Met oma in de mama-en-ik nijntje zwemband ( waarop staat dat ie vanaf 6 maanden is, maar voor Jayna nog te groot, dus moest haar wel vasthouden, anders wiebelde ze alle kanten op in al haar enthousiasme )
gefeliciteerd Daynah! verder even geen reacties, ben heel moe. bastian heeft het echt nog niet begrepen. doorslapen was waarschijnlijk per ongeluk. hij wordt telkens huilend wakker, geen idee waarom.
o, Semmi de fotos zijn geweldig! Je moeder was dus heel erg verast Jij en je zus lijken veel op elkaar.
Hoi hoi hoi ! Ik durf het bijna niet op te schrijven, maar Marit heeft nu voor de 3e nacht op rij doorgeslapen ! Bij oma gisternacht moest ze om 2 uur nog een tutje omdat ze begon te kletsen in haar slaap, maar vannacht heb ik haar niet meer gehoord van 20.30 uur tot 6 uur. Toen tutje erin, en zo heb ik het nog kunnen rekken tot 07.20 uur, wauw! klein minpuntje; zelf lagen we er pas om 2 uur in maar dat komt nog wel goed. Ik ben zo blij! Als ze dit volhoudt, ga ik ook mijn osteopathie-afspraak voor haar afzeggen over anderhalve week . Panda: Oh meid, wat balen van die gebroken nacht met Bastian, hopelijk heeft hij na 11 uur gisteravond de hoop opgegeven en is hij lekker gaan slapen? (duim duim duim) Samira: Wat moeten die gezichten van je ouders prachtig geweest zijn, geweldige verrassing ! Wat een leuke foto's, en idd, je zus lijkt heel veel op je (of andersom, maar net hoe je het bekijkt ). Annemonique: Kyllian tussen 6 en 7 al naar bed voor de nacht, wauw, dat zijn lekker lange nachten . Salomina: Ik vind het idd ook heerlijk de avonden terug voor mezelf te hebben, mag ook wel na een halfjaar he. Maar goed, soms lukt het niet, dus extra genieten van de keren dat het wel lukt. Ow ja, dat Pyamapapje gaat er hier ook prima in, en die Nutrilon Goede Nacht ook. Nou heeft Marit 'toevallig' de laatste 3 avonden 1 van beiden gehad, dus vanavond eens een gewone papfles met Nutrix maken, hopelijk slaapt ze dan ook door.
goeiemorgen. panda:jammer datbastian het nog niet doorheeft om te slapen,maar ik hoop dat dat snel gebeurd,heel vermoeiend voor jullie. semmi:geslaagd dagje dus gister?je lijkt idd veel op je zus. leuke foto's ook.waar is dat eigenlijk preston palace ik ken het niet. sal:die moira,ze begint het te begrijpen dat ze moet slapen ,hopen dat het zo blijft. conny:en marit ook al dorgeslapen,das al een hele stap in de goede richting.binnenkort slaapt ze mss klokje rond. oja daynah nog gefeliciteerd met je half jaartje.vergeten hier ligt iedereen nog te slapen.ga zo yorben wekken voor zn fles. mn man was om half 7 thuis gister van de tattoo,en het word echt mooi vind ik.nog 1 sessie en dan is hij af. daarna zijn we uit eten geweest en waren om 22uur weer thuis.yorben heeft in de buggy geslapen in het restaurant,had hem om half 7 zn laatste flesje nog thuis gegeven en toen we bij het restaurant aankwamen sliep hij al.nu dus nog steeds. jaaron heeft lekker gespeeld want ze hadden ook zo'n speelhoekje. tussendoor kwam hij wel even eten en toen weer weg hahaha. vanmiddag naar mn moeder haar verjaardag dus zal er denk ik vandaag niet meer zijn.fijne pinksteren allemaal. xxx
Goeiemorgen! Hier ook zo lekker uitgeslapen, Minck is rond 7:00/ 7:30 wakker en dan kunnen we hem nog wel weer wegleggen en slaapt hij tot minstens 10:00 lekker hoor. We gaan zo naar het zwembad als Minck wakker is. Ben benieuwd, de 1e keer, hij vind in bad en onder de douche helemaal super dus zal hij het zwembad ook wel leuk vinden. Heb alleen geen idee hoe lang ik kan gaan zwemmen, nou ja hij zal wel aangeven wanneer hij er genoeg van heeft of het koud heeft. Groente eten gaat hier nog steeds niet! hebben jullie beebs dit ook? Hij gaat er echt van kokhalzen en uiteindelijk echt overgeven. Fruit, rijstwafeltje en liga lust hij wel. Raar hoor moet pas 7 juni weer naar cb, zal toch geen kwaad kunnen? Annemonique: Kyllian om 6/7 uur al op bed, jeetje dan heb je echt de avond voor jezelf, Minck gaat meestal tegen 8 uur. Semmi: leuke foto's