November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sappie

sappie Fanatiek lid

Leuk Robine ! Staat je goed !
    En wat is de foto van Jill leuk, met een echte lach heh ! :D

2. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Jaja t lachen lukt nu prima, alleen t vastleggen op de foto is wat moeilijker ;)

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hello,

Robine lastig idd de lachjes vastleggen...
    Leuk is je haar! Wat ben je nou kwijt voor zoiets bij de kapper? Ik heb het ook geverfd..hihi. Maar is wat blondachtig, beetje mijn eigen kleur iets lichter. Ik word grijs..helaas :( .

Twinny bedankt voor de tip van de babysite. Ik ga eens kijken.

Trutje als je nog Sab Simplex wil...ik had eerder een klein potje besteld. Nu heeft Jaime nu geen last meer van krampen, maar omdat ik het zo'n superspul vond had ik voordat het kleine potje op was een grote besteld. Alleen duurde dat effies en merkte ik dus dat ze geen last meer had van die krampen. Ik heb hier dus een flinke pot sab simplex staan :confused: .

Robine was goeie tip van fotokaarten.nl. Helaas heb ik net bij de Hema onze kerstkaarten laten drukken. Ga ze vanavond schrijven en op de post doen.
    Leuke foto van Jill trouwens weer!

Sap hoop dat het allemaal meevalt met je schoonzus. Niet dat ze straks vervelend nieuws krijgt. Altijd eng als er iets is met eierstokken.

Fajah groot gelijk ook een dagje kerst met zijn viertjes. En lekker een 3gangen diner..heeeerlijk. Wat ga je maken?
    Creme brulee is een goeie keus als dessert.
    Voor de liefhebber heb ik nog wel een receptje van witte chocolademouse met geitenkaas. Klinkt misschien wat vreemd maar is super super lekker. Makkelijk ook dat je het tevoren kan klaarmaken :D .

Annemonique lief zeg die foto van Kyllian. Heerlijk slapen bij mama!
    Oh en hier nog een waarvan de kuiten nog dikker zijn dan voor de zwangerschap. Behoorlijk irritant met laarzen.

Ik heb vanmiddag een kerstboom gehaald en we gaan die zo optuigen. Ben benieuwd wat Jaime van alle lampjes vindt! Ze ligt trouwens nu weer heerlijk te slapen na een voeding van keurig 140cc. Hopelijk slaapt ze weer lekker door vannacht.

Verder eigenlijk niet zoveel te melden. HEb wel nieuwe pic's in mijn album gezet van onze lieve schat in bad. Had er per ongeluk een beetje veel sop ingedaan..hahah. Maar ze vond het heerlijk. Michiel deed haar in bad.
    Ik ben echt verliefd op haar zeg. Zo lief dat ze is. Blij ook dat de voedingen vandaag goed gaan want merk gewoon zo erg goed dat haar humeur dan 100 keer beter is en ze volop lacht. Gaat helemaal goed komen met mijn kleine meisje.

Liefs Sensee

4. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    aaah wat een lieve foto's van jaime zeg linda,echt een schatje.

ik ga met kerst als voorgerecht allerlei gerookte vissoorten doen(ger.zalm,paling,heilbot enz.)
    En ook wat verschillende wildpate's met uienconfituur erbij(omdat mn man dat zo graag eet,ik ben er minder dol op)

dan een zalmmoot met pestosaus en warme groente en aardappelkroketjes

En nagerecht weet ik nog niet zeker of het tiramisu word of iets anders(mss creme brulee,maar weet alleen niet hoe je dat moet maken)

klinkt lekker toch?

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ah dat klinkt erg goed. Zo'n voorgerecht eten we ook meestal bij mijn schoonouders met kerst. Lekkere sausjes erbij.
    En wildpate..jum jum. Een fijne pate of grof? Ik vind meestal die wat grovere pate lekker. Uienconfituur ken ik eigenlijk niet. Wij eten de pate meestal met cranberrysaus/compote.

Creme brulee is goed te maken hoor. Moet je alleen wel een brander hebben (misschien kan het ook wel zonder maar ik doe het altijd met zo'n brander).

6. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Nou zeg, al 2 x mijn tekst kwijt, grrr !

