brennied:idd nu zijn de bovenste tandjes aan de beurt bij yorben.eerst waren de 2 onderste.meestal houd het na 4 tandjes eventjes op zeggen ze meestal,maar weet niet of dat waar is,bij jaaron was dat ook wel het geval.eerst 4 tanden toen tot 9 á 10 mnd geen tand meer doorgekomen en toen ging het weer verder ja angela hoe gaat het nu met jordy zn billetjes? yorben ligt er net in hij had nog wel 39,6 koorts,hoop dat het zakt door de zetpil. xxx
Lieke gefeliciteerd! Daynah goedgekeurd! Jippiehh! Brennie: om 6.30 wordt hij wakker, maar wil dan alleen een flesje. Daarna slaapt hij weer verder tot half 9. Ik dus ook als ik late dienst heb of vrij ben Maar mag van mij ook wel iets later worden! Yorben beterschap.
Wauw lieke ook zo maar ineens 7 maand... Tis alsof het gisteren was (ok, 2 wk terug dan) dat ik haar voor het eerst zag in het ziekenhuis... Lief klein meisje, en nu al zo'n wezenlijk persoontje. Bah, die zwangerschapshormonen van mij die zijn ook nog steeds volop aanwezig. Ik word er gewoon emo van De kat is weer terug! Vannacht om 5 uur schrokken we wakker van het onweer en toen was ie al naar binnen gekropen. Lekker uitgebanjerd denk ik. Misschien leer ik hem nu wat meer vertrouwen. Fajah: wat vervelend die tandjes, he! Hier merk ik er eigenlijk alleen wat van als Brent poepievervelend is en niets anders meer helpt. Dan smeer ik wat dentinox in zijn mond en dan opeens is alles weer goed... :') Ik zal zo eens wat Brentjes spammen hier Volgens mij had ik ook nog ergens een tandenfoto met 2 tandjes... Met 4 nog niet (dat zijn ook maar 2 puntjes die doorzijn, maar wel retescherp!) effe zoeken.
Goedenavond, Voordat ik straks lekker vroeg naar bed ga, nog even wat reacties Salomina: wat vervelend zeg meid die migraine aanval. Hoe gaat het nu met je? Trutje: o jee overstroming door de Bumbo, oeps! Is de kat inmiddels alweer terug? Ik hoop het wel voor jullie. Angela: inderdaad je mannetje maar even lekker bloot laten liggen. Hoop dat het nu snel wat geneest. Hoe is het afgelopen nacht gegaan trouwens? Brennie: wat mooi zeg dat Milou goed is aangekomen en dat haar eczeem ook minder is. Kan best zijn dat ze even geen zin in goente heeft omdat ze niet zo lekker was. Gelukkig dat ze haar melk wel drinkt, komt de groente vanzelf wel weer. Panda: en .Bastian nog streng toe gesproken .haha. Jammer dat ie zo vroeg wakker is. Zijn vervelende tijden. Hopelijk dat ie er voor bezwijkt als ie hoort dat zijn zakgeld ingehouden wordt. Lydia: whauw, Jesse al om laag in zijn bedje, wat gaat dat hard zeg! Jayna heeft pas ontdekt dat ze rondjes kan draaien in haar box, maar zich omhoog trekken zie ik hier nog niet gebeuren. Annemomnique: hoe was het bij je vriendin? Jeetje zeg, met trap en al vallen, das niet niks! Conny: ach die Marit, nog een puffer er bij, hopelijk heeft ze er wel baat bij. Hoe reageert ze er tot nu toe op? Charissa: oh heerlijk meid, een weekje vrij. Geniet er van! Fajah: Yorben al zijn 4e tandje, die gaat hard zeg! Hoe is het nu met de koorts? Zielig hoor dat ie er zon last van heeft. Dikke knuf voor m! Kelly: wat mooi dat Daynah goed gegroeid is zeg, ondanks dat het eten niet altijd soepel verloopt. Ik heb geen ervaring met het pyamapapje, maar het is inderdaad jammer dat ze dan vervolgens s morgens niet wil drinken. Hopelijk is ze snel weer uit haar sprongetje. Zo, ga nog even vast wat spullen pakken voor ons familie uitje naar Preston Palace morgen. Heb er echt zin in. Kreeg van de buurvrouw nog een leuke nijntje mama en ik zwemband te leen. Zij hebben een kleine van 4 maanden en je kindje kan er in vanaf 6 maanden. Kan ik m effe testen of het wat is voor de vakantie. Ziet er erg leuk uit, met hoofdsteuntje, speeltje er aan met balletjes en een stuk er aan vast waar je zelf aan kan hangen, gezellig dus! Nou ben er morgenavond weer, fijn weekend allemaal!
