hihihi leuk lisa met die poes.en wat is haar haar veel gegroeid opeens zeg! je fototoestel doet het goed zo te zien. morgen komt kelly toch ook alweer terug uit mallorca,gaat echt vlug voorbij hé?hopelijk heeft ze een beetje mooi weer gehad.
Ik ga ook even spammen van mijn meid. Gisteren bij het cb geweest en ze weegt nu 8010gram en is nu 69cm lang.
Brent wat heb jij voor mooie lachspiegel! Je mama staat er ook zeer charmant op Ook weer leuke foto's van Lisa! Aan de poes zn straat trekken vindt Kyllian ook erg leuk! De poes vindt het ook alleen maar leuk als er aan dr getrokken wordt want ze geeft een hoop kopjes terug Giovanna met haar haarband in is ook schattig! Conny: alvast heel plezier in Eurodisney! Brennie: nee hier is de tuin voorlopig nog niet klaar. Ik hoop dat het snel wat beter weer is dan kunnen we weer aan de slag. Het weekend weer denk ik. Het duurt allemaal idd erg lang, kost een hoop meer tijd dan je denkt. Suc6 verder jullie! ..en over de meeting, ik dacht dat die in Arnhem gehouden zou worden? Of ik heb het niet goed begrepen...
Hoi allemaal, Wat heb ik weer leuke fotos voorbij zien komen van Brent, Lisa , Jayna en Giovanna. Allemaal stuk voor stuk mooie en lieve kindjes hebben we Conny: Lekker naar Eurodisney......laat Marit t maar niet horen, dan wil ze ook mee Geniet ervan! Las ook over Enschede voor de meeting, maar ik dacht ook dat t Arnhem zou worden.........?!? Wat wordt t nou? Weet nog niet of ik er bij ben vanwege mn moeder, ff afwachten maar. Hier verder geen nieuws......moeder lijkt weer wat positiever te gaan denken. Ik denk zelf dat ze depressief aan t worden is en niet ziek is, maar laten we niet te snel conclusies trekken, ze gaan niet voor niks op kankersoorten testen........na de 25e weten we meer. Met Jill gaat t super als altijd. Heeft vandaag een broodkorstje gehad al vind ik t doodeng hoor als je een stukje richting keel ziet verdwijnen. Maar goed, goed opletten dus. Vraagje: Wanneer gaan jullie de autostoel gebruiken? Die van ons kan vanaf 9 kg, maar de maxicosi kan tot 12 kg. Wat is wijs? Heb em wel zojuist in mn auto gezet en ga morgen ff testritje maken, maar echt handig is t denk ik nog niet aangezien ze nog niet zelfstandig kan zitten en als je dan boodschappen gaat doen doe ik dat altijd met de maxi cosi op de kar. Als ik de autostoel ga gebruiken moet ze dus zittend in een AH wagentje en ik denk dat dat nog niet gaat lukken aangezien Jill nog niet zelfstandig kan zitten. Hoe doen jullie dat? Gewoon nog ff de maxi cosi gebruiken? Ennuh is Jill de enige die nog geen tandjes heeft? Nee toch? Ik zie en voel nog helemaal niks in dr mondje. Tot later, Liefs Robine
Robine: gelukkig dat je moeder weer iets positiever denkt. Gaat het met jou ook wel een beetje? Over die autostoel. Het schijnt het beste te zijn om zolang mogelijk de 1e autostoel te gebruiken. Tot ze er echt uitgegroeid zijn dus. Ze mogen niet met hun hoofdje boven de rugleuning uitkomen. Meestal zijn ze er rond de 9 maanden uitgegroeid. Mn vriend krijgt een autostoel bij zijn nieuwe lease-auto (wordt ws over een paar weken geleverd). Ik moet ook nog een autostoel hebben, want ga niet steeds die autostoel van de ene in de andere auto overplaatsen.
Hello ladies, Hoe gaat het hier? Ik hoefde gelukkig niet veel bij te lezen... Robine fijn dat je moeder iets positiever is. Welke tests gaat ze krijgen? Ik vraag dat omdat mijn schoonvader ook toen allerlei tests had gehad. Advies van deze kant is, blijf er na de tests ook aan trekken dat ze met info komen en zet er maar veel druk achter. Natuurlijk er vanuit gaan dat er niets is, maar mocht er wel iets zijn dan ben je er iig sneller bij! Over die autostoel, ik dacht hetzelfde als Annemonique...tot het hoofdje boven het randje komt en idd meestal is dat rond negen maanden. Over de tanden...Jill en Jaime kunnen elkaar de hand schudden..ouwe dametjes zonder tanden . Ik voel ook nog helemaal niks in Jaime haar mond en zie ook niks. Wel is het kwijlen nog erger geworden. Dr shirt is de hele dag tot bijna dr navel nat, erg ranzig. Dr luiers stinken zuur.. ale: . Channie mooi meisje is Giovanna. En wat heeft ze een geweldig trainingspak aan..hihi. Erg lief. Nog van harte met je voorgenomen huwelijk. romantische man heb jij hoor. Femmy ook van Lisa lieve foto's zeg! Heeft Lisa al tanden? Brennie Jaime krijgt meestal rond 10 uur haar fruit. Op het kdv krijgt ze vers en hier meestal een potje. En wat jij zegt..ze laten vanzefl wel merken als ze honger hebben..alleen zo rot als dat midden in de nacht is. Heerlijk toch dat Milou geniet van dr hapjes. Heeft ze lang genoeg op moeten wachten niet waar. Oh en door al het gespam kan ik niet verder teruglezen. Hier zijn gang. Jaime is alleen weer verkouden geworden *zucht*. Maar als altijd wel vrolijk. Ze eet nu 's ochtends best veel fruit. En op het kdv nog meer dan hier dus ik moet ook vaker vers maken (ook geen diepvries gewoon vers). 's avonds krijgt ze bijna een potje olvarit en vandaag had ze een toetje..haha. Ze vond het erg lekker. Verders niet veel te melden want ben alleen maar aan het werk. Gister tot 23.30 uur. Maar ach bijna vakantie heh. Jaime maakt trouwens sinds afgelopen weekend andere geluiden. Het lijkt dada. Daartussen blaast ze ook hahah. En ook hoorde ik haar een soort JAAAa zeggen heel grappig. De baan is van de baan trouwens. WEet niet wie het vroeg maar dit was dichterbij maar alsnog 25 km. Dus zo dichtbij ook weer niet. Nou ik ga maar even mijn schoonouders gebeld. Die waren teruggekomen van vakantie en heb ze door al het gewerk nog niet gesproken. Adios. Liefs Sens Annemonique jij wilde toch ook de mutsy spider? Ik had die tas daarvan besteld. Geweldig handig voor het apparaat. Ik ben helemaal weg van dat ding (tas en buggy).