hoor, leuk dat je ouders zo verrast waren, ben je alleen wezen zwemmen bij preston pallace of ben je ook in de rest van het gebouw geweest? We zijn in oktober toevallig geweest met vrienden, maar vonden het geen succes, niet wezen zwemmen toen hoor Panda: Ohh wat vermoeiend die gebroken nachten he, ik hoop dat Bastian het gauw gaat leren. Ik merk echt dat ik weer veel meer energie heb sinds Minck hele nachten doorslaapt. Conny: Marit ook weer lekker geslapen, ik hoop dat het zo doorgaat en dat je je afspraak af kan zeggen Sappie: wat een lieve foto's van Lieke en 7 mnd alweer, Minck moet nog 6 mnd worden, oh dat is morgen besef ik me ineens haha. Sal: Hoe is het slapen vanacht gegaan met Moira? Angela: hoe is het nu met de billetjes van Jordy? vond het er heel naar uitzien hoor! Ik hoop dat het helpt als hij lekker in z'n blote kontje kan liggen! Robine, ik hoop dat je goed nieuws hebt over je moeder, heel veel sterkte verder kon ik het niet meer onthouden. Ik ga eens bij mijn mannetje kijken en de tas inpakken voor het zwemmen. Kom vanavond nog even kijken, fijne dag! Liefs Cindy
Morguhhhh, Wat een kl*te weer. Echt jammer dat het zonnetje niet schijnt. Ik weet niet wat er met Daynah aan de hand is. Gisterenmiddag bij een vriendin geweest en haar dochtertje van 1,5 jr. Niks aan de hand....lekker gespeeld, daar de fles gegeven en toen dronk ze 70cc....niet veel dus, daarna zijn weg gegaan naar de winkels toen heeft ze lekker geslapen om 16.00 uur thuis en toen begon de ellende alleen maar huilen tussendoor groentehapje naar binnen met pijn en moeite iig. Ze wilde niet slapen alleen maar op schoot zitten en constant die vinger in de mond. Fopspeen moest ze dus ook niet. Dit heeft geduurd tot en met 21.30 uur. Laatste fles wilde ze dus ook niet....echt helemaal niet heh. Ze heeft gelukkig wel doorgeslapen tot en met 07.30 uur en toen begon het weer. Weer niet eten, maar wel diksap? Vreemd toch. Nu slaapt ze weer een uurtje en ze heeft om 10.00 uur weer een fles gehad en gelukkig heeft ze daar 140cc van op. Ik heb vanmorgen weer in haar mondje gevoeld maar ik voel niks scherps, maar er moet haast wel een tandje komen. Me vriend had ergens gelezen dat ze dan ook minder kunnen gaan eten.....nou nog minder dacht ik. Ben blij dat ze nu weer even slaapt zeg. Wel vermoeiend zo. Jeetje ik heb er wel een verhaal van gemaakt zeg, maar goed ben het kwijt. Als iemand tips heeft....graag. Fajah: Veel plz bij je moeder op haar verjaardag. Yorben heeft dus niks gemerkt van het uiteten gaan. Lekker hoor. Conny: Joepie Marit weer doorgeslapen. Wel volhouden hoor Marit. Semmi: Wat een geweldige foto's en wat lijken je zus en jij op elkaar zeg. Ook lijken jullie op je moeder. Het was dus een geslaagd weekendje. Gelukkig dat jullie dat hadden geregeld want het weer was idd niks. Foto's zijn erg leuk. Annemonique: Als Kyllian tussen 6 en 7 naar bed gaat...hoe laat wordt hij dan 's-ochtend weer wakker voor een flesje? Daynah krijgt nu om 20.00 uur haar laatse fles. De ene keer slaapt ze al en maak ik haar wakker en de andere keer slaapt ze nog niet en krijgt ze soms ook wel eerder hoor. Ligt er net aan hoe ze is. Sappie: Wat een ontzettende leuke foto's van Lieke weer. Ze is zo schattig altijd op foto's. Verder kan ik niet teruglezen. Nog bedankt voor de felicitaties voor Daynah d'r halve verjaadag. Gaat het echt super hard allemaal. Ben benieuwd hoe Sensee het heeft gehad verder. Hoop dat Jaime weer in orde is. Ga even me omkleden en opfrissen. Wil toch even naar buiten gaan dadelijk, als het droog blijft tenminste. Fijne Pinksteren allemaal. Lfs Kelly
goeiemorgen allemaal! Pfff Lisa zit waarschijnlijk in d'r sprong, al vanaf vrijdag, toevallig ligt ze nu eindelijk ff te pitten maar ze is de laatste dagen alleen maar wakker (vannacht 4 uur) en dan drinkt ze ook in sprongen, eerst de helft en 2 uurtjes later de rest...hopelijk is die sprong snel weer over. ik zal later reageren, ga nu eert aan het pinksterontbijt fijne pinksteren!
