Zo er was gisteren zoveel bijgeschreven zeg! Ga nu even de reactie plaatsen. Conny: Ik moest een beetje lachen over jou berichtje gisteren ochtend. Je schreef, eigenwijze trutje ... en ik dacht, Oh uh, wat heeft Trutje nou gedaan ... (ik was nog half wakker). Pas 10 seconden later viel het kwartje je had het over Marit. Hihihihi Goed dat Marit gisteren zo goed heeft geslapen nadag zij zoe moe was geworden van haar eigen gehuil. Hoe ging het afgelopen nacht? En heeft Rick ook weer goed geslapen? Jullie hebben het gisteren heel leuk gehad samen zag ik op de fotos en gelezen  Rick en kinderlogica .... oo ik weet zeker dat Moira dat straks ook gaat doen, want papa is precies hetzelfde hehehehe, misschien is het mannenlogica hahaha. Wij vertrekken 10 juli richting NZ. We zijn weer 31 Juli terug in NL. Heerlijk! Mooi site voor slofjes! Ik heb de site even bewaard. Kan nu niet zoveel geld uitgeven ... maar dat komt goed  bedankt voor de tip! Saskia: Arme Sas met Timo en Rick voor de kapotte brug moeten wachten. Gelukkig bleef Timo wel lekker vrolijk toen jullie er eenmaal gearriveerd waren bij Conny. Wat fijn dat jullie elkaar weer hebben gezien, en lekker gekletst! Heerlijk  Brennied: Hoe is het met Milou vandaag? Heeft ze nog steeds last van haar keel? Enne is die rode plek er nog steeds? Wat is de ongi vervelend he? Het is nooit goed Angela: O arme Jordy en arme jullie. Ik hoop dat jullie wat wijzer zijn geworden bij de doc en dat hij Jordy een nieuwe betere zalf heeft meegegeven. Ik zag net jou schema, nou ja Jordy zijn voeding schema. Hij lust zijn melk nog wel  Moira daarintegen wil de laatste tijd niet zo veel melk meer. Ik maak nu drie keer per dag 210/7. Als ze overdag wat meer wil, dan heb ik mazzel, maar zelfs deze maakt ze 2 van de 3 keren ook niet helemaal op. Ze krijgt wel diksap met haar groente en fuithapje, dus ze komt gelukkig niet te kort aan vocht. Die Jordy wil zijn zussen gewoon achter aan kunnen rennen! Dat wordt leuk later als de zussen willen gaan stappen. Die Jordy wil vast op hun gaan passen! Wat goed dat hij al kan lopen met vingers. Ik denk ook dat het veel scheelt dat hij nog 2 zussen heeft, want hij wil natuurlijk heel graag met hun spelen. Deed mijn zusje ook toen ze klein was. Lief foto van Jordy in de box  heerlijk he als hij zo in slaap valt. Las net hoe druk jullie het hebben gehad met alle familie omstandigheden. Jeetje meid, wat een toestand allemaal, kan me voorstellen dat je er helemaal gek van werd. Hoop dat het nog een beetje goedkomt tussen jou en je moeder. Wat jammer van je zus, en je schoonbroer. Enne hoe gaat het inmiddels met Oma? Dikke knuffel van ons meid! Annemonique: Hoe was het gisteren avond met Kyllian? Bleef hij nog een beetje doorslapen of was hij vanochtend al heel vroeg wakker? Wat balen dat je nu moet werken met dit mooi weer. Gerben zei ook dat het slecht weer wordt van het weekend. Kan hij ook niet genieten  heb net de mailtje van Prenatal binnen idd. Nou, misschien zie ik je daar  Ik denk dat ik naar de grote ga ... jullie? Panda: Nou, ik heb Moira aan de korst hoor! Ik dacht gisteren, laat me dat toch es even doen. Ik liet haar mijn boterham zijn, en sneed zo de stuk korst af. En ja hoor, omdat het van mamas broodje kwam at ze het gewoon op. Af en toe een beetje hoesten/kokhalsen, maar voor de rest, helemaal foetsie. Zij was er ook heel erg trots op. Bastian vondt de peer lekker! Geweldig, wat boffen wij met onze makkelijke eters he? Ik moet wel elke keer Moira de gehemelte nakijken, want daar drukte ze al haar eten in. Moira had gisteren samen met mij een banaan weggehapt. Dat is wel een voordeel van een kind, zo eet ik ook tenminste wat fruit (als Moira mij het toelaat tenminste) Ja .. we gaan naar NZ .. kom je mee? Lydia: Jesse ook al aan de wandel las ik. Wat gaat het hard met de jongens  Wat hebben