November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Stukken beter (althans ik ben benieuwd hoe het is als het af is.
    Hij moet eens kijken op onze website: www.tonsoftattoos.com ;) Kan ie mooi meebabbelen met de rest van getattoeerd Nederland.

2. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Pffff Jacq :) 2 dagen te laat maar toch nog van harte met het eerste halve jaar van je dochter. Ik vind wel dat het tijd is voor nieuwe foto's van haar, hoor! Wordt ze blond? ;)

En wat een spannende tijd zeg. Logisch dat je dan ook geen gaatje kunt vinden om met enige regelmaat te posten. No problemo hoor, dat gebeurt hier meer mensen (ik bijv. ;) )

3. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Mogguh !

Nou, dat Marit bij oma sliep tot 4.30 uur en dan met tut nog tot 6 uur is ze vannacht de hele nacht aan het mieteren geweest. Totdat Werner het beu was en kort en duidelijk tegen haar zei dat het klaar moest zijn (om 3 uur), toen was ze ff stil tot 4.30 uur, maar daarna begon het weer. Pff...wat die had. En nu is ze natuurlijk stil, klein krengetje ;) . Ik snap echt niet dat ze niet meer slaap nodig heeft, ook overdag slaapt ze alles bij elkaar maximaal 2 - 2,5 uur.

Trutje: Ja, dat zal zeker wennen zijn een nacht zonder je kleine (en grote) vent. Voor 1 nachtje hebben we het al vaker gedaan en dat vind ik dan ook geen probleem (meer) maar zo 4 nachten en 3 hele dagen, dat is echt 3 x niks, blegh. Dan is komende week dus even proefdraaien voor alle bruiloften die er aan komen :). Ja, ik heb foto's gemaakt in Eurodisney, ik zal zo eens kijken of ik wat kan plaatsen in mijn album.

Jacq: Spannend hoor met de praktijk, zeker als er ineens nog een andere partij is. Balen van je migraine, heb je er iets tegen of helpt het alleen om in een donkere kamer te gaan liggen? Heerlijk zeg naar het strand !

Samira: Zoals het er nu buiten uit ziet, is het heerlijk weer om naar het bos te gaan ! Gelukkig dat het nu weer wat beter gaat met je schoonvader. Het lijkt me idd heel dubbel je gevoelens over de nabije toekomst, zo fijn dat je troost uit Daynah kunt halen.

Marit is ondertussen gisteren platgeknuffeld, heerlijke lachebek is het toch. En Rick vond het ook prachtig om weer met haar te kunnen stoeien. Dan ben ik bang dat hij een arm of een been van haar uit de kom zwaait met zijn wilde gedrag en Marit ligt erbij te schaterlachen, ze vind het prachig !

Ik ga snel verder ontbijten, nu liggen allebei de kids nog knockout. Het is bij ons kermis en braderie vandaag, dus vanmiddag even met de kids daar naartoe. Alsof Rick nog niet genoeg attracties gezien heeft deze week ... :) :)

4. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Ok, foto's staan in mijn album :)

5. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Hiep Hiep Hoera, Jordy-Thomas is een half jaar liefs van Moira en haar mama

ga proberen om alles te lezen sinds vrijdag zodat ik even reacties kan doen :)
    Papa is Moira de fles aan het geven dus heb ik even tijd achter de laptop.

6. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Zo de rust is weer terug hier. Ik ben d'r ook weer.

Fajah, wat een grote tattoo zeg! Ik kan er de naam yorben niet uithalen. Kun je me helpen?Ben altijd een muts met dat soort dingen ik zie dat gewoon niet.

Semmi, fijn dat je met een beter gevoel terugkwam van je schoonvader. Lastig hoor om zo heen en weer geslingerd te worden tussen hoop en wanhoop. Veel plezier in het bos vandaag!

Jacq, kan me voorstellen dat het overnemen van een praktijk spannend is. Zeker nu er nog een andere bieder is. Veel succes!

Conny, leuke foto's van Rick in Eurodisney. Als je dat kasteel van Doornroosje ziet moet dat toch echt een enorme indruk op kids maken he. En nu weer fijn thuis met Marit. Het blijft een nachtbrakertje lees ik.

Sally, fijn dat de vlucht is geboekt. Wat zal je moeder blij zijn. En jij ook natuurlijk!