Zo wij zijn weer terug van vakantie.... Tuurlijk was het leuk, maar we hadden ons beide er wel wat anders van voorgesteld. Jaime besloot allereerst dat het tijd was om tanden te krijgen. Vrijdag 18 mei de eerste, zaterdag de tweede, zondag zag ik een dikke bult in haar mond en woensdag of donderdag de vierde dikke bult. Ik was nogal ziek geweest helaas. Gelijk de zondag maar hup alles eruit. Duurde anderhalve dag dus dat scheelde. Dinsdag echter begon Jaime.. . Hield geen fles binnen en had zo erge diarree dat het zo haar luier uitliep. 39.1 koorts dus ook daar maar weer naar de dokter . Ws had ze het virus wat ik had. Na twee dagen was het beter. Michiel begon vrijdag... Ja hele familie dus ziek geweest in de vakantie. Verder was het echt wel leuk hoor, niet dat het nu lijkt als het erg k*t was. We hebben lekker gegeten, naar het strand geweest. Jaime heerlijk zwemmen in het zwembad. Ze vond het geweldig (toen ze niet ziek was heh..). Gelukkig was ze in het vliegtuig heel makkelijk. Heeft gewoon heerlijk geslapen en gelachen. Ik heb heel veel gelezen net (ben bijna een uur bezig geweest ) maar weet het echt neit meer allemaal. We waren ook kwart over twee thuis vannacht. Ik las iig: Angela wat vreselijk van de billetjes van Jordy! Gaat het nu wat beter met hem? Sal fijn dat jullie hebben kunnen boeken. Heb je nu wel of geen bedje? Ik merkte met de vlucht van 2 uur dat het al best lang is dus hoop dat je wel een bedje hebt. Pim ben je er nog? Conny fijn dat MArit nu doorslaapt en wat leuk dat het ok was bij de dolly dots en in Eurodisney. (ik was vroeger superfan van de dolly dots..hihi). Sap hoe gaat het met Lieke haar tand? Wat groeit zo'n ding snel heh, en wat zijn ze scherp . Mooi dat het beter gaat met Lola. Panda Bastian uit de bumbo gevallen en dan zo'n reactie van dat bedrijf . Ik vind het heel slecht. Moet zeggen dat Jaime zich ook uit de bumbo wurmt..raar ding is het. Femmy weer de tandarts....hoe lang moet je nog? Verder weet ik het niet meer hoor. Jaime begint trouwens ook een soort te kruipen. Tenminste, haar knietjes gaan onder dr buik en dr kont duwt ze omhoog. Verder houdt ze niet op met praten. Denk dat het niet lang meer duurt of ze zegt papa... . Meiden ik ga de wassen draaien en kom vanavond nog wel een paar foto's spammen. Liefs Sens
Oh nog even grappig haar eerste tand is boven doorgekomen....en niet in het midden maar de snijtand het meest links...wazig heh nou ik ga gezellig aan de was :thumbdown:
Senseemillia; Jeetje, allemaal om de beurt ziek geweest, wat zonde ! Ach, en Jaime in 1 week 4 tanden, hefig zeg. Gelukkig dat jullie tussendoor wel wat hebben kunnen genieten. Ik ben heel benieuwd naar de foto's, maar ga eerst idd maar puinruimen, dat is altijd het ergste van terugkomen van vakantie vind ik Femmy: Pff, vermoeiend zeg, zo'n vermoeiend meisje , zeker als ze de nachten ook nog telkens wakker is. Hopelijk is het snel voorbij. Kelly: Ah, wat balen dat je meisje ineens weer zo slecht drinkt. Kan idd misschien tanden in aantocht zijn, hopelijk komen ze dan snel door. Cindy: Heerlijk dat Minck ook uitgeslapen heeft en jullie dan ook. Veel plezier met zwemmen ! Fajah: Ben heel benieuwd naar het eindresultaat van zijn tattoo !! Fijne verjaardag vanmiddag !