jullie het druk gehad met Jesse vorige week. Oorpijn, owwie! Zielig Jesse, geef hem maar een dikke knuffel van ons. Hoe is het nu met hem? Wat balen over je werk situatie zeg. Dat moet je zeker even aankarten. Wat voor werk doe je eigenlijk (ik ben het vergeten ) Dat is zeker niet eerlijk en ik zou de werk van je nu ex-collega niet overnemen nu dat de opvolgster ziek is. Heb je lekker kunnen genieten van de mooi weer gisteren middag? Fajah: Wat gaat het idd hard zeg, als Jaaron over 2 weken al mag kennismaken met de basisschool. Wanneer begint hij voor het echt? Oo wat zal dat voor jou ook wennen zijn! Kent hij al iemand die op de school zit? Dat zal het misschien wat makkelijker maken ... Leuke fotos van jou en Yorben. Hij heeft duidelijk jou blauwe ogen! Charissa: Hoe is het met je vandaag? Ik wens je veel sterkte en wijsheid toe met het overwegen van je relatie. Zoals iedereen het al zegt, goed met elkaar praten, en tuurlijk mag je ook altijd hier je hart luchten. We staan voor je klaar als je een luisterende oor nodig heb! Moet je deze week ook veel werken? Femmy: Je mag blijven  dat is goed om te horen he? Ik vondt functioneringgesprekken altijd leuk, weten jullie beiden waar jullie aan toe zijn met elkaar. Hoe is het met Lisa? Alles goed? Hoe was het op de tandartsstoel vanochtend? Viel het een beetje mee? Kelly: Klinkt heerlijk even op terassje zitten in Rotterdam. Vindt ik zon mooi stad  Daynah ook aan de Liga. Wat kunnen ze zo genieten van een koekje he? Cindy: jammer dat je je laptop moest inleveren, maar voor jezelf is het wel beter denk ik. Wat doe je nu voor werk? Lukt het een beetje met lezen. Wat is er veel geschreven he? Semmi: Lekker weekend nu voor je. Ja jammer voor de slechte weer voorspellingen. Wat zal je moeder verast zijn om naar Preston Palace te gaan. Heb alleen goede berichten van gehoord dus weet zeker dat jullie het leuk zal vinden. Moeders kunnen eenmaal zo goed stressen he? Sappie: Hoe was de loop? Viel het een beetje mee? Gelukkig heb je mooi weer te pakken! Bedankt voor de breichtje van Sens! Jammer dat Jaime ziek was geworden, maar gelukkig gaat het weer beter. Hoe gaat het met Lola? Is het een beetje gezakt? Kelly: Maak je geen zorgen over de ontwikkeling van Daynah hoor. Hier is er ook een die nog niet goed rollt, of zit. Staan doet ze wel, maar dan met ondersteuning van papa of mama. Ieder kind is anders, en heeft zijn of haar eigen tempo m.b.t. ontwikkeling. Wat goed dat Daynah de pajamapaje lekker vondt. Yipeeee! Zit lekker achter de laptop en Moira is brood aan het eten. Wat is dit een luxe zeg. Ze vindt het heerlijk ook! En nu zijn we banaan aan het eten samen. Hoop dat ik iedereen gehad heb. hierna moet ik alles klaar maken, we moeten even naar Holten naar een avondwaak (heet dat zo?) van een kennis. Ik kom straks nog even kijken
Sal: wowie wat een lange post! Daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen, vind het alleen maar knap dat je dat kan! Ik ga naar die op kanaleneiland, dus wie weet zie ik je daar zaterdag! Ik weet nog steeds niet welke buggy ik neem, ik vind ze allemaal niet echt mooi behalve de quinny buzz en de Mutsy spider. Maar ik wil er echt 1 die op de fiets kan, dus de spider valt af. De buzz heeft als nadeel dat de zitting alleen rechtop kan, maar aangezien Kyllian erg graag rechtop zit en ik de buggy toch maar af en toe gebruik denk ik dat het toch die wordt.
heb er wel de hele ochtend over gedaan tussen de voedingen door Ik wilde nog wat dingen kopen voor Moira, dus wss zie ik je daar wel Breng je Kyllian mee? Ik weet nog niet hoelaat ik ga, Moira vindt het vast wel leuk om mee te gaan. Moeilijk he? Nieuwe buggy - de keuzes, en tja, als ze niet mooi zijn, dan valt er veel af! Vindt deze kinderwagen wel superhandig, gebruik het wel elke dag, maar idd kan straks niet met de fiets ...
