Sensee: ben blij voor je dat alles goed is gegaan vandaag in t zkh en dat Jaime gelukkig niet geopereerd oid hoeft te worden! Zal straks ff reacties geven op allemaal ben hele dag met kerstboom optuigen bezig geweest. Probeerde foto van Jill onder de boom te maken, lachend en met hond maar lukte niet echt. Heb er wel eentje in album gezet die wel leuk is. Ga nu ff eten maken, kom straks weer terug!
Annemonique: hebben jullie een professionele camera? Die foto s van Kyllian als kerstman zijn echt prachtig qua kleuren etc.......... ben jaloers
Robine, daar ben je....hoe kom je aan je naam? Ik had een paar bladzijde's terug al geschreven dat mijn dochtertje van 7 weken Robine heet, ben beniewd waarom jouw nickname Robine is.
Ja is wel een goede camera, de Canon 10D (als dat je iets zegt )Mn vriend doet aan fotografie, heeft een fotostudio. De foto's zijn echter gewoon thuis gemaakt, geen extra flitsers voor gebruikt.
Leuke foto's Robine! Kel, balen he die drukte in de winkels. Ik heb deze week ook al lange lange vingers ingeslagen voor de tiramisu, die zijn anders volgende week al weer uitverkocht. Wat zijn jullie plannen voor kerst? Wij gaan 1e kerstdag met mijn familie bij mijn zus eten vanaf een uurtje of 15.00. We maken allemaal wat voor het kerstdiner. Ik maak de tiramisu en creme brulee. Daarvoor lekker samen thuis ontbijten en aanrommelen. Tweede kerstdag naar de familie van Alex. Wij doen zelf altijd aan derde kerstdag. Die dag nemen we altijd vrij en is dan echt voor ons tweeen - nu drieen. Voor dit jaar nog geen plannen voor die dag. Pim
wat een leuke foto's Annemonique & Robine!. 1e kerstdag vieren we bij ons met mijn familie en 2e kerstdag gaan we naar de familie van mijn vriend! mijn vriend heeft heel de maand december vrij!. fijne avond allemaal!
Ik had eerst als nickname Jill, omdat onze dochter zo zou gaan heten, maar helaas kwam een oude bekende die ik liever niet meer zie of spreek erachter dat ik(mijn echte naam) t was en heb em toen veranderd in Robine omdat we even hebben getwijfeld om die naam als 2e naam voor Jill te gaan gebruiken. t is uiteindelijk toch Julia geworden, maar t had net zo goed dus Robine kunnen zijn.......
Hoi, Sens: Wat fijn dat het toch enigszins (schrijf ik dat goed) goed nieuws is. Gelukkig dat een operatie niet nodig is. Blijf positief denken hoor! Het zal vast goedkomen. Robine: Leuke foto's vooral die met Simba. Geweldig! Pim: Wij zijn eerste kerstdag thuis, dan komen schoonouders en mijn moeder wij bestellen dan een menu (koud/warm buffet) voor het eerst, voorheen deden we altijd gourmetten. Wel gezellig heh kerst maar ben altijd weer blij als het weer om is hoor.....zijn ook wel "taaie"dagen. Kel: Valt best wel mee hoor met twee kids, even wennen dat wel. Maar omdat het de tweede is ben je een stuk relaxter (althans ik wel), ik heb al verteld dat ik na de geboorte van Rick niet lekker in mijn vel zat, daar heb ik nu gelukkig geen last van, hoop t niet te krijgen ook. Con: Gelukkig dat alles goed was op het CB. Ik hoop dat het gaat lukken met Marit in haar bedje te laten slapen. Fem: Bij jullie ook alles ok? Je hebt gelijk hoor wat betreft een tweede, ik zou eerst maar s lekker genieten. Wij gaan niet meer voor een derde hoor, ik vind twee heel erg leuk, hebben ze toch elkaar heh. Twan en ik zijn allebei maar alleen en dat is niet leuk, k had best een broer of zus gewild, mijn vader leeft natuurlijk niet meer en als er nu iets met Ma zou gebeuren ben je toch alleen heh...... Angela: Toch maar niet de schaar erin gezet, t is idd waar dat je t sneller hebt afgeknipt dan dat het weer aangroeit......maar een permanent is ook leuk hoor, heb ik vorig jaar gedaan, dan is het wat voller heh..... Zo ik ga zo douchen en weer een flesje geven. Vannacht heeft ie trouwens doorgeslapen, om 23.00 uur laatste fles op en toen was het opeens 06.00 uur. Knap hoor van mijn ventje! Ben trots op m. Met Rick gaat het gelukkig weer wat beter, dit weekend maar weer s naar buiten denk ik....... Morgen op nacontrole bij de VK. Hoop niet dat ze inwendig onderzoek moet doen (was de vorige keer iig niet) ik heb namelijk mijn ongi..... Weten jullie dat trouwens? Ik ben op dag 26 na de bevalling met de pil begonnen (stond in de bijsluiter tussen de 21e en 28e dag) nu ben ik dus ongesteld geworden, zou ik nu na deze strip (nog 8 tabletten) gewoon een stopweek inlassen of niet......en hoe zit het dan met de betrouwbaarheid? Alvast bedankt voor de reacties. Ben nu echt weg! Lfs. Saskia.
