November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samen met papa op de foto.

2. Hoe vinden jullie mijn zonnehoedje. Leuk heh!

3. Ik hoor me meisje. Er zit nog een vervolg op de foto's, maar dat houden jullie nog even tegoed.

lfs

4. sappie

sappie Fanatiek lid

He lieve Kelly en Daynah,

Welkom terug! En wat fijn dat jullie zo heerlijk hebben genoten.
    Foto's zien er goed uit. En wat een poppetje is ze met haar schattige zonnehoedje.

Liefs Sap

5. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hehe sch*&nh*&lige kippies :p:p

Ik bemoei me verder nergens mee hoor dames :D

Jullie ukkies worden ook al groot zeg zag ff een paar foto's ;)

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    ik vind ook de sfeer niet verandert hoor keejbie dus begrijp ook niet waarom jij daar nu ook al mee komt.hier is het altijd leuk bij de november mama's hoor.vind dat gestook meer dan kinderachtig maargoed ga er niet weer over zeiken hoor .

7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    en dat die mini-meetings stiekem zijn is toch ook lulkoek,channie en keejbie hebben toch ook al eens een mini-meeting gehad :(: :(: :(:
    moet iedereen zelf weten hoor ,ik heb daar geen problemen mee.

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    bijna vergeten kelly,leuke foto's van mallorca :)

9. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Gaby en ik is een ander verhaal hoor.. ik ken haar vriend al superlang maarja.. ik zeg al tig keer dat jullie moeten lezen en dat ik er niks op zeg dat iemand wat afspreekt!

10. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Channie: Wat doe je hier nog? Je zou toch weggaan!Moet je ook niet meer stiekum meelezen! DAAAAAAAAAAAAAAG Channie! Nou hup hup kssssssssssst lekker samen weg met Keejbee.........

Goed waar waren we gebleven:

Kel: Wat een superschattige foto'svan Daynah en wat staat ze stralend op elke foto! So cute.......echt een dotje. Ben benieuwd naar je verhalen en nog meer foto's. Snel maar weer afspreken he!?( misschien ff toestemming vragen aan sommigen hier?!?)

Fajah: Thankx voor je support! t Is hier nog altijd even leuk toch!? We blijven lekker klessebessen! :) en wie dat niet wilt en ruzie zoekt is ws niet volwassen genoeg.

Zo en nu ga ik film kijken!

Ciao,

Robine

11. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Tjonge wat een kinderachtig gedoe zeg :thumbdown:
    Het is toch leuk als je zo dichtbij elkaar woont en een minimeeting kan doen!
    Snap niet waar Channie zo'n probleem van maakt, succes verder met Gionvanna!

Ik vind het hier nog steeds heeel gezellig, de sfeer is gewoon nog hetzelfde.

Robine, welke film ga je kijken?

Kelly, leuke foto's zeg, mooie meid hoor ;)

Heb veel gelezen maar weet het niet meer :oops: kan ook niet teruglezen.

Ik ga slapen, ben erg moe en 4 vroege diensten achter elkaar, 7uur beginnen :)
    Ik ben het helemaal niet meer gewent hahaha.

Weltrusten allemaal

12. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Maar je geeft het wel aan dus zit je er wel mee.... toch?

13. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Dit vind ik ook niet kunnen hoor. Sorry.

Kom over een paar dagen wel weer eens kijken of het wat leuker is hier.

14. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Ok, ik heb een klamboe en horren. Als er nu nog een mug binnenkomt...

Was zo te zien erg leuk Kelly. Schattig hoedje (en meisje :D )!

Bastian is weer verschrikkelijk aan het schreeuwen en gillen. Wat heeft dat kind toch? :(
    Tijd voor zijn verhaaltje en dan maar gauw naar bed. Hopelijk slaapt ie de hele nacht door.

15. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Robine 1 ding voor jou hoop dat jij in een hoop met grote stront zakt en ik stuur jou wel een pb want ga hier de boel verder voor de rest niet verzieken!

16. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Dames graag een beetje op jullie woorden letten. Bij problemen kan er contact worden opgenomen met één van de moderators of met beheer.

Kwebbel
    Moderator

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Woeiii ik kan me nu voor het eerst inloggen hier op mn werk :D
    Is dat geen leuk positief nieuws tussendoor ;)

Kelly: wat een leuke foto's van Daynah! Je ziet echt dat ze het naar dr zin heeft gehad, wat een lachebekkie :)

Panda: is Bastian alweer stil? Ik hoop ook voor je dat ie lekker doorslaapt.

Nou nog een uurtje en dan kan ik gelukkig ook naar huis en mn bed in.

18. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Hallo allemaal!

zo wij zijn heerlijk wezen grieken! druk was het zeg! ze vond het cadeautje voor de kleine erg leuk! oppassen ging ook prima!

