November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sappie

sappie Fanatiek lid

Zat net ff op haar site en zag daar in het gastenboek een berichtje staan van opa en oma en daarin schrijven ze dat opa en oma vanavond naar de camping gaan, dus met haar schoonvader gaat het "goed" denk ik. En ook geen slecht bericht over Semmi. Jayna was vandaag dus bij opa en oma.

2. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    meiden ik ga mn bed in en sms dan eerst even naar semmi.jullie zullen er morgen wel van horen of tenzij semmi zelf in de tussentijd post natuurlijk.ik hoop ook dat alles nog goed is met haar schoonvader.
    hopelijk is geen bericht goed bericht.

3. sappie

sappie Fanatiek lid

Ik kruip ook in mn bed. Tot morgen !

Liefs Sappie

4. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Jammer Channie, knuf aan Giovanna!

Sal, wat heerlijk, tickets bijna geboekt :) Bedje is idd wel nodig voor zo'n lange vlucht. Ow, ben zo jaloers!

Fajah: wat zit Yorben mooi in zijn bumbo. Je moet er alleen wel mee opletten want ze kunnen er dus wel degelijk uitklimmen (ook al zegt de fabrikant van niet).

Robine: 2 flessen :confused: En Bastian zit nog steeds op 6/7 melkvoedingen, hahaha! Wat een verschil.

Saskia: Timo weer goedgekeurd, dat is fijn. Netjes toch, gewicht en lengte.

En op het nippertje: hoera voor Marit, gefeliciteerd!

Ik ga gauw naar bed, Bastian ligt er ook net weer in. Hij werd net gillend wakker, honger :rolleyes: Hij was vandaag echt supervervelend. Telkens schreeuwen en gillen, niet willen slapen, heel hard op mijn vinger kauwen (au!). Tandjes? Sprongetje? Hij slaapt 's nachts wel wat beter door, al beginnen de dagen nog steeds te vroeg.

5. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Jammer Channie.
    Ik ben wel met je eens dat de sfeer hier anders is dan eerst. Dat is volgens mij ook wel logisch omdat we eerst met z'n allen naar de geboorte van onze beebs toeleefden en heel veel hetzelfde beleefden. Nu gaat ieder z'n eigen weg. En daar hoort bij dat de een meer naar de ander trekt. Ik stoor me er niet zo aan, maar daar is ieder anders in.

Zo genoeg gefilosofeer op de late avond.

6. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nou goed ik ben jarig. Houden we het wel ff gezellig hier?!@?!@?!
    Sfeer is misschien anders, er wordt minder vaak gepost, maar de reden daarvoor lijkt mij heel simpel een beeb is DRUK! Vooral voor de meiden die ook nog eens werken is het passen en meten. En geloof mij, ik met mijn 32 uur werken, x uur reistijd, quality time with beeb and husband, kan het zeggen volgens mij.

Los daarvan ben ik van mening dat iedereen met iedereen kan afspreken wanneer men dat wil. Lekker boeien en waar maak je je druk om?
    Ik vind dit eerlijk gezegd vrij kinderachtig en sluit mij wat dat betreft bij Robine aan.

En laten we het vooral gezellig houden ondanks de drukte van de beebs, het dagelijks leven en niet vergeten het echtgenote/partner zijn.

Ik ga met een glaasje rosé champy nog even van mijn verjaardag genieten. Ben om 4.30 uur geboren dus heb nog even ;) .

Linda

7. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heej meiden,

Wat lief dat jullie zo aan mij denken als ik er even niet ben, doet me echt goed zeg! Ik las dit allemaal en ontving ondertussen ook het sms-je van Fajah, thnx meid ;)
    Heb wat onrustige dagen achter de rug. Maandag ging het slecht met mijn schoonvader. Hij moet deze week elke dag voor bestraling naar het ZH en dat breekt hem echt op. Hij at bijna niet meer, moest steeds overgeven,lag veel op bed en kon niet eens zelf meer douchen. Lenhard was hier ook helemaal van slag van, omdat dit wel heel confronterend was. Gelukkig krabbelt mijn schoonvader nu weer iets op. Ze hebben hersenvocht afgenomen om te kijiken of er alleen een gezwel achter zijn ogen zit ( naast de longkanker) of dat er ook in andere hersencellen uitzaaiingen zitten. Dit was gelukkig niet zo.
    Op zich voelde ik me vandaag wel weer redelijk, maar op mijn werk kwam mijn manager met de mededeling dat onze groep sluit, dus dat we weer allemaal van team moeten veranderen. Ik ben er als laatste bij gekomen dus minste rechten. heb vast contract dus wordt niet ontslagen, maar kans is groot dat ik plekjes op verschillende groepen moet op gaan vullen. Dit was me vanmorgen echt te veel, dus barstte in tranen uit daar en was er de hele dag af en heb niet op de groep gestaan. Merk nu echt dat ik er niet veel bij kan hebben en de ziekte van mijn grootvader een veel grotere impact heeft dan ik dacht.
    Nu gelukkig lekker lang weekend. We gaan misschien naar de camping, als mijn schoonouders vrijdag ook gaan. Lukt het hun niet, dan gaan we een dagje bij hun langs. Verder lekker relaxen en genieten van onze kleine meid, want die doet het zo ontzettend goed!

