Annemonique: ik zou wel minder kunnen werken, maar niet in deze functie. Bij ons kun je in een leidinggevende/ management functie niet minder dan 4 dagen werken, vandaar.
Nee hoor, ik heb ook helemaal niets gehad vandaag Bastian is ook nog eens heel erg huilerig Ach, als ik dan zie dat hij met zijn voetjes zijn mobiel probeert te grijpen maakt me dat weer niets uit Klein aapje. Hoera voor Jayden! Gefeliciteerd Channie, wat ontzettend leuk! Heb verder even geen tijd voor reacties, moet nog koken. Is een beetje druk geweest dit weekend. Morgen hopelijk weer wat rustiger.
Robine, hoop op een positieve uitslag voor je moeder. Kan me voorstellen dat het raar is. Je moeder gaat er al vanuit dat het zo is, terwijl dit eigenlijk nog niet vaststaat. Semmi, ook voor jou veel sterkte met je schoonvader. Ook voor Lenhard. Leuke familiefoto! Channie, wat leuk. Gefeliciteerd! Sens, ik zou voor je nieuwe baan gaan. Je bent niet voor niets op zoek naar een nieuwe baan. Cindy, hoop dat je er uitkomt met je werk. Als je je er niet goed bij voelt moet er idd iets veranderen. Moeilijk he als je niet minder kunt werken in je functie. Heb ik ook ik kan ook niet minder dag 4 dagen werken. Ik vind het wel prima trouwens 4 dagen werken, maar dat is voor iedereen anders. Ik heb vanochtend geen ontbijt op bed gehad, maar een ontbijt aan tafel met alles er op en er aan. Heerlijk! Verder een knutselwerk van Emme (voetafduk met verf) gekregen. Geen cadeau's vind ik zo'n onzin. Ook nog even bij de opa's en oma's geweest. Emme was daarna helemaal op. Vanmiddag lekker een filmpje gekeken en in de tuin gerommeld. Deze week alleen maandag en dinsdag werken en dan al weer vrij (woensdag parttime, donderdag hemelvaart en vrijdag is collectief vrij bij ons). Joepie, veel Emme de komende dagen!
Ik vond het tot een week of 3 geleden ook prima te doen, maar er lopen nu zoveel spoedjes en een collega is gestopt en daar is nog niemand voor in de plaats dus die regio hebben we onder de collega's verdeeld dus het is een beetje een en en verhaal, terwijl ik mijn baan wel heel leuk vind, daarom is het ook zo dubbel allemaal Ik heb ook een lekker ontbijtje gehad en Minck had op het kdv zijn voetje in de klei gedrukt en van papa een blender gekregen, dit is vast een hint dus ik ga morgen maar eens kijken wat ik hier mee kan Fijne avond allemaal
Zo zeg ben weer bijgelezen. Ben wel geschrokken Semmi van het bericht van je schoonvader, triest allemaal, heel veel sterkte en ook voor Lenhard natuurlijk! Robine: Ik hoop dat het gevoel van je moeder verkeerd is, ik denk aan jullie, veel sterkte meid! Heb je je zinnen kunnen verzetten met het vrijgezellenfeest? Jacq: Wat fijn dat het weerzien met je schoonmoeder positief was, kan me voorstellen dat je helemaal leeg was, doe maar lekker rustig aan en we horen (lezen) je wel weer. Angela: jij ook rustig aan heh, wat betreft het CB heb je gelijk hoor, ik luister er ook niet meer naar, zulke onzin af en toe Conny: Zo hee die kids van jou lijken echt sprekend op elkaar hoor, hoor je zeker wel vaker? Nogmaals veel plezier straks in Euro Disney, mocht ik je niet meer spreken. Cindy: Pfff moeilijk hoor, kan me voorstellen dat het allemaal erg druk is zo, veel succes met het nemen van een beslissing. Channie: Wow zeg das nog s een fijne moederdag zo, romantisch hoor, hebben jullie al een datum in gedachten? Charissa; leuk zeg een lachende Jayden, en natuurlijk gefeliciteerd met zijn halfjaartje. Panda: Hier ook geen ontbijt op bed hoor, heb wel van Rick een bel gekregen (psz gemaakt), bloempot met een bel erin, en een mooie drijfplant voor in huis gehad, viel niet tegen dus...... Meiden laat het hier ff bij qua reacties. Ben gisteren naar de braderie geweest in mijn vroegere woonplaats, kom je weer een hoop bekenden tegen, wel gezellig. Donderdag hebben ze de crosstrainer gebracht en gelijk in elkaar gezet (ik niet hoor, ben niet zo handig), dus vandaar ff niet hier op forum geweest. Hoe doen jullie dat met de crosstrainer? ik doe nu 7,5 min. dan kwartier hometrainer en dan weer 7,5 min. moet zeggen vind t wel heftig hoor. Wel heel leuk. Met de kids is hier ook alles goed, Timo rollebolt ook overal heen en is echt een heerlijk makkelijk kind, geniet volop van hem, zo anders als toen na de geboorte van Rick, zo kan het dus ook. Rick heeft momenteel een waarom-fase, op alles zegt ie waarom? pfff af en toe.....verder is ie wel lief hoor. ik ga mijn bed opzoeken. trusten allemaal.
