November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik ga hier geen discussie van maken. Ieder denkt er het zijne over en dat is prima.

2. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heej dames,

Nou het is eindelijk zover hoor, ik ben na 1 jaar en 4 maanden weer ongesteld :evil:! Heb wel wat buikpijn, maar niet erger dan dat ik mij nog kan herinneren van de laatste keer, dus dat valt tot nu toe nog mee.
    Mijn moeder is jarig vandaag en ik ben even bij haar op de koffie. Ze wordt 60 jaar. Zaterdag gaan we met de hele fam. Naar de camping om het te vieren.

Fajah: sorry dat ik gister niet meer op msn kwam later, was erg moe en had buikpijn met die ongi in aantocht, maar klets een andere keer graag verder.
    Panda: heb je een beetje kunnen slapen afgelopen nacht?
    Pim: hoe was het op het CB?
    Salomina: nou wij kunnen elkaar de hand schudden met die Ongi :evil: Hoe gaat het nu verder met je? Nog naar het reisbureau geweest?
    Conny: jeetje meid wat vervelend voor julie zeg dat het slaap probleem van Marit zich maar niet op lijkt te lossen. Snap dat dit echt niet vol te houden is, sterkte meid.
    Angela: hoop ook voor je dat Jordy er een beetje door heen is met zijn tandjes. Lekker hoor dat hij nu zo goed geslapen heeft!

Sappie, Kelly, Robine en Sensee, ik mis jullie echt op het forum. Vind het vervelend voor jullie dat er nu op deze manier tegen jullie aan gekeken wordt. Vond het altijd erg gezellig met jullie er bij en herken veel in jullie verhalen met jullie lieve meisjes. Hopelijk tref ik jullie hier nog eens en anders houden we vast op een andere manier contact, want Jayna wil haar forumvriendinnetjes zeker wel een keer ontmoeten ;)

Nou ga effe met mijn moeder kletsen, tot later.

liefs

3. sappie

sappie Fanatiek lid

Je bent lief.

4. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Sappie, robine,sens en kelly, vind het ook heel jammer dat jullie niet meer komen posten.
    Ik had me er ook op verheugd om jullie en jullie meisjes te ontmoeten.
    Jammer dat het zo loopt..... :cry:

Vanmorgen heerlijk uitgeslapen tot 10uur en Jayden ook :confused: (wel om 7uur voeding gehad)

Semmi, eindelijk ongesteld :confused:
    Gefeliciteerd met je mams :({|=

Sal, succes bij Reisbureau.
    Heerlijk hoor dat Gerben voor je gekookt heeft, luxe hoor ;)

Pim, mooi Emme weer goedgekeurd ;)

Angela, nou jullie hebben zware nachten gehad, gelukkig dat Jordy vannacht heeft doorgeslapen.

Conny, nee is alleen 240/8 flesvoeding.

Geloof dat ik alles heb gehad.....

Ga even wat eten, vanmiddag ff met mijn moeder weg.

Fijne dag

5. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    semmi:geeft niet hoor dat je gister niet meer kwam op msn,ik ben namelijk ook niet meer geweest,was ook moe.
    vervelend de ongi,maar je lichaam is in ieder geval weer op regel nu.
    gefeliciteerd met je mams,mijn moeder is 28 mei jarig.

hey dames.laten we gewoon iedereen in zn waarde laten,hoe vaak en wanneer iemand post maakt echt niet uit.en iedereen mag ook zn mening zeggen vind ik. ;)

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    pim:emme ook weer goedgekeurd?fijn,en dat ze nog klein is komt wel goed hoor(ze worden al veel te snel groot dus hou haar nog maar lekker klein hihih)

7. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Semmi: Yippeeee ongi! :p Wat duurde het lang he? Het gaat nu wel wat beter gelukkig. Reisbureau moet maar even wachten, want overal zie ik donkere lucht, aangezien dat we te voet gaan, wil ik niet nat worden. Wat een mietje he?
    Gefeliciteerd met je moeder!

Sappie: Welkom terug :) Kan best begrijpen dat jij ook de tijd nodig had om even bij te komen wat allemaal gezegd werd. Sand erover ;) Hoe is het verder? Alles goed met Lieke?

Charissa: Lekker uitgeslapen las ik. Heerlijk :) Veel plezier met je mams vanmiddag!

Ben ik met je eens.

Nou, ik ga weer even mijn meisje uit bed vissen. Ik dacht dat ze wilde slapen, maar ze is er helemaal niet mee eens dat ze in bed was gestopt. Arme kind.

8. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    correctie: ze miste haar speentje. Ligt nu K.O op bed ;)

9. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Zo ben ik weer even snel, had net ff flink hartkloppingen :(
    Jordy was net zo flink aan het huilen, om 10 over 1 viel hij in slaap. Alleen om kwart over 1 moest ik Kaily weer terug naar school brengen :rolleyes: Heb Linsey (heeft op dinsdagmiddag altijd vrij) voor de eerste en waarschijnlijk ook laatste keer alleen met jordy gelaten. Haar gezegt geen deur open te maken, geen telefoon op te nemen en Jordy laten liggen ook al huilt hij (wel speentje geven).
    Kom ik op school aan zijn de poorten nog gesloten omdat ze een overblijfkindje kwijt waren :confused: daarna valt Kaily en heeft haar knietje open en toen ik haar eindelijk in de klas had vloog ze om mijn nek en kreeg haar met geen mogelijkheid los, jeetje wat heeft die kleine meid een kracht :( Stonden met 2 juffen ernaar te kijken en niemand die wat deed :x ik met Kaily aan mijn nek hangend gevraagt of ze haar wilden over pakken omdat ik anders nooit zou thuis komen.

Kom ik thuis, slaapt Jordy nog lekker en Linsey zit tv te kijken, ze vond het nog leuk ook en zei al ga maar weer hoor het gaat goed hier haha. Nou, nee, dit was voor mij eenmalig, heb nog nooit zo snel gerend van school terug naar huis :)

Pim: Emme dus net zo groot als Jordy, alleen weegt Jordy er 7 kilo bij :oops: Op school is ze inderdaad anders dan thuis, echt niet bang aangelegt, maar op school is ze wel echt bang :(
    Verder sluit ik me bij jouw mening aan, vindt het allemaal maar een beetje vaag hoe het nu gaat :rolleyes:

Sal: Ik herken heel veel van mezelf in Kaily, ben ook altijd behandeld op deze wijze en ook nog steeds :(
    Hopenlijk krijg je het nu na de eerste keer ongi weer gewoon normaal, zelf had ik na de bevalling ook de eerste keer superheavy, daarna gewoon weer normaal.

Semmi: Ook weer ongi :( nouja, alles werkt dus weer naar behoren, das ook gunstig toch ;) Van harte gefeliciteerd met je moeder :D

Charissa: lekker joh uitslapen tot 10 uur :D heerlijk toch.

Sappie: Je schrijft dat anderen ook minder vaak posten, afstand nemen, alleen is het wel zo dat 9 van de 10 meiden dit erbij zeggen dat ze even minder tijd hebben of dat ze even afstand nemen, van jullie horen we gewoon niets meer nadat er een "conflict" is geweest (is eigenlijk nog geeneens een conflict, er zijn gewoon mensen voor hun mening uit gekomen that's it). Beetje raar naar mijn mening, maar goed die zal ook wel niet op prijs worden gesteld.

Nu ga ik mijn kleine ventje zijn fles geven en dan Kaily weer halen, ben benieuwd hoe het is gegaan.

Liefs Angela.

10. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Dank je. Dan toch nog maar even een korte reactie al was ik t inderdaad niet meer van plan. Ben in de stront gezakt( erg diep, moest nl van Channie), maar ben er net weer uitgekrabbeld al kostte t de nodige moeite.

Ik praat nu idd voor mezelf en kom ws ook niet meer terug op t forum. Lees idd wel mee, niet omdat ik t zo leuk vind dat mensen dan naar me gaan vragen(red. Pim), want om aandacht zit ik echt niet verlegen. Sorry voor sommigen van jullie, ik kan namen noemen of t gewoon voor me houden, maar een aantal waren erg gezellig,aardig en attent al die maanden, jullie zal ik ook nog wel een PB sturen of op msn treffen en wie weet bij een mini meeting. Voor de rest, jammer dat t zo heeft moeten lopen, maar ik heb geen zin in gezeik om t feit dat we met 4 hadden afgesproken zonder jullie in te lichten en dus is voor mij de lol er op dit forum af.

Het ga jullie ook allemaal goed, wie weet post ik ineens weer over een maandje oid, maar voorlopig dus niet.

Groetjes van Robine

11. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
  12. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Ondanks mijn pijnlijke bipsje toch soms heel vrolijk :D

13. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ook ik geef mijn laatste reactie hier. Ik word er echt goed zat van hoe het nu gaat.

Het maakt mij helemaal niet uit dat er onderling met elkaar wordt afgesproken. Daar heb ik ook nooit iets van gezegd. Sterker nog ik vind het heel normaal dat in zo'n grote groep bepaalde voorkeuren ontstaan.