dames nogmaals bedankt!

8. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Proost Sens!
    Gek he ik werk ook 32 uur, heb wel minder reistijd dan jij, maar ik vind het helemaal niet zo druk. Emme is ook wel heel makkelijk, maar Jaime toch ook volgens mij?

Los van dat er minder wordt gepost omdat we het druk hebben is de sfeer wel veranderd vind ik, maar niet zo dat ik het echt niet leuk meer vind.

Hoop dat het morgen beter weer wordt dan vandaag. Wil naar buiten!

Semmi, hoop dat je lekker van je weekend kunt genieten. Het is ook niet niets als het en op je werk en privé erg onrustig is.

9. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Sensee nog gefeliciteerd met je verjaardag!!! ( kan nog net!)

Marit gefeliciteerd met je half jaartje!

Ik vind dat de sfeer op zich niet veranderd is , behalve dat iedereen meer'z'n eigen leventje weer heeft, maar da's logisch toch met je werk, de kleine en je gezin? Iedereen moet lekker doen waar die zin in heeft en afspreken met wie je maar wil. En ik voel juist van iedereen erge betrokkenheid en ben blij hier gezellig mee te kletsen. Hoop er 1 juli echt bij te kunnen zijn en jullie te kunnen ontmoeten!

weltrusten

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja pim denk echt dat de reistijd flink wat uitmaakt. Jaime is ook erg makkelijk. Maar tel voor mij op de x reistijd zo'n gemiddeld 1,5 uur per enkele rit. Kom je snel op 12 uur per week. Daarbij als ik Jaime naar het kdv breng en ik ben er vroeg dan zo 7.30 uur dan ben ik pas 9.00 uur op mijn werk op zijn vroegst, dan is nl. de spits het zwaarst...Ach ga mij er niet druk om maken. We hebben vakantie :D .

Semmi fijn dat je weer 'boven water' bent. Kan mij heel goed voorstellen dat het heel zwaar is. Bovendien zijn de hormonen ws nog steeds niet je lichaam uit (bij mij iig niet) waardoor de emoties ook vaak wat zwaarder zijn. Ik hoop dat het met je werk allemaal goed komt. En zo niet, klinkt misschien wat flauw, het is niet het belangrijkste. Geniet van alle tijd met elkaar!
    Een knuffel voor jullie in deze zware tijd.

Linda

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    In welk opzicht bedoel je dat dan?

12. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Dank je semmi het kan nog even!

13. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Die reistijd scheelt dan idd wel.
    Wanneer ga je op vakantie? Dit weekend toch?

Ik kan het niet zo goed benoemen van de sfeer, maar ik merk zelf ook dat ik de laatste tijd minder zin heb om te posten. Weet dat het heel vaag klinkt, maar kan het niet anders omschrijven.

14. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja we gaan zaterdag. Vliegen om 7 uur. Fijn hoor, heb er echt behoefte aan. een jaar nu niet op vakantie geweest terwijl we normaal ieder kwartaal gaan.

Minder zin om te posten hier ook. Maar dat komt ook gewoon doordat je minder tijd hebt (in mijn geval) voor kind en man.
    De kindjes ontwikkelen zich ook allemaal op een andere wijze, wellicht dat dat ook meespeelt.

Ik ga lekker mijn bedje opzoeken zo. zet de compu uit nu :) .