Saskia: moet eerlijk zeggen dat ik a weken niet met de crosstrainer bezig ben Maar ik ben begonnen met een paar dagen 10 minuten per dag, daarna 20 minuten en nu doe ik ongeveer een half uur. De eerste 5 minuten zijn altijd weer erg, daarna loopt 't wel lekker vind ik. Fijn dat ie binnen is, succes! Bedtijd, truzzzzzten
\/ Jayden: Gefeliciteerd met je halfjaartje! \/ Iedereen een leuke dag gehad vandaag las ik Wij hebben vandaag heerlijk geluierd met z'n 3tjes. Heerlijk. Gerben moest op gegeven moment even weg, en hij kwam thuis met McDonalds lekker smullen! Saskia: Braderie is altijd gezellig he? Knap hoor dat gezweet op de crosstrainer en de hometrainer! Jacq: Wat goed dat de weerzien van je schoonmoeder positief was afgelopen. Hoe is het verder met jullie? Angela: heerlijk verwend door je man en kids Geniet lekker van je gezinnetje meid Charissa: Hier scheelt ook niet veel hoor, soms moet ik ook dingen voor hem voorkauwen Tis echt voor het eerst dat ik ontbijt op bed krijg. Anderen dingen doet ie gelukkig wel Semmi: Mooi familie foto zeg! Moeten wij ook nog doen. Ik ga mijn bed opzoeken. Moira ligt nu al een uur te slapen, dus ik denk dat ze bijna uit haar sprong is. Vandaag ging het ook heel wat beter moet ik zeggen. Morgen naar de gemeentehuis om de sticker op te halen van Moira. Deze week boeken en betalen ... nog een paar dagjes 8) en dan is onze vakantie/surprise definitief! Welterusten allemaal
:x Bastian heeft vannacht weer door zijn luier heengeplast. Pampers werken dus ook niet. Mama's van jongetjes van ongeveer 66 cm/7,5 kilo die half op hun zij slapen: welk merk gebruiken jullie? Super dat de vakantie bijna rond is Salomina!
Das weer balen Panda. Hoop dat iemand een goeie tip voor je heeft! Ben weer terug van de gemeente. Sticker staat in mijn passpoort. Moira heeft net een fruithapje op, en ligt nu even lekker te poepen. Ik begin het al te ruiken
Goeiemorgen, Bedankt voor de felicitaties voor Jayden Hehe alle strijkwerk weer weg, pfff anderhalf uur aan werk geweest. Gelukkig heb ik dat weer weg. Panda, ik gebruik voor Jayden gewoon de pampers van 9-20 kilo, s'morgens is die helemaal verzadigd en zwaar maar hij is altijd droog. Succes! Saskia, leuk al die oude bekende he, braderie is altijd gezellig. Succes met de crosstrainer, mooi dat die eindelijk bezorgd is.. Sal, oh gelukkig dat ik niet de enige ben wat betreft mannen Soms vind ik wel jammer dat hij niet zo orgineel is en dingen moet voorkauwen maar ach je kunt niet alles hebben Nou ga ff GTST kijken, vrijdag gemist omdat ik late dienst had Tot later
panda:ik heb altijd de luiers van de LIDL ,zijn super vind ik,nooit lekkage gehad ook niet met jaaron toen hij nog luiers droeg.en voordeel is ook nog dat ze goedkoop zijn. sal:wanneer ga je naar nieuw zeeland?en hoelang? ik ben vanmorgen met yorben naar het CB geweest. hij weegt 7380gr en is 67 cm. ik moet wel met hem naar een kinderfysio,omdat ze vind dat hij nog niet zo stevig is in zn schouders,hij hangt nog een beetje zei ze dus 2 keer wat oefeningetjes gaan doen en dan kan ik er thuis verder mee oefenen. voel me weer zo slechte moeder,elke keer hebben ze gewoon wat aan te merken,keer op keer hetzelfde. ga er altijd met een rotgevoel naartoe,bang wat er dan weer mis zal zijn.maar goed die fysio moet dan maar hé?
