Jacq, nu met de tabletten denk ik niet eens meer aan wat er zou kunnen gebeuren, ben niet meer angstig en duizelig. Spannend hoor dat je morgen een bod doet, hoop dat het geaccepteerd wordt! Je moet gewoon doen waar jij je goed bij voelt en net wat je vriend zegt er is altijd een weg terug en dan heb je het in elk geval geprobeerd. Succes
Dankje Charissa, ik hoop dat ik er goed aan doe. Maar wil deze kans niet voorbij laten gaan. Maar als ik naar mijn kindjes kijk voel ik me een beetje schuldig. Ik ben blij voor je dat je je al zo snel beter voelt. Je zal het wel een langere tijd moeten gaan gebruiken toch? Ging het bij de maatschappelijkwerkster? Lfs
Ja Jacq ik moet dit denk ik wel een maand of 3 gebruiken en in combinatie met de maatschappelijke werker. Ik ben ook erg verrast dat ik zo snel effect heb... Laat je weten hoe het afloopt morgen...ben wel benieuwd
jacq:jij bent fysio hé,en nu wou ik vragen aan je wat voor oefeningen er dan met een baby worden gedaan om de armen en schouders steviger te maken?mss kan ik thuis dan al wat oefenen met hem.bedankt alvast.succes morgen met het bod,hoop dat het lukt en dat je wensen mogen uitkomen.
Jacq succes! N.a.v. het gesprekje dat ik net met onze Channie had kom ik zo maar effe tussendoor fietsen over 1 juli a.s. Ik wil graag een plek bespreken hier in Enschede. Ik heb een meer dan geschikte lokatie hier in de stad (zelfs 2! mocht 1 ervan niet lukken) waar wij heerlijk kunnen relaxen en bijbabbelen met onze babies. Er is een rookvrij deel en eventueel kunnen we op het terras zitten. Heeft iemand bezwaar? Ik zou graag weten voor hoeveel mensen ik kan reserveren Groetjes!
Avond allemaal, Even gauw een berichtje voordat ik naar bed ga. Een hele goede dag gehad met Moira, heel vrolijk en alleen maar lachen vandaag. Ze was vanochtend om 8 uur wakker, en sliep overdag ook een paar keer. Dus ze is bijna uit haar sprongetje 21:30 lag ze op bed Heb haar niet meer gehoord. Wat een rijkdom. jacq: Success morgen! Ik duim voor je! Trutje: Enschede is voor mij geen probleem, maar denk dat ik niet meekom. Moet dan nog alles wassen en strijken voordat we weg gaan naar NZ .. Als ik alles voor die tijd al klaar heb, dan kom ik wel .. vindt Enschede heel leuk. Femmy: Hoe is het nu met je? Ik denk dat als ik in NZ bent, dat mijn ma Moira niet meer loslaat. hahaha, is Moira lekker onder de pannen, kunnen Gerben en ik lekker dagjes weg maaruh, zo was Moira gemaakt, dus wie weet ... (moet er niet aan denken) Lief de cadeautje van Lisa Panda: Success met Bastian en zijn volle luiers. Ik ga gauw mijn bed in duiken. Welterusten allemaal ...
Ik kom op 1 juli niet naar Enschede. Ik kom net de avond er voor terug van vakantie. Ga nu naar bed. Morgen nog 1 dagje werken en dan lang weekend!
Hoi meiden ! Het is chaos hier in huis, veel te veel rotzooi, onze spullen verzamelen voor Eurodisney, Marit's spullen verzamelen voor het logeren........ Vandaag een lange dag werken, vanavond breng ik Marit naar oma, laatste spullen pakken en dan gaan we morgenochtend om 5.30 uur rijden (wat een tijdstip, is die kleine kreukel niet thuis, moet je nog vroeg je bed uit ). Ik hoop vanavond nog eventjes hier langs te kunnen komen en anders horen jullie me dit weekend pas, want we komen vrijdagavond laat thuis.
Mogge, Heerlijk geslapen tot 8:15 Moira had me wakker gemaakt. Ze lag al boven de dekens en haar voeten waar al koud, dus ze was al aan het spelen geweest Conny: Alvast heel veel plezier! Geniet er maar lekker van in Eurodisney Ik weet zeker dat Rick het geweldig zal vinden. Trutje: Mooi foto
Goeiemorgen Conny, heel veel plezier in eurodisney! Haha, ja kun je lekker uitslapen moet je er om half 6 uit, succes. Sal, oh dan ziet je moeder moira ook voor het eerst he? Spannend hoor... Trutje, JJJAAAHHh Enschede, dan kom ik zeker. Leuke foto! Nou moet deze week donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag werken, ga mijn volledige uren proberen, hoop dat het lukt... Ik heb er wel weer zin in! Tot later
conny veel plezier in eurodisney,rick zal genieten. wij gaan eind vh jaar ook nog een keer met de kids,kids mogen heel het jaar gratis hé?
Goedemiddag, Channie; van harte zeg en wat een orgineel moederdagcadeau! Charissa; succes met werken! Fijn voor je dat de medicijnen zo goed aanslaan. Trutje; leuke foto van Brent haha. Ja ze beginnen nu alles te ontdekken, Milou vind het helemaal geweldig als ze zichzelf in de tv kan zien. Ligt ze helemaal dubbel .en wij nog meer! Robine; hoe was je vrijgezellenfeestje geweest? Conny; veel plezier in eurodisney! Jacq; spannend zeg met de praktijk Sal; ooh wat zal je moeder blij zijn zeg..idd die zal Moira niet meer loslaten hihi. Hebben jullie lekker je handen vrij. Hoelang duurt de reis ongeveer bij elkaar? Zon 24 uur? Sens; en al een keuze gemaakt? Ik zou toch ook voor de nieuwe gaan, dichtbij huis is zeker super relaxed! Annemonique; en al in jullie tuinstoelen kunnen zitten? Is de tuin nu verder helemaal klaar? Wij gaan vrijdag weer een hoop doen duurt allemaal zooo lang pfff Femmy; al mooie fotos kunnen maken met je nieuwe toestel? Sappie; en hoe vond je (schoon)moeder de fotos? Bij ons gaat het super! Milou geniet lekker van dr fruithapje en groentehapje. De 2 tandjes zijn nu goed zichtbaar. We moeten alleen nu ff een goed schema vinden, ze krijgt nog altijd die late fles maar daar zou ze eigenlijk geen behoefte meer aan moeten hebben als ze ook fruit en groente krijgt. Maar gister werd ze echt om 22.30 wakker en huilen en heeft toen toch 165cc weggedronken. Ach ja ze zal het zelf wel aangeven. Wanneer krijgen die van jullie fruit? Milou probeer ik om 9.30 uur maar ze wil dan eigenlijk ook slapen. Verder rolt ze de hele dag en kletst er lekker op los! Ik kan 1 juli ook niet mee naar Enschede. Mijn moederdag was zeer geslaagd. Milou had op het kdv een hartje gemaakt wat ze geschilderd had met een foto in het midden. Ook heb ik van haar een schilderijtje met haar hand en voetafdrukken erin van verf en een weekverwennerij van Kneipp. En een lekker ontbijtje niet op bed maar gewoon aan tafel!