Moira ontdekt... dat ze nu aan het rollen is. Sens: Goed om te lezen dat Jaime niet meer zo verkouden is. Ben met Annemonique mee eens dat de keuze van de nieuwe en oude baan heel lastig is. Persoonlijk zal ik voor een baan kiezen dichtbij huis. Kan je dan niet ouderschapsverlof of zorgverlof openemen of zoiets als Jaime weer ziek wordt? Ik roep maar wat hoor. Bij de bedrijven die ik gewerkt heb mogen de ouders niet zomaar thuiswerken als een kind ziek is, moesten ze verlof openemen. Annemonique: Zijn de tuinmeubels al gearriveerd? Ik was gisteren bij Prenatal even wezen kijken voor de beugel en rugleuning .. maar niet gekocht. Ze passen n.l niet op de oude trip trap stoelen. Enne, ze verkopen de beugels ook niet meer los ik ga weer even op MP kijken Femmy: Fijn dat het beter gaat met Lisa. Weer lekker geshopt las ik Moira laat met de laatste fles altijd 20 a 40cc liggen. Als ik later met 60cc aankomt wil ze dat ook niet. ach .. het komt wel goed. Gisteren een meevaller gepakt. 10 jarenlang te hebben gewerkt met een leaseauto van werk, moest ik elke jaar wat centjes overmaken naar de belastingdienst. Aangezien ik vorige jaar niet gewerkt heb, alleen in januari, heb ik nu een keer wat geld teruggekregen - en niet zo'n klein beetje ook.... Nog een paar dagen wachten voor Gerben zijn geld, en we kunnen boeken en gelijk betalen! Heerlijk zorgeloos op vakantie naar mijn ouders. Een hele zorg viel van mijn schouders af gisteren. Ik kreeg gisteren de brief, en de geld stond al gelijk op mijn rekening! Nog nooit zo snel meegemaakt. Gerben zijn geld ook! Ben benieuwd hoe het met Kelly, Sabino en Daynah is. Ik ga even een bammetje eten
Femmy: veel plezier met je nieuwe aankopen hihi. Wat voor camera heb je gekocht? Sal: jammer dat die beugel niet past. Ik hoop dat je er nog 1 op marktplaats vindt, maar volgens mij staan ze daar wel op! Lekker zo'n financiële meevaller zeg! Hebben wij hier ook gehad hihi. Door een fout hebben we maanden geen voorlopige teruggaaf gekregen en nu kregen we dus een leuk bedrag in 1 x! Konden we goed gebruiken voor de tuin.
Goedemiddag dames, Zo, heb gelukkig weer een lekker nachtje achter de rug. Jayna heeft tot 8 uur vanmorgen geslapen. Vannacht om 2 uur moest ze heel erg hoesten, dus ik dacht dat ze daar wel wakker van werd. Ik ging even kijken om dr speentje weer te geven, keek ze me met kleine oogjes en een glimlach aan, zo lief! Heb dr speentje gegeven en ging weer naar bed. Hoorde dr meteen weer erg hoesten dus heb maar afgewacht of ze echt wakker zou worden. Blijkbaar niet, want vanmorgen om 8 uur hoorde ik haar pas, de schat. Helaas niet goed nieuws weer van mijn schoonvader. Er zitten uitzaaiingen in zijn hoofd, achter zijn ogen. Hij had gisternacht zon hoofdpijn, gister is er meteen een scan gemaakt en was er meteen de uitslag, die dus niet zo positief was. Hij krijgt nu nog een gebreidere scan en waarschijnlijk gaan ze nog bestralen, maar heb het idee dat het nu wel heel snel gaat Salomina: wat goed zeg dat Moira nu ook zelf omrolt! Jayna heeft het nog steeds niet helemaal door, wel van buik naar rug terug, maar andersom vindt ze het wel best, beetje lui denk ik .haha. Balen dat je weer gebroken nachten hebt. Hopelijk krijg je snel weer meer rust meid. En jij dus ook nog niet ongi he net als mij maar afwachten. Lekker hoor dat jullie een financiële meevaller hebben, straks lekker richting je ouders meid! Robine: lekker geshopt bij de prenatal dus. Zon activity center lijkt mij ook erg leuk voor Jayna. We hebben trouwens dezelfde autostoel dan. Lekker makkelijk te plaatsen in de auto deze, is wel handig omdat ie zowel bij mij als bij Lenhard in de auto moet. Jammer dat de fiets nog langer duurt. Lijkt mij ook erg leuk om te gaan fietsen. Fietsstoeltje hadden we ook meteen gekocht, dus wij zijn er klaar voor! Ben trouwens nog helemaal niet ongi geweest inderdaad .pffff .laat het nu maar komen hoor! Brennie: wat goed zeg dat Milou nu zo goed aankomt! Femmy: wat een mooie foto van Lisa zeg, vooral die close up, whauw wat een mooie ogen! Och jeetje inderdaad even schrikken zeg met je meissie! Kan me voorstellen dat je extra schrikt als het de eerste keer is. Gelukkig valt het mee. Panda: welke luiers heb jij voor Bastian? Leuk he dat ze het zwemmen steeds leuker gaan vinden. Ook Jayna was vorige keer volop aan het trappelen. Conny: hoe is de nacht gegaan? Trutje: succes met afbouwen van de BV. Ik kolf nog 1 keer op een dag. Van de week nog een keer geprobeerd of Jayna bij mij wou drinken maar ze weigert nu echt, dat was voor het eerst en voelde best gek. Ik heb wel meer rust nu. Succes met bakkeren! Sensee: wat goed zeg dat Jaime kan doorrollen! Jayna wil inderdaad ook steeds rechtop zitten in dr wipper. Annemonique: inderdaad jammer dat je je tuinmeubels nu niet kunt testen! Nou ga even een broodje eten. Jaya ligt al ruim 2 uur te slapen, zal straks wel wakker worden voor de fles, tot later dames!