Vandaag al mijn collega's weer gezien. Hartstikke leuk en ze waren ook zo leuk voor Brent! Morgen afspraak bij de huisarts... voor een Mirena spiraal... Sens: hopelijk komt alles goed met je meisje. Hoort zich in elk geval wel zo aan gelukkig Saskia: lees de gebruiksaanwijzing nog eens. De eerste tijd is de pil niet betrouwbaar.
goedemorgen. saskia:als ik jou was zou ik gewoon de stopweek inlassen,zo doe ik het nml ook,ben ook weer begonnen met de pil tussen 21ste en 28ste dag na bevalling (ben ook alweer ongi geweest).maar met de betrouwbaarheid zou ik nog even in de gaten houden hoor.als je de pil 2 maanden weer slikt dan is hij wel weer te vertrouwen hoor.als ik weer ongi word slik ik hem nog eens 3 weken en dan proberen we het weer zonder die stomme rubberen dingen hopelijk komt dan niet nmr 3 hahaah. ik heb net Yorben eten gegeven,en ga nog even terug in bed,kids slapen weer allebei dus daar ga ik gebruik van maken natuurlijk. Gisteravond om half 8 kreeg yorben zn fles en heb hem niet wakker gemaakt voor laatste voeding ,want meestal komt hij dan vanzelf rond 23 uur,dus wij gaan slapen en pas om 2 uur begon hij wat te pruttelen ,ik schrok wel en vond het zo zielig dat hij zolang geen flesje had gehad.snel naar beneden om die fles en meneer heeft zomaar 140 cc weggetikt,tis zonde.voel me wel beetje slechte mama hoor nu.maar aan de andere kant denk ik,als hij er niet omvraagt zal hij het niet nodig hebben heh. om half 7 heb ik hem weer een fles gegeven en nu ligt hij er net weer in.goed toch?heb dus heerlijke nacht gehad,en nu ga ik nog wat slapen. zzzzzzz......... tot later xxx
ben er net weer uit,kids slapen nog steeds allebei. ga me douchen en aankleden en dan zullen de kids ook wel wakker zijn en kan ik hun beginnen wassen,ben ik weer even zoet mee tot later weer
Goeie morgen, Wat fijn Sensee dat het toch is meegevallen. Proberen niet al te druk te maken, komt vast allemaal goed! Wat een leuke foto's allemaal! En zo gezellig met die kerstboom... Ik zou het niet weten hoe het werkt met de pil...ben niet echt een pil-fanaat. Wordt daar een beetje humeurig van Maar mag hem nu ook niet slikken. Zou wel opletten voordat er weer een kleine om de hoek komt kijken. Gisteren bij het cb geweest voor te wegen. Milou is weer 310 gram aangekomen in 9 dagen tijd . Ze weegt nu 4815 gram, nou mama's melk doet het iig goed Alleen ze heeft nog steeds zo'n uitslag op haar gezicht. Het zijn nu niet meer echt puistjes. Het voelt ook heel schraal aan. Zou iemand weten of dit ook nog bij de hormoonuitslag hoort? Ze heeft er verder geen last van, huilt niet meer en is gewoon heel tevreden. Heb nu Vaseline Lanette creme gehaald om het mee in te smeren op verzoek van het cb. Ze heeft het ook alleen maar in haar gezicht en nekje en een beetje op haar schouders. Zal me wel te druk maken om niets maar vind het zo sneu. Vast bedankt voor jullie raad...