Nou het wordt hier toch geen zapp, vriend vind het toch wel belangrijk dat ie in verschillende standen kan. Moet me er maar bij neerleggen dat ie dan niet zo mooi is Zal dan wel iets van een Maclaren gaan worden ofzo. Ja Kyllian gaat wel mee, die moet ook mee helpen kiezen
wow wat veel geschreven weer zeg weet niet of ik alles kan onthouden,ik doe een poging. kelly:hier nog eentje die echt nog niet zoveel kan als sommige babytje hier hoor,hij rolt ook af en toe om,maar dat is ook meer per ongeluk en als hij niet bij zn speelgoed kan gaat hij driftig doen en dan geef ik het aan hem en dan is hij weer blij toen ik maandag bij de fysio was zei ze dat baby's pas met 8 maanden echt moeten kunnen zitten alleen(soms met nog wat hulp) yorben zit nu nog wat ineengezakt en ze zei dat het beter was om nog even te wachten met in de kinderstoel te zetten,want dat zou zn schouders meer belasten ofzo zei ze. dus maak je niet ongerust dat daynah het ook nog allemaal niet kan,komt wel goed joh. en je vroeg of mn haar blonder was,idd het is een paar tinten lichter. semmi:leuk die verassing voor je mams haar verjaardag. wij gingen bbq maar dat zal niet doorgaan denk ik,want ze geven slecht weer.mn moeder ging wat anders verzinnen geloof ik. mijn moeder word 57 en die van jou 60 toch? angela:vreselijk voor jordy.het word alleen maar erger.ik heb echt medelijden,arm ventje. maar als ze steeds de verkeerde zalf geven schiet het ook niet op.ik hoop dat je gauw een goede zalf krijgt. charissa:ik hoop echt dat je er met je vriend uit kan komen,is natuurlijk zonde om zo'n lange relatie stop te zetten,maar zoals ik al eerder schreef:als het echt niet meer gaat dan houd het op. maar eerst goed erover praten helpt mss wel? sappie:hoe is het met lola?en succes met hardlopen,is vanavond toch? lydia:hoe is het met de oorpijn van jesse? conny:leuke site van die slofjes.vind ze heel grappig! saskia:wat vervelend dat je voor die kapotte brug stond,en dan met kids,niet zo handig,maarja dat weet je niet van te voren hé? Sal:jaaron mag eens kennismaken op de basisschool over 2 weken.en in november pas mag hij hele dagen.dan wordt hij pas 4 op dezelfde dag als yorben hé! hoop dat hij het leuk vind.hij kent al wat kindjes daar ,want het is in hetzelfde gebouw als de peuterspeelzaal,is wel handig.als yorben naar de psz gaat kan ik ze in hetzelfde gebouw ophalen. ben ik iemand vergeten? jaaron heeft een grote pardoesknuffel gewonnen van de efteling met een kleurplaat in te leveren.goed hé?hij was zo trots al een pauw met zn pardoes. yorben lag van 5 tot 6 uur vanmorgen te krijsen en ik weet nog niet waarom,dat heb ik nog nooit meegemaakt met hem,hij huilt nooit dus dit was ik echt niet gewend. heb hem verschoond en getroost en een uur later was het weer over weet nog steeds niet wat hij nu had hoor,mss een 4de tandje in aantocht ofzo? zo ook een heel verhaal geworden van mij. groetjes xxx
zodan wat een lappen tekst ik zal zo reageren! nu ff uitrusten, ik dacht dus dat de tandarts wortelkanaal ging doen vandaag maar hij ging tandsteen verwijderen en schoonmaken; echt een wereld van verschil zeg! ben erg blij! durf weer te lachen
