Goedenavond allemaal, Zo mijn weekend is begonnen. Kwam vanavond om 20.00 uur thuis, nadat ik na mijn werk nog even langs het huis van mijn ouders ben gereden om zwemkleding te gaan zoeken voor zaterdag. Voelde me net zo´n inbreker die in alle kasten aan het rommelen was....hihi Toen ik thuis kwam was Lenhard Jayna dr fles aan het geven, heb ik nog even met haar geknuffeld en daarna is ze naar bed gegaan. Meteen lief gaan slapen, alleen ze hoest steeds zo erg joh, elke 10 minuten hoor ik haar wel. Ze hoest zichzelf dan steeds wakker. Gelukkig slaapt ze daarna wel verder. Hoop dat het vanacht goed gaat. Angela: jeetje meid, schrik inderdaad een beetje van de foto. Echt zielig voor je ventje. Gelukkig kon je alsnog terecht vandaag, maar veel ben je dus niet opgeschoten. Hopelijk vind je nog iets anders want hier wil je je kind echt niet te lang mee rond laten lopen. Succes er mee meid. Salomina: whauwie wat een post Moira dus lekker aan het smullen, you go girl! Fajah: jammer dat jullie BBQ van dit weekend niet door kan gaan. Mijn moeder wordt inderdaad 60. Wat leuk zeg dat Jaaron een pardoesknuffel heeft gewonnen. Hij is helemaal trots op de foto! Yorben dus even een huil uurtje gehad. Gek is dat he als je kindje normaal bijna niet huilt. Jayna eigenlijk ook bijna niet, vraag me bij haar dan meteen af wat er aan de hand is. Femmy: leuk staat dat he je kleintje in een kinderstoel. Heb je ook een foto gemaakt? Annemonique: Wij kopen ook een buggy die op verschillende standen kan. Zijn wel minder mooi die uitvoeringen, maar op vakantie is dat toch handig vind ik. Kunnen ze er ook es in slapen. Succes met uitzoeken. Conny: balen zeg dat het hoestje van Marit niet minder wordt. En morgen dus lekker er op uit. Geniet er van meid! Dit waren de reacties voor nu even. Kruip straks lekker op tijd mijn bedje in. liefs
weltrusten ik ga ook mn bed in.ijsje was heerlijk. heb een hoorntje genomen met passievrucht-ijs en banaan-ijs.
Panda: leuk dat Bastian zwemmen zo leuk vindt! Conny: heel veel plezier morgen! Semmi: hopelijk slaapt ze vannacht idd wel goed. Vervelend zo'n hoest. Fajah: lekker zeg zo'n ijsje. Ik zit hier op mn werk tussen het gebak en de koeken. Teamleider was vandaag jarig en een collega is vandaag getrouwd. Ik heb er (tot nu toe) gelukkig vanaf kunnen blijven Over een half uur kan ik naar huis en heb ik weekend t/m maandag!
Ff gauw een reactie want ik heb weer een migraine aanval .. waar komt ie toch vandaan? Angela: Ach arme Jordy, wat raar van de HA en spoedeisendehulp. Er moet toch een andere oplossing zijn voor zijn billetjes. Ik vindt het zo zielig voor hem en voor jullie ook natuurlijk. Misschien Jordy alleen maar melk geven voor een paar dagen? Dan is zijn ontlasting alleen van de melk en niet van vaste voedsel. Misschien dat dat helpt? Als ik het goed herriner lag het aan de stof die vrijkwam uit zijn ontlasting als reactie op zijn doorkomende tandjes. Ik roep maar wat hoor. zal even wat verder over na denken .... jullie hebben alvast alles al geprobeerd. Sterkte meid! Misschien weet de kraamverpleegkundige hier op de site iets voor jullie? xxx Sal
Lange dag gehad hierzo. Vanochtend was ik vrij maar ik was zo dom de bumbo onder de douche op de afvoer te zetten Afradertje! Half mijn huis was nat haha! Vanavond na het werk de poes wezen zoeken. Hij is nog steeds weg Ik weet niet meer zo goed waar hij kan zijn, zo vaak is hij niet buiten... Angela, wat een sneue billenfoto. Doet me pijn te zien. Ik ga gauw nog effe naar buiten met de zaklmap in de hoop dat ik em kan vinden... Slaap lekker!