Trutje, succes met je eerste nachtje zonder Brent. Zal vast lukken hoor, al moet ik zeggen dat ik mijn 'eerste nachtje zonder' nog niet heb gehad.

Kelly, wat een leuke foto's. Zo te zien hebben jullie het heerlijk naar je zin gehad. Ik wil ook: de warme zon straalt van de foto's af!

Annemonique, veel succes met de tuin. Het is er in ieder geval lekker weer voor.

Emme doet het goed. Ze eet echt alles. Ze vindt het heerlijk! Zo leuk om te zien. En ... ik geloof dat ze begint te kruipen. Kontje omhoog, beentjes eronder, hoofd naar beneden en dan kan ze niet verder hahaha! Kan dat nu al kruipen?

Vanmiddag naar vrienden toe. Zij is eind juni uitgerekend. Zal wel veel babypraat worden!

En voor alle halve verjaardagen die ik vergeten ben: nog gefeliciteerd! Wat gaat het toch snel allemaal zeg.

7. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Goeiemorgen!

Moira & Emme nog gefeliciteerd met jullie half jaartje :D

Fajah; wow dat is zeker een grote tattoo, maar wel erg mooi, ben benieuwd hoe hij is als hij af is! vind tattoos geweldig! heb er zelf ook 3.

Trutje; eerste nachtje zonder Brent! had je nou een vrijgezellenfeest? kon het niet verder teruglezen.

Conny; leuke foto's van Eurodisney! en veel plezier op de kermis & braderie vandaag! gezellig!.

Jordy ook al een half jaar! gefeliciteerd :D

Pim; zo emme nu al proberen te kruipen! wie weet hoor! voor je het weet moet je er achteraan rennen :) veel plezier bij de vrienden vanmiddag!.

Salomina; fijn dat de vakantie is geboekt! kunnen jullie er lekker naar uitkijken! :D

Vanmiddag komt waarschijnlijk (moet nog ff bellen) een collega ons halen, ben nog nooit bij haar thuis geweest terwijl we alweer 5 jaar samenwerken :)
    we denken dat er bij Lisa 2 ondertandjes gaan komen, we zien iig 2 witte vlekjes! ben benieuwd!

fijne zondag allemaal! het is lekker weer!

8. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Semmi: Wat goed dat jullie weer naar je schoonvader zijn geweest. Kan me voorstellen dat je heel trots op Jayna bent. Wat zou je schoonvader heel blij zijn geweest om jullie weer te zien. Jammer van de reactie van je schoonzus dat ze niet wil komen om haar vader te zien. Ik neem aan dat er iets speeld anders zou ze toch wel een keer gaan? Gelukkig gaat het ook weer iets beter met je schoonvader en dat de misselijkheid stukken minder is geworden. Heel veel sterkte voor jou en Lenhard! Als ik het zo lees, denk ik ook dat het niet lang meer zal duren. We denken aan jullie!
    Hoe gaat het met de laptop? Alles geinstalleerd alweer? Gelukkig heb je alle fotos al op CD gezet!

Saskia: het gaat dus heel goed met jou op de crosstrainer. 20 min per dag! Goed hoor! En je loopt toch ook best wel veel op een dag naar psz en boodschappen ... de kilos vliegen bij jou wel eraf!
    Gezellig dat je met Conny gaat meeten! Wel fotos plaatsen he? ben heel erg benieuwd naar de beebs!

Conny: Heb net de fotos bekeken :) Ooo wat was het heel gezellig bij Eurodisney. Ik wil er ook naar toe, maar ik denk dat Moira er nog niet aan toe is. Was het druk daar of viel het mee. Kan me voorstellen dat Rick het heel leuk vondt. Hij was zeker helemaal op svondas of niet? Wel een leuke actie dat de kinderen gratis mee mogen dit jaar. Als ze het over 5 jaar doen moeten we misschien met ze alleen daar een meetng houden :) En is Marit heel gebleven naar al jullie knuffels toen jullie haar weer op gingen halen?
    Las net over de slaapgewoontes van marit. Wat hebben jullie het zwaar! Moira slaapt overdag ook niet veel, ongeveer hetzelfde als Marit, maar gelukkig slaapt ze savonds wel goed. Soms te kort, maar wel langer. Ik hoop dat er voor jullie ook een verbetering komt, want zo is het niet uit te houden voor jullie. Sterkte! Veel plezier op de Braderie!
    Ik vndt de rollercoasters altijd leuk, alleen de vorige keer toen ik naar walibi ging, was ik 10 maand zwanger, dus ik kon er niet in :( Gerben is geen scheiterd, maar soms wil hij er niet in, en dus om alleen te gaan is ook maar niks ...

