November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Shit zeg heel mijn bericht weg grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.......

Kwam in het kort hier op neer:

Ben vandaag met Timo naar CB geweest, weegt nu 7294 en is 66cm lang. Zat nog iets onder t gemiddelde qua gewicht maar ach Rick was nog lichter.

Schema van Timo was ok:
    8.00 210/7
    10.00 fruithap
    14.00 210/7
    16.00 groente + toetje
    20.00 fles 210/7

Robine mss proberen wat minder tussendoortjes en ipv roosvicee melk?
    Ik weet natuurlijk niet of Jill t daarmee eens is.

Sens: feli met je 30e (beter laat dan nooit)
    Hoera voor Marit met haar halfjaartje, ik hoop dat Conny t leuk heeft in EuroDisney.

Verder hier niet veel bijzonders te melden.
    Tot later
    Lfs. Saskia.

2. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Had nog meer reacties gegeven maar mijn bericht was opeens weg grrrrrrr....sorry meiden geen zin om het helemaal overnieuw te doen, volgende keer beter. ;)

3. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik ga me afmelden voor de meeting.
    Waarom? Omdat ik er eerlijk gezegd gewoon echt geen zin meer in heb.
    In 1 keer word er afgesproken met zen viertjes zonder tegen ons wat te zeggen en ik vind dat gewoon een beetje stiekum het geeft me het gevoel alsof jullie liever alleen afspreken dan met ons.
    Dit is trouwens niet als aanval bedoeld ofzo hoor helemaal niet ! Jullie zijn natuurlijk vrij om af te spreken laten we dat niet vergeten.
    Maar mede hierdoor voel ik me hier niet meer thuis sindsdien is de sfeer hier veranderd en vind ik het ook niet meer echt leuk hier.
    Ik meld me dan ook af van de novembermama's! Meiden bedankt voor alle steun enzo in de zwangerschap. Veel plezier en suc6 met jullie kindjes :)

4. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

Nou dat is duidelijk! Zal voortaan even met je overleggen Channie voor ik wat afspreek met anderen!
    Nou ja, je was al eens eerder gepikeerd dat je je niet thuisvoelde etc. vanwege leeftijd enzo, moet je zelf weten. t Ga je goed! We hebben je al eens eerder overgehaald om te blijven.........voor mij is t nu wel genoeg, dan maar niet!

Robine

5. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Jammer channie.....what's up? Maakt toch niet uit dat ze eerder afgesproken hebben. Dat waren er 4 ofzo van de 10 mama's die hier kletsen of meer zelfs. Snap ook niet zo goed waar je je druk over maakt, het gaat toch om de gezelligheid hier. Ik voel me totaal niet buitengesloten en vind de sfeer ook niet veranderd door de 'minimeeting'.
    Maar tis jouw keus, dikke knuffel voor Giovanni

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    sal:mn man had een ontwerp laten maken en ervoor betaald en dat ontwerp geven ze niet uit handen,regels van de tattoo-shop,dus naar een ander gaan zou zonde zijn van het geld en van het ontwerp,want het ontwerp is wel mooi geworden,dus gewoon nog even wachten tot die vent weer aan het werk is.maar het is vervelend.

robine:ik heb sinds vandaag pas de bumbo binnen dus was het idd de eerste keer dat yorben erin zat :)
    die jill al op 2 flessen.weet je wat je ook hebt,van die pyama papjes,anders kun je daar voor het slapen nog iets van geven,dan heeft ze in ieder geval nog iets meer van melkproduct binnen.
    ik heb jaaron ook maar tot ongeveer 10 maanden de fles gegeven en toen gewoon halfvolle melk en met 1 jaar at hij alles met de pot mee.
    met yorben ben ik bang dat het allemaal wat trager zal gaan,maar komt ook wel goed.hij heeft nu ook maar 3 flessen meer dus gaat best goed.
    anders kun je eens een schema van iemand anders proberen ofzo om te kijken of jill het in een andere volgorde wel op eet/drinkt?
    als ik bij yorben soms de volgorde omdraai dan eet hij weleens meer.
    heel verhaal geworden hihihi.

kelly:ben je al terug?en hoe was het?

7. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    sorry Giovanna :oops:

8. sappie

sappie Fanatiek lid

Sluit me aan bij Robine. En de sfeer veranderd sindsdien :(: :(: :(: . Weet niet echt waar je het over hebt. Maar goed het is jouw keuze.
    Ga je goed !

9. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Robine je mag toch echt wat beter lezen hoor..ik dacht toch echt dat ik zei dat jullie vrij zijn om af te spreken en dat ik het niet als aanval bedoelde!

10. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    zo word gezellig hier :confused:

11. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    heeft iemand toevallig iets van Semmi gehoord? Tis niks voor haar om zolang niet te posten...

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    sorry vind eigenlijk ook niet dat de sfeer is verandert,maar zoals robine al schreef voelde je,je al eerder niet thuis hier.
    jammer dat je ons verlaat,maar tis jou keuze.
    het ga je goed en giovanna ook.

13. sappie

sappie Fanatiek lid

Nee idd, ze poste bijna iedere dag wel. Zijn ze niet op de camping ivm hemelvaart?

14. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    brennied:zal semmi een smsje sturen om te vragen of er toch niks aan de hand is,maar weet niet of ik antwoord zal terug krijgen vandaag nog.

15. sappie

sappie Fanatiek lid

idd, maar niet te lang bij stilstaan. Lijkt me nergens voor nodig. Gaat echt helemaal nergens over.

16. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Ja is goed, thx ;)

17. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    zou kunnen dat ze naar de camping is,maar dan had ze dat wel gezegt denk ik tegen ons.

18. sappie

sappie Fanatiek lid

Hoop dat alles, naar omstandigheden, goed is met haar schoonvader.

19. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Ja ik denk ook dat ze wat had laten weten als ze naar de camping zou gaan. Idd..ik hoop ook dat alles goed is met d'r schoonvader...brrr

20. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Trusten...allemaal!

Deel Deze Pagina