Brent, je bent een heerlijk mannetje! Wat een gespierde armpjes zeg. Hoera, de poes is weer terug, gelukkig maar. Veel plezier Semmi! Gefeli Lieke! Da's flinke koorts, word maar gauw weer beter Yorben! Brennie: aaah, leuk he, zo'n open mondje Kelly: fijn dat alles weer in orde was met Daynah. Heel netjes hoor. Gewoon proberen, pyjamapapje mengen met melk. Sojamelk voor baby's kun je volgens mij bij biologische/natuurvoedingswinkels vinden. Zeker vermoeiend, weet precies waar je het over hebt Bastian was een tijdje geleden net zo. En nu is het weer supergezellig. Komt allemaal goed. Op het moment dat je er echt niet meer tegen kunt, is het ergste geweest. Was bij hem tenminste, ik was bijna in staat hem op marktplaats te zetten , de dag erna was het ineens over. Conny: nog een puffer Nou, hopen dat het gaat werken. Dit is voor iedereen vervelend want idd grote kans dat ze hierdoor ook slechter slaapt. Ik ga gauw naar bed, ben er nog niet van overtuigd dat er vannacht weer wordt doorgeslapen. Zakgeld interesseert hem blijkbaar nog niet Ach, wel weer erg met hem gelachen vandaag; hij draait rondjes op zijn buik en tijgert daarbij achteruit. Soort fileparkeren. Hij heeft zijn eerste moedervlek gekregen zag ik laatst, naast zijn navel.
ff gauw: Mooi fotos van Brent Trutje! Lachuh, vooral de laatste. Fijn dat de kat weer terug is! Robine: Weet niet of je nog meeleest .. ik duim nog voor je dat jullie een positieve uitslag hebben gekregen vandaag van je moeder. Semmi: Fijne weekend samen, en geniet maar lekker in Preston Palace Lieke: Van harte gefeliciteerd meid! Alweer een maandje ouder Lydia: Over de eerste verjaardagsverhaal zat ik ook al aan te denken vandaag. Wat gaat het hard. Kelly: Mooi dat Daynah wel de payamapap drinkt. Dan drinkt ze iig wat toch? ik ga weer mijn bed in duiken. Wil toch een poging wagen om naar prenatal te gaan morgen vroeg. o ja, ik las ook de artikel in de krant waar de vrouw haar kindje vergeten was in de auto. Wat erg zeg. Ik wordt daar best wel naar van. dikke kus voor iedereen. Welterusten
nou zonet hoorde ik yorben hoesten en hij begon erbij over te geven,heel zn bed onder de broccoli zo zielig,maar de koorts is wel gezakt,maar van tandjes worden ze toch niet misselijk? zal dan mss een buikgriepje zijn ofzo. heb hem net een flesje water laten drinken(130 cc) heeft hij toch weer zn vocht terug binnen dat eruit gekomen is. trutje:leuke foto's van brent.idd gespierde armen heeft hij zeg,panda zei het ook al. semmi:veel plezier morgen op de verjaardag. robine:ik hoop ook dat jullie vandaag een goede uitslag hebben gekregen van je moeder,hopelijk horen we je nog eens. ga mn bedje in.xxx
