November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Brent toch! Hoop dat het gauw beter is Trutje. Gevaarlijk, die grijpgrage handjes en zwaaiende armpjes. Niet te lang mee doorlopen hoor, als het te lang duurt even naar laten kijken.

Robine: die Bumbo is alleen in het begin handig, als ze nog niet teveel bewegen. Gelukkig dat je moeder in orde is!
    Goed zo Jill, kruipen, zitten en op de fiets.

Semmi: ik heb hem gisteravond om elf uur gevoed en hij heeft het tot zes uur volgehouden. Netjes dus :)
    Wat fijn dat het met je schoonvader wat beter gaat. Zal hem vast ook goed doen om Jayna te zien.

Sensee: leuke foto´s hoor, niets van te zien dat jullie ziek waren. Jee, wat een tanden ineens :confused: Ik vermoed dat ons dat ook te wachten staat :) Bastian kauwt telkens op een ander plekje en ik voel op allerlei plaatsen bobbels. Vooral bovenin.
    Jaime lekker aan het babbelen dus, gezellig.

Kelly: Bastian is ook zo lastig met drinken. Melk althans, want water wil hij wel. Ik voel ook nog niets scherps, wel allemaal bulten. Als er tandjes doorkomen willen ze soms niet warm eten, alleen maar koud. Misschien moeten we yoghurt ofzo proberen. En fruit ipv groente.

En Lisa ook slecht aan het drinken. Ga maar gauw door dat sprongetje heen meissie!

Cindy: Jee, wat slaapt Minck goed zeg! Hoe was het zwembad? Wij gaan meestal ongeveer een half uurtje, is lang genoeg. Wat vreemd dat hij geen groente lust en wel andere dingen. Kan vast geen kwaad maar ben wel benieuwd waarom.

Fajah: wat goed dat Yorben heeft geslapen in het restaurant.

Hoera, ga zo door Marit!

Kan niet verder teruglezen. Moet even naar Bastian...

2. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    poehee kweet niet wat Milou heeft maar niks is goed..ofja bij mama zitten is natuurlijk goed maar dat kan niet de hele dag. Als ik d'r in de box leg of ergens waar ze alleen ff moet spelen dan wordt ze toch boos :) . Sprongetje kan het niet zijn, is niet de tijd ervoor volgens mij. Dan zullen we het maar op tanden houden. Zolang ze aandacht krijgt is het allemaal goed, ze krijgt nu echt een eigen willetje. Maar ze slaapt nog steeds goed dus daar ben ik blij om!

Sensee; zo dat zijn mooie foto's. Idd niet aan te zien dat jullie zo ziek zijn geweest. Wel jammer zeg...en dat mevrouw Jaime ff op vakantie d'r tanden gaat krijgen :) ...ach heb je dat ook weer gehad. Mooi huis ook!

trutje; succes met je oog...tja die ogen zijn natuurlijk ook reuze interessant!

Robine; leuk dat je weer mee komt kletsen! Fijn voor jullie dat de uitslag positief was en dat Lola weer een normaal hoofd heeft. En Jill gaat hard zeg...zitten...kruipen...en op de fiets! Lekker hoor!

Panda; bastian dus ook tandjes waarschijnlijk. Ook milou eet haar fruit op maar na een paar happen groente is ze dat weer zat en d'r komt dan echt niks meer in.

semmi; dus het was gezellig met z'n allen, fijn zeg! Leuke foto's ook van jullie!

annemonique; tis idd makkelijk als Kyllian ook in de buggy lekker kan slapen, wij hebben een chicco en die kan ook in 5 standen. Fijn dingetje ook!

conny; dat was dus geslaagd, de dolly dots. Hoop dat Marit het helemaal doorheeft het doorslapen!

femmy; ach lisa een sprong....daar wordt je echt wel moe van. Vooral als ze ook nog eens niet goed slaapt 's nachts. Succes en ik hoop voor je dat het snel over is.

cindy; en was het zwemmen leuk?

kelly; aa die daynah, weer klote met het eten. Misschien idd tandjes maar het is gewoon shit als ze neit goed eet. Succes er weer mee ;)

Sal; Ook hier vind ik de avonden een stuk relaxter. Milou ligt tussen 19-20 in bed en dan slaapt ze, als het goed is, tot 7.30-8.00 lekker de avond voor jezelf!

