November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sappie

sappie Fanatiek lid

en nog een heeeeele blije

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Hihi leuk is zo'n stoel he Lieke!

3. sappie

sappie Fanatiek lid

en nog eentje op de grond

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Lieke krijgt haartjes! :D
    Hier beginnen de haartjes ook te groeien, ik kan niet wachten tot ik er een stoer kapsel van kan maken :p

5. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Hier ook nog geen tandjes hoor! Het leek er op dat ze bij Giovanna snel zouden komen maar dat is dus echt niet zo. Ze kwijlt wel de hele dag en vandaag al de hele dag rooie wangen en een bult in de mond. Ach we zien het wel.

Hier trouwens een kindje wat langzaam is met ontwikkele kwa lichaam zeg maar..want ze draait wel goed op de zij maar nog echt niet om...maar komt vanzelf :)
    Ze is wel snel met praten want ze zegt heel de dag dada en papa heeft ze al gezegd en ook mama heeft ze al gezegd. Laila ( onze hond) heeft ze ook al geroepen.. ze zegt die dingen overigens niet vaak maar dada is dus favoriet!

Oohja over de meeting waarom het nu dus ineens in enschede is. Dat komt omdat ik zo stom was om niet verder te kijken dan me neus lang is...hier in arnhem heb je niet zoveel gelegenheden waar niet gerookt word en echt een beetje grote ruimtes. Trutje daarintegen heeft al een hele leuke plek op het oog! ( rookvrij gedeelte en van alle gemakken voorzien)

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Hier even haartjes showen ;)

7. sappie

sappie Fanatiek lid

Jaaa Annemonique de haartjes bij Kyllian beginnen nu echt te groeien ! Ik maak nu vaak bij Lieke een hanekammetje, dan lijkt het nog wat, haha ;) .

Channie; Giovanna al aan het praten, papa, mama en Laila :confused: Knap hoor. Lieke begint nu met Neeeeeh, daaaaada enzo. Het zijn echte klanken maar kan er niet veel van maken. Komt wel.

8. sappie

sappie Fanatiek lid

Ff nieuwsgierig...Trutje, welke kroeg heb je in gedachten?

9. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Trutje heeft een ijssalon in gedachten zei ze een pagina trug geloof ik!

10. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Leuke foto's heb ik voorbij zien komen.

Hier nog een zonder tandjes hoor. Komt vanzelf wel.

Sens, jammer van de baan. Heb je meteen te horen gekregen dat je het niet werd dan? Je had vandaag toch gesprek? Alvast een fijne verjaardag morgen!

Sappie, Emme kruipt ook echt al in de box en op een kleed op de vloer. Leuk he!

Robine, sterkte met je moeder. Volgens mij idd pas een autostoel als het hoofdje boven de rand van de maxicosi uitkomt. Ik zal ook blij zijn als ik van de maxicosi af ben. Vind het een rotding.

Conny, veel plezier in EuroDisney!

Annemonique, veel geld en tijd kost de aanleg van een tuin he. Leuk die blonde haartjes van Kyllian.

Emme eet nu ook groenten Jaja! Ze heeft al courgette, wortel, tomaat, spinazie en andijvie op. Ze vind alles lekker tot nu toe. Ik ben enorm blij met die babycook. Zo makkelijk. Ik gebruik 'm ook voor ons zelf als blender. Ik vind dat je in een blender vaak te grote hoeveelheden nodig hebt om bijvoorbeeld pesto ofzo te maken. In de babycook kan ik echt prima kleine hoeveelheden blenden. Ook handig voor bijv. tonijnsalade of verse mayo. Mmmmmm!

Ik heb nu lekker weekend! Vijf dagen vrij! Moet nog wel een cursus voorbereiden die ik volgende week bij een verzekeraar ga geven. Maar dat is bijna af. Wil ook nog naar stad om pasfoto's van Emme te maken voor haar IDkaart, de tuin in, wat poetsen in huis, met de honden naar de dierenarts voor inenting........ de dagen zullen omvliegen!

11. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    channie:wow die giovanna al aan het praten?
    gaat vlug zeg!

sens:alvast gefeliciteerd met je verjaardag.

yorben heeft nu echt 3 tandjes sinds vandaag,eerst was de 3de tand nog maar een bobbel en vandaag voelde ik een klein puntje.de meisjes hebben geloof ik nog geen tandjes hé?of jawel moira wel.
    ga mn bedje nu opzoeken ,want moet morgen werken ipv donderdag met hemelvaartsdag.

weltrusten.

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Pim heerlijk zeg nu al weekend! Geniet ervan!

Het ritueel van elke avond.....bij papa en mama op bed een flesje drinken en tandjes poetsen....en dan naar mn eigen bedje.

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    En een lol dat ie heeft met het belletje van zijn plafondlamp:

14. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Hier ook nog geen tandjes hoor...

Channie, Giovanna nu al praten :confused: toe maar wat snel!

Vanmiddag met mijn moeder naar dorp gelopen, Jayden in de buggy.
    Toen we op de terugweg waren lag die helemaal scheef en k.o :)

Nou ik ga lekker slapen, morgen nog 1 dagje vrij en genieten met jayden en dan 4 werken.

Pim heerlijk nu weekend, geniet er lekker van!

Weltrusten

15. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Annemonique, grappig hoor die laatste foto.
    Als ik jayden uit bed haal moet ik hem ook hoog tillen en trappen met die beentjes en dan wil die met de lamp spelen, echt schattig.

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sap: Wat een leuke Lieke foto's en wat groeit ze ineens zeg! Tijgert ze al? En komt ze ook echt vooruit? Jill leg ik wel neer, de beentjes gaan onder dr lijfje en dan zet ze keihard af met resultaat.........1 mm vooruit. Brullen als t niet lukt, hahaha. Rolt Lieke ook al terug?

Annemonique: Wat een geweldige fotos van Kyllian, vooral die laatste met die tandjes aan de onderkant.........zoooooo lief.

Fajah: Yorben ook al 3 tandjes! Jeetje dat gaat ook hard bij hem!

Pim: Lekker he 5 dgn vrij, ik ook ;) Heerlijk genieten van de meiden! Ben benieuwd hoelang je over ene pasfoto gaat doen ;) Jill moet ook nog een paspoort, maak over 2 mnd wel eens een keer een pasfoto daarvoor. Gaan toch pas 20 aug weg naar Spanje.
    Fijn dat de babycook zo goed bevalt! En dat Emme alles lekker vindt tot nog toe.

Hier nog een die ineens een volle haardos krijgt ;)

17. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

In bad met mama

18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

broodkorst met Jill ;)

Ga mn bedje opzoeken!

Liefs Robine

19. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Robine, wat lijkt Jill toch op jou zeg!

Annemonique,wat leuk tandjes poetsen! Hoeven wij nog niet...

20. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Hoi allemaal :)

Wat mooi fotos allemaal :) van Giovanna, Kyllian, Lieke, Jill wat krijgen ze allemaal een mooi bos haar!
    Nou, Moira kan bij alle meiden aansluiten - ze heeft ook nog geen tandje hoor. Ik dacht zelf dat Milou en Marit al tandjes hebben vanuit de meidengroepje. Misschien heb ik het mis.

We hebben vandaag zelfgemaakte puree gehad, en Moira at gewoon met ons mee, van mijn bord! Ze ligt al in haar bedje sinds 21:00. Wat een vooruitgang hier!
    O heb vandaag een tuitbeker van Kruidvat gekocht van Winnie de pooh. Moira weet nog niet hoe het precies werkt, maar dat komt wel. Elke dag een beetje oefenen kan geen kwaad :)

tot morgen ;)

Deel Deze Pagina