Hallo, Zo wat is er giga veel geschreven vandaag. Weet niet of ik alles heb onthouden maar zal een poging doen. Cindy; Fijn dat alles goed gaat met jullie ! En idd jammer van je laptop want in je uppie boven zitten is idd niet zo gezellig (hoewel ik dat ook regelmatig doe ) Conny; Weer met Sas afgesproken, gezellig ! We willen wel eens weer foto's zien van jullie slanke lijntjes. Femmy; veel succes bij de tandarts morgen, ik hoop dat ie lief voor je is. Fajah; Leuke foto's weer in je album. Is je haar een stuk blonder? Kelly; en heb je nog jenever, pyamapapjes en yogolino gekocht? Heerlijk op het terras gezeten las ik, ben jaloers, ik moest werken. En wat een leuke foto's van Daynah, ze geniet zichtbaar van dr koekje. Panda; fijn dat het perehapje zo goed is bevallen ! Peer doet het hier ook goed. Salomina; hoeraaaaa Nieuw Zeeland is geboekt. Ben superblij voor jullie ! Charissa; schrok behoorlijk van je bericht. Wat vervelend dat je je niet meer happy voelt in je relatie. Veel praten helpt misschien maar jullie kennen elkaar al wel door en door denk en dan weet je al wel wat je aan elkaar hebt. Hoop dat jullie er samen uitkomen, jullie hebben samen zoiets moois. Trutje; Wow Brent al 4 tanden . Wordt al een echte man . Lydia; aah wat zielig die oorontsteking bij Jesse. Dikke knuffel van ons. Verder weet ik het niet meer. Hier gaat alles zn gangetje. Morgen lekker vrij dus genieten van de zon. Morgenavond om 20.00 uur ga ik met een aantal collega's de dubbele mijl (3,2km) van Hengelo hardlopen. Ben nu al zenuwachtig, er staan duizenden mensen langs de kant . Kreeg vandaag nog een sms van Sensee vanuit Spanje. Sens en Jaime zijn erg ziek geweest op vakantie maar nu gaat het gelukkig beter ! Ze genieten weer volop ! Met Lola gaat het nog niet veel beter. Kop is nog erg dik. Morgen toch maar even weer de dierenarts bellen. Hoop dat het echt niets ernstigs is. Verder niet veel te melden. Ga ff bij mn mannetje zitten. Later..Sap
Sappie: wat sportief van je zeg om 3,2 te gaan hardlopen. Ga voor je duimen! Ach die Sensee en Jaime toch, ziek op vakantie, gelukkig genieten ze nu weer!
Fajah: valt me nu pas op dat Yorben en Jayna de laatste keer op het Cb bijna gelijk waren qua lengte en gewicht
Zo heerlijk wezen sporten, was wel erg warm, maar ben toch wel weer blij dat ik ben gegaan. Semmi: hihihihi ik denk dat je het een leuke foto van Daynah vindt en niet van mij . Wat een leuk idee zeg. Je moeder zal verrast zijn zeg...ach en zij zich maar zorgen maken. Ben benieuwd hoe ze het gaat vinden. Zo heej maar 8 kleinkinderen, dat is niet niks zeg. Leuke foto van Jayna en een leuk outfit. Jij bent wel van de rokjes volgens mij. Erg leuk. Sappie: hihihi heb het idd gekocht vandaag ook het pyjamapapje en dat ging supergoed zeg. Ze dronk zo 180cc weg we gaan het iig iedere avond geven. De Yogolino ging wel. Ik weet niet of ze het echt lekker vond ze deed een beetje moeilijk, maar mss heb ik het te vlug gegeven en dat ze geen honger meer had. Zo wat goed dat hardlopen van je. Ik zal aan je denken. Het wordt wel erg warm dus goed drinken hoor. Heb je elke week geoefend? Suc6 bij de dierenarts. Cindy: Het is