Kelly; wat een leuke foto's van jullie zeg! en je ziet zeker dat ze zich goed heeft vermaakt :D

meiden vind het toch jammer dat het zo moet gaan, we kennen Channie toch ook alweer een hele tijd, ze had misschien niet meteen hoeven te vertrekken, maar dat is haar keuze, de sfeer hier is nog steeds goed & dat zal ook wel zo blijven!.

Iedereen een fijne avond!

19. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    ik ging net mn bed in en las toen een smsje van semmi.
    ze heeft een emotionele dag achter de rug bij haar schoonvader en wou net reageren op het forum,maar haar laptop was kapot gegaan.
    ze heeft mij gevraagt om dit even te melden aan jullie,dus bij deze..
    semmi veel sterkte hoor.
    we zijn er voor je als je ons nodig hebt.
    wou het eigenlijk morgen ochtend plaatsen,maar doe het nu nog maar eventjes.
    ga nu echt mn bedje in.xxx

weltrusten allemaal

20. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hallo dames,

Tjonge wat een ophef omdat Channie haar mening geeft :( dacht dat we die allemaal toch wel mochten hebben. Ik zie niks verkeerds staan in haar eerdere post en ze zet erbij dat ze niemand wil aanvallen, dus beetje lullig dat dan bij haar wel te doen :rolleyes: Vind het niet kinderachtig, maar juist eerlijk, met eerlijke mensen heb ik het graag te doen, begrijp dan ook Robine's post totaal niet!

Als ik heel eerlijk ben deel ik haar mening ook nog, ook ik vind de sfeer gigantisch veranderd, heeft niets met de mini-meeting te maken want vond dat al eerder. En wat die mini-meeting betreft dat moet iedereen zelf weten, het kwam alleen raar over doordat er van te voren niet over werd gesproken en opeens foto's werden geshowt. Ik vond dat ook wel stiekum overkomen, maar goed nogmaals ieder zijn mening en zijn gevoel en iedereen moet lekker blijven doen waar ze zin in hebben, begrijp me niet verkeerd :rolleyes: zeg daar verder ook niets over.

Ik post zelf al een tijdje niet veel meer, waarom? Ik heb het gewoon ontzettend druk, niet raar met drie kids, huishouden en een zaak, maar ook mede omdat ik er niet zo heel veel zin meer in heb. Typ vaak hele verhalen, maar de reacties zijn meestal wel beperkt naar mij toe (bedoel hier dus zeker niet iedereen mee!). Dat vind ik gewoon jammer en geeft ook mij soms het gevoel buiten de boot te vallen.
    Misschien niet juist dat kan best, maar helaas ben ik ook een mens van vlees en bloed en dus ook met gevoel ;) En tja, ben eerlijk gevoel kan soms een loopje met je nemen, maar neemt niet weg dat het gevoel er toch is.

Ik heb zelfs zelf al enige tijd getwijfelt en gedacht ik kap er gewoon mee, maar ergens vond ik dat weer doodzonde omdat er genoeg zijn die wel reageren op mijn posts en ik gewoon in ieder kindje hier oprecht ben geïnteresseerd, betreffende ontwikkelingen enz, maar ook in alle mama's en hun ervaringen.
    Ik schrijf dit niet om nu overgehaald te worden om te blijven of om gezegt te krijgen dat ik dan ook maar lekker moet weggaan :rolleyes: want ik ben er nog niet helemaal uit voor mezelf (pff hoezo nog last van die rothormonen).
    Ikzelf zit momenteel in een hele moeilijke tijd privé en zakelijk, misschien dat er daardoor voor mij op dit moment die "ergernissen" ontstaan. Wil nu dus ook heel even afstand nemen zodat ik bepaalde dingen even rustig op een rijtje kan zetten. Zodra ik dit heb kan ik pas echt voor mijn eigen zeggen wat ik hier voel en of het gevoel nog steeds heb wat ik nu heb of dat dit is ontstaan door alle gezeik waar ik nu persoonlijk inzit.

Neem het me kwalijk of niet dat ik dit nu post, maar ben Channie wel dankbaar hiervoor hoor, anders had ik het nooit gezegt terwijl het me wel al enige tijd op mijn hart lag. En las dat er nog meer mensen zijn die de sfeer vinden veranderd en die de mini-meeting ergens wel vreemd vonden (maar nogmaals niet als aanvallend, net als Channie ook al aangaf).
    Misschien ligt het er inderdaad wel aan dat ons leventje er nu anders uitziet, maar misschien ook niet. We kunnen er in ieder geval eens over nadenken en misschien eens bedenken hoe we dit kunnen aanpakken.
    Wie weet kunnen we er wat aan doen om de sfeer in ieder geval weer iets te laten terug komen zoals hij was.

Zo, ik heb mijn zegje ook gedaan en hierbij laat ik het ;)
    neem dus even een tijdje afstand, jullie zien me vanzelf wel weer verschijnen als ik het weer een beetje rustig heb hier.

Liefs Angela ;)

Deel Deze Pagina