Dankje allemaal voor jullie meeleven en meedenken. Hij heeft nu al 2 luiers niet gepoept, daardoor heeft zijn bips al wat meer rust gehad en dat zie je dan ook meteen. Het is nog steeds erg, maar de uitslag rondom is niet erger geworden en dat is al positief. Broer van Albert heeft zijn supermarkt naast de drogist en hij is voor ons daar gaan navragen en nu hebben we tabletjes van VSM Kindigest. Vanaf morgen moet ik hem ieder uur zo'n tabletje geven totdat de diarree is gestopt en daarbij gewoon de roosvise stop blijven geven. Volgens hun zou de diarre dan echt moeten stoppen en kan de wond gaan genezen. Morgenmiddag leg ik de vloer vol met dekens en laat ik hem lekker in zijn blote bips rondgaan en verder...veel smeren Panda: Heel hartelijk bedankt dat je op de Franse sites hebt gekeken. Het is ook inderdaad een schimmelinfectie. De stof die vrijkomt bij het tandjes krijgen veroorzaakt diarree en zit zelf ook nog eens in die diarree. Die stof bijt en veroorzaakt de huidirritatie. Bij Jordy bijt het direct door het vel heen en door zijn diarree die op de wond gaat zitten heeft zich een schimmel ontwikkeld Schoonmoeders had helaas ook geen ideeën meer, ze schrok er ook erg van. Leuk dat Bastian begint te spatten, lol dat ze dan kunnen hebben he Fajah: Ik geef het tot dinsdag de tijd (of het moet natuurlijk eerder nog erger worden) en als hij er dan verder niets aan doen wil en het wordt er niet minder door, dan ga ik iemand anders zoeken die er wel iets tegen wil doen. Jordy heeft daktacort gekregen, goede zalf alleen niet in deze situatie volgens mij Wat lief die Jaaron met zijn knuffel Conny: Groot gelijk dat je morgen weer even terug gaat naar de ha. naar de Dolly Dots, geweldig! Ontzettend veel plezier gewenst. Semmi: Jippie, weekend! Ocharm, Jayna ook al aan t hoesten, arm meiske Sal: Migraine, he bah, hopenlijk voel je je gauw beter. ik geef Jordy al niet meer elke dag groenten, nu om de dag sinds de diarree, maar geef hem wel iedere dag een verse banaan, gepureerd met roosvise stop er doorheen. Het is inderdaad door de stof die vrijkomt door het tandjes krijgen (zie verhaal aan Panda hierboven ) Ook jij bedankt voor het meedenken, jullie zijn toppertjes! Kan het inderdaad de kraamverpleegkundige hier eens voorleggen, morgen even doen. Trutje: Ik miste je al Half huis onder water hmm niet zo slim he hahaha, nu alles weer lekker droog? Poes al terecht? Pff, is ons toen ook 1x gebeurd met binky, die kwam nooit buiten en was ons 1x er tussen uit geglipt. 2 dagen gezocht, gelukkig wel heelhuids terug gekomen, maar er gaat op zo'n moment vanalles door je heen . Ga voor je duimen dat poesie mauw snel weer thuis komt. Jordy wou niet drinken, laat 140cc staan dus dat zal weer een ***nacht gaan worden. Ga nu ook snel naar bed. Nogmaals bedankt allemaal! Liefs Angela.