Morguh dames, Hier weer een heerlijke nacht achter de rug. Half 1 konden we gaan slapen en om 7 uur weer op, Jordy dus weer heerlijk doorgeslapen. Gisteren is eerst mijn zus hier geweest en daarna zijn we even samen met de kids naar mijn moeder gegaan. Hier was t een beetje uitgelopen, dus Albert was na zijn werk mijn zus bij mijn moeder komen ophalen en heeft haar naar huis gebracht en ik ben toen snel met de kids naar huis gegaan en heb ze naar bed gebracht. Toen Albert weer terug was ben ik met Jordy gaan douchen, fles gegeven en toen ook snel gaan slapen. Dadelijk komt weer de logopedie voor Kaily en om kwart over 12 Linsey weer halen van school, mijn moeder ophalen, iedereen eten en dan naar V&D voor de fotoreportage. Ik ben zooo benieuwd wat ze allemaal voor fotos gaan maken. Pim: Ik kan idd eens kijken of mijn navigatiesysteem parkeergarages aangeeft, maar heb ook t volgende op internet gevonden aan adressen (weet alleen niet of dit adressen zijn van parkeergarages die ook gunstig voor ons zijn): Parkeren in de binnenstad van Utrecht - In de binnenstad van Utrecht is parkeerruimte schaars en duur. Parkeergarages vindt u aan de Springweg (te bereiken via de Mariaplaats) en de Kruisstraat (bij de Stadsschouwburg) Parkeren op de Uithof - Het parkeerterrein bij de faculteit Educatieve Opleidingen van de Hogeschool van Utrecht, Archimedeslaan 16, biedt meestal voldoende gratis parkeerruimte - Het parkeerterrein bij het F.A.F.C. Wentgebouw van de Universiteit Utrecht, Sorbonnelaan 16, biedt eveneens voldoende gratis parkeerruimte - Voor de overige parkeerterreinen op de Uithof geldt betaald parkeren. U kunt het beste parkeren in de parkeergarage Cambridgelaan 8, naast nieuwe Universiteitsbibliotheek. Overige parkeerterreinen zijn vaak vol. Misschien weet Sense hier meer over?De dametjes moeten hier trouwens ook lang haar krijgen van papa. Had ze een tijdje geleden bij Kaily laten knippen tot onder haar oortjes aangezien ze ze nog niet zo heel lang had, maar ook niets op 1 lengte had. Papa helemaal over de rooie toen hoor, zo kreeg ze nooit lang haar volgens hem haha. Bij Linsey mag ik ze al helemaal niet laten knippen, maarja heeft ie toch pech, is alleen maar goed voor het haar om ze af en toe wat te laten bijknippen. Emme dus ook goed bijgekomen, prima toch! Sappie: Een ramenwasser die je alle ramen doet voor 6,-? Dat is zeker niet teveel en er handig! Ik doe ze hier meestal iedere 3 maanden en de voorraam van binnen iedere week ivm de kat die er steeds met zijn snuit langs gaat. Hoe gaat het nu met Lieke? Nog steeds zo verkouden? En hoe was de kerstborrel, heb je een beetje ervan genoten? Kelly: Hahaha, jaja, verlegen, heel erg zelfs, maar met een beeldscherm ertussen durf ik best veel, dus dan valt dat niet zo op haha. Wat goed dat Dayna geslaagd is voor de gehoortest! Dat van de drukte in de winkels heb ik afgelopen zondag ook gemerkt. Pff er was geen doorkomen aan zeg, wij zijn dan ook alles gaan halen wat we moesten en zijn toen weer snel naar huis gegaan. En ik vind het ook heel erg meevallen met 3 kids. Nu is Linsey al 5 jaar en die wil alles voor me doen, dat scheelt dus wel. Alleen het shoppen in mijn uppie met de 3 kids samen dat zit er nog ff niet in. Wil me binnenkort zon kiddyboard gaan halen voor achter de wagen, want voor Kaily duurt t vaak wat te lang dan en dan wordt ze moe en dus ook wat lastiger en dan wil ze gewoon niet meer lopen. Sense: Wat fijn dat je bent gerustgesteld. Nu lekker zo positief blijven, weet zeker dat Jaime hier wel overheen groeit. En 4200 gr, het dametje doet het dus ook supergoed! Lijkt me idd een goed plan om in 1 parkeergarage af te spreken, volgens mij als ik alleen een stuk door Utrecht moet kom ik in Amsterdam uit haha. Ik bedacht me later ook dat