Volgens mij het ik het aardig gehad met de reacties

Ik ben bij Milou nu ook begonnen met diksap(appel) en rijstewafel. Dronken die van jullie meteen de diksap? MIlou moet er niks van hebben, ze pakt de speen wel in d'r mond en bijt erop maar drinken...ho maar! Rijstewafeltje vind ze wel lekker maar nog een beetje onwennig :) .
    Me vriend is naar Pinksterparty en ik ben dus, samen met me meisje, alleen thuis. Hij komt rond 2 uur ofzo thuis.

3. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    ooh nog ff een spam van ons prinsesje...net uit bad!

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Sens: ik ga zo jullie foto's bekijken, ben erg benieuwd! Vervelend dat jullie ziek zijn geweest, maar gelukkig toch nog genoten :)

Semmi: wat fijn dat het met je schoonvader redelijk gaat onder zijn om standigheden. Laat Jayna hem morgen maar weer lekker knuffelen.

Robine: oww wat leuk zeg met Jill op de fiets! Ik wacht nog wel even. Moet eerst nog een nieuwe fiets hebben, denk dat ik die van de week maar ga bestellen. Het wordt een Batavus Weekend, krijg je een gratis midweek centerparcs bij :p
    Leuke foto's van Jill weer! Kruipt ze nu al? Leuk dat je weer terug bent hier en lekker foto's blijven spammen he! :D
    De buggy komt ws a.s. donderdag binnen, al snel dus. Het is trouwens de Maclaren Quest geworden (silver).

Trutje: sterkte met je oog. Hier wordt vooral vaak aan mn haar getrokken of aan mn ketting, gelukkig nog geen vinger in mn oog gehad.

Brennie: hier moet ie ook helemaal niets van diksap hebben, ook niet van roosvicee. Hij is meer van de hartige dingen ;) We blijven wel proberen af en toe diksap te geven, maar hij schudt heel hard nee.
    Lieve foto weer van je meissie!

Wij zijn vandaag weer verder gegaan met de tuin, gelukkig is het droog gebleven. Wat lost het een hoop tijd zeg, maar gelukkig zijn we nu met wat leuker werk bezig. Vandaaag voor een groot gedeelte de borders aan elkaar gelijmd. Morgen naar de Hornbach of een tuincentra om siergrind uit te kiezen.

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Sens echt hele leuke foto's! Wat een lief poppetje is Jaime toch! En idd die foto van jullie drietjes, zoooo kjoet! :)

6. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond,

Nou Jayna heeft het rollen eindelijk ontdekt hoor! Had haar vamiddag op een groot kleed op de grond en wat speeltjes buiten bereik en ja hoor....daar ging ze van rug naar buik en net zo makkelijk weer terug. Ze deed het steeds weer dus heeft de smaak nu te pakken :)
    Vanavond sliep ze eerst meteen maar werd na een half uurtje van het vele hoesten wakker en moest uiteindelijk overgeven dus heel dr bed er onder :( Na verschonen en wat drinken weer naar bed, maar ze heeft nog wel even gehuild. Uiteindelijk al snikkend in slaap gevalen terwijl ik naast haad bed stond.
    De ongi :evil: is trouwens gelukkig weer voorbij, nu dus effe afwachten of mn ritme weer een beetje terugkomt.

Sensee: wat een mooie foto´s van Jaime zeg. Vooral die close ups zijn erg mooi. Wat voor merk babyvoeding hadden ze trouwens in Spanje?
    Robine: leuk dat je weer mee komt kletsen meid, heb je gemist ;) Gelukkig is alles goed met je moeder, een hele opluchting zeg voor jullie. En Jill al zitten, kruipen en op de fiets, die gaat als een speer! Leuke foto's ook van je meissie, ze wordt echt groot zeg!
    Trutje: wat een pech zeg met je oog, hopelijk knapt het snel wat op, sterkte er mee!
    Brennie: Milou dus duidelijk een eigen willetje, dat merk ik bij Jayna ook! Leker eigenwijs dat ze soms kan zijn. Maar inderdaad fijn dat onze meisjes wel goed slapen! En wat een schat is het toch op de foto!

Nou ga lekker mijn bedje in met man lief. Heerlijk dat hij morgen ook nog vrij is. Gaan dus naar mijn schoonouders, weer een ritje voor de boeg, maar ben blij dat we nu nog van mijn schoonvader kunnen genieten.

Liefs Sämira

7. jacq

jacq Bekend lid

9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    Robine, wat fijn zeg dat jullie een goede uitslag hebben van je moeder! Wat een opluchting zeg. Wat gaat Jill toch snel. Een groot verschil met Pippa hoor. Die doet het echt op haar gemak.

sensee, wat een pech dat jullie ziek zijn geweest op vakantie. Prachtige foto's hoor!