Vanmiddag ben ik met Marit naar de osteopate geweest. Deze afspraak had ik al gemaakt toen ze zulke heftige krampen had maar het leek me geen kwaad kunnen om haar voor de zekerheid te laten nakijken. Haar middenrif was wat gespannen, dus dat is los gemasseerd want dit kan spugen veroorzaken. Ze heeft de dikke darm gemasseerd want het klepje tussen de dikke en dunne darm zat wat verkleefd en daardoor kan de ontlasting te lang blijven zitten wat krampjes veroozaakt. En in het midden van haar schedel was een deel waar wat torsie zat (geen idee hoe dat deel heet... ;)), dat is nu goed ge’schoven’. Dit had later voor wat concentratie- of coordinatie storingen kunnen zorgen. Klinkt allemaal superheftig maar het zag eruit als een 45 min. durende massage en Marit sliep bijna de hele tijd dus madammeke had nergens last van :D.

Senseemillia: Wat goed dat de voedingen vandaag een stuk beter gaan, dan voelt niet alleen Jaime maar ook jij je een stuk beter, niet?

Robine: Mooie haarkleur zeg !

Trutje: Gelukkig dat de Sab Simplex zo goed werkt bij Brent, wonderspul dus :).

Fajah: Ah, schattig badjasje ! Bedankt voor het nieuws over Jantien !

Sappie: Heerlijk he, ff shoppen, goed voor je humeur ;)

Annemonique: Ah, schattig hoopje mens heb je daar !

Channie: Heerlijk dat je zo'n goede nacht hebt gehad ! Balen van die laarzen, dat gevoel had ik deze week met spijkerbroeken passen, heel frustrerend idd.

Ik ga eens even met Rick bezig zijn, tot later !!!

7. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Zo vanmiddag naar de kerstmarkt bij de intratuin geweest met mijn ma & zus, dat was erg gezellig (en het viel mee met de drukte) toch nog wat leuke spulletjes gescoord, ook een kerstsok om op te hangen voor Lisa ;) alleen past de babygym er niet in :)

wat goed dat ze dat zo door massages hebben opgelost Conny!.

Dat klinkt lekker zeg Fajah! en het badjasje en de slippers zijn super.

Wat lekker Sappie dat je zo hebt kunnen shoppen, na de kerst wil ik weer eens lekker gaan shoppen met mijn zus! dat is lang geleden :D

Bedankt Twinny voor de site! snel eens een kijkje nemen!.

Erg slecht ik weet het maar ik ben weer aan het roken, wel mijn laatste pakje meteen en ik doe het in het pc-kamertje maar ik dacht er zoveel aan dan krijg ik het ook niet meer uit mijn hoofd.

Ik heb mijn bevallingsverhaal geplaatst, het is wel een heel verhaal geworden zeg!.

Fijne avond!

8. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    staat je goed je nieuwe kapsel Robine!.

9. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Robine, wat een mooie haarkleur!

Conny, dat die osteopaat dat allemaal kan voelen en verhelpen zeg. Fijn!

Trutje, balen dat het plaatsten van de spiraal is mislukt :cry: .

Annemonique, wat een lieve foto.

Goed te horen dat Jantien inmiddels ook is bevallen, en nog wel op 5 december!

Kan me voorstellen dat het voor Door moeilijk is om onze verhalen te lezen. Door als je dit leest, heel veel sterkte gewenst en als je er aan toe bent dan schrijf je maar mee hoor. En het is echt niet zo dat we hier alleen blije babyverhalen willen vertellen, ook voor jou is er plaats.

Sappie, goed geslaagd met shoppen!

Channie, balen dat je benen wat opgezet zijn. Mijn enkels/kuiten zijn juist weer normaal nu (in tegenstelling tot de rest van m'n lichaam ;) ).

Voor Fajah nu het recept van creme brulee. Je hebt heel veel recepten, maar deze werkt bij mij altijd goed. Net als Sens al aangaf is het het fijnst om een brandertje te hebben om als laatste de suiker hard te maken. Als je dat niet hebt kan dat ook in de oven onder de gril, maar het nadeel is dat de hele creme brulee dan warm wordt.

1 vanillestokje, 6,5 dl slagroom, 8 eiderdooiers, 60 gr. fijne suiker, 3 el. suiker (voor kortstje), zes vuurvaste bakjes.