ja 21 juni mag ik pas weer (wou ff rust) dus dat duurt nog wel ff! Semmi; ook bijna weekend! lekker de maandag ook vrij he! Salomina; gaat goed met Lisa, ze drinkt no deze dagen wel minder! denk een sprongetje of door de tandjes maar ze is nog steeds erg vrolijk, op de creche wat minder omdat ze daar natuurlijk de aandacht moeten verdelen maar dan mag ze vaak bij de grotere kindjes zitten en dan vind ze het wel leuk Sterkte bij de avondwake (weet ook niet hoe je het precies schrijft) en die Moira, die weet wel wat lekker is Kelly; Lisa rolt zelf ook nog niet om hoor, komt vanzelf wel en wie weet slaat ze het over, dat kan ook nog! Fajah; wat goed zeg van Jaaron dat hij die knuffel heeft gewonnen! en leuk dat hij dan zo trots is! zo misschien al een 4e tandje voor Yorben!. Ik heb trouwens vorige week het kinderstoeltje bij ikea gekocht, kost maar 15 euro maar ziet er goed uit! we hadden Lisa er voor de grap ff ingezet, dat ziet er grappig uit Ik ga straks de babywalzcatalogus doorspitten! wat spulletjes voor Lisa uitzoeken en alvast wat cadootjes voor mn zus, wel moeilijk om iets leuks te verzinnen, mijn ma geeft ook aan haar een kraammand, echt geweldig is dat!. vanavond lekker makkelijk macdonalds! groetjes Femmy
Hey dames, Nou vanmorgen de dokter gebeld voor een afspraak te maken, nou dat kon niet want ze zaten vol, ik moest dinsdag maar bellen :-s Ik kan toch zeker wel een afspraak maken :x Niet dus. Morgenvroeg bel ik weer en dat ze me er dan maar tussenzetten, zou toch van de zotte zijn dat ik niet meer terecht kan voor dinsdag? Dit houdt Jordy echt niet vol zo. Klop het even af maar vanmorgen ging het heel goed met Kaily, ze kroop wel onder de tafel, maar lachte erbij, dus heb weer vertrouwen Panda: Wou dat ik je tip kon opvolgen haha, wil zo graag verhuizen Bastian weer doorgeslapen juhhuj Was het zwemmen leuk? Charissa: Praten is inderdaad gewoon zo ontzettend belangrijk. Had het vanmorgen gelezen alleen nog geen kans gehad te reageren Maakt niet uit dat je het verwijderd hebt, maar begrijp je gevoel wel hierin. Goed van je dat je toch gaat vechten voor jullie relatie, jullie hebben zoveel moois samen bereikt. Komt vast goed meid Annemonique: Hier ook de mail van prenatal gekregen, ik stuur Albert even er naar toe, ben zelf dan naar zwemmen met Linsey. ik wil gaan kijken voor een loopstoeltje. Succes met het uitzoeken van de buggy. Semmi: Heerlijk weertje inderdaad, zo mag het van mij blijven. Lekker weekdn dus al bijna, heerlijk lang genieten Sal: Nou joh, jij bent lekker bezig geweest haha, wat een mega post Jordy is inderdaad nog erg dol op zijn melk, kan hem ook nog niet minder geven, want dan brult hij alles bij elkaar Ik denk ook wel dat het scheelt dat Jordy zijn 2 zussen als voorbeeld heeft, maar betreffende het fysieke is hij gewoon heel erg rap. Tja of het echt helemaal goed komt tussen mijn moeder en mij, geen idee, ik doe mijn best en zolang ik mijn mond houdt zal het ook wel goed komen Mijn zus... tja, ik vind het verkeer moet van 2 kanten komen, dus niet alleen van mij. Schoonbroer, laten we het daar maar niet over hebben haha Mijn oma is nog steeds slecht, maar goed daar heb ik ook zo mijn eigen idee over, vandaar dat ik ook in de clinche lag met mijn moeder Moira aan de korst, goedzo =D> Fajah: Wat leuk dat Jaaron die knuffel heeft gewonnen, hij mag ook zeker trots zijn =D> Misschien inderdaad een tandje van Yorben, ocharm Femmy: Gelukkig dus geen wortelkanaalbehandeling, dit was stukkenrelaxter denk ik he Ik ga Jordy naar bed brengen als t lukt, meneer is weer flink actief bezig. Daarna eten maken voor de meiden en mij, Albert heeft koopavond dus die eet niet mee. Misschien nog tot later Liefs Angela.