Fajah: Die tatoo is super groot, maar wordt wel mooi! Jullie moeten idd niet veel meer kinderen krijgen anders zit je man straks helemaal vol :) Ik vindt het wel stoer hoor, mannen met de namen van de kindjes op hun lijf. Ik durf het alleen niet, ik ben echt een watje voor naalden.

Annemonique: Wat schiet het alweer op met jullie tuin zeg! Als het helemaal af is kunnen we misschien met ze allen jullie tuin inwijden :)

Panda: Success met het binnenhalen van de projecten. Hoop dat het gaat lukken. Hoe gaan jullie het dan doen met Bastian, of kan jij dan thuis werken?
    Ik ga zeker even bellen met malaysian airlines want wij weten dat de bedden toch bestaan ..hihihihi Mijn ouders wonen in Feilding, en mijn broers in Palmerston North. Zo'n 2 uurtjes rijden ten noorde van Wellington. Manfield (de autorace baan) een van de beroemste van NZ ligt zowat in hun achtertuin, maar gelukkig hebben wij er weinig last van :) (ik weet ook niet meer of ik het al verteld had, maar dat maakt niets uit. Ik vertel het graag nog een keer ;) )
    Ikea is iig wat rustiger op maandagen. Ging je man morgen beginnen? Wens hem veel success van ons! Vooral voor de lange rit! Hoe was je avondje uit geweest? Heb je ook zoals ik telkens op je mobiel gekeken of je een gemiste gesprek heb gehad? Ikke wel :( erg he?

Kelly: Hoe is het met Daynah vandaag? Kan best zijn dat zij in haar sprongetje zit hoor, maar tandjes kan natuurlijk ook. Ijs gewonnen - altijd lekker ;) 6 maand potjes zijn we ook mee begonnen, maar dan van kruidvat. leuk de gekke bekken bij de eerste hapje, maar gelukkig lust Moira nog wel alles. Veel plezier in Zaandam vandaag.
    Trutje: Nog een nachtje thuis slapen las ik. Kan me goed bij voorstellen dat je er helemaal tegenop zit. Is het ver weg je cursus? Hoe veel fotos neem je mee van Brent? Geniet maar lekker van elkaar vandaag!

Jacq: Ja ik heb een lijstje op mijn pc staan anders vergeet ik het ook. Ik heb nog last van zwangerschapsdementie, dus werk nog elke dag met lijstjes. Ik vindt het ook leuk om de kindjes in het zonnetje te zetten :)
    Wat raar dat ze zeggen dat er een andere bod is. Ik hoop echt dat jij de praktijk kan overnemen gezien de historie en de ontwikkeling in de afgelopen jaren. Ik ben nog steeds voor je aan het duimen :)

Pim: Wat goed van Emme dat ze al een het oefenen is om te gaan kruipen! Moira doet dat ook, maar komt niet vooruit of achteruit. En dan heeft ze genoeg want ze wil weer omgedraaid worden ;) We hebben ook nog geen nachtje zonder Moira gedaan hoor. Mid juni wordt de eerste keer, dan komen opa en oma terug vanuit frankrijk, en heb ik beloofd dat ze Moira mogen knuffelen een weekend lang ;) want tja 14 dagen zonder Moira is veel te lang! ;)Veel plezier bij je vriendin! Geniet er maar lekker van :)

Meeting: Ik ga mijn best doen om ook bij de meeting aanwezig te zijn. Ik wil toch alle kindjes weer zien. :) Is het nog steeds 1 juli of is de meeting verplaatst?

