November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sappie

sappie Fanatiek lid

2. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Zo, gisteravond op kraambezoek geweest bij een collega. Wat gaat het dan snel zeg. Ik kan me echt niet meer voorstellen dat Jesse zo klein is geweest!

Hier trouwens ook nog geen tandjes in aantocht hoor. Wel zitten en staan :confused:
    OK, met een beetje hulp, maar dan staat hij aardig stevig en een paar minuten hoor. Dan leg ik hem altijd weer neer.
    Gister was er een leidster van de peutergroep op de babygroep bij Jesse, en die had ook vol verbazing staan kijken wat hij allemaal al kon. Gelukkig is hij niet gefrustreerd als iets niet helemaal lukt; hij blijft vrolijk.

Nog een dagje werken en dan heerlijk lang weekend. Echt even bijkomen van de afgelopen weken. Vrijgezellendag gehad, vorige week vrijdag bruiloft in Tilburg (sliepen we donderdag en vrijdagavond bij mijn zus in Roermond) en zaterdag/zondag familieweekend in Otterlo. Dus weer eens heerlijk aan de wijn gezeten en laat naar bed. Daar kan ik ook echt niet meer tegen hoor.

Alleen morgen afspraak, op kraambezoek in Almelo. Het is nu dan eigenlijk ook wel leuker he, dat ze jou kennen en reageren. Als ze net geboren zijn, doen ze niets. Hoewel ik dat ook wel een fantastische tijd vond hoor.

En Jill aan de broodkorstjes. Leuk hoor. Ik moet volgende week vrijdag naar CB, dus ben benieuwd of wij een beetje 'op schema' zitten. Ik heb van de week een potje voor 6 maanden geprobeerd, maar na een paar happen ging hij overgeven :(

En de haartjes zo lekker groeien bij allemaal. Fijn he.

Zo, ik ga weer effe verder met mijn werk.

Liefs
    Lydia

3. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Nog ff foto spammen!

4. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Als ik al die foto's zie is Bastian maar een slome donder :) Hij rolt nauwelijks, kruipt niet, valt nog om als hij zit, doet geen enkele poging zich op te trekken, maakt veel lawaai maar is onverstaanbaar en heeft nog in de verste verte geen tandjes. Tijgeren heeft hij wel een tijdje gedaan maar dat interesseert 'm blijkbaar niet meer.
    Wel kan hij heel hard gillen en meesterlijk blazen-met-spuug ;)

En hij klautert uit zijn Bumbo :( Ik dacht dat dat niet kon. Wel dus.

5. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Smorgens :)
    :whistle:
    Sens van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Mijn vader is vandaag ook jarig en troost je, die is een heel stuk ouder dan jij ;)

Jesse, wat ben jij een leukerd!

Hmmm... Ik had iets meer enthousiasme verwacht op mijn idee de ijssalon in Enschede te bespreken. Ik had niet door dat het al 100% helemaal vast stond dat het in Arnhem zou plaatsvinden en dat anderen daar nog iets anders wilden gaan doen, maar goed.
    Ik weet niets in Arnhem dus als iemand anders wel een idee heeft dan regel het maar.

Effe fruithappen hier :)

6. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Gefeliciteerd Sens, fijne dag!

Maakt mij niet uit waar het is, ik ken Enschede niet dus da's wel leuk want zo kom je nog eens ergens. Heb een tijdje in Arnhem gewoond maar weet niet zo goed meer wat er allemaal zit qua rookvrij met voldoende ruimte voor een bende kinderwagens.

7. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Jesse, jij kan echt al goed staan zeg!

Sens; PROFICIAT MET JE VERJAARDAG! Ben je ook niet meer op het 2e gesprek geweest?
    Sal; heeft Moira nog lekker doorgeslapen?
    Panda; haha ja dat blazen komt me bekend voor. Ach en de rest komt vanzelf.
    Lady ice: zo je bent idd behoorlijk druk geweest…lekker genieten dadelijk van je vakantie.

Ook weer super leuke foto’s van de november-kientjes! Ze groeien echt hard allemaal en ook hier komen de haren langzaam maar wel tevoorschijn.
    Da’s leuk om te horen wat ze allemaal al kunnen, de een weer wat anders dan de ander.

Idd, Milou heeft ook al 2 tandjes, 1 is flink aan het groeien de 2e is nog niet zo goed zichtbaar. Milou heeft gister geen late fles gehad en geslapen van 20.00 – 7.00 uur, misschien heeft ze het door..ach we zien vanavond wel weer.
    Na vandaag werken heb ik lekker vrij tot na pinksteren, hep. Milou breng ik ook niet naar het kdv volgende week maar ze blijft lekker bij mama! Of ja …’s maandag wel dan brengen mijn ouders haar want wij hebben het hele weekend feest. Milou slaapt maar liefst 3 nachten bij mijn ouders..wordt afzien. Ach ik ga elke dag ff lekker knuffelen met d’r..ze wonen 5 minuten bij ons vandaan.. :)

Bedankt voor jullie reactie op het fruithapje, zo te horen is dat dus ook bij iedereen verschillend. Nou ik probeer het rond 9.30 te geven, mocht ze al slapen dan maar erna rond 11.00 uur. Komt ook niet zo spits.

8. sappie

sappie Fanatiek lid

Lieve Sens,

Van harte gefeliciteerd met je 30ste verjaardag ! \:D/ :whistle: :({|= .

Veel plezier,

Liefs van ons

9. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    SENS, GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!

10. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    SENS, GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG! \:D/ :({|=

Lady, mooi hoor die foto dat Jesse staat! Super :D

Wat een weer he, bah, bah.
    Hier denk ik lekker lui dagje, jayden slaapt alweer.

Tot later

11. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    :whistle: :whistle: :whistle: :({|= :({|= :({|= Hoera voor Senseemilia!!!!!!!!!!!! Eindelijk 30!!!!!!!!

Lady Ice: Jeetje zeg die Jesse die al staat, dat is echt knap! Wat een leuk mannetje is t toch!

Liefs Robine

12. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Happy Birthday Sens!!!

En fijne dag gewenst!

13. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Marit gefeliciteerd met je half jaartje!!

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    SENS VAN HARTE!!

15. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Sens; van harte gefeliciteerd!

Marit; gefeliciteerd met je half jaartje!

16. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Nou heb de foto van de tripp trapp stoel erin gezet en jayden voor het eerst erin :D

17. sappie

sappie Fanatiek lid

Marit gefeliciteerd met je halfjaarverjaardag ! :({|= :whistle: \:D/

18. sappie

sappie Fanatiek lid

Charissa; Leuke foto van Jayden ! Hij kan ook al goed zitten !

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Marit ook gefeliciteerd! *O*

Jayden wat heb jij een mooie triptrap! ;)
    Hij zit idd al goed, lekker ventje!

20. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    marit:gefeliciteerd met je half jaartje.

sens:van harte met je 30ste verjaardag!

Deel Deze Pagina