Angela; die zijn zeker niet wijs daar zeg! ik zie het wel als een spoedgeval van Jordy! moeten ze maar even plek maken! gewoon erop staan hoor!.
Femmy: Zijn inderdaad niet goed wijs daar :x Morgenvroeg hang ik weer aan de telefoon en als ik niet terecht kan ga ik naar de eerste hulp. Net weer verschoond en weer bloeden, heb foto gemaakt omdat het gewoon echt niet normaal is en men zich er misschien niets bij kan voorstellen. Niet schrikken hoor, want het ziet echt erg uit, haal hem straks ook weer weg de foto, want manneke hoeft niet te lang met de billen bloot op het net Hier heb ik dus het ergste bloed net weggehaald, maar het druppelt er dus echt uit
Na het plaatsen van de foto net heb ik weer de ha gebeld en nu kreeg ik hem zelf aan de lijn, kon meteen even langskomen en ben dus net terug. Toch blijft zijn advies hetzelfde, blijven smeren Ik weet echt niet wat ik nu verder nog kan doen, spoedeisende arts ben ik afgelopen week ook door afgescheept met 2 zalfjes die totaal niet goed waren volgens de ha Schoonmoeders komt zometeen hierheen aangezien ik nog niet gegeten heb met de meiden en nu weer eerst Jordy moet gaan verzorgen. Misschien tot straks. Liefs Angela.
Blijven smeren, jaja . Ik heb heel hard zitten denken maar weet ook niet wat je nu nog kunt doen. Als je niets aan de ha hebt en de spoedeisende arts verkeerde zalf geeft... :x Zal even de Franse sites voor je doorspitten, die zijn qua medische info vaak nuttiger dan Nederlandse.
jeetje angela het ziet er echt heel erg uit hoor die billetjes.ik zou idd als het niet over is ergens anders heen gaan ofzo,naar belgie ofzo als dat mogelijk is?daar hebben ze meestal wel goed spul(weet je nog met yorben zn uitsllag,had meteen iets goeds gekregen in belgie) succes hoor.
Hmm, heb niet echt wat nuttigs gevonden. De ha zei dat het door de tandjes komt, toch? Want dit lijkt meer op een schimmelinfectie. Je zou daar niet zonder minimaal 3 cremes, ontsmettende zeep en een pijnstiller wegkomen maar daar heb jij nu natuurlijk niets aan. Moet even Bastian voeden.
er staat een foto in mn album van jaaron met zn pardoes knuffel. ga vlug naar beneden ,want hoor de ijsco-man langskomen,dus even lekker ijsje eten.
Leuke foto Fajah! Mmm...ijsje, goed idee. Straks, als toetje. Ben nu maissoep met broccoli aan het maken. Heeft je schoonmoeder misschien nog een idee Angela? Zwemmen was trouwens weer erg leuk. Bastian begint nu echt op het water te spatten, in plaats van telkens met zijn handjes in zijn mond te zitten (al doet ie dat ook nog wel veel). Nog leuke spulletjes gevonden Femmy? Lekker he, schone tanden Heb ik laatst ook laten doen. Jij hebt een praktische vriend Annemonique Dan moet Kyllian maar iets uitkiezen. Soep ik klaar, ik ga even eten.
Hoi meiden, Vanavond even nauwelijks reacties, want ik ben strontgaar . Drukke dag op het werk, wel een goede sollicitante gesproken trouwens voor vervanging van mijn collega , en vanavond aan mijn scriptie gewerkt. Nou even lekker bankhangen, wat lezen hier en zo House kijken. Morgen eerst met Marit naar de huisarts, want haar blafje/hoestje wordt echt niet minder terwijl we nog steeds 4 x per dag puffen. Morgenavond eet mijn schoonmoeder bij ons en zij neemt 's avonds de kinderen mee naar haar, want Werner gaat op kamp met de drumband en ik ga naar de Dolly Dots ! Ik heb er echt superveel zin in! Jammer dat de kids weer uit logeren moeten, want Werner zou eerst zaterdagavond op kamp gaan, maar dat is een dag vervroegd helaas.