Vanillestokje opensnijden en met de slagroom aan de kook brengen.
    Pan van vuur nemen en 15 min. laten trekken.
    Oven voorverwarmen op 180 graden.
    Merg uit het vanillestokje schrapen en door de slagroom roeren.
    Eierdooiers en suiker in kom loskloppen.
    Room weer opwarmen en ei/suikermengsel erdoor heen kloppen.
    Zes vuurvaste bakjes in een braadslee/ovenschaal zetten en mengsel in bakjes gieten.
    Warm water in ovenschaal gieten zodat de bakjes half onderstaan.
    Alles in de oven zetten en stevig laten worden, af en toe met een sateprikker voelen of het al stevig is. Duurt in mijn oven ongeveer 40 minuten.
    Bakjes uit oven halen, laten afkoelen en ongveer 4 uur in de koelkast zetten.
    Verdeel suiker over de bakjes en karamelliseer de suiker met een brander of onder een hete grill.

Je kunt het makkelijk een dag te voren al maken en het korstje op de dag zelf nog maken. Smakelijk!

Emme heeft zich net helemaal ondergespuugd. En ze geeft geen kik! Ligt gewoon rustig om zich heen te kijken hoe we snel het bedje verschonen en haar even wassen. Bikkel he! Ze ligt nu weer lekker te slapen.

Pim

10. Sweetangel: Thanks voor je berichtje van Door.

Trutje: Balen zeg dat het spiraaltje niet gelukt is. Ik hoop dat het volgende keer wel goed gaat zeker als het pijn doet.

Sensee: hihihihi wat een schattige foto's zeg van Jaime. Is ze na gisteren wel weer de oude?

Channie: Herkenbaar hoor van de laarzen. Altijd balen is dat.

Annemonique: Leuke foto van Kyllian slapend op je arm.

Sappie: Zo jij bent lekker geslaagd. Ik kan niet wachten dat ik dadelijk ook weer kan kopen. Ik wil eerst op me eigen gewicht weer zijn. Loop nog steeds in me zwangerschapskleding.

Fajah: Wat een lief badjasje.

Robine: Echt leuk je haar. Blond vind ik ook leuk maar donker ook hoor. Je kan gewoon alles hebben. ;)

Conny: Even een vraagje wat doet een Osteopate precies. Ik denk dat Daynah een beetje op Marit lijkt. Niet slapen veel huilen. Ik denk nu dat haar neusje ook dicht zit want ze slaapt altijd met haar mondje open en soms hoor ik ook van die geluiden als je verkouden ben. Ik zie alleen geen snot.

Vanavond komt me paps weer even langs en morgen weer kraambezoek en zondagmiddag gaan we naar een kinderfeestje. De dochter van vrienden van ons wordt 1 jaar. Ben benieuwd allemaal hoe dat gaat met Daynah.

Ik kom later weer ff kijken.

Lfs Kelly

11. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi meiden,

kan het echt nie bijbenen hoor, zowel hier als bij de decmebermama's gaat allemaal zo hard, ik doe mijn best maar kom niet elke dag meer, vandaar.

hier is alles super, hij doet het goed en dat is het belangrijkste, we hebben de laatste dagen flink wat uitstapjes gemaakt en er komen er nog een aantal maar voor zover ik nu merk heeft hij er geen last van.
    mijn ongesteldheid is weer terug, ondanks de bv! meer meiden ook? iig goed om te weten dat mijn lichaam weer zijn ritme heeft gevonden, wil natuurlijk niet zeggen dat het helemaal weer strak om de zoveel dgn is maargoed. iig nu echt goed opletten en weer aan de anti-conceptie :( !
    wat gebruiken jullie? ik ben van plan de nuvaring te gaan gebruiken iemand hier ervaring mee?

ik heb vandaag begrepen van de vk dat het gem qua aankomen van de babies ong. 150gr pw is, dan heeft orlando het heel goed gedaan afgelopen week met 335gr :confused: .

trutje; balen van je spiraal maar naar wat ik heb gelezen doen ze dit toch meestal na 6wkn pas?

sensee; wat een hele leuke foto's zeg

annemonique; en die van jou ook wat lief is dat hè?

sappie; maarre jij bent al weer op je oude gewicht/figuur, omdat je al weer inkopen hebt gedaan? wel lekker dat je zo leuk geslaagd bent

fajah; wat een leuk badjasje zeg echt schattig en die andere is ook echt grappig

robine; staat je leuk hoor dat bruine.

conny; ben benieuwd of je snel resultaat merkt.

kelly; altijd spannend vind ik het om op visite te gaan en te kijken hoe je kleine erop reageert, maar zoals ik hierboven al schreef heeft orlando er tot nog toe geen last van. maar wat niet is kan nog altijd komen...... hoop van neit natuurlijk ;)

gr saskia

12. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heej dames!