Femmy, beterschap met Lisa. Sal, wat vervelend dat moira zo weinig slaapt en alleen maar bij jou. Wat hebben ze dat door he hoe voorzichtig je ze ook in bed legt Semmi, wat verschrikkelijk nieuws zeg van je schoonvader. Het kan zo snel gaan he als er uitzaaiingen zijn. Hoe gaat je schoonvader ermee om en hoe voelt hij zich? Annemonique, zal nog ff foto plaatsen van de triptrap, nog vergeten Sens, shop ze! Ik moet ervandoor..
Annemonique; een eos 400D (canon) digitale spiegelreflex, had eerst de 300D, mooi ding is het, hij is net binnen! Semmi; wat erg zeg! heel veel sterkte voor jullie.
Semmi: sterkte met je schoonvader Femmy: wij hebben hier de Eos 10D...naja mn vriend Ben benieuwd naar je foto's!
Bedankt meiden voor jullie lieve reacties! Gister toen toen Lenhard dit aan mij vertelde zag ik voor het eerst echt tranen in zijn ogen staan. Het lijkt nu toch ook echt tot hem door te dringen dat het niet heel lang meer gaat duren. Weet niet hoe het met onze vakantie moet, beetje dubbel allemaal. Had er zo'n zin in, 16 dagen weg naar Gran Canaria in de zomer. Vorig jaar gingen we ook niet ivm met de zwangerschap, dus was er best wel aan toe. Maar moet daar maar niet over zeuren, op vakantie kunnen we altijd nog..... Jayna heeft net 3 uur alchter elkaar geslapen! Heerlijk hoor. Charissa: met mijn schoonvader gaat het op zich nog redelijk. Het ene moment kan hij best nog veel, maar ook zijn er steeds meer momenten van pijn en dus de confrontatie met zijn ziekte. Femmy: succes met je fototoestel, ben benieuwd naar je eerste foto's! nou ga even een bakje koffie drinken en jayna's site wat bijwerken. Lenhard komt over een uurtje al thuis, dan lekker weekend samen. liefs
Hoi ! Marit heeft vannacht best goed geslapen, vanmorgen sliep ze tot 5.20 uur, dus weer als een paar keer eerder. Tutje erin, poepluier verschoond en toen was het stil tot 6.30 uur, behalve dat haar broer om 6 uur al kwam: mama, mag ik naar beneden? Nee jongen, kruip nog maar ff terug in bed. En om 6.15 uur hetzelfde liedje, grrr.... Ik zweer je, die kinderen spreken gewoon ploegendiensten af, slaapt de ene redelijk, dan komt de ander je 'entertainen' Samira: Meid, wat een rotnieuws over je schoonvader, klote zeg.... Maar ik vind het niet zo raar hoor dat je toch aan jullie vakantie denkt. Wat je zelf al zegt, vorig jaar kwam het er ook niet van, dus je bent je er toch op aan het verheugen. Eens kijken hoe de bestraling aanslaat, heel veel sterkte ! Salomina: Pff, lekker vermoeiend nachtje weer met je aanhankelijke meisje. Hoe schattig het ook is als ze bij je liggen te slapen, het zou zo lekker zijn als ze dan doorslapen in hun eigen bedje. Femmy: Beterschap voor je meisje ! Trutje: Haha, nee, da's niet echt de bedoeling van Bakkeren, 2 borden, klinkt wel goed trouwens . Senseemillia: Is moeilijk kiezen zeg, oude en nieuwe baan. Maar waarom weet je zo zeker dat je op je nieuwe baan niet thuis zou kunnen werken, is dat al ter sprake gekomen? Brennied: Haha, ben benieuwd wat je krijgt a.s. zondag........ Ik ga er 1 een sapje geven en de ander eens een groentehap proberen. Doei !!!
