November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Panda: ik heb nog geen thee geprobeerd, van het weekend maar eens proberen!

Lydia: veel beterschap voor Jesse!
    Vreemd zeg dat die opvolgster wel 3 dagen mag werken, zou ik ook pissig over zijn.

Sal: boekse!

Fajah:Spannend voor Jaaron!

Hier ook super lekker weer! Helaas over 1,5 uur Kyllian wegbrengen en naar mn werk. Van het weekend schijnt het weer baggerweer te worden, weer de tuin uitstellen dus :( naja misschien tussen de buien door nog wat doen.

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Jaime 7 maanden alweer wowie!!!! Gefeliciteerd!!

\:D/

3. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Ok, fijn is dat, wil je je huis en tuin netjes hebben voor de visite. Dus het gras dat bijna een halve meter hoog staat , wilde ik graag nog ff maaien. Blijkt Werner alle verlengsnoeren en haspels in zijn kofferbak te hebben liggen...op het werk dus :evil: , handiggggggggg..

Maar goed, kunnen Rick en Rick zo onderhand verstoppertje spelen in het gras :). Rick had vanmorgen op de psz een bloedneus gehad. Hoe komt dat dan? "Nou, ik had het rietje dat in mijn ijsje zat in mijn neus gestoken om het schoon te maken, en toen stootte ik ertegen". Jaja, kinderlogica? :confused:

Salomina: Joepie, helemaal goedgekeurd, succes met boeken !

Annemonique: He jammer dat je idd vanmiddag aan het werk moet. Maar ik hoorde juist dat het ook dit weekend mooi weer wordt?

Fajah: Jaaron ook al kennismaken met de basisschool, wat worden ze dan groot he.

Lydia: Hihi, Jesse ook al mobiel, leuk ! En staan, wauw zeg ! Beterschap voor zijn oorontsteking, zo zielig bij die kleintjes ! Wat schandalig van die vervanging van je collega, dat die wel parttime gaat werken. Echt belachelijk !

Panda: Ja, ik denk dat Marit ook gewoon aan het testen is en een duidelijke aanpak nodig heeft. En als ze kletst, laat ik haar nu ook liggen overdag.

Angela: Ik vind het zo superzielig klinken, een luier vol bloed, jeetje.... Gelukkig dat hij zelf wel blij blijft, en zo ziet hij er ook uit op de foto's ! :D

Brennied: Zielig dat Milou keelpijn heeft, beterschap !

Ik ga snel dit bericht plaatsen en dan lekker terug naar buiten. Doei !!

4. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Goeiemiddag,

Zoveel weer bijgeschreven :confused:

Met mij gaat het goed alleen tussen me vriend en mij...
    Zit zo in dubio, er zijn veel dingen gebeurd en zo gegroeid tussen ons, wil zo niet meer verder.
    Weet niet of ik de kracht heb om bij hem weg te gaan..en of ik het nog een kans zal geven...of hij wil veranderen...
    Weet het op dit moment en de laatste maanden al niet!

Kom later wel ff weer

5. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Sal; fijn dat de reis nu vaststaat! mooi vooruitzicht :D

Angela; echt knap dat Jordy al kan kruipen en zelfs al lopen! die gaat echt supersnel :)

Panda; het fruit al geprobeerd? hoe vond hij het?

Lydia; dat is schrikken; oorontsteking! hopelijk gaat het snel over! ik had er als kleintje ook erg veel last van.

Charissa; wat moeilijk dat het tussen jou en je vriend niet zo lekker gaat! praten lijkt me erg belangrijk, jullie hebben nu wel een wondertje samen! als je het kwijt wilt gewoon schrijven hier! kan soms ook weleens opluchten!.

Zo wat een weertje zeg! lekker buiten aan de picknicktafels gegeten in de pauze, vanmiddag ook mijn functioneringsgesprek gehad, mag nog steeds blijven ;) soms help ik weleens met de planning, vind dat ook erg leuk om te doen dus wie weet in de toekomst!.

fijne middag!

6. Goedemiddag,

Zo wat een heerlijk weertje is het vandaag toch. Hier schijnt heerlijk het zonnetje. Vandaag wezen lunchen met een vriendin in Rotterdam en we hebben dus lekker op het terras gezeten. Iedereen is ook een stuk vrolijker met dit weer.

JAIME GEFELICITEERD MET JE 7 MAANDJES...HOERA

Femmy: Wat fijn dat het gesprek goed is gegaan. Altijd maar afwachten of ze niet met gekke dingen komen.

Charissa: Wat een vervelende situatie zeg. Als je je hart wilt luchten kan het altijd ook in pbtje. Hoop dat je eruit komt zeker met zo'n kleintje, maar ik zou ook wel voor me eigen geluk kiezen. Sterkte.

Conny: mannen...........hahahahaha die Rick ik moest er wel om lachen hoor...kinderlogica....

Annemonique: Werkse...balen hoor met dit weer. En idd weekend wordt weer bagger.