Jippie ik heb eindelijk weer internet thuis, pffff wat duurde dat lang zag voordat ik een nieuwe usb adapter van kpn had. Maar ik ben er dus weer en kan eindelijk elke dag weer meelezen en kletsen. Heb geprobeerd om alles een beetje bij te lezen, maar het is alweer zoveel!
    Reageer maar even op de laatste berichten en kan dan vanaf nu weer elke dag meelezen, dat reageert wat makkelijker.

@ Sense, dus dubbel nieuws in het ziekenhuis. Wel fijn dat jullie meer duidelijkheid hebben nu. Dus een kerstboom gehaald vandaag. Wat vindt Jaime van de lampjes? Jayna vindt de lampjes erg leuk om naar te kijken, krijgt ze geen genoeg van.
    @ melliemel, je bent dus alweer ongesteld geweest. Fijn om te weten dat je lichaam weer een beetje in een ritme komt. Ik geef ook BV. ben nog niet weer ongesteld geweest en nog steeds niet uit over welke anticonceptie ik zal gaan gebruiken. Twijfel een beetje over een spiraaltje, heb er niet veel goede verhalen over gehoord. Nuva ring daar had de VK het ook over, heb ik ook geen ervaring mee, misschien is dat ook een optie voor mij.
    @ Pim, inderdaad een bikkel die Emme, dat ze geen kik geeft als ze alles onder spuugt!
    @ Robine, erg leuke foto'zeg. En inderdaad een leuk kapsel heb je! Ik wil ook graag heen voor de kerst. mag volgende week wel gauw bespreken met die kerstdrukte voor de deur.
    @ Conny, fijn dat het goed ging bij de osteopate. Hopelijk heeft Marit er wat aan
    @ Fajah, klinkt lekker het diner dat je met kerst gaat maken! Jullie dus ook lekker een dagje met je eigen gezinnetje. Doen wij eerste kerstdag ook. Gaan kerstavond naar mijn ouders en tweede kerstadg nara mijn schoonfamilie. Ik ga ook een vier gangen diner maken.Heb alleen nog maar varkenshaasjes in huis gehaald, de rest moet ik nog verzinnen.

Nou verder kan ik even niet terug lezen en ik hoor ook dat mijn dochter net wakker is geworden. Ik zal haar even gaan voeden, want daar is het weer hoog tijd voor. Heb trouwens nog 2 nieuwe foto's geplaatst die ik vanmiddag gemaakt heb.

Nou dames, fijn weekend alvast en gelukkig tot gauw!
    Liefs Sämira

13. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Robine, de test bij Jayden is de 3de keer goed gegaan, gelukkig maar.
    Ik vond het wel zielig, hij kreeg van die dopjes op de oren en plakkertje op voorhoofd.
    Je haar zit leuk, staat je goed!

Hier ook naar de kapster geweest, Jayden heeft mooi geslapen.
    Daarna nog ff dorp hier ingeweest, broek en jasje gekocht.

Ik ga ff bij mijn kerels zitten.
    Fijne avond allemaal.

Sens, mooi dat je nu weet waar je aan toe bent met jullie dochtertje, dat er duidelijk over is, wat het is.
    Trouwens ik moest bloedprikken omdat ik erg duizelig ben, dacht eerst dat het door bloedverlies kwam maar heb het nu nog steeds en haast geen bloedverlies meer.

Onzeker meisje, ik wordt voor eerst tante, vind het ook best spannend en ben zo blij voor mijn zusje.
    Leuke foto's!

14. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi !

Marit had vanavond geen zin meer om te slapen, maar ze heeft dan ook bijna de rest van de dag de hele tijd geslapen, dus dan maar gezellig in de box of bij mama op schoot ;)

Charissa: Jij hebt jezelf dus ook lekker verwend met kapster, kleren en zo, heerlijk he !

