November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Ik heb nog 1 foto in album gezet, eerste foto waarop hij lacht :D

2. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Charissa: Ah, lieve foto van een lachende Jayden !

3. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    robine; ook ik hoop dat je vanavond je gedachten ff op het feestje kon richten.
    semmi; aah wat een leuke foto weer...kan ze al gewoon goed in de kinderstoel zitten? Ik doe Milou nog in de wipstoel hapjes geven maar zou dat ook al wel in de kinderstoel kunnen? Ze kan aardig zitten..met hulp :)
    Begrijpelijk dat je schoonvader Jayna mist omdat jullie zover weg wonen...rotsituatie gewoon.
    charissa; leuke foto...lachende Jayden. Dus jij al verwend voor moederdag, fijn he! :) Hoe gaat het werken nu met je? Trek je het een beetje?
    Trutje; haha ik denk dat je maar al te graag die lekkere natte knuffels wilt ontvangen morgen, geniet er lekker van!
    conny; altijd leuk; Ikea maar zo mega druk altijd..pff. Leuke foto in je album!
    angela; wat een onzin zeg met de ogen van Kaily..pff. Veel plezier met Piet Piraat...

Milou vind het fruit allemaal wel lekker gelukkig. WE hebben nu peer en banaan gehad en sinds gister begrijpt ze volgens mij het nut van happen. Ze doet d'r mond open...proeft effe...d'r komt een beetje naar buiten en de rest slikt ze door. Knap zeg dat ze dat zo snel doorhebben.
    Morgen gaan we er ook groente bijgeven..ben benieuwd.
    Morgen gaan we bbq :confused: bij mijn zus met heel de familie..wel gezellig. En ik ben benieuwd wat mijn eerste moederdag brengt. Tis idd toch heel bijzonder...een mijlpaal in je leven.

ALLE MAMA'S HIER EEN HELE FIJNE MOEDERDAG EN LAAT JE LEKKER VERWENNEN!

Truste...........

4. sappie

sappie Fanatiek lid

FIJNE MOEDERDAG MORGEN ALLEMAAL

DIKKE KUS SAPPIE

5. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Mijn moederdag is top!
    Ik werd wakker gemaakt en toen kreeg ik een lekker ontbijtje. Ik kreeg ook rozen en een kaart , ik dus heel aandachtig die kaart lezen want daar stond een hele lap tekst op..staat daar ook nog Z.O.Z dus ik kijk op de andere kant staat daar heel klein P.S. WIL JE MET PAPA TROUWEN! en toen ging Laurens op zen knieën zoooo lieffff :D :D :D En de ring was een snoepring hahah lekker orgineel :) !

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    oowww channie wat ontzettend leuk voor jullie meid,en wat heb je gezegt?toch wel 'ja' hé hihih?

fijne moederdag allemaal.
    ik hoor beneden gestommel en gegiechel dus denk dat jaaron en papa de tafel aan het dekken zijn ofzo voor me hihih ben wel benieuwd nu,ga terug in bed en doe weer net of ik slaap ,want jaaron komt me altijd wakker maken met moederdag. ;)
    tot later.

7. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Channie: Wat een superlief moederdagcadeau ! En idd, wat heb je geantwoord?

Hier een rommelige moederdag. Van Rick van de psz een versierd flesje met een rijmpje erbij. Van Werner mocht ik kiezen: een workshop bonbons maken of straks nieuwe kleren. Nou, doe dan voor de veiligheid maar de nieuwe kleren ;). Verder is het geen romanticus want ik denk dan veel eerder aan een bosje bloemen door hem en Rick samen uitgezocht, maar goed, ik vind dit ook al lief bedacht :D

Vanmiddag naar mijn moeder op de koffie en dan bij Werner's moeder eten vanavond, dus ik hoef lekker niet te koken :)

Fijne dag meiden !!!!!

8. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Goeiemorgen meiden!

Channie; wat leuk gedaan :D ben ook benieuwd wat je geantwoord hebt! (ja, natuurlijk ;) )

Conny; Dat is zeker ook lief! mooie nieuwe kleren.

Kreeg net een lekker ontbijtje op bed en een boek over mij nieuwe camera! vanmiddag gaan we even langs mijn ouders.

Bijzonder hoor zo'n eerste moederdag! :D

Iedereen een hele fijne moederdag!!!

9. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    nou ik ben verwend,een bos lelie's,een flesje parfum en een theekopje gemaakt door jaaron op school.zo lief,oja en een lekker ontbijtje ook.

fijne dag allemaal.

10. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ik heb natuurlijk huilend JAAAAAAA gezegd! :D

11. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ten eerste:
    Fijne moederdag allemaal :)

Channie: Gefeliciteerd! Wat lief en leuk allemaal zeg!

Ik laat het even daarbij, want ik moet me nog aankleden. Heb vanochtend lekker ontbijt op bed gehad. :)

xxx allemaal :)

12. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Een hele fijne moederdag allemaal!

Mijn moederdag is ook lekker begonnen met ontbijt op bed en daarna nog lekker met Jayna tussenin tot 11 uur uitgeslapen. Ik heb een nieuw horloge van Lenhard en Jayna gekregen, ben er helemaal blij mee.
    Jayna ligt nu weer op bed en wij eten gezellig een toastje. Straks als ze wakker is, gaan we naar mijn ouders toe.

Channie: gefeliciteerd meid met jullie voorgenomen huwelijk! Wat romantisch zeg zo'n aanzoek op moederdag, echt super voor je! geniet van deze dag samen meid!
    Brennie: Jayna kan nog redelijk goed in haar stoel zitten, maar zakt op een gegeven moment nog wel wat onderuit. Ik zet haar nog in de wipper met eten. Ze moet geloof ik zelfstandig kunnen zitten om in dr stoel te mogen zitten, nog even wachten dus. Succes met de groente vandaag bij Milou. Ben benieuwd hoe ze dat vindt.
    Conny: lekker niet koken vandaag, geniet er van zou ik zeggen!
    Fajah: wat lief dat Jaaron hielp met het ontbijt. Erg leuk ook die leeftijd hoor!
    Charissa: wat een mooie foto van een lachende Jayden.
    Femmy: inderdaad bijzonder zo'n eerste moederdag. Jij ook lekker verwend dus, veel plezier bij je ouders.
    Salomina: jij ook lekker ontbijt op bed, wat een lieve mannen hebben we toch he!

Nou ik ga nog effe toastje eten en dan straks dus naar mijn ouders.

fijne dag allemaal!

Liefs

13. jacq

jacq Bekend lid

9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    Channie, Wat geweldig! Schoot even vol hoor, wat lief zeg!

Ik hou het verder even kort ben zo moe. Erg leuk maar vermoeiend weekend/week gehad. We zijn vanmiddag bij mijn schoonmoeder langs gegaan!Was erg emotioneel en ik ben nu ook een beetje leeg. Ik moet zeggen dat goed was zo en positief.
    Ik zal snel weer even reageren

Robine, ik hoop het aller beste voor je moeder en ik denk aan jullie, sterkte en liefs!

14. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hey dames,

Allemaal een mooie moederdag gehad? Hier in ieder geval wel ;)

Channie: YES! Gefeliciteerd meid, ook voor Laurens en Giovanna! ben echt superblij voor jullie =D>

Robine en Semmi: lees net pas over het hoe en wat van jullie moeder en schoonvader :( Geef de hoop niet op hoor! Ik duim voor jullie.

Conny: Ik denk zeker aan mezelf ;) het gaat nog goed, alleen 's avonds doodop, maarja dan ga ik toch lekker bedje in en dan gaat het wel weer.

Fajah: Pff geloof me die druppeltjes zijn geen pretje, heb ze zelf jarenlang moeten gebruiken. Jaaron in de houtgreep en druppelen maar :( zal zeker een gehuil worden arm manneke.
    Eigenlijk triest gewoon dat ze ons voor 1 plaatje terug laten komen of zelfs doorsturen :x
    Niet meer bij mij in ieder geval [-X

Vanmorgen werd ik om 9 uur heel lief wakker gemaakt door alle 3 de kids en papa, met ontbijt en cadeau's :D Linsey had een krijtbordje gemaakt en daarop voor mama geschreven en dat bordje was weer helemaal vol bloemetjes geplakt. Heel mooi versje erbij wat ze door middel van plaatjes helemaal zelf kon opzeggen! Zo lief.
    Samen met papa hadden ze een mooi beeld van een eenhoorn mama met haar eenhoorn veulen gekocht. Echt supermooi!
    Later in de morgen zijn we naar mijn moeder gegaan en op een gegeven moment door gegaan naar de schouwburg voor Piet Piraat. Het was geweldig! De meiden waren helemaal onder de indruk en het was een prachtshow.
    Eenmaal weer thuis hebben we ff lekker genikst haha en lekker chinees gehaalt (ook ik was vandaag vrij van de kook ;) ) en nu zit ik te wachten tot mijn zus komt met een vriendin.
    Vanavond lekker Pfaff's kijken, met mijn kleine mannetje douchen na zijn laatste fles en dan heerlijk in mijn warme bedje kruipen. het is hier nu boutweer, regent als een beest en het biksemt :x

Ik ga weer sluiten, zus zal zo hier zijn. Tot gauw.