oo ik weet zeker dat mijn moeder verasst zal worden. Ik wil haar alleen geen hartstillstand verzorgen dat we ineens voor haar staan, dus mijn zus en ik zijn bezig met onze entree... tot nu toe hebben we bedacht aangezien dat we 2 dagen van te voren al aankomen, dat wij (alle kinderen en kleinkinderen) een foto maken, en die laten afdrukken op canvas. Die gaat mijn zus dan aan mijn moeder geven als cadeau. Ik zie het al voor me, mijn moeder zal dan wel denken, mooi foto met jullie allemaal samen, .. hee wacht es even ..... hihihihiii .. Of als de foto niet gaat lukken, dan het volgende: Bij binnenkomst op haar feest zal mijn moeder al helemaal verast worden door de surprise. daarna alle lichten eruit, want de taart komt, en iedereen gelijk zingen. Alleen, wij - gerben Moira en ik de taart naar haar toe brengen. Dat zij dan de kaarsen uitblaast, en dan gaan de lampen weer aan, en voila, daar staan we dan. hahahahaha.Ik heb nog veel meer ideen ... maar deze 2 zijn het beste tot nu toe.
    Of hebben jullie misschien wat briljante ideeen? Ik sta open voor alles! ;)

Nou genoeg geschreven, ik ga nu van de dag genieten. Fijne zondag allemaal :) dikke kus van mij

9. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Femmy: ben benieuwd of Lisa tandjes krijgt ;) Veel plezier bij je collega vandaag. leuk dat je buiten werktijd om ook nog goede contacten kan leggen met elkaar. Vindt ik altijd leuk :)

10. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Hoera voor Jordy!

Zeker groot, die tattoo Fajah. Maar wordt wel mooi.

Spannend Jacq. Vervelend dat je er migraine van krijgt. Niet te druk maken he.

Trutje: ik heb ook nog geen Bastian-loze nacht gehad, vind een avond al lang genoeg :oops:

Conny: leuke foto's. Je ziet dat ie onder de indruk is :)
    Marit en Bastian hebben hetzelfde ritme geloof ik. Boefjes.

Pim: kan best hoor, dat Emme begint te kruipen. Maar kan ook best dat het nog een tijd duurt voordat ze snapt dat ze dat hoofd moet optillen. Bastian blijft ook 'steken' (de enkele keer dat die billen omhoog gaan) of schuift dan op zijn buik wat naar voren.

Kelly: Haha, Daynah heeft heimwee:) Sprongetje? Er zijn er meer die rond deze periode hangeriger zijn/waren (Bastian bijvoorbeeld :x , hij kan zich echt niet langer dan een paar minuten alleen vermaken :x )

Gisteravond was best leuk, was alleen te moe om er echt van te kunnen genieten. Zijn uit eten geweest en daarna naar de film. Bastian heeft vanaf 9 uur geslapen tot vanmorgen kwart voor 5 en daarna nog 2 uurtjes. Nu is hij weer heel vervelend. Ik weet soms echt niet meer wat ik met dat kind aanmoet. Word gek van dat gehuil en gegil. Nu ligt ie ook weer te brullen in zijn kamertje. Wat zal ik blij zijn als hij straks naar de creche gaat (terwijl ik hem echt heus het allerliefse kind van de hele wereld vind hoor, maar soms...).
    Hij is trouwens vanmorgen uit de Bumbo gevallen. Ik ga de fabrikant inlichten.

11. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Saskia: we maken statistische modellen en prognoses. Lief doet de cijfer- en modellenbouwkant, ik de analyses.

Femmy: hoera, tandjes!

Sal: Liefst werken we allebei thuis, dan hoeft Bastian niet zoveel naar de creche (hoewel, als hij zo moeilijk blijft... ;) ). Maar de bedoeling is dat er in ieder geval 1 van ons het grootste deel van de week thuis blijft werken. We weten nog niet precies wanneer hij begint, er moet nog wat papierwerk verwerkt worden.
    Feilding ken ik niet, Palmerston North wel. Althans, ben er doorheen gekomen. Ok, weet ik waar ik het moet plaatsen.

Ik moet lief aflossen, Bastian ligt nu al een uur te krijsen.

12. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Goeiemorgen,

Even korte reactie, moet veel werken de laatste dagen, wel wat meegelezen.
    Morgen ben ik weer 2 dagen vrij en kom dan weer ff lezen en posten.

Gelukkig is de rust weer terug en word er weer lekker gebabbeld! :thumup:

Ik moet tot vanavond 22.00 werken en morgen 08.30 naar CB, ben erg benieuwd hoeveel mijn hummeltje weegt en zijn lengte :rolleyes:

Fijne zondag!

13. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heej dames,

Zo wat een lekker weertje zeg!
    Komen net terug van het bos, echt lekker even wandelen. Heb nog leuke foto´s gemaakt. Zal ze effe spammen en ga dan eerst ijsje eten, kom later wel even terug!

liefs

14. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Zoals jullie zien had Jayna weer dikke lol!

15. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
  16. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    oeps.....2 x, dan nog maar even een dikke knuf voor jullie kindjes!

17. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Zo in plaats van een ijsje werd een bak koffie, want Lenhard had net het laatste lekkere ijsje op gegeten. Jayna ligt na het wandelen nog lekker in dr bedje te slapen dus kan ik mooi even reageren.

Pippa en Jordy gefeliciteerd met jullie 6 maandjes!

Trutje: misschien heb je het al lang eens verteld hoor, maar mijn geheugen is niet zo heel goed meer ( nog steeds restjes zwangerschapsdementie vrees ik… :oops: ) maar waar zit jullie tattoo shop? Ik klikte op de link van die site en mijn man vond het er wel mooi uit zien. Hij zei: die moet je maar te vriend houden voor als ik bij een tweede kindje weer een tattoo wil zetten….haha!
    Jacq: Ga echt voor je duimen met het bod op de praktijk. Spannend en gedurfd van je hoor! Hoop echt voor je dat het wat gaat worden.
    Conny: wat een boefje die Marit….papa en mama maar wakker houden en bij opa en oma met speentje wel verder slapen. Leuke foto’s van euro disney in je album. Hoe was het vanmiddag op de kermis?
    Pim: wat heerlijk zeg dat je meissie het zo goed doet en alles eet. En al beginnen met kruipen dus, zou kunnen, is ze er vroeg bij. Jayna doet soms een poging tot met dr knietjes onder dr billetjes, maar geeft dan al snel op als ze merkt dat het niet lukt.
    Femmy: jeetje wat gaat Lisa hard met dr tandjes zeg, hier nog steeds niks te bekennen.
    Salomina: wat leuk dat je er zo over nadenkt hoe jullie je moeder gaan verassen. Vind dat idee met de foto ook heel leuk, maar zou je zelf nog kunnen wachten als je al bij je moeder in de buurt bent om haar dan nog niet te zien? Denk dat je moeder dolgelukkig zal zijn om haar dochter, schoonzoon en schat van een kleindochter in haar armen te sluiten!
    Panda: ach meid, snap dat je het echt een beetje beu begint te worden als je kleintje zn draai steeds niet kan vinden. Natuurlijk vind je hem nog steeds lief, maar dit vergt gewoon heel veel van je. Sterkte er mee meid, hopelijk vind Bastian gauw zijn draai weer wat. En uit de Bumbo gevallen? Inderdaad raar, ben benieuwd wat de fabrikant zegt.
    Charissa: succes bij het CB morgen!

Nou Jayna slaapt nu al bijna 2 uurtjes, dus ga straks maar es kijken want het is inmiddels bijna tijd voor haar warme hap. Morgen weer werken. Heb ik helemaal geen zin in. Ben moe en heb hoofdpijn. Merk echt dat op bed allerlei gedachten door mijn hoofd spoken en ik niet echt vast slaap. Heb geen zin in dat gezeur op mijn werk wie er straks na de vakantie op welke groep moet komen. Ik zal er toch niet goed uit komen, met mijn minste rechten als laatste, maar heb ook geen zin om me daar druk over te maken. Laat het eerst maar eens vakantie worden. Kan nog zoveel gebeuren in die 8 weken. Hoop stiekem wel dat we toch nog op vakantie kunnen. Heb er zo’n zin in, lekker relaxen aan het zwembad en op het strand in Gran Canaria. Nah ja…we zullen zien.
    liefs

18. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Robine hoe gaat het met jou? Volgens mij ben je een paar daagjes niet op het forum geweest, hoop dat alles goed gaat en je lekker van het mooie weer geniet met je man, Jill en Simba.

liefs

19. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Panda; dat is schrikken dat Bastian uit de bumbo is gevallen! goed dat je de fabrikant gaat inlichten, zoiets mag niet gebeuren!.

Charissa; nog ffies werken en dan weer lekker 2 daagjes vrij!.

Semmi; wat een leuke foto's! en wat een lachebekje is Jayna ook :D

Wij gaan straks aan de chinees :D

20. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Pff had een aardig verhaal gepost, maar nu is het weg. Geen zin om opnieuw te posten... Kom morgen wel weer!

Deel Deze Pagina