Samira: Fijn dat je thuis weer internet hebt !

Melliemel; ik ga dus ook met de Nuvaring beginnen, dus nog geen ervaring maar vanaf volgende week wel ;)

Kelly; Marit is ook verkouden want ik hoor het snot in haar neusje, maar het komt er (nog?) niet uit. De osteopate heeft gevoeld of alle wervels/botten op de goede plaats zitten, en zij kan ook voelen of de organen goed zitten, zoals dus bij Marit dat er spanning was in de dikke darm. Ze doet dit door te voelen en te masseren. Het zag er zeer ontspannen en licht uit. Niet dat je denkt dat ze flink zit te drukken op het lijf van zo'n babietje of zo :). Ikzelf voelde in elk geval volkomen op mijn gemak toen ik zat te kijken. Het was absoluut niet goedkoop (115 euro voor een eerste afspraak) maar als het werkt vind ik het zeker het geld waard. Mijn kraamhulp zei dat eigenlijk elk babietje eens nagekeken zou moeten worden door een osteopate, maar dat mogen ze officieel niet zeggen.

Pim: Ja, ik zei ook tegen die osteopate dat ik het knap vind dat ze dat allemaal kan voelen en verhelpen. In zekere zin is het bij die kleintjes makkelijker dan bij ons. Er zit geen 'vet' in de weg en de botten zijn nog veel beweeglijker. Hihi, smiecht is Emme toch, houdt zich koest terwijl pa en ma de rotzooi opruimen ;)

Femmy: Oh, Intratuin, altijd leuk !

Mevrouw heeft volgens mij zojuist in de box haar hele luier liggen volbaggeren, zo eens even met mijn neus erboven gaan hangen... ;)

Tot later !!

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Meiden ik heb alles bijgelezen, eindelijk dus nu ff wat reacties

Conny: Ik hoop dat de behandeling voor Marit bij de oesteopaat geslaagd is. Moet je nu nog enkele malen terug komen of was dit voldoende?

Saskia: Je haar zit leuk.....beetje late reactie, maar wat ik zeg, moest gewoon 10 pagina's bijlezen!

Angel: Verlegen, JIJ? Wel leuk dat je helemaal uit Limburg wilt komen voor de meeting!

Annemonique: Weer een lieve foto van Kyllian op je arm......hij wordt al groot he!?

Brennie: Voor ik het vergeet wil ik je even zeggen dat Milou een schatje is om te zien,heb eindelijk een keer de foto's kunnen bekijken!

Semmi: Welkom terug en nu bijblijven he? Leuke foto's van Jayna en wat een bos haar heeft ze al!

Jacq: Waar ben je? Long time, no seen!

Channie: Fijn he dat water drinken en niks geen grammetje eraf :( ken t gevoel, erg frustrerend! Hier ook nogsteeds 12 te gaan, maar ik begin er morgen bij met hardlopen! Misschien gaat t dan sneller............en kunnen we snel weer mn mooie spijkerbroeken aan....

Sweetangel: Dank voor je berichtje over Door,zoals de meesten al hebben geschreven aan Door: Als je dit leest heel veel sterkte en kracht tijdens de komende dagen......we denken allemaal nog aan je hoor.......hopelijk horen we nog wel eens wat van je als je eraan toe bent.

Fajah: Wat een schattig badjasje met slofjes voro Yorben! Echt heel leuk, ennuh....ik zie geen tuin?!?

Femmy: Had je vriend wel willen zien met die te kleine draagzak, hahaha. Hoest nu met Lisa?

Pim: Was jij nou degene met t recept voor Creme Bulee? We lijken straks nog een kookforum!

Sensee: Aangezien ik ( en velen met mij ws) Utrecht noet goed kennen, lijkt t me een goed idee als je de hele club die met de auto komt opwacht bij de garage........ik heb werkelijk geen benul hoe Utrecht eruit ziet!

Kel: Huilt Daynah nogsteeds zoveel? Hoop dat t al minder wordt, t is zo zielig als ze steeds aan t huilen zijn........

Nu nog een paar vraagjes: Wat is Sab Simplex? t Zelfde als Cinababy?