Goedenmiddag, Zo, lekker relax dagje vandaag. Hebben heerlijk geslapen. Ook Jayna gelukkig na al die indrukken van gister. Werd vanmorgen om half 8 wakker en na haar fles heeft ze nog geslapen tot half 10. Ze is hartstikke vrolijk vandaag. Is lekker aan het spelen en brabbelen in de box. Bedankt voor jullie leuke reacties op de fotos. Grappig dat iedereen hier zegt dat mijn zus en ik zo op elkaar lijken. We horen het steeds vaker, maar zien het zelf niet zo. We zijn eigenlijk halfzussen, hebben alleen dezelfde moeder. Dus Kelly .goed gezien ja, dat we dan op mijn moeder lijken .hihi! Lenhard heeft net ontdekt dat ie via internet voor 4 euro live voetbal kan kijken en heeft da net dus besteld en gaat zo op de computer ajax- az kijken. Kom nu dus even kijken, want moet straks absoluut niet aan de computer komen dus ..haha . Panda: jammer zeg dat het doorslapen per ongeluk is geweest. Hoe is het afgelopen nacht gegaan? En hoe gaat het verder met jezelf nu je zo weinig rust krijgt, zwaar hoor meid! Fajah: wat een makkelijk ventje is Yorben toch dat ie bleef slapen in het restaurant en thuis ook lekker verder sliep. Preston Palace in trouwens een hotel- en uitgaanscentrum in Almelo, waar je op basis van all-in een arrangement kunt boeken. Je kunt er ook overnachten dus. Je kunt er echt van alles en nog wat: zwemmen, bowlen, midgetgolf, kroegjes, bios, heerlijk eten, speelhoek voor kids. En dat alles overdekt. Cindy: veel plezier met zwemmen vanmiddag! We hadden trouwens een dagarrangement in Preston Palace. Hebben eerst geluncht, toen 2 uurtjes gezwommen en daarna op het terras gezeten. Hebben toen nog van allerlei buffetten kunnen eten, terwijl de kinderen gingen spelen op luchtkussens enz, en ook hebben de kids nog midgetgolf gespeeld. Voor ieder was er wel wat, dus wij vonden het erg geslaagd. Mag ik vragen wat jullie tegen viel? Kelly: balen zeg dat Daynah nu met haar tandjes die waarschijnlijk op komst zijn, weer minder eet. Lijkt me inderdaad erg vermoeiend zo voor je. Laat die tandjes dan ook maar komen he! Hopelijk gaat het dan weer wat beter. Wat betreft het drinken van diksap, daar geeft Jayna ook de voorkeur aan hoor. De eerste fles met Bambix gaat op, maar de andere 2 met moeite. Ze laat nu steeds 60 cc staan en wil dan wel diksap. Heb echt het idee dat ze melk niet meer zo lekker vind nu ze ook andere dingen krijgt. Femmy: Lisa ook in een sprongetje dus, ik zal es in oei ik groei gaan lezen, ben wel benieuwd wat daar weer over de sprongetjes rond 7 maanden in staat. Sensee: welkom terug! Gelukkig hebben jullie nog wel een leuke vakantie gehad ondanks de pech met het ziek zijn van jullie alle drie. Jaime dus zo snel de tandjes achter elkaar, dat gaat dan hard zeg! Ben benieuwd naar de fotos ! Heeft Jaime trouwens geslapen in het vliegtuig? Wij moeten 4 uur vliegen en zie er best wel tegen op met zon kleintje steeds op schoot. Gelukkig gaan wij met mijn ouders, hebben we 4 schoten om af te wisselen haha Nou ga de computer zo afstaan aan man lief en voor hem en mij duimen dat ajax wint, dan is man mannetje ook weer blij. Met mijn schoonvader gaat het trouwens de laatste dagen redelijk. Hij is weer redelijk op de been en houd zijn eten binnen. Gaan er morgen weer heen, zal ie wel blij zijn Jayna weer te zien. Tot later!