helemaal niet erg als je even geen tijd heb om te reageren, kan voorkomen hebben we allemaal weleens. Fijn dat alles goed gaat met jullie. Conny: Leuke site zeg van die slofjes. Ga er een keer helemaal voor zitten en kijken of ik iets leuks kan vinden. Vanaf wanneer hoeven ze geen flessen meer? Fajah: leuke foto's weer en je bent idd lekker blond geworden....was toch niet zo blond? Femmy: suc6 bij de tandarts. Even een vraagje nog. Ik zat net te lezen dat baby's van 6 maanden kunnen rollen en beginnen met zitten. Nou dat is hier echt niet aan de orde. Als ik Daynah op haar buik leg dan kan ze wel naar haar rug toe, maar heb het idee dat het per ongeluk gaat maar van rug naar buik doet ze echt niet heh en zelfstandig zitten al helemaal niet. Als ik haar op de bank zet dan blijft ze wel zitten maar ze valt ook zo om als ze teveel beweeg. Loopt Daynah dan achter qua ontwikkeing? Of maak ik me nu weer te druk ? Ik ga nog ff tv kijken en dan lekker naar me bedje. Morgen weer werken en morgenavond blijf ik bij me moeder eten en dan zou ik haar haar verfen. Lfs kelly
Hahaha, ja bedoelde eigenlijk Daynah , maar foto's van jou zijn ook leuk hoor Wat fijn dat Daynah het pyamapapje zo lekker vindt, heeft ze dat voor het slapen maar weer binnen toch. Ik zag het vanvaond ook in de supermarkt staan. Verkopen ze dat alleen kant en klaar en in verpakkingen van 250 ml? liefs
Kelly: Je maakt je niet te druk hoor, maar ik geloof echt niet dat Daynah achterloopt in ontwikkeling. Hier nog zo'n tuimelaartje met zitten en terugrollen zit er zeker niet in. Bewust naar de buik rollen ook nog maar sinds een week. Elk kindje heeft echt zijn eigen tempo gedurende de komende jaren. Jordy bijvoorbeeld is een superfanatieke jongen die als een speer wil kunnen wat zijn zussen kunnen denk ik . En onze dames vinden het wel best zo, ze kunnen toch wel spelen en dat stukje speelgoed wat buiten bereik ligt? Ach, je geeft een paar kreten en mama komt het wel brengen Tenminste, dat denkt Marit volgens mij .
Conny heeft gelijk hoor Kel. Niet druk om maken. Het komt allemaal vanzelf. Ik was ook zo traag. Mijn moeder zei van de week nog: jij was 5 maanden en ik had nog niet eens een box in de kamer staan. Waar je lag, daar lag je. En je deed niets. En k ben er uiteindelijk ook gekomen hoor. Daynah heeft nog zoveel tijd om te gaan zitten en rollen! Charissa: wat iedereen al zegt: goed de tijd nemen voor jezelf en doen wat het beste voor jou en je kleine mannetje is. Maar wel een vervelende situatie zeg. Sterkte en hou je taai. En iedereen blond! Hihi. Ik niet hoor. Staat me echt voor geen meter! Ik ga mijn thee opdrinken en dan lekker naar bed. Is er trouwens nog iemand bevriend met Sonja? Ik ben afgelopen maandag begonnen met Sonja zomerslank, maar ik had maandagavond gelijk alweer iets van mijn werk. Wes belde vanavond dat hij langs de Mac ging. En dan ga ik echt niet voor mezelf koken, dus maar weer een boterhammetje gepakt. He, ik moet mezelf weer even goed motiveren!
Hmmm... dat klinkt niet aardig "ik was ook zo traag". Ik bedoel niet dat Daynah traag is hoor. Ik was erg traag. He, ik bedoel het anders dan dat het er staat. Snap je?