Wel vond ik dat de reactie van Robine in de richting van Channie echt niet door de beugel kon. Daarna laaide de boel op en heb ik een paar dagen afstand genomen, waarna ik weer ben ingehaakt.

Ik geef vandaag een reactie dat ik het wel erg toevallig vind dat zowel Sappie, als Kelly en Robine er sindsdien niet meer zijn. Kun je niet leuk vinden om te horen, maar het was wel een feit. En ja.. .prompt zijn ze er weer. Prima, maar de manier waarop dit is gegaan vind ik niet leuk. Sappie geeft meteen weer aan dat Semmi lief is omdat die iets aardigs tegen haar zegt. Robine geeft weer op mij af omdat ik er iets van heb gezegd dat ze niet reageren. Bah!

Voor iedereen: ik vond het echt heel bijzonder dat ik de zwangerschap en alles erna met jullie heb gedeeld. Maar nu is voor mij de maat vol. Ik kom hier om het leuk te hebben en dat is het voor mij niet meer.

Veel liefs en alle goeds voor iedereen.

Pim

14. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Schreef net al dat ik het allemaal een beetje vaag vind en daar blijf ik nu dan ook bij. Snap niks van deze post.
    Punt 1. Ik snap niet waarom je Channie weer aanhaalt, jullie hebben beide je zegje tegen elkaar gedaan, waarom moet je haar dan nu weer in een zwart daglicht zetten?
    Punt 2. Niemand heeft gezegt dat jullie niet mogen afspreken, wel dat we het raar vonden (even alleen voor mezelf sprekende!). Ik vind het prachtig dat jullie het hebben gedaan en van mij mogen jullie iedere dag afspreken voor mijn part, alleen de manier waarop vond ik vreemd.
    Punt 3. Vindt het erg raar dat als iemand in jullie straatje meepraat alles koek en ei is en zodra iemand een weerwoord geeft, komen jullie niet meer en blaffen ze af.
    En dan schrijf jijzelf in een eerdere post over onvolwassen gedrag :rolleyes:

Dit is ook het laatste wat ik erover schrijf, kan mijn energie wel ergens anders in steken, ik vind dit gewoon nergens op slaan allemaal. En dat alles om een mening van een ander :rolleyes:

15. Even snel vanaf me werk. Momenteel erg druk hier, maar ik ben zaterdag hier nog geweest. Zondag heel de dag in Zaandam en gisteren me 1e werkdag weer. Ben weleens vaker paar dagen niet geweest.

Ik begrijp de ophef ook niet.

Zal vanavond reacties gaan geven. Als dat goed is.

16. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Bastian heeft net zijn eerste broodkorst gehad :D Ging heel goed, hij heeft zonder kokhalzen een paar hapjes doorgeslikt. Moest alleen eventjes hoesten. Ben trots op mijn mannetje 8) .
    Slapen ging weer iets minder, hij werd weer om 4 uur wakker maar viel uiteindelijk wel weer in slaap tot half 7.

Is niets vergeleken met Marit, sjonge. Jullie zullen wel moe zijn Conny. Hoop dat de osteopaat iets kan vinden. :(

Kan me je hartkloppingen voorstellen Angela, gelukkig is Linsey een goede oppas ;)

Semmi: bij mij was de ongi ook niet erger dan normaal hoor.

Haha Sal, hier nog zo'n mietje! Denk dat ik straks toch maar ga.

Kan niet verder teruglezen. Toch maar even naar buiten dan. Kan Bastian lekker in de kinderwagen slapen, die ligt alweer wat te jengelen.

17. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    ojaa, de fabrikant heeft terug gemaild. ze hopen dat Bastian zich geen pijn heeft gedaan.

18. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Het hele weekend dorpsfeesten gehad...en we zijn 3e geworden met optreden (van de 18!) :D

Dus gisteravond, een kater van hier tot ginder van 3 dagen moezel drinken pfff, wilde ik ff wat posten. Nou toen werd ik toch wel weer een beetje droevig...Kom op mama's laat het hier gezellig blijven!
    Ook ik ben het er mee eens dat iedereen in zijn waarde moet blijven mbt zijn mening en het onderling afspreken. Iedereen moet en kan zijn mening geven en vaak komt die op het forum niet zo over zoals ie bedoeld zou zijn. Tis ieders goed recht om te posten wanneer hij wil en als die een paar dagen alleen wil meelezen...prima toch. Ik ga misschien altijd uit van het goede in een mens maar ik ben ervan overtuigd dat geen een mama hier de boel op stelten wou zetten. Ik zou het jammer vinden als mensen hierom wegblijven want het is gewoon heel bijzonder wat we hier met z'n allen hebben.