Hey meiden, Hier ondanks het weinige drinken een goede nacht achter de rug. Meneer heeft tot half 7 geslapen Hij heeft wel nog diarree, maar heeft zich vandaag beperkt tot maar 4 luiers vol ipv elk kwartier, dus dat gaat de goede kant op. Het bipsje lijkt ook wel wat rustiger, de plekjes dan zijn wiebelkontje wiebelt nog steeds haha. Hoop dus dat het zo doorzet dan gaat het vast weer helemaal goedkomen. Brennied: Hebben jullie de kat alweer gevonden? Kan best dat Milou nu wat slechter eet door de keelpijn. Melk drinken is voor haar dan toch prettiger denk ik. ach zolang ze maar genoeg binnenkrijgt he. Wat goed van het bijkomen en de verminderde exceem, hopenlijk gaat het steeds beter. Panda: Merk luiers zijn hier niet gewisseld, al vanaf de geboorte gewoon pampers. Hopenlijk slaapt Bastian vannacht wel weer lekker door. Zakgeld inhouden werkt wel, heb ik laatst ook bij jordy mee gedreigd en hij slaapt nu al 3 nachten geweldig door Sal: Ja hoor, Jordy is nu bijna zindelijk haha, hij kruipt zijn zussen in ieder geval al heel goed na richting wc, vinden kan hij hem dus al ik begrijp hoe je bedoeld met de luiers, is inderdaad het proberen waard en ga dit ook zeker doen. Hoe is het met je hoofdpijn? Wat goed van moira en haar broodavontuur, lekker gezellig zo aan tafel samen he. Lydia: Jesse ook lekker vlot dus. En goed gegroeid zeg! Wij gaan dit weekend de box en het bed ook omlaag zetten, zal ook niet zo heel lang meer duren voordat Jordy zich echt gaat optrekken. Annemonique: Alles goed met je vriendin, wat moet die geschrokken zijn zeg. Conny: Arme Marit weer een puffer erbij. En lekker ondernemend dus nu. Charissa: Nog genoten vandaag van het weer? Lekker lang vrij nu dus, en strakkies al lekker vakantie, heerlijk! Semmi: gezellig zo saampjes in bed he. Kon dat eerder ook met de meiden toen zij zo klein waren, maar nu met Jordy niet, die wil meteen opstaan. Afgelopen nacht goed gegaan, tot half 7 doorgeslapen. Ontzettend veel plezier morgen, ben benieuwd wat je moeder er van vindt. fajah: Och arme Yorben Hopenlijk blijft het leed hem bespaard wat jordy ervan heeft. Heel veel beterschap voor hem en voor jou sterkte ermee. hopenlijk voelt hij zic snel weer beterm t is zo sneu voor ze. Kelly: Hopenlijk ben je zelf nu ook wat geruster. was ze goed gegroeid/bijgekomen? wat fijn dat het met het pyjamapapje zo goed gaat. Sojamelk? gewoon zo'n pak of speciale voor baby's? Ik weet dat Super de Boer hier wel die gewone pakken verkoopt, staan volgens mij gewoon bij de houdbare melk en yogi-drink enzo. Trutje: Hmmm, hier nog 1 met hormoonproblemen haha Gelukkig is de kat weer terecht. Prachtige foto's weer van een prachtig kereltje! Albert is nu Jordy nog een fles aan t geven en dan ga ik zo nog even met hem douchen en dan slapen. morgenvroeg zwemmen met Linsey, en 's middags even naar Albert in de winkel. Ga daar dan even shoppen en heb kaily beloofd dat ze een my little pony mag uitzoeken omadt het deze week redelijk gegaan is op school. Alleen dinsdagmiddag was extreem, de rest mag ik eigenlijk niet klagen. Linsey wou natuurlijk wel ook iets en dus zou zij de hele week heel lief zijn. nouja we zullen dan maar zeggen dat dat ook zo was uhhum Tot morgen! Liefs Angela.