Jeminee zeg wat is er weer veel geschreven. Ga een poging doen om te reageren. Conny: haha je hebt t leuk omschreven maar zo was t idd dames. Ik ga s een keer op pad, gebeurt bijna nooit dat ik een eindje weg ga (meer dan een half uur van huis vandaan) en jawel hoor sta ik voor een kapotte brug grrr....was om 12.30 weggegaan dacht ben ik lekker vroeg daar maar helaas ik was er dus om 14.00uur. Gelijk Timo zijn fles gegeven die er in de loop van de middag dus weer helemaal uitkwam. Rick wilde niet luisteren want die wilde naar binnen met dat mooie weer (speelgoed van andere Rick is zo leuk) en Marit ach dat was gewoon zielig, zat echt niet lekker in d'r velletje. Maar goed al met al vond ik t toch gezellig en wij blijven elkaar wel ontmoeten...... Angela: Ach meid wat sneu voor Jordy, zielig het zal best zeer doen denk ik. En wat Kaily betreft, ik wilde vroeger ook nooit naar de kleuterschool, je hoort t wel vaker, bij mij heeft t drie weken geduurd zei mijn moeder en toen ging het goed, kan me voorstellen dat t aan je hart gaat hoor als je haar zo moet achterlaten.....ik hoop dat t snel beter zal gaan. Verder alles weer een beetje rustig bij jou? Je kan hier altijd je verhaal kwijt heh. Fajah: Was dus weer onzin dat je naar de fysio moest, die denken echt bij het CB dat je niks beters te doen hebt hoor haha. Ach zo blijf je bezig heh. Sappie: Ach wat sneu voor Lola, hoop toch dat t niks bijzonders is, ze is nog maar drie natuurlijk. Gelukkig met Lieke alles goed. Zal binnenkort s een foto van mezelf maken en plaatsen, moet ik er ook nog eentje hebben van daarvoor eigenlijk. Ik kijk morgen even om wat foto's te plaatsen ook van het bezoekje aan Conny. Semmi: Wat een leuke verrassing zeg. preston palace moet echt heel erg leuk zijn, een ex-collega van mij ging er ook altijd heen. Lekker alles eten en drinken en nou ja t is gewoon goed toeven daar. Lieve Sal: Zo knap hoe jij altijd op iedereen weet te reageren, gewoon lekker blijven schrijven hoor, ik blijf iig gewoon meedoen. Jippie de reis dan nu toch helemaal geregeld fijn hoor! Lydia: Leuk dat je ook weer even komt kletsen. Ik vind t ook hoor we gaan met een schone lei gewoon lekker verder. Jesse ook niet helemaal lekker dus, tjonge t is wel een ziekenboeg weer geloof ik! Kelly: Rick was 9 maanden toen ie pas fatsoenlijk kon zitten en dan nog viel hij dikwijls achterover, hij was 1,5 toen hij zijn eerste voorzichtige pasjes ging zetten, Timo is volgens mij wel vlotter, maar t verschilt gewoon per kind, je niet druk om maken dus. Sens: Nog lekker op vakantie, en Jaime alweer 7 maandjes, wat gaat dat toch hard zeg. Trutje: Mooi schema toch voor Brent, als hij maar tevreden is en als hij niet genoeg heeft merk je dat vanzelf wel. T is wel een heerlijke stevige jongen heh. Charissa: jeetje meid wat een toestand, ik kan niet meer doen dan je sterkte wensen bij t nemen van een beslissing. Natuurlijk kun je hier altijd je hart luchten heh. Mag ook via een pb-tje maar dat weet je wel...... Nou ik hoop iedereen weer gehad te hebben als ik iemand vergeten ben sorry, is niet bewust. ga zo mijn bedje opzoeken. Trustuh allemaal Saskia.