Fajah, lekker laten zeuren daar bij CB! :thumbdown: En geeft toch ook niet dat hij iets fysio nodig heeft dat maakt jou echt geen slechte moeder hoor!
weet ik wel charis maar het gaat er gewoon om hoe ze het altijd zeggen hé.''tja je hebt hem te wienig op zn buik gelegt want hij is nog niet zo sterk in zn schouders'' dat voelt zo of je het niet goed doet.
Fajah: We moeten op 14 juli aanwezig zijn op de surprise party van mijn moeder. Dus een paar dagen voor die tijd hopen wij vanuit NL te vertrekken. We gaan voor ongeveer 3 weken, want we zitten ook nog met Gerben zijn werk. Laat de CB maar kletsen hoor! Het komt wel goed met Yorben! Ieder kind is anders en je hoeft je echt geen slechte moeder te voelen hoor! Hij is iig goed gegroeid! Charissa: Wat een klus is dat altijd he? De strijkwerk. Ik vindt het ook niet leuk, maar het moet wel gebeuren Jammer dat de mannen het niet kunnen overnemen
Spannend hoor Salomina, lekker om je familie weer te zien he. Hoelang heb je je moeder niet gezien= Fajah, ach snap wel wat je bedoelt, als ze telkens iets hebben. En het komt vanzelf wel, net wat Sal zegt niet elk kind is hetzelfde en doet het op eigen tempo. Ga ff omkleden en zo ff naar de supermarkt en daarna naar de maatschappelijke werker. Tot vanmiddag. Wat rustig hier trouwens
Heb mijn moeder sinds vorige jaar maart niet meer gezien. Ik verheug me echt op om mijn eigen familie weer te kunnen onhelsen
goeiemiddag meiden! Heb ff lekker 2 uurtjes vrij genomen, nog steeds last van mijn keel en zo kan ik ff uitrusten, mijn vriend is ook vrij en die haalt straks Lisa op! Salomina; zo sinds vorig jaar maart je moeder al niet meer gezien, dat zal een mooi moment worden 14 juli! en dan ziet ze Moira ook voor het eerst! Fajah; tuurlijk ben je geen slechte moeder, ik hoor heel vaak verhalen dat ze overdrijven op cb's, en dan gelijk naar de fysio met de kleine? Charissa; ook van mij nog gefeliciteerd met Jayden's half jaar Ik had nog een kadootje van Lisa gehad (van de creche) een klipding (waar je bijv. een memo tussen kan plakken) met daartussen Lisa's voetje op papier (met verf) en er staat op; fijne moederdag, dikke kus van Lisa, erg lief gedaan
Hi, Sal, wat fijn om staks weer je familie eindelijk te zien na zo'n lange tijd! Wat zullen ze blij en gek zijn van jullie mooie meisje. Fajah, Pippa is ook niet zo sterk in haar armpjes en dan is haar moeder nog wel een fysio! Niets van aan trekken het zijn goed bedoelde adviezen. Charissa, hoe gaat het nu met je? Hoe gaat het nu als je naar buiten gaat? Semmi, leuke foto van jullie drieen hoor! Hoe gaat het met je schoonvader? Sas, succes met het crossen Fijn dat je nu zo kan genieten. Ik herken dat wel een beetje. Cindy, een leuke baan is veel waard maar de tijd met je kleintje is ook zo kostbaar. Het gaat zo snel...sterkte. Leuk het voetje van klei. Robine, ik hoop dat het een beetje met jullie gaat. Wat een zenuwslopende tijd voor jullie. Pippa gaat erg lekker, ze is zo lief. We zijn met hapjes begonnen en ze vindt het heerlijk. Alleen blijft ze vol. Ik denk dat ze licht astmatisch is net als haar broer. Ze zal er hopelijk overheen groeien. Als ze meer gaat piepen moet ik ook gaan puffen met haar. Ik stel dat nog even uit. Verder ben ik druk bezig met nadenken over mijn keuze over de praktijk. misschien gaan we morgen al een bod uitbrengen. Want er is nu nog iemand geinteresseerd. Vind het zo spannend en ook wel eng. Ik hoop dat ik de kindjes niet te kort ga doen als ik het (iets) drukker krijg. Volgens Rogier is er altijd een weg terug en zo is het ook. Ook al hoeft het van hem niet zo nodig. Ik ga nu even hangen op de bank... lfs