Channie: Natuurlijk nog gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Zie t nu bij Sens staan en was je helemaal vergeten te feliciteren! Bij deze dus nog! Sens: Morgen jarig he!? Eindelijk ook 30! Lol. Wanneer ga je nou naar Spanje? Ga ff bankhangen Tot later! Liefs Robine
Ja morgen jarig. Ik wilde het eigenlijk donderdag vieren maar ik zie gewoon geen kans om boodschappen te halen . 30 jaar..nou ja vier het wel als we terugkomen van vakantie. Michiel zit twee dagen in Brussel.. Zaterdag gaan we weg
Hoi hoi allemaal, Ben een tijdje niet geweest en heb heel wat bij moeten lezen. Annemonique; Dat is niet gek zeg dat er een autostoel bij de nieuwe lease auto geregeld wordt, dat hebben jullie goed voor elkaar. Robine; Fijn te lezen dat je moeder weer wat positiever denkt. Hoop op goed bericht de 25ste. En nee, Jill is niet de enige tandloze, ook bij Lieke nog geen tand te bekennen , komt vanzelf. Zolang Lieke nog in de maxicosi kan laat ik het nog even gaan. Als ze de 9 kilo voorbij is dan gaan we de autostoel gebruiken. Zelfstandig zitten gaat hier redelijk goed. Femmy; prachtige foto's weer van Lisa ! Channie; jij hebt echt het beste moederdagkado gehad las ik, gefeliciteerd ! En leuke foto's weer van Giovanna, al zo wijs ! Onzeker meisje; idd morgen komt Kelly alweer terug. Ze hebben het heerlijk naar de zin, superwarm en Daynah vindt alles prachtig ! Brennied; Lieke krijgt fruit tegen 11.00 uur, na haar slaapje. Fijn dat Milou zo geniet van het fruit en de groente. Ik dacht ook dat de meeting in Arnhem zou zijn ? Kan verder helaas niet meer teruglezen. Hier verder alles prima, Lieke gaat zo hard vooruit, ze tijgert de hele kamer door, kan al best goed zitten en vertelt hele verhalen. Ook hier staat de kinderstoel inmiddels op en dat gaat redelijk goed. We oefenen af en toe, laat haar er nog niet te lang inzitten, alleen ff met het eten. Ook hier een leuke moederdag gehad. Kreeg van Lieke een dubbelgevouwen blad met op de voorkant 2 handjes in verf met de tekst " voor jou halen we alles uit de kast" en aan de binnenkant een foto van Lieke die in de kast zit en om het hoekje kijkt, gemaakt op het KDV. Zo lieffff. En een ontbijt op bed, geurtje en body lotion, lekker verwend heh. Wanneer ging Sens nou op vakantie? Weet het niet meer. Of is ze al weg . Kom later nog wel weer ff kijken. Liefs Sap
Sens: ik vind die spider wel mooi ja, maar ik weet nog niet welke buggy we nemen. Wat zijn die kleintjes snel verkouden he. Hier ook regelmatig en hij vindt het echt heel vervelend als er aan zn neus gezeten wordt (om snot weg te halen). Wat werk jij veel zeg! Rustig aan he En idd laat de vakantie maar gauw komen! Jammer van die baan, maar het moet wel iets zijn waar je in vooruit gaat.
Sens: alvast gefeliciteerd! Sappie: wat leuk zeg zo'n cadeautje van Lieke. Ik zou Kyllian bijna naar het KDV gaan brengen, papa maakt hier niet zulke cadeautjes Niet dat ik niet verrast ben hoor, hij had een gourmet geregeld.
Hihi Sens morgen ook 30 ! Fijne dag alvast (ook al zijn verjaardagen niet leuk, vind ik) Zaterdag dus op vakantie, ben jaloers !
Ben jaloers op jou dat Lieke al goed kan zitten! Jaime kan het een beetje maar zo klein beetje dat ze regelmatig dubbelklapt. Vooral naar voren, dan ligt ze met haar lichaampje tussen haar benen...hahah. annemonique hier ook geen moederdag kado hoor van het kdv! En gourmet heeeeeeeerlijk..jummie. Jaime is het nu wel gewend aan haar neus zitten. ze krijgt 's ochtends en 's avonds die zoutoplossing (op advies van HA) en nog twee keer dr puffer. Volgens mij hebben Jill, Lieke en Jaime stiekem wat afgesproken tijdens de meeting . Vermoed dat Daynah ook in het complot zit..hahah. we vragen het Kel morgen als ze terug is. Liefs