Hey dames, Even een kort berichtje vanuit mij. Ga morgen maar weer de dokter bellen, de open plekjes op jordy's billetjes bloeden heel erg zodra we hem hebben verschoont en de uitslag daar rondom heen begint ook open te gaan en pas er dus echt voor dat hij dadelijk over zijn hele billen geen veel meer heeft zitten. ook deze zalf helpt dus voor geen meter kan hem bijna niet alleen verschonen, zoveel kracht zet hij dan bij het tegenstribbelen, logisch aangezien hij echt veel pijn heeft eraan. het lijkt wel of er zo'n kaasschaaf overheen is gegaan Even een paar kleine reacties: Jaime gefeliciteerd met je 7 maandjes! Sal: Fijn dat alles is geregeld voor de reis. Cindy: Balen zeg van je laptop Gewoon blijven posten hoor. Denk dat we nu allemaal ons zegje gedaan hebben en dan moet het nu ook goed zijn toch, dit geldt tenminste voor mij Charissa: Ik weet natuurlijk niet de achtergrond van jullie relatie, maar wil je wel graag mijn ervaring meegeven. Na de bevalling van Kaily heb ik het ook gehad dat ik flink depressief was, geloof dat ik dat al eens had verteld. Ik kon ook niets meer van Albert verdragen en heb toen ook echt tegen hem gezegt dat ik wou scheiden. We hebben toen heel lang en vaak gepraat, dat deden we eerder nooit. Maar nu ben ik ontzettend blij dat we dat toen hebben gedaan, want nu en ook nadat ikzelf weer veel beter in mijn vel zat was ik ontzettend blij dat ik dat niet had doorgezet. Zou echt niet weten wat ik zonder hem zou hebben gemoeten. Probeer eerst samen een oplossing te vinden, wie weet kunnen jullie er echt nog uitkomen. Semmi: Lekker lang vrij zeg, heerlijk! De verjaardag klinkt heel leuk en gezellig die jullie in petto hebben. Gelukkig goed geslapen ondanks de ongi, hopenlijk ben je er snel vanaf. wat een leuke foto van Jayna! Sappie: Heel veel succes morgen, niet teveel naar het publiek kijken, zou ik ook zenuwachtig van worden Gelukkig dat Sense en Jamie weer kunnen genieten van de vakantie. Ben benieuwd wat de dierenarts zegt morgen, heel veel sterkte voor lola en jullie zelf Positief blijven hoor! Kelly: Goed van je hoor dat je nog steeds gaat sporten, petje af! Mooie foto's van Daynah, wat is het toch een mooi meisje he. En Daynah loopt echt niet achter hoor, waarschijnlijk kan zij iets anders sneller dan andere kindjes. Jordy rolt, kruipt en "loopt" dan wel, maar hardop lachen... no way, alleen tegen Linsey wil hij dat wel eens doen. Het echte brabbelen doet hij ook niet echt, meer schreeuwen haha. Conny: Jordy is inderdaad een ondernemende kerel haha, hij moet wel anders kan hij het allemaal niet volgen Leuke foto's van jullie mini-meeting, balen van alle gebeuren erom heen, maar als het maar gezellig was toch Lydia: Heel veel succes met sonja, je kan t hoor Wat rot dat Jesse ziek is, ocharm Saskia: Ook voor jou.. leuke foto's jullie hebben beiden pracht kindjes. Jammer dat het allemaal niet zo soepel liep. Bij Kaily duurt het nu al 3 maanden maar ik heb goede hoop dat ze dadelijk na de zomervakantie zich beter zal voelen in de klas. dan zijn de oudere kindjes toch naar groep 2 en zit ze dus in een klas met leeftijdsgenootjes. Nu zitten er volgens mij echt veel kids in die al 5 zijn en dus stukken groter zijn, wat een jaar al niet maakt he. Hier is het weer redelijk rustig, heb me de laatste tijd gewoon heel druk gemaakt om Kaily, daar bovenop werd mijn oma ernstig ziek, lag ik in de clinche met mijn moeder, hoor niets meer van mijn zus, schoonbroer heeft alle familiebanden gebroken, wat zakelijke tegenslagen gehad en nu nog eens jordy zijn billetjes. dacht op een gegeven moment echt dat ik gek zou worden, het houdt hier gewoon nooit op. Nu heb ik zoiets van ach, iedereen doet maar wat ie niet laten kan, ik laat niet meer over me heen lopen en als ze daar moeite mee hebben, das dan jammer voor ze. Oeps heb je laatste zinnetje meteen opgevolgd Verder weet ik het even niet meer en kan verder ook niet terug lezen, sorry als ik iemand vergeet. De korte reacties zijn toch wat langer geworden maar ach, Jordy sliep nog dus moet kunnen Ga hem nu toch maar wakker maken en zijn fles geven, dan kan ik er misschien een avond eerder in liggen dan 1 uur liefs Angela.