Ik heb het maar druk gehad oa met Milou dus had een hele hoop bij te lezen... Ooh angel hoe is het nu met Jordy? Heeft ie nog lekker kunnen slapen en niet meer gepoept? Die foto.....zo zielig zeg, heb echt met je te doen. HOop dat die tabletten van VSM iets voor hem kunnen betekenen. En lekker in z'n blote billen vandaag...zal die lekker vinden...succes ermee! En sal; jippie eindelijk vaste boeking! Gaaf zeg! Milou d'r keelpijn wordt al beter, heb van vsm zo'n kuur gehaald. We dachten misschien de 6e ziekte bij die vlekjes, ze had ook koorts gehad een paar dagen terug. Maar de vlekjes zijn nu zo goed als weg...alleen nog verkouden. Trutje; aah en poes nog gevonden in het donker? de onze is ook pleite, ben bang dat ie bij de voordeur eruit is gegaan.... En lekker weekend nu annemonique? Milou heeft vandaag weer tot 7.30 uur geslapen maar de dagen ervoor was 6.30 laat genoeg, vond ze... semmi; Jayna ook verkouden, zielig he. Het wil wel helpen om een opengesneden ui op d'r kamertje te leggen, ook tegen het hoesten. Geniet van jullie weekend en een leuk idee zeg.....preston palace! conny: knuffel voor Marit...heeft ze nog 'goed' geslapen? sorry...de rest kan ik niet teruglezen. Milou eet d'r groente helemaal niet meer goed terwijl het vorige week niet hard genoeg kon gaan. Zou het komen omdat ze niet zo lekker was? Hoop wel dat ze snel weer wat eet, flessen gaan wel leeg trouwens. Oja...gister weer wezen wegen.nu 6915 gram. in 3 weken tijd nu 700 gram aangekomen, lang leve de Nutramigen \/ D'r eczeem is ook iets minder maar we gebruiken ook de hormoonzalf, 3 dgn wel, 4 dgn niet. Volgende week weer naar de ka. Nou ik ga ff wat doen, toedels!
Hoe gaat het nu met Jordy? Hopelijk helpen de tabletjes. Positief in ieder geval dat het niet erger is geworden. Als hij al 2 luiers niet gepoept had, is de diarree misschien al wel minder aan het worden. Je bent niet toevallig onlangs van merk luier gewisseld he? Er wordt wel aangeraden om bij gevoelige billen een tijdje katoenen luiers te gebruiken maar dat lijkt mij juist niet goed Blote billen juist wel ja, zal hij ook vast wel even lekker vinden. Trutje: ojee, poes al terecht? Meestal vinden ze de weg wel weer terug naar huis maar je zit intussen wel ongerust te wezen. Ok, dus de bumbo moet niet op de doucheafvoer Sal: he bah, migraine. Beterschap! Haha, ja, mama's brood is natuurlijk wel lekker Annemonique: en, van de koeken afgebleven? Lekker lang weekend! Semmi: haha, inbreker! Heeft Jayna goed geslapen? Sneu dat ze zo moet hoesten. Marit ook al, goed om weer naar de dokter te gaan als de puffer niet helpt. Veel plezier vanavond! Brennie: jullie poes ook al weg? Geen groente willen eten kan ook door doorkomende tandjes komen. Heb je al iets kouds geprobeerd (fruit?)? Of idd omdat ze nog niet zo lekker is. Ach, als ze haar flessen maar leegdrinkt, toch? Ze is wel lekker aangekomen! Bastian heeft het nog niet helemaal begrepen en werd vanmorgen om 4 en 6 uur wakker. Hongerig. Misschien door het zwemmen? We zullen zien of hij vannacht wel weer doorslaapt. Anders moet ik hem even weer ernstig toespreken. Of zakgeld inhouden. De administratie wacht...
mogge Nou, ben er achter waarom ik migraine heb ... moira! hahaha de laatste 3 nachten was ze om 4 uur, 3uur, en 1 uur wakker. Ze had haar laatste fles ook niet helemaal opgemaakt, dus het was te verwachten. Gisteren avond was het ook krijsen toen ik haar in bed legde. Ik denk dat ik veels te laat was met haar, want ze was al moe. Ik had de tekens van moeheid gemist Heb nu nog hoofdpijn, maar tis in iedergeval beter als gisteren. bah bah. Angela: ik heb het heel erg met jullie te doen. Lag nog in bed gisteren avond om te denken of je nog iets anders kan doen. Vandaag lekker in de blote bips laten rondkruipen vindt ik een heel goed idee Misschien wordt ie gelijk zinderlijk, want dan vindt hij de luier niet meer lekker Wat ze ook wel es deden vroeger (heb mijn moeder een paar keer gedaan bij mijn zus) is 2 luiers om de bips doen, waarvan de eerste luier (bij de huid) een grote snee had. Zo kon de ontlasting/plas doorlekken naar de 2e luier en bleeft de bips nog even droog. Als je snapt wat ik bedoel. Weet natuurlijk niet of dat zal werken met de luiers van tegenwoordig. Zo konden wij 5 uur in de auto zitten naar onze vakantiepark zonder te stoppen (mijn vader houdt van auto rijden) Trutje: Heb je je poes weer gevonden? Ik hoop het echt voor jullie. Panda: Ik hoop niet dat Bastian Moiras voorbeeld gaat volgen. hehehe, zakgeld inhouden, dat is een goeie! Brennied: Kan best zijn dat ze de groente even niet lust. Moira had gisteren ook geen zin in haar groente, maar de danoontje ging wel in Milou weer lekker aangekomen. Mooi zo! en de eczeem is ook heel wat minder las ik. Het gaat de goede kant op! Vanochtend samen met Moira brood gegeten. Moira mijn korstjes en ik de boterham en een kopje thee. Dat was heel erg gezellig moet ik zeggen. Moira en brood gaat heel goed samen! Heel af en toe nog hoesten maar voor de rest heeft ze het door. Goed kauwen en dan slikken. Ik controleer dan ook of ze de brood tegen haar gehemelte heeft plakken. Zo niet krijgt Moira van mij een 'thumbs up' en 'high five'. En dan de volgende stukje. Het gaat goed zo! Ik ga weer even wat doen, huishouden enz .. bah bah, maar het moet gebeuren.