Sal: Jippie eindelijk boeken.

Lydia: Beterschap met Jesse....wat vervelend zeg. Geef hem maar een dikke knuffel. En wat raar dat jij geen 3 dagen kon werken. Ik zou het lekker aangeven hoor. Mss kan het nu wel.

Panda: Zo heej jouw dag begint vroeg ;). Hoe is de fruit gegaan vandaag.

Conny en Sas: Leuke dag gehad? Aan het weer moet het niet gelegen hebben iig. Hebben jullie gewinkeld of gezellig bij elkaar op visite geweest.
    Wel foto's plaatsen hoor.

Daynah heeft vandaag haar 1e startliga gehad. Ze vond het heerlijk. Zo heerlijk dat haar mondje openbleef staan voor meer :) Was echt grappig om te zien. Ik zal er zo even een foto van plaatsen.

lfs kelly

7. Kijk me eens lekker smullen!

8. En deze is van vanmorgen. Zo zou je niet zeggen dat ze in een sprongetje zit, maar dat zit ze wel hoor......

9. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi hoi !

Nou, we hebben me toch een lange en ontspannen middag gehad, Sas en ik ! NOT ! Saskia zal het zelf ook nog wel schrijven, maar eerst heeft ze hartstikke lang stilgestaan voor een open brug, met 2 ongeduldige kids, kun je je voorstellen hoe gezellig dat al is ;)

Eenmaal hier besloot Marit dat ze vanmiddag niet helemaal lekker in haar velletje zat, dus veel miepen. En Timo besloot mondjesmaat zijn hele fles uit te spugen maar wel heel vrolijk te blijven.

De Ricken wilden helemaal niet buiten spelen, die wilden binnen kleuren, dus het ging allemaal zo soepel :)

Maar tussendoor hebben Saskia en ik wel lekker gekletst onder de parasol buiten, elkaars slanke lijntje bewonderd :) en afgesproken over een paar maanden weer eens af te spreken.

Charissa: Poeh, da's heftig om over na te denken, wel of niet doorgaan met je relatie, moeilijk hoor. Dikke knuf voor jou,want dat is niet gemakkelijk.

Kelly: Oh, wat een heerlijk smoeltje heeft je meisje weer, prachtig ! Hihi, en wij zien idd alleen maar haar blije toetje, niet het sprongetjeshumeur de rest van de tijd ;)

Femmy: Heerlijk he dit weer, zeker als je tussen het werk door er ook van kunt genieten. Hartstikke fijn dat je functioneringsgesprek goed is verlopen, toch altijd weer een opluchting vind ik, ook al weet je zelf wel dat je het goed doet.

Ik zal gelijk nog wat foto's plaatsen van vanmiddag !

10. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    ff gauw, kom straks weer want Moira moet eerst eten.

Tis definitief! \:D/ \:D/

11. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Conny: een middag met hindernissen dus ;) Ach, het was tussendoor vast gezellig :D .
    Hihi, die kinderlogica...

Kelly: hihi, wat een boefje, dat meissie van jou! Leuk he, die open mondjes...zijn dan net kleine vogeltjes.

Lydia: au, oorontsteking is idd heel pijnlijk :cry:

Femmy: hoera, je mag blijven ;)

Moeilijk Charissa. Je vriend kan alleen veranderen als hij dat zelf wil. Sterkte, dit is een hele nare situatie.

De peer was een groot succes (hij heeft bijna alles opgegeten :confused: ), ik zal even een foto plaatsen.

12. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    HOERA! Sal gaat naar Nieuw Zeeland... :whistle: \:D/ :whistle:

Leuke foto's Conny, ziet er heel gezellig uit.

Heb foto geplaatst van fruithap.

13. Conny: Jammer al die tegenslagen. Maar wat Panda zegt het is vast tussendoor gezellig geweest.

Panda: Leuke foto van Bastian en de peer was dus geslaagd. Daynah lust echt alle fruit uit het potje en vers. Ideaal......nu de melk nog.

Ga zo ff sporten......ja ja wordt weer eens tijd.

lfs kelly

14. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    conny:leuke middag gehad dus,helaas met wat tegenslagen.

sal:yippeeeh je gaat met je gezinnetje naar NZ

panda:goed zo dat bastian de peer lekker vond,yorben is ook gek op peertjes.

verse foto's in mn album hihiihi

15. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    wat een leuke foto's allemaal zeg! het zijn stuk voor stuk poepies :D

lekker weekend voor mij, begint goed morgen in de tandartsstoel (voor de verandering) nog 2 kiezen te gaan die een gedeelte wortelkanaal moeten en hij gaat wat aan de voorkant doen, maar morgen begint hij met 1 kies hoor ;)

16. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Panda: Oh, wat een heerlijk geniet-toetje van Bastian met de fruithap, prachtig !