Liefs Angela.

15. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond allemaal,

Ook ik vanavond vrij van koken, want man lief heeftt voor me gekookt vandaag.
    Vanmiddag was het gezellig bij mijn ouders. De rest van de fam met alle kids was vanmorgen al geweest, dus was het mooi rustig voor Jayna en heeft ze lekker op het speelkleed gelegen.

Jacq: goh dus bij je schoonmoeder geweest, ben blij voor je dat het wel enigzins positief was.
    Angela: een gezellige moederdag zo te lezen. Veel plezier met douchen en lekker slapen vanacht!

Ga zo Jayna laatste voeding geven. Zal nog even een gezinsfoto spammen die we vandaag gemaakt hebben.
    fijne avond!

16. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Happy family!

17. cindy75

cindy75 Lid

16 apr 2007
    79
    0
    0
    Hee hallo,

Ik hoop dat iedereen een leuke moederdag heeft gehad en flink verwend is!
    Ik ga straks even lezen want ik had weer geen tijd deze week :cry:
    Oohh meiden ik sta op het moment zo in dubio en twijfel, ik ben zo druk op mijn werk en ik werk 4 dagen waardoor ik soms gewoon niet meer weet hoe ik het moet organiseren en ik dus alleen maar haastig rondren en nergens mijn plezier mee uit haal :cry:
    En natuurlijk mijn schuldgevoel naar Minck:ben ik wel genoeg thuis, krijgt hij wel genoeg aandacht, etc....
    Bah, ik moet gewoon even alles weer op een rijtje krijgen en anders een beslissing maken want ik hou dit niet lang meer vol.
    Nou genoeg geklaag op deze mooie dag!

Channie: gefeliciteerd, leuk hoor!
    Robine: sterkte met alles meis, ik hoop dat het allemaal positief uitpakt, en jij ook positief blijven hoor! ik weet hoe moeilijk het is, heb hetzelfde met mijn moeder meegemaakt.

Ik reageer straks nog even

Groetjes

18. cindy75

cindy75 Lid

16 apr 2007
    79
    0
    0
    En Semmi, vervelend nieuws van je schoonvader, sterkte, en wat een leuke foto!

Gr Cindy

19. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Nou iedereen is weer lekker verwent :D
    Geloof dat ik de enige ben die geen ontbijt op bed heeft gehad :oops: , ik heb wel zo'n romantische kerel bah moet hem alles voorkauwen!

JOEPIE JAYDEN IS EEN HALF JAAR! :whistle:
    Waar blijft de tijd.

Semmi, leuke familiefoto!

Channie, Gefeliciteerd wat een verrassing zo op moederdag!

Nou ga ff lekker tv kijken, moe van al het gehang en verplichte bezoekjes....vind het wel leuk maar het is dan zo'n hangdag en je doet niets.

Fijne avond.

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Channie: gefeliciteerd! Dat is nog eens een leuk moederdagcadeau! :D Hebben jullie al een datum?

Cindy: vervelend dat je je zo voelt :( Denk je er over na om minder te gaan werken? Ik werk nu ook nog gemiddeld 4 dagen in de week, maar per juli wordt dat 28 uur. Ik zou het zelf denk ik op deze manier ook niet trekken, ik ben ook niet te genieten de laatste tijd.

Semmi: lieve foto, Jayna lacht echt vaak op foto's.....en waarschijnlijk irl ook wel ;) :)

Charissa: Gefeliciteerd met Jayden! :D
    Hier ook geen ontbijt op bed hoor, maar moest ook om 7 uur naar mn werk ;)

Nou hier weer een werkweekend achter de rug, nog 4 dagen werken en dat heb ik mn rit van 6 dagen gelukkig gehad!

Deel Deze Pagina