eummmmmmmmmmmmm;

Kelly; zo jullie hebben dus een super vakantie gehad! Mooie foto's ook, lekker in de zon gelegen. Ook fijn dat Daynah het zo goed heeft gedaan, gaat het eten nu weer beter met d'r?
    pim; fijn dat Emme weer goedgekeurd is.
    panda; nog lekker wezen wandelen? En nog iets leuks in petto van de fabrikant?
    Angel; mooie foto's van Jordy...kan hij al kruipen omdat hij zo onder die stoel ligt? Sterkte met Kaily...hoop dat het snel beter gaat!
    semmi; nou ik denk dat dit weer de eerste en laatste keer is dat je blij bent met je ongi :)
    Sal; en moira nog lekker geslapen? NOg naar het reisbureau geweest vanmiddag?
    fajah; wow die tattoo, ook ik heb zitten puzzelen maar zonder succes. Ben benieuwd als hij ingekleurd is.

Nou is hier was het vannacht een nacht zoals nooit eerder gehad. MIlou werd om 2.00 - 3.30 (flesje maar gegeven)- 6.30 uur wakker. Niet echt huilen maar gewoon wakker, ging ik er naartoe...lachen. Pfff ben kapot! Zal wel weer wennen zijn, ze heeft 3 nachten bij mijn ouders geslapen. Ze was zondag ook nog ziekjes...temp 38,6 en gewoon een bietje zielig. Maar 's avonds een zetpil gegeven en maandag was ze weer als normaal. Het lijkt wel of ze allemaal (rode)vlekje in dr' gezicht heeft (het lijkt een beetje op van die bloemetje die je ook op je handen hebt ooit), iemand enig idee?

19. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    hey wat jammer pim en robine dat jullie niet meer komen posten.
    en om zoiets stoms eigenlijk.
    ik vind het echt jammer en hoop toch nog af en toe iets van jullie te horen hoor,ondanks het gezeik hier op het forum.we kennen elkaar nu al een hele tijd ,dus eigenlijk zonde maargoed als jullie echt niet meer willen dan is dat jullie goed recht.
    veel succes met emme en jill. hoop dat ze mogen opgroeien met veel liefde.

angela:wat een toestand op school met kaily.ik hoop zo dat ze gauw wat beter in dr vel komt,want ze wil echt niet naar school geloof ik hé?maar word ze gepest ofzo?
    lieve foto's van jordy.

panda:wel vriendelijk vd fabrikant dat hij hoopt dat bastian geen pijn heeft ,maar daar heb je weinig aan hé?
    had hij zich pijn gedaan eigenlijk?

sal:en al naar reisburo geweest?hier is het droog en af en toe zonnig.ze geven eind vd week heel warm af hé?
    gaat gerben vandaag weer koken. ;) ?

20. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmiddag,

Zo ben net terug van mijn moeder. Blijf daar altijd langer hangen dan de bedoeling is. Jayna nu lekker in dr eigen bedje, ga zo even wat in huis doen, al heb ik niet zoveel zin nu met die ongi :evil: Klaag nu alweer terwijl ik eerste weken zeg dat het wel mocht komen :oops:

Charissa: lekker is dat he, uitslapen met je kleintje!
    Fajah: gelukkig was jij ook niet meer op msn...hihi. Jou moeder dus ook bijna jarig, feestje in het weekend?
    Salomina: ach die Moira, geen zin om te slapen dus vanmiddag.Wat een speentje dan al niet kan doen he!
    Panda: wat goed dat het broodkorstje eten goed ging bij Bastian! Jammer dat ie nog om 4 uur wakker werd, vermoeiend hoor. Wel netjes trouwens dat de fabrikant even bericht heeft gedaan!
    Angela: leuke foto's van Jordy, vrolijk issie inderdaad nog steeds.
    Kelly: tuuuuuurlijk mag je komen reageren meid. Ben benieuwd hoe het met jou en Daynah is.
    Robine: we treffen elkaar op msn meid ;) Dikke knuf voor Jill
    Sappie: jij bent ook lief hoor ;)

Jammer dat het allemaal zo moet lopen op het forum, maar ben het met Fajah eens dat iedereen zelf moet weten hoe vaak en wanneer iemand komt. Lekker doen waar je zin in hebt. Hoop dat het over een poosje weer wat gezelliger is hier.

Liefs

Deel Deze Pagina