Fajah: Ja, die ogen is echt wel duidelijk, echt een mama's kindje ;)

Femmy: Hmm, altijd 'gezwellig' die tandarts-stoel, succes morgen !

Kelly: Haha, die melk kun je nou ook al bijna vergeten, nog even en we zijn van de meeste flessen af ! :)

Salomina: Joepie, joepie, wanneer vertrekken jullie nu definitief ?

Ik ga eens eten voorbereiden. Marit heeft gelukkig wel goed haar groente en toetje op maar nu is het weer miepen. Straks na de visite heeft ze ook nog een uurtje geslapen en ik denk dat ze nu weer terugkan.

Tot later !!!

17. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Ow ja, voor diegenen die slofjes voor de kleintjes leuk vinden, heb ik nog een site gevonden: www.littlecool.nl . Echt hele lieve slofjes, Marit heeft nu roze slofjes met een toverelfje erop, zo schattig !!!

18. cindy75

cindy75 Lid

16 apr 2007
    79
    0
    0
    Hee hallo allemaal,

Jeetje zeg, ik heb alles zo vlug even gelezen, maar wat jammer dat er mensen niet meer reageren/ niet gezellig meer vinden.
    Ik durf bijna niet meer iets te posten aangezien ik dat maar heel weinig doe ;)
    Ik moest mijn laptop inleveren aangezien ik mijn functie heb neergelegd en vind boven achter de pc niet zo gezellig dus had al 1 1/2 week niks gelezen.
    Morgen ben ik vrij en dan heb ik ff tijd om te reageren en goed bij te lezen. Las al dat mensen lekker op vakantie zijn geweest of bijna gaan, lekker hoor zou ik ook wel zin in hebben maar moet nog heeeeeel lang wachten.
    Met kleine mannetje alles goed (grote mannetje ook :) )
    Fijne avond, tot morgen.

Groetjes Cindy

19. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    jaime gefeli met je 7 maandjes!

charissa:hey meid wat naar dat je de relatie niet meer zo ziet zitten.
    hier kun je alles kwijt hé aan ons en veel sterkte met een beslissing te nemen.maar je moet voor je eigen geluk gaan vind ik,als een relatie niet meer werkt heeft het geen zin om ermee door te gaan.

20. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond,

Lieve Jaime gefeliciteerd met je 7 maandjes alweer!

Nog een half dagje werken morgen en dan lekker 5 dagen vrij.Heb ik echt zin in. Helaas niet zulk mooi weer voorspeld voor het weekend, maar ja. Mijn moeder is helemaal gestresst, want die verwacht alle kinderen en kleinkinderen zaterdag op de camping voor haar verjaardag (da´s 10 volwassenen en 8 kinderen ). Ze houdt het juist op de camping omdat het thuis anders zo vol in huis is, maar nu gaat het waarschijnlijk regenen en denkt ze dat we met z´n allen in die caravan moeten gaan zitten. Ondertussen hebben wij al lang een andere verrassing in petto, namelijk een dagje met z´n allen naar Preston Palace in Almelo, lekker eten drinken, zwemmen, bowlen, spelen, terrassje pikken, wat je maar wil, onbeperkt voor een vaste prijs. We halen mijn ouders op van de caming. Denk dat ze helemaal verrast zijn. Vind het nu zo sneu dat ze zich zo druk maakt om het weer, terwijl we dus hele dag overdekt zitten daar :oops:

Charissa: jeetje wat vervelend voor je meid dat je in deze situatie zit. Lijkt me erg moeilijk. Nu net met zo'n lieve kleine knul, zwaar hoor! Hopelijk kunnen jullie er nog uit komen, en zo niet, blijf goed om jezelf en je lieve knulletje denken meid! Lucht hier vooral je hart hoor, sterkte ermee.
    Femmy: fijn dat je functioneringsgesprek weer goed ging en wie weet dus een nieuwe taak in de toekomst, you go girl!
    Kelly: wat een mooie foto's weer van Kelly, die inderdaad heerlijk aan het smullen is van haar liga, de schat! Heb je nog lekker gesport?
    Conny: leuke foto' s van jullie ini mini meeting....haha! Jammer dat het iets anders liep dan jullie gedacht hadden, maar ach, het was gezellig en daar gaat het toch om ;)
    Salomina: jippie, definitief naar je mammie toe! Heerlijk voor je zeg.
    Panda: ook van Bastian een leuke foto al smullend van zijn perenhap. Leuk is dat he dat ze daar zo van kunnen genieten!
    Fajah: inderdaad helemaal mama met die mooie ogen!
    Cindy: leuk dat je weer even komt kijken, en gewoon blijven posten hoor ;) Mooi dat het goed gaat met je mannetjes.

Nou ga nog even een bakje koffie drinken.
    De ongi :evil: is trouwens volop aan de gang hoor, weet nu echt wat ik al die niet niet gemist heb! Gelukkig wel goed geslapen, dus mag niet klagen.

Nou tot later meiden.

Deel Deze Pagina