Liefs

15. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Ha meiden,
    Ik meld me een paar uur niet meer, en er is al een hoop gebeurd :confused:

Channie: Jammer dat je zo voelt. Ik had echt het indruk dat je wilde blijven kletsen ook mede omdat je samen met Trutje de volgende uitje aan het regelen was. Ik wens jou, Laurens en Giovanna alle geluk toe, vooral met je voorgenomen huwelijk :) Ik zal af en toe nog op de site van Giovanna kijken. Het gaat jullie goed! xx Sal
    Panda: Sterkte meid! Hoop dat Bastian goed doorgeslapen heeft zodat jij even kan bijtanken. Wanneer gaat je man in Amsterdam beginnen en heeft hij er zin in?
    Fajah: Das echt balen van de tattoo. Zoals je zegt, nog even afwachten dus.
    Semmi: Poeh meid, wat heb jij het druk met alles, schoonvader, werk, Jaynah. Ik kan me voorstellen dat het vandaag een beetje te veel werd voor jou. Dikke knuffel meid.
    Brennied: Gisteren was dus uitzondering, vanavond heeft Moira wel haar laatste fles gehad. Ze heeft ong 60 laten staan van de 210/7 met rijstebloem, dus dat gaat goed. Ik heb haar nog niet gehoord sinds ze in slaap was gevallen om 21:00 :)
    Robine: Ik probeer wel elke dag wel de laatste fles nog aan Moira te geven. Als ze het echt niet wil, dan geeft ze het zelf aan. Maar verder ziet je schema er goed uit :)
    Sappie: Zag net pas de boerderij fotos met Lieke - wat een lief meisje heb je toch.
    Pim: Ik moet er idd elke keer aan denken dat ik me niet verspreek. Mijn moder denkt nog dat we in november pas naar nz gaan. hahaha. Hopelijk lukt het jou om morgen naar buiten te gaan. Vandaag gingen we ook naar buiten, tussen de regenbuien in ... net gered, en droog gebleven :)
    Saskia: wat vervelend je hele bericht weg ... :( Die Timo is goedgekeurd! Hij doet het goed! Ik heb precies de schema als jij, de tijden afwijken een beetje, maar komt op hetzelfde neer.
    Angela: Ook lang niks meer van jou gehoord, maar ik geloof dat je het nog heel druk heb. Knuffels voor Jordy!

Meiden het is alweer een nieuwe dag. Laten we vandaag met een schone lei beginnen.

Pippa: Gefeliciteerd met je halfjaartje!! xxx van Moira en haar mama \:D/ \:D/
    Jacq: Hoe gaat het met de overname?

16. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    semmi:blij dat je er weer bent hoor,we waren toch wat ongerust.

snap niet dat jullie vinden dat de sfeer is verandert,dat gevoel heb ik niet hoor.
    maargoed zal wel aan mij liggen dan zeker.
    wat een ophef eigenlijk om zoiets kinderachtigs :(
    als iemand niet meer wil posten dan maar niet hoor,moet wel leuk blijven.

17. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    goeimorgen,

Nou ik ben er ook klaar mee; ut moet idd wel gezellig blijven hier!

Moira dus lekker in bed vanaf 21.00 uur, nog goed geslapen? MIlou wel =D> gister om 20.00 uur naar bed en ik heb haar net om 8.15 uur de fles gegeven.

Semmi, fijn dat je weer terecht bent :D . Het is niet gek dat het je allemaal t eveel wordt. Pfff...hoop dat je het weekend nog ff naar de camping kan, da´s toch altijd wel ff ontspannen voor jullie. Sterkte met alles!

Pippa proficiat met je 6 maanden/mijlpaal! :({|= :whistle:

Ik hoop vandaag toch ook ff naar buiten te kunnen hoewel het nu hier regent :( Ach wat maakt het eigenlijk uit..............ik heb VAKANTIE!

18. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    nog ff spammen, d´r tandjes zie je nu wel....en ze krijgt al een dikker koppie vinden jullie niet

19. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    mogge
    ik was er om 9 uur wakker. Even om de hoek gekeken, en Moira lag in haar bedje te spelen! :) heerlijk! wat heeft ze een goed ritme te pakken!
    kan wel merken dat ze veel last heeft gehad van haar sprong.
    Ik kom straks even terug, met MOir a op schoot kan ik moeilijk typpen

rkogrtl'pflgdeknrtkop dat is van Moira

20. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Mogge,

Slaapt bastian een keer goed (van 23.00 tot 6.45!), zit er een mug in de kamer :x Hij is inmiddels verpletterd.

Goed zo moira! gao door

prachtig brennie, idd wat boller :D

kom zo terug, ben bastian aan het voeden en getik leidt hem af

Deel Deze Pagina