je ook echt alles overkomt wat je ook maar kan overkomen. Eerst de stuitligging, uitdraaiend op een ks en nu dit. Toch petje af hoor voor jou, volgens mij ben jij een hele sterke vrouw! Panda: Ow wat zielig dat Bastian zon last heeft van krampjes. Je voelt je zo machteloos op zon moment he. Mijn ijzergehalte, das een goeie, ik zou niet weten hoe t daar mee is. Normaal was dit altijd goed bij me, misschien toch eens op laten prikken idd. Annemonique: Inderdaad raar joh dat ze je helemaal binnenste buiten hebben gekeerd bij de vk. Bij mij was het voornamelijk de meiden die ze controleerde en aan mij vroegen ze gewoon waar ik last van had nog en hoe het verder allemaal een beetje ging. Geen inwendige onderzoeken dus, daar moeten ze me ook niet meer mee aankomen haha. Haha leuk die opmerking van je vriend, hij ziet t dus wel zitten. Wij wachten zoiezo met nrtje 4 totdat Linsey de communie heeft gedaan. We willen dan heel graag met de kids naar Euro-Disney en zou het jammer vinden als we dan nergens in kunnen omdat ik zwanger ben of omdat we dan nog een heel kleintje hebben of dat ik er 1 moet achter laten. Nouja t zijn nog maar 2,5 jaar dus. Fajah: Jullie misschien dus wel nog een 3de baby? Hoor je in principe niet vaak meer hoor, maar t is superleuk en gezellig, dus zeker aan te bevelen. Wat heerlijk dat jullie hebben kunnen doorslapen. En toch nog even kunnen slapen vanmorgen, lekker joh! Femmy: Was de visite leuk? Verder genoten van jullie rustige dagje? Conny: Fijn dat alles goed was op het cb. En idd volhouden met haar in haar eigen bedje liggen, ff doorbijten hoe moeilijk t ook is. Het gaat vast helemaal goedkomen! Robine: Wat een leuke fotos weer zeg. Je hebt een prachtig meiske en een hele mooie hond! Saskia: Wel fijn hoor dat je er dit keer beter bij voelt dan na de bevalling van Rick. Na de geboorte van Kaily heb ikzelf ook een jaar lang niet lekker in mijn vel gezeten. Was ook wel een beetje bang dat ik nu een terugval zou krijgen, maar ik sta nu heel anders in het leven, ben er toen wel door gesterkt, dus hier ook lekker relaxed. Wat lekker dat Timo had doorgeslapen! En Rick gelukkig al wat beter, hopelijk blijft t zo goed gaan he. Ik ben op dag 21 begonnen weer met de pil. Mij is altijd gezegd, de eerste strip is niet betrouwbaar, daarna wel weer gewoon. Hoe het verder nu precies zit, geen idee. Aangezien ik nu toch nog vloei doen we toch niets en zodra ik aan de 2de strip begin zien we wel weer. Hier wordt er in ieder geval niets met condoom gedaan haha, ik zal een beetje kijken wanneer we t t beste nog even niet kunnen doen als t zover is en mocht t misgaan, tja zou bijna zeggen dat t dan zo voor ons is weggelegd. Trutje: Wat leuk dat je weer even je collegas hebt gezien. Hoe is het bij de ha gegaan? Brennied: 310gr aangekomen, sow hey, dat is dus supermelk die jij hebt haha. Het zou inderdaad van de hormoonuitslag kunnen komen, en als ze een droog huidje heeft wordt t al vaak snel schraal. Gewoon inderdaad beetje insmeren, vet houden en dan gaat het vast helemaal goed komen. Hebben jullie trouwens zon neuspompje? Dit is echt heel fijn voor als ze verkouden zijn om heel even de weg vrij te maken en ze door het neusje kunnen ademhalen. Vooral voor t drinken heel handig. Kerst: Kerstavond doen wij altijd samen met mijn zus en moeder erbij gourmetten. Eerste kerstdag is dit jaar voor onszelf en 2de kerstdag zullen we in de middag gaan eten bij mijn moeder of de ouders van Albert en s avonds gaan we dan naar de ander. Weet nog even niet bij wie we dit jaar als eerste gaan, dit ligt meestal een beetje aan mijn zus wanneer zij naar mijn moeder gaat, daar passen wij t een beetje op aan zodat we er samen zijn. Mensen ik ben weer weg, logopedie zal zo hier zijn. Tot later vandaag! Liefs Angela.