Och jee, die Jordy. Ik schrok ook van de foto Angela. Goed idee om gewoon even bloot te leggen. Hopelijk gaat het ietsje beter nu en kan de wond gaan genezen. Sal: sterkte met je migraine! Ook jij hopelijk snel beter! Trutje: is de poes al gevonden? Hopelijk niet de hele nacht buiten geweest, want dan ben je zelf ook in paniek. Of gaat dat wel goed? Panda: Bastian ernstig toespreken? Hihihi... Als dat helpt. Dan had je hier ook wel mogen komen afgelopen week Lukt het met de admin? Brennied: kan goed komen dat Milou haar groenten niet goed eet omdat ze niet lekker was hoor. Merkte ik bij Jesse ook. Hij is dol op melk, dus dan gaf ik weinig groenten en gelijk zijn fles er achteraan. Nu kan dat toch nog wel? En hoera voor de Nutramigen! Milou nu ook bijna 7 kilo! Annemonique: ook lekker lang weekend? Ik hoef ook pas dinsdag weer! JOEHOE! Dus volgende week nog lekker een week van 3 daagjes en dan begint het echte leven weer. Bahbah. Ik zou toch wel graag 3 dagen werken merk ik nu. En, nog van de gebak en koek af kunnen blijven? Vast wel, als je nog maar half uurtje hoefde gisteravond. Fajah: leuke foto van Jaaron hoor. Helemaal trots! Semmi: is het vannacht goed gegaan met het hoesten van Jayna? Conny: de Dolly Dots! Ik ga morgenavond. Was jij vroeger ook zo'n groot fan? Ik wel! Veel plezier! Wij zijn vanmorgen weer naar CB geweest. Baalde wel, want moest er om 8.45 uur zijn en uitgerekend vandaag ligt hij nog heerlijk naast me te slapen om 7.45 uur. Ik had 'em om 6.30 uur gehaald omdat hij wakker was en meestal is hij klaarwakker. Vandaag valt hij gelijk weer in slaap. Nou ja, heb ik ook iets aan mijn dag. Jesse weegt 7640 gram en is 68,5 cm lang. En de arts zei dat hij wel erg snel is met alles. Tja, hij is ook wel onzettend beweeglijk ook met zijn grijpgrage handjes. Maar hij doet het hartstikke goed. Dat wordt er wel 1 om in de gaten te gaan houden. Gister hebben we ook zijn bed omlaag gedaan want hij gaat aan de spijlen hangen en trekt zich op. Jesse ligt nu lekker te slapen. Ik even lekker forummen en nog ff wat mailtjes van mijn werk wegwerken. Dan genieten van het weekend. Morgen komen mijn 2 nichtjes van 4 en 5,5 jaar logeren. En zondag komen zus en zwager ook. Gaan we maandag naar het spoorwegmuseum. Dus druk maar leuk weekend! Liefs Lydia
Trutje: is de poes al terug? Ik ken het die onzekerheid van waar ze uithangen. Hier is ze ook ene paar keer langer weggeweest en normaal is ze hooguit ene paar minuten buiten en komt dan alweer terug. Sal: sterkte met die hoofdpijn. Is ook erg vermoeiend als je er 's nachts zovaak uit moet. Wat heerlijk zo saampies ontbijten! Brennie: hoop voor jullie ook dat de poes weer snel terug is. Wat goed dat Milou zo goed gegroeid is! Ik vind haar altijd zo groot lijken op foto's, maar vergeleken met Kyllian is het nog een lief poppetje Panda: Hmmzz dan idd maar wat zakgeld inhouden Krijgt ie het weer terug als ie vannacht goed doorslaapt Hier lijkt half 7 nu de standaard wakker wordt tijd. Nou ik wacht nog tot Kyllian wakker wordt, dan een fles geven en op ziekenbezoek bij een vriendin. Die is vorige week met de trap en al naar beneden gedonderd (aannemer had de trap niet vastgezet) en heeft een enkelfractuur.