- Jill heeft nu geen krampjes meer,is t dan mogelijk om weer terug te gaan naar dr eerst Nutrilon, de gewone zeg maar of moet ik die Omneo aanhouden? En die Cinababy druppels gebruik je die elke dag preventief of alleen als ze krampjes hebben? Ik doe t laatste!

- Smeren jullie elke dag de billen van de kleintjes in met iets van Sudocreme of alleen als t rood ziet?

- Hoe laat ik Jill doorslapen? ;) ;) Ze blijft 2x per nacht komen, loop inmiddels met wallen tot aan de grond.

Wie ik vergeten ben, sorry!

Liefs Robine

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Oja ennuh dat pilgebruik..........ik ben em gewoon gaan slikken vorige week en had de bijsluiter gelezen waarin stond dat ie bij t slikken na de zwangerachap meteen weer veilig was hoor, dus niks geen 2 maanden wachten tot ie veilig is. Nu maar hopen dat ze gelijk hebben bij die Pharmaceut,want anders heeft Jill er over 9 maanden een broertje of zusje bij ;)............brrrrr nog ff niet aan denken hoor.......

Ennuh, word je altijd opgeroepen na 6 weken bij de VK om na gekeken te worden of alleen wanneer je een medische indicatie of een gecompliceerde bevalling hebt gehad? Ik weet namelijk van niks!

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Ik vergat van de week bijna dat we het niet zonder iets konden doen, net op het nippertje :oops:
    Wil ook gewoon weer de microgynon nemen, maar wacht toch eerst maar even mn eerste menstruatie af. Weet ik tenminste dat alles weer normaal is ;)

Hier wordt dat wel altijd gedaan, bij iedereen die bevallen is. Misschien verschilt dat per plaats? Je kunt de vk even bellen voor de zekerheid, maar als je zelf denkt dat het niet nodig is lijkt me het niet nodig om erheen te gaan.

Oww en hier smeer ik de billetjes alleen met sudocreme in als ik rode plekjes zie. Gebruik het ook voor rode plekken onder oksel op bij de kin.

18. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Robine: Pff meid, da's vermoeiend, 2 x nachtvoeding, geen wonder dat je alleen nog maar wallen ziet/voelt ;) Helaas geen wondertips hier. Drinkt Jill 's avonds haar fles goed leeg? Meestal scheelt het als ze een goede volle maag hebben, maar ja, hier ook nog eentje die 's nachts 'gezellig' beneden zit hoor met een kleine meid ;). Ik heb zelf de vk gebeld voor de nacontrole maar aangezien de diensten voor 2007 nog niet bekend zijn, bellen ze me nu zelf terug voor een afspraak. Ik gebruik de Cinababy alleen bij krampen. Ik geloof dat dit een van de weinig producten van VSM is, die gelijk werkt. Meestal hebben homeopatische producten langere tijd nodig om te gaan werken. Ik gebruik ook alleen sudocreme als Marit's billen rood worden. Ik hoef niet meer terug te komen bij de osteopaat tenzij ikzelf het idee heb dat er nog iets niet lekker zit bij haar.

Annemonique: Oei oei, bijna vergeten dus iets te gebruiken, geloof dat er nu al weinig meiden zijn die gelijk weer zwanger willen worden :).

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Robine ik las laatst iets dat je wat minder voeding in de nacht moet aanbieden en dat zo wat gaat terugbrengen. Ik weet echt niet of het werkt. Wat ik wel weet is dat Jaime op een gegeven moment gewoon 's nachts minder ging eten en overdag meer. Ik heb het niet bewust gedaan maar nu ik dat van de week las...
    Misschien het proberen waard, maar ik weet natuurlijk niet hoe Jill reageert op minder voeding of ze gaat huilen ofzo.
    Hoop echt voor je dat ze snel doorslaapt. Echt al is het maar tot zes uur half zeven dat scheelt al enorm veel...

Liefs Sensee

20. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik smeer Jaime haar billen trouwens alleen in als ze wat meer rozig zijn dan normaal. Ik doe dat met natusan billencreme. Echt superspul!
    Sudocreme is toch voor wat oudere baby's omdat er zink in zit? Of zijn ze nu al oud genoeg (het gaat ook zo snel..hihi)

Deel Deze Pagina