Wou eigenlijk nog even op iedereen reageren, maar dat lukt vandaag niet meer. Ga morgen proberen Welterusten allemaal
Toch maar weer naar de dokter Angela Vind het zo zielig voor Jordy (en voor jou natuurlijk). Hij heeft wel een heel gevoelig huidje he. Zal idd wel helpen voor Kaily om bij leeftijdgenootjes in de klas te zitten. Mijn moeder zei dat ik de eerste keer naar huis ben gebracht omdat ik zo hard aan het huilen was. Ze hoorde me aan het begin van de straat al aankomen 8) Niet lang daarna zijn we verhuisd en op de andere school ging het goed. Tja...dat is in Kaily's geval misschien een beetje drastisch Het zal uiteindelijk allemaal wel goedkomen maar nu is het wel even moeilijk he. *Knuffel* Succes Sappie. Je hebt er heerlijk weer bij! Hoop dat Lola niets ernstigs heeft. Nee joh, Daynah loopt helemaal niet achter. Dus ja, je maakt je te druk Die richtlijnen geven alleen maar aan wat ze vanaf 6 maanden ongeveer gaan doen. En de ontwikkeling kan ineens heel hard gaan. Sommige baby's kruipen heel laat maar gaan wel heel snel erna lopen. Semmi: wat een leuk idee. En je moeder zich maar drukmaken, hahaha! Lydia: lekker tactisch omschreven, 'ook zo traag' :-k Sonja? Uhm...min of meer. Ik heb me er eens in verdiept en eigenlijk eet ik altijd al wel zo. Alleen dan wel drie keer zoveel . Ben inmiddels weer op mijn voor-de-zwangerschap-gewicht dus het werkt Succes, je kunt het! Heb nu geen tijd meer, we gaan zo zwemmen. Tot later! Bastian heeft trouwens weer de hele nacht doorgeslapen Tot half 7! Beginnen mijn dagen ook niet meer zo idioot vroeg.
Angela, ik zit op dit moment heel goed in mijn vel. We hebben nu 7jaar een relatie, die vaak op en af gaat, er zit geen balans in... We praten gewoon te weinig en wat ons dwars zit en irriteerd aan elkaar. Hij is ook erg laks in dingen.. ach er zijn dingen gebeurd en dan praten we niet met elkaar... had het net ook allemaal opgeschreven maar toch weer verwijderd Maar we hebben gisteren gepraat en alles verteld en hoop dat dit goed uitpakt.. Weet niet of ik er goed aan doe maar wil er graag voor vechten, hij blijft toch mijn grote liefde en heb zo'n mooie kerel van hem Kom later nog wel even...moet straks werken tot half10. Heb al eten gemaakt, was staat aan en jayden ligt alweer te slapen.
Charissa: sterkte ermee, hopelijk komt het allemaal weer goed! Bastian: goed hoor tpot half 7 slapen! Hier ook 1 tot half 7! Saskia en Conny: jammer dat het niet helemaal goed verliep, maar tja die kleintjes zijn zo onvoorspelbaar he Kreeg net een mailtje van de Prenatal....a.s. zaterdag is er tot 11 uur weer 20% korting op alles, met uitzondering van boeken. Ik denk dat ik maar ga kijken voor een buggy!
Hoe je Daynah hierboven beschrijft, is het precies Jayna qua ontwikkeling. Wel van buik soms terug naar dr rug maar andersom niks hoor. Had haar laatst even voor de foto in de kinderstoel, maar ze zakt op een gegeven moment toch onderuit, dus ook het zelfstandig zitten duurt hier nog wel even denk ik. Onze meisjes doen het rustig aan
Goedenmorgen dames, Wat een heerlijk weertje he 8) ! Wordt je meteen een stuk vrolijker van. Vanmiddag nog even werken, da´s wel zonder met dit weer, maar ja, daarna lekker weekend, dus nog even doorzetten. Jayna ligt lekker te slapen, heb net de sofzuiger door het huis gehaald, was draait alweer, dus kan nu effe gauw posten... Lydia: jij dus aan de Sonja zomerslank, wat goed van je zeg! Mag je van Sonja een beetje lekkere dingen eten? Saskia: inderdaad dikke pech voor je met die kapotte brug...grrrrr :x Gelukkig maakte de gezelligheid bij Conny het allemaal weer goed Angela: aaaah vind het echt zielig voor Jordy. Echt pijnlijk hoor lijkt me dat. Hopelijk kun je er iets anders voor krijgen. En verder goed om jezelf blijven denken hoor! Panda: leuk, lekker zwemmen, veel plezier! Bastian lekker doorgeslapen, jaaaa hij gunt mama nu ook een beetje rust. Charissa: gelukkig hebben jullie kunnen praten. Kanp van je dat je er zo voor vecht, hoop voor jullie dat het iets oplevert, sterkte ermee meid. Annemonqiue: weet je al wat oor buggy je wil gaan kopen? Oh....hoor iemand om aandacht roepen boven, amper een uurtje geslapen, da's jammer. Maar goed, kan ik nog even van dr genieten voor ik ga werken. liefs