Hoi hoi ! Vanmorgen met Marit teruggegaan naar de huisarts en ik heb nog een puffer bijgehad, pff.... Nu dus 1 puffer om de luchtwegen wijder te maken, 4 x per dag. En 1 puffer erbij om de irritatie weg te halen, 2 x per dag. Hoi hoi hoi, wat zal mijn meisje dat fijn vinden Maar goed, als het maar helpt ! Ze heeft het nu trouwens ontdekt in de box op haar buik. Knietjes onder haar kontje en wiebelen maar. Haha, ze komt nog niet vooruit maar het ziet er wel interessant uit. Ow ja, de bovenrand van de box probeert ze al vast te grijpen. Hellup ! Ik heb al tegen haar gezegd dat het veel verstandiger is eerst te leren terugdraaien naar haar rug en zo, maar ja, andere dingen zijn zoveel leuker Lydia: Oh leuk, jij ook naar de Dolly Dots, ik heb was toen idd ook een grote fan maar ik ben inmiddels veel liedjes vergeten, dus vandaag nog ff luisteren En Jesse dus een vlotte jongen, hihi, stukje ongeduld ! Angela: Gelukkig dat Jordy nu al 2 x geen poepluier heeft gehad, hopelijk helpt het in blote kont liggen ! Salomina: Oei, vervelend dat je van de gebroken nachten migraine krijgt, balen zeg. Oeps, ons meisje krijgt honger, tot later !!!
Jesse ook weer goedgekeurd! Idd snel zeg dat het bed nu al omlaag moet Ik zit nog steeds te wachten tot hij weer iets meer kan hier. Doorrollen lukt ook niet niet. Naja alles op zn tijd he
Goeiemiddag, Hier alles goed! Heb mijn werkdagen er weer op zitten en een week vrij \/ Volgende week vrijdag nog 1 late dienst en dan vakantie! Ik ga ff jayden klaarmaken, schoon shirt aan enz.. en ga dan met mijn moeder nog wat leuks doen, ff nog genieten van droge weer.. Want weekend zou niet mooi worden he. Kom vanmiddag ff reageren op iedereen en lezen. Tot later
Goedenmiddag, Zo, mijn meissie heeft gelukkig heel goed geslapen. Werd om 7.30 uur vanmorgen wakker. Lekker flesje pap op bed bij mama en daarna nog even een uurtje samen geslapen, zo gezellig! Vanmorgen nog even bij een vriendin langs geweest en nu ligt ze weer te slapen. Ga nog even van het zonnetje genieten nu het nog kan. Kom later even reageren. Liefs
lieke gefeli met je 7 maandjes. even geen reacties ben beetje moe ,maar ik ben jullie niet vergeten hoor. ik heb gewerkt vanmorgen. en ik weet nu waarom yorben gister zo huilde,zn 4de tandje is er net door,en zonet had hij bijna 40 gr. koorts en dunne poep. hoop dat die tand vlug doorgroeit dan zijn we er weer vanaf. dit is overigens de eerste tand waar hij last van heeft,die andere had hij geen last van. tot later. komt sens nu morgen alweer terug?