Nou nog even snel zeg voordat ik ook mijn bedje induik. Was weer een lekker dagje vandaag, twee blousjes gekocht voor mezelf en voor Timo twee zomerslaapzakken en een lakentje met dekentje, hij lag nog onder zo'n warm dekbedje/dekentje en zweet zich t leplazerus dus vandaar nu dit maar even. Trutje: haha leuk hoor de spamfoto's vanBrent, een heerlijk mannetje is t ook zeg. Semmi: Veel plezier morgen bij Preston Palace, jouw moeder was dus 36 toen ze jou kreeg? jaja ff snel uitgerekend, die van mij was ook 36 toen ik geboren werd, wij hebben dus allebei een wat oudere moeder, toevallig! Angela: Jemig meid, schrok me kapot van die foto, ikhad t nog niet gezien, wat moet dat ventje een pijn hebben zeg, hoop dat t heel snel gaat beteren. Wat een ellende bij jou in de prive-sfeer pfff....gelukkig dat je t een beetje van je af kan zetten. Sal: Gezellig samen met Moira eten, hoe is t met je hoofdpijn? Conny: Hoppa weer een puffer erbij, jeminee zeg, nou ja als t maar helpt want haar hoestje was echt vreselijk...... Hoe is het bij de Dolly Dots? Lydia: Ook jij naar de Dolly Dots morgen? veel plezier alvast. Fajah: Beterschap voor Yorben. Ach wat zielig zeg, heel zijn bedje ondergespuugd, ik heb t dan ook altijd zo met die kids te doen. kelly: Jezelf lekker verwend vandaag, groot gelijk hoor, moet je ook gewoon af en toe doen. Annemonique: Nog gelukt met de buggy? ik heb een Mclaren, mss qua gezicht niet zo mooi maar vind t echt een superding hoor! Panda: Gelukkig dat Bastian deze week weer wat gezelliger is voor je! Zo nu ga ik mijn bedje opzoeken! Trustuh Lfs. Saskia.
Hoi hoi hoi ! Dolly Dots: Leuk leuk leuk ! De sfeer moest even op gang komen het eerste halfuur, maar verder volop genoten, wat hebben die meiden nog een strot zeg, wauw ! Lydia: Nogmaals heel veel plezier morgen ! 1 nadeeltje: Door al dat Sonja Bakkeren; dus weinig/geen alcohol, was ik nu na 2 wijntjes al aardig teut, hihi, was heel gezellig dus en meestal ga ik niet zo snel los tijdens het meezingen of zo, maar dat was nu geen probleem En nu dus helemaal alleen in de leeg huis, kids bij oma, Werner nog bezig met een nachtspel op het kamp, dus die verwacht ik rond 4.00/5.00 uur pas thuis. Raar hoor, zo'n leeg huis.... Robine: Hoe was de uitslag van je moeder vandaag? Angela: Gelukkig dat Jordy en jullie goed geslapen hebben vannacht, en wat fijn dat zijn billetjes er nu al wat beter uitzien, pff... Veel plezier morgen met het shoppen. Fajah: Ah, arme Yorben, zo gespuugd. Gelukkig dat de koorts dan wel gezakt is. Hopelijk slaapt hij de rest van de nacht beter. Salomina: Succes morgen bij Prenatal ! Brr, ja, ik heb hetzelfde bericht gelezen, onvoorstelbaar toch, dat je dat vergeet..... Panda: Haha, niet elke vent is in geld geinteresseerd dus, die klein van jou niet in elk geval. Ik duim voor je vannacht ! (ow, het is al nacht, ok, ik duim toch ) Trutje: Wat een heerlijke foto's, ik keek al in je album en zag daar foto's van januari, wat een eeuwigheid geleden lijkt dat al zeg ! Hihi, minder helder moment dus met de Bumbo in de douche Samira: Heel veel plezier morgen bij Preston Palace, wordt vast heel erg gaaf. Saskia: Zow, weer lekker geshopt vandaag, leuk hoor. Ja, ik hoop dat de extra puffer werkt, morgen eens vragen aan mijn schoonmoeder hoe ze geslapen heeft . Annemonique: Da's best een lekker ritme van Kyllian, 6.30 fles en dan nog 3 uurtjes doorslapen, hmmmmmmmm......... Verder kan ik niet meer teruglezen, tot morgen !!!