Nou het doorrollen is wat . Ineens kun je het dus moet je het de hele dag doen . Serieus ze rolt achter elkaar en ligt dan ineens midden in de kamer. Zorgt af en toe ook voor gebrul want de houten vloer is natuurlijk harder dan het kleed waarop ze in eerste instantie wordt neergelegd..haha. Heb goed geshopt. Erg veel leuke nieuwe kleren, schoenen gehaald en ook een eigen tas/carry on voor haar. hihi. Vanmiddag at ze trouwens binnen 10 minuten een halve liga op dus dat gaat steeds beter. Conny nou dat scheelt idd een stuk qua slapen..Jammer van die ploegendiensten.. En dat thuiswerken kwam idd ter sprake..ze vroegen nl. je hebt de opvang van je dochter goed geregeld? ook bij ziekte? Semmi wat vreselijk van je schoonvader. Hebben ze in het ziekenhuis iets gezegd over de verwachtingen? Pff en vakantie idd lastig lijkt mij. Wanneer gingen jullie ook al weer? En anders ipv 16 dagen 8 dagen? Heel veel sterkte en een knuffel van ons. Sal de sprongen zijn ook niet fijn die kan je er dan nu beter niet bij hebben. Maar kan mij goed voorstellen dat de zorgtaken 24/7 niet meevallen. In mijn job is het gewoon mogelijk om thuis te werken. Mind-job. Ik kan thuis ook nadenken en stukken schrijven. Hoef ik niet voor naar kantoor. Deze baan is trouwens wel dichterbij maar alsnog 25 km, ik werk nu 38 km van huis. Hier ook nog iemand die benieuwd is hoe het Kel vergaat in Espana! Fem ik zou gewoon niet te dikke kleertjes aan doen. Lekker luchtig shirtje en broekje. Annemonique zijn de tuinmeubels er al? WAt voor soort hebben jullie gekocht? En uitproberen id dmaar even wachten . Ik ga nog ff dweilen, dit was mn pauze . Sens
Semmi; sterkte met jullie (schoon)vader, tis allemaal niet niks en het klinkt niet zo best. conny; haha ja ongeloofelijk, het lijkt er of die twee elkaar afwisselen.
semmi:wat een vervelend nieuws meid,zit echt met kippevel en tranen in mn ogen je bericht te lezen. ik hoop zo dat er mss nog iets aan te doen is voor je schoonvader. ik zou nog even afwachten met jullie vakantie hoe het tegen die tijd is,dan kun je altijd nog zien of je het aandurft om te gaan hé? heel veel sterkte hoor.veel liefs.xxx sal:lekker zo'n meevaller van de belasting,hebben wij namelijk ook word je helemaal happy van. en de kinderbijslag is ok gestort vandaag van 6 maanden.ik krijg het elke maand dus das een flink bedrag erbij elke maand femmy:hoeist nu met lisa?was zeker schrikken,maar met die kleintjes kan dat weer net zo snel zakken als dat het opkomt hé? annemoniqu:en zijn ze nog geweest met je tuinmeubelen?
Sens: Hihi grappig klinkt dat dat rollen, maar idd je moet wel continu opletten De tuinmeubels zijn gekomen! Het zijn houten (teak) meubels. Tafel, 6 verstelbare stoelen en een bankje. We hebben het allemaal in de schuur gekregen, zodra de tuin klaar is kan het naar buiten. Hoop dus dat het snel beter weer wordt dan kunnen we verder met de tuin. Fajah: waarom krijg je elke maand kinderbijslag? Het is toch per 3 maanden?
Ben verdrietig.........mn mama heeft mss kanker.........25 mei uitslag........... Ze weet zelf bijna zeker dat t zo is.........voelt t aan enzo, ik werd al een soort van boos op haar omdat ze nog niks zeker weet. Begon al helemaal te praten van dan kan ik niet met die lieve Jill geitjes kijken als ze wat groter is...........snik snik. Ben misschien ff een tijdje niet op t forum nu.......dan weten jullie waarom.... Liefs Robine Semmi: Jij ook heel veel sterkte!