Sensee: Welkom terug en wat een leuke foto's zeg. Niks aan te zien dat jullie ziek zijn geweest. Ik vind die foto met jullie 3tjes erg leuk. Het zag er goed uit. lfs kelly
Ben er weer, kom toch weer meeschrijven! Heb alles meegelezen en ben weer helemaal op de hoogte van iedereen. Allereerst Angela: Wat zielig die billetjes van Jordy! Ik schrok me wezenloos van zulke wonden. Snap niet dat de dr. nog een soort van laconiek reageert op zulke plekken. Hopelijk gaat t snel beter met hem. Sal: Dank voor je interesse in mn mama. Gelukkig was de uitslag goed afgelopen vrijdag en zit t meer tussen dr oren dan dat ze inderdaad lichamelijk iets mankeert. Wat geweldig dat de reis nu definitief is voor jullie naar NZ. En wat zal je mama verrast zijn als ze een foto krijgt met allemaal en dan jullie er ook tussen ziet staan. Ben benieuwd naar haar gezicht als ze Moira voor t eerst ziet. Hopelijk kun je ons straks uit NZ ook op de hoogte houden. Conny en Saskia: Leuke foto's van jullie kinderen samen bij de mini-ontmoeting. Vervelend dat alles zo tegenzat op die dag, maar ik begreep wel dat t toch heel gezellig is geweest he!?Marit en Timo zijn schattig zo samen op t kleed. Conny, Eurodisney is ook een succes geweest begreep ik uit je verhaal>?! Goed zo! Trutje: Wat een leuke Brent foto's weer. Gelukkig dat de poes er weer is, t is vreselijk om je dier te moeten missen. Fajah: Hoe is de tatoo van je man geworden? Met een beetje fantasie kan ik er wel Yorben in ontdekken hoor. Heeft ie ook nog ergens de naam van Jaaron staan? Semmi: Fijn zeg dat jullie familiedagje zo goed is bevallen en wat een schattige foto's van Jayna. Je zusje lijkt heel erg op jou zeg, net zo knap Sensee: Gelukkig weer veilig thuis. Ik heb natuurlijk met je smsjes gestuurd dus was wel al op de hoogte, maar vind de foto's op Jaime dr site erg leuk. Wat een prachtig huis hadden jullie zeg! Heerlijk. Wel balen dat iedereen ziek is geweest daar! Femmy: Krijgt Lisa niet toevallig al tandjes dat ze zo hangerig is? Jill was ook een week geleden wel 4 dgn achterelkaar heel vervelend, gelukig is t nu over. Hopelijk gaat t bij jou ook snel weer beter en is Lisa weer gezellig. Panda: Jeetje die Bastian uit de Bumbo gevallen. Ik vind t ook een onding inmiddels. Soms zet ik Jill erin in de box, maar dat strekt ze zich uit en komt ze bijna met dr hoofd tegen de boxrand aan. Nee ik geloof dat t een beetje een miskoop is, en dat terwijl t nog speelgoed van t jaar is geweest in 2006! Beetje gek vind je ook niet!? Annemonique: Ach een mooie buggy of een praktische........dan toch liever t laatste he!? Ik ga er ook binnekort ff eentje halen, wil toch echt ook wel een 5 standen buggy hebben, maar misschien zijn dat niet de mooiste.......wanneer krijg je em? Kelly: Daynah weer moeilijk met drinken?!? Vervelend! Maar toch ook al een tandje op komst las ik? Nou bij Jill is t nog een vlakke boel hoor daar van binnen. Pyamapapje vind ze dus wel lekker Is t ook! ( proef zelf maar ) Cindy: Zwem ze en veel plezier. Sappie: Gelukkig dat Lola alweer een beetje aan t opknappen is. En wat een geweldige fotos weer van Lieke! Wat was je eindtijd van je hardloop wedstrijdje? Hier alles zn gangetje, zoals ik al boven schreef is mn mama helemaal goed gekeurd en hoeven we ons geen zorgen te maken gelukkig, t is met name een psychisch probleem wat ineens erin is geslopen. Jill maakt t goed. Kan al bijna alleen zitten. Vandaag hebben we voor t eerst een fietstochtje gemaakt( heen en terug totaal 2 km) met Jill voorop t stuur van mn nieuwe mama fiets! Dat is echt een geweldig cadeautje geweest voor moederdag, afgelopen vrijdag hebben we em opgehaald en zojuist dus een blokje gefietst. Jill vond t prachtig. Verder zijn er nog steeds geen tanden op komst en is t nogsteeds een lieve deugniet. Zal zo ff een nieuwe foto plaatsen! Tot later! Ga nu ff eten, Liefs Robine Heb ik nu iedereen weer gehad?
Hoi Effe heel kort. Gisterenochtend heb ik een vinger van Brent in mijn oog gehad (gelukkig mijn slechte oog, anders zag ik nu niets!) en nu heb ik een dieprood oog wat erg pijnlijk is. Ik zal ook es een keer niets hebben! Gats! Anyways... gister dus de hele dag met een rood oog gelopen en nu is het nog niet veel beter. Ik ga dus maar weer met een koud washandje op bed liggen. Misschien is het morgen wel ietsje beter. Sens: wat een heerlijke vakantiefoto's. Gelukkig hebben jullie nog wel een beetje kunnen genieten zo te zien. Had je dat huisje niet via internet geboekt! Ik waag er om te wedden dat het nog mooier was dan je dacht Wauw!