hoi hoi, Ben er ook weer. Vandaag naar het cb geweest. Alles is weer in orde. Behalve het eten natuurlijk, maar Daynah zag er goed uit dus geen zorgen maken dus. Ze weegt nu 6850 gram en is 67 cm lang. Netjes toch. Ze vond haar ook erg actief en levendig. Ik heb nu ook 2 avonden een pyjamapapje gegeven en dat gaat echt goed zeg. Ze drinkt er zo 180cc van op. Alleen de volgende dag wilt ze de 1e fles niet, ze zit dan ws nog vol . Heb ik weer natuurlijk. Zou je zo'n pyjamapaje ook kunnen mengen met de melk? Anders wil ik dat gaan doen, anders schiet het nog niet op als ze zo verzadigd is dat ze volgende dag geen fles wil. Verder vandaag even gewinkeld voor mezelf maar eens. Nieuwe schoenen en wat shirtjes gekocht. Heb dus lekker mezelf verwend. Zal ff wat reacties geven. LIEKE: GEFELICITEERD MET JE 7 MAANDJES. Fajah: jeetje 40 graden koorts dat is echt veel zeg en zijn 4e tandje al. Semmi: Lekker heh is dat samen in slaap vallen nog even. Conny: Ach gossie nog een puffer voor Marit, dat zal zeker niet fijn zijn voor haar...nu maar hopen dat het werkt. Wow nog even en dan kruipt ze en gaat ze staan. Marit slaat het rollen over. Lydia: Jesse ook weer in orde. Veel plz morgen. Sal: Sterkte met je migraine. Moira ook al lekker een broodkorstje. Panda: hihihihi zakgeld inhouden. Brennied: Wat vreemd van die groentehapjes. Ik zou het eigenlijk niet weten hoe dat zou kunnen komen....mss ook wel door het weer, dat ze niet zo honger heeft. Angel: Die arme Jordy...ik vind het echt zielig voor hem. Dikke knuffel voor hem. Verder kan ik niet teruglezen. Sappie: hoe is het hardlopen gegaan. Heb nog aan je gedacht. Trouwens hier op het cb hebben ze niks over broodkorst of liga gezegd alleen over de opvolgmelk. Ze zeiden trouwens dat ik sojamelk moest proberen...nou heb ik daarvoor gekeken, maar kan het niet vinden....iemand een idee. Ik ben alleen bij de Etos en Kruivat geweest. Dit was het even. Daynah ligt al een tijdje te huilen dus ga maar eens kijken. Ik hoop echt dat het sprongetjes snel over is...duurt nu een week :x . Alleen maar op schoot wilt ze zitten....box is niet meer leuk....speelkleed ook niet meer. Af en toe wel vermoeiend hoor. Ga gauw. lfs kelly
LIEKE, GEFELICITEERD MET JE 7 MAANDJES!!! Tjonge, wat gaat het toch hard. Nog even, dan schrijven we hoe de eerste verjaardagsfeestjes zijn verlopen
LIEKE, PROFICIAT MET JE 7 MAANDJES! Kelly, mooi dat Daynah weer goedgekeurd is Ook, net als Milou, nog een klein poppetje. Echt vervelend he met dat eten van d'r. Frusterend, maar als ze er goed uitzag is natuurlijk het belangrijkste. Ik zou gewoon proberen te mengen, als het niet gaat merk je het vanzelf. Succes met d'r sprong fajah; gerum die Yorben, nu toch last van z'n tandje...krijgt hij nu de bovenste tanden? conny; pfff 6x puffen op een dag, da's ok wa! Zou je niet naar een specialist doorgestuurd kunnen/willen worden. Misschien dat ze daarom ook niet goed slaapt of zou het dat niet zijn? Probeer alleen mee te denken he... annemonique; was het nog gezellig op visite? 6.30 opstaantijd bij jullie pff, vind 7.30 een goeie tijd. Om 6.30 mis je echt net dat uurtje vind ik, jij niet? Lydia; zo Jesse ook weer in orde, een hardlopertje dus. En het bedje al omlaag Veel plezier het weekend! Sal; haha wat goed van Moira met het broodkorstje, maar wat minder van je slechte slapen Moira! Panda; idd misschien tandjes bij Milou, fruit at ze vanochtend maar al te graag. D'r mondje was telkens open 'smelt'. Maar ik zie geen tandje in aantocht, de onderste 2 zijn allebei door en ik weet eigenlijk ook niet goed waar ik moet kijken Hoop voor je dat Bastian het begrepen heeft en vanacht lekker slaapt! Angela; hoe is het met Jordy?