zo wat een avond zeg ze was nonstop wakker! en vaak huilen dat was zo zielig maar we hadden alles geprobeerd, mijn vriend wou die buikdrager aandoen en haar erin zetten (voor het geval het een lange nacht zou worden) maar hij past hem niet, dat was wel een grappig gezicht maar ik had geen puf meer voor een foto te maken na extra flesvoeding is ze uiteindelijk om half 1 in slaap gevallen! om tien over 8 werden we wakker; ze sliep nog! maar ik heb haar toch maar wakker gemaakt en gevoed, ik heb wel gelezen in het "Oei ik groei" boek dat als ze bijv. 2 weken overtijd zijn ze dan ook eerder de "regeldagen" kunnen krijgen, we zouden het bijna denken!. Dat is zo Saskia! ik heb ook een zus en daar heb ik ook veel aan en veel aan gehad, was een stuk moeilijker geweest zonder haar. Leuk om al je collega's weer gezien te hebben Trutje! hier zijn er 2 langsgeweest en volgende week komen er nog 6, maar het lijkt me ook weer leuk om weer eens langs te gaan op het werk!. Ik zou het niet weten van die uitslag Brennied, Lisa had de eerste dag opeens ook een rode uitslag over haar armpjes en beentjes, de verloskundige hebben we toen gebeld omdat het erger werd en die herkende het niet dus ze stuurde ons door naar de kinderarts maar die verwachte niet dat het ernstig was en na een paar dagen is het overgegaan!. Wat leuk een fotoreportage Angela, veel plezier! en wij hebben ook zo'n neuspompje, dat is zeker wel handig!.
Geen idee wat dat kan zijn Brennie. Misschien een combinatie van hormonen, verwarming, badjes en 'net geboren zijn'? Idd een beetje vet houden, dan trekt dat vast wel weer weg. Ik ben trouwens helemaal weg van de billenbalsem van Weleda, dat is echt superspul, ook geschikt voor exceem-achtige uitslag. Wel duur, gelukkig heb ik het als kraamcadeau gekregen Angela: fijn he die goede nachten! Ik heb van 2 tot 6 kunnen slapen en Bastian heeft nauwelijks gehuild dus was alleen een kwestie van voeden en weer in bedje leggen. Zo is het wel te doen! Ik ben ook geen pil-fanaat, word daar een zombie van. Maar heb nog geen goed alternatief gevonden dus wij klungelen al jaren met condooms Zit nog niet op een 2e te wachten dus dat wordt wel uitkijken Ik weet sowieso niet of er wel een 2e komt, twijfel nog heel erg. Ach, de hormonen zullen ooit vast wel weer opspelen . Kan ook best dat we er 3 krijgen, vind ik op zich wel een mooi aantal. Nieuwe foto in mijn album. Soort 'voor en na', hihi...
Hoop dat de uitslag wat minder wordt anders ga ik volgende week een keer naar de huisarts. Bedankt voor de reacties! Panda; wat een leuk koppie en zo'n mooie grote ogen..een scheetje.. Wat fijn dat Bastian niet zoveel gehuild heeft.. Femmy; fijn dat je toch nog lekker hebt kunnen slapen van half 1 tot 8..heerlijk toch? Angel; veel plezier bij de fotosessie, zal vast heel mooi worden. Wij hebben een zoutoplossing voor het neusje van MIlou. De 1e week was het meteen raak, papa snotverkouden en Milou ook. echt zielig was dat maar die zoutoplossing helpte als een tierelier! Nou ik ga mijn meisje wakker maken en lekker voeden!