Hey Faj, Kan dat overgeven niet gewoon vanwege het hoesten zijn? Als ik heel erg moet hoesten dan begin ik ook te kokhalzen. Laten we maar hopen dat het geen griepje is Brent's vriend Tycho, waar we afgelopen zondag waren (zie zijn website) heeft waterpokken ontwikkeld. Voor ons effe afwachten of Brent het ook krijgt. Ik baalde wel van dat nieuws, maarja niets aan te doen! En die gespierde armen haha! Kleine spekjes Hij heeft ook al een gespierde buik! Net als papa! Conny aan de wijntjes. Leuk dat je genoten hebt, zo klink je ook! Iemand trouwens nog tips voor kindjes die zich in rare standjes wurmen 's nachts? Niet zo grappig als ie op zijn voorhoofd ligt te pitten en je komt zijn kamertje in... Vandaag vrijgezellendag... 't ziet er een beetje somber uit buiten. Bah!
Leuke foto's van Brent, wat een lief zeeuws meisje! Panda: hoe heeft Bastian vannacht geslapen? Angel: fijn dat het ietsjes beter lijkt te gaan met Jordy. Conny: lekker avondje weg geweest dus! Heerlijk! Nou hier vannacht om 9.15 uur naar de Prenatal gegaan. Kwam er tegelijk met Sal, Gerben en Moira aan. Moira is een schatje! Er stond een rij door de hele winkel (warenhuis) en dat zou toch zeker 1,5-2 uur wachten zijn. Nou dat zag ik niet zitten. Ben dus maar weer naar huis gegaan, maar onderweg dacht ik ineens laat ik toch maar in Nieuwegein gaan proberen, kijken hoe druk het daar is. Nou binnen 5 minuten was ik de winkel weer uit en heb de buggy besteld Dit is hm geworden: (misschien niet zo mooi, maar wel praktisch )
Trutje: veel plezier vandaag. Het is hier nog droog en in het Noorden zou het geloof ik ook droog blijven. Ik hoop het iig voor jullie!
Goedemorgen allemaal, Had weer veel bij te lezen . Zal proberen te reageren. Annemonique; gelukkig geslaagd voor een buggy ! In idd 1,5 tot 2 uur in de rij staan dat had ik ook niet gedaan. Gelukkig ging het in Nieuwegein sneller. Trutje; leuke foto's weer van Brent. Vind op de eerste foto dat ie op jou lijkt ! Veel plezier op het vrijgezellenfeest ! Conny; super dat je het zo leuk hebt gehad bij de Dolly Dots ! Hihi en aangeschoten van 2 wijntjes... Saskia; Jij weer lekker wezen shoppen, is altijd leuk ! Angela; fijn dat het weer wat beter gaat met Jordy. Schrok best van de foto, zo zielig. Fajah; hoe gaat het nu met Yorben? Hoop dat ie weer opgeknapt is. Zo zielig als die kleintjes ziek zijn. Salomina; ik las dat bericht ook van die vlaamse moeder, vreselijk toch... Panda: hihi zijn eerste moedervlek. Achteruit tijgeren kan Lieke ook. Grappig heh. Semmi; Veel plezier bij Preston Palace, je bent heel dicht in de buurt ! Kelly; {|= \/ VAN HARTE GEFELICITEERD MET DAYNAH HAAR VERHALFJAARDAG ! {|= \/ . Kan helaas niet verder teruglezen; Met Lola gaat het inmiddels stukken beter. Haar kop heeft weer het normale formaat, haha. Dus gelukkig geen gezwel. Donderdag laatste controle. Bij Lieke is inmiddels het eerste tandje echt doorgekomen ! Hoeraaaa. Verder niet veel nieuws, straks mss nog ff de stad in shoppen. Morgen familiedag, lekker bbq ondanks het slechte weer. Liefs Sap