Trutje, sterkte met je oog. Dat is erg hard aangekomen zeg.

Semmie, wat fijn dat het iets beter gaat met je schoonvader. Ajax toch gewonnen he.

Kelly, sterkte met je meisje. Hopelijk gaat ze gauw weer beter drinken.

Ik heb zeker niet iedereen gehad maar mijn oogjes zijn moe...
    Hier gaat het wel goed. Pippa is het zonnetje in huis. Verder nog even in spanning wat betreft de praktijk. Ik denk volgende week meer te weten.
    Sorry voor mijn korte berichtje. Ik vergeet jullie echt niet hoor!
    Lfs

8. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Je houdt ons wel in spanning Jacq, met de praktijk. ;)
    Fijn dat het zo goed gaat met Pippa. Misschien juist omdat ze alles op haar gemak doet. Bastian is een opgewonden driftkikkertje die van alles wil maar niet kan en daar verschrikkelijk om kan gillen. :rolleyes:

Haha, Jayna aan het rollen :D Ach gos, zoveel hoesten en overgeven. Zielig he, dat snikken! Ik kan best tegen huilen maar van dat snikken schiet ik zelf bijna vol. Bastian was laatst heel erg overstuur (er waren teveel mensen op de markt) en heeft zich een half uur lang als een aapje tegen me aangedrukt en om de paar minuten kwamen er nog een paar snikken uit. Dan is het toch wel weer een heel klein jongetje.

Annemonique: hier nog zo'n harentrekker. En brillen, liefst hard van het gezicht afmeppen.
    Veel plezier met grind kiezen.

Brennie: hihi, is Milou haar mama aan het uittesten? Gelukkig slaapt ze nog wel goed.
    Bastian houdt niet zo van diksap (hij bijt ook alleen op de speen). Ik geef hem dus gewoon water, dat vindt ie wel lekker.

Slaap Marit nog steeds door Conny?

De nachten gaan nu op zich wel goed, alleen de avonden nog niet. Bastian is een paar keer gillend wakker geworden. Om half 1 nog een keer gevoed, meneer verging van de honger :( , daarna was het rustig tot half 6. Hij zit nu weer op 7 voedingen. Ik denk dat hij aan het groeien is want hij is minder mollig dan een tijdje geleden.
    Hij heeft ook best vaak dorst, hij drinkt met gemak een flesje water leeg op een dag. Is er ook een max aan vocht wat ze mogen? Of geldt dat alleen voor flesvoeding?

9. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Goeiemorgen !

Nou, Marit heeft idd het doorslapen ontdekt. We durven ook nog geen gewone fles met Nutrix te geven, met Pyamapapje of Goede Nacht slaapt ze door, dus dat ga ik gewoon op voorraad kopen :).

Het achteruit kruipen heeft ze nu volop ontdekt, alleen heeft mevrouw een afwijking naar links, dus regelmatig ligt ze klem met haar benen rondom een stoelpoot of zo :) , geweldig om te zien.

Panda: Ach, wat sneu zoals Bastian zich tegen je aandrukte. Van de andere kant wel heerlijk vind ik dan stiekem dat ze weer ff helemaal zo'n klein baby'tje zijn :). Ik weet niet of er een maximum aan vocht is. Wat ik bij Rick wel merkte, en nu nog steeds; dat kind heeft geen maximum aan vocht wat hij kan drinken, maar dan eet hij 's avonds slechter omdat hij zo vol van het drinken zit ;).

Jacq: nog steeds spannend voor de praktijk dus, we blijven duimen !

Samira: Hihi, grappig zo'n rollend meisje door de kamer, leuk om te zien ! Ach, zo sneu dat overgeven. Veel plezier bij je schoonouders vandaag !

Annemonique: Ik begin toch wel heel nieuwsgierig te worden naar het eindresultaat van jullie tuin !

Brennied: Ah, lief toetje heeft Milou toch ! Ze zal wel een baaldagje gehad hebben gisteren. Is het vandaag al beter, of maakt je meisje er maar een baalweekendje van? ow, Marit moet ook niks hebben van de diksap hoor, beetje kauwen op de speen idd maar dat is het dan ook.

Trutje: Aiai, pijnlijk zeg, hopelijk is het vandaag wat beter met je oog?

Robine: Mooie foto van je zittende meisje ! Een hele grote opluchting denk ik dat er met je moeder lichamelijk niks mis is , pff.... maar goed, dan zit het nog wel tussen haar oren zoals je schrijft, hopelijk kan ze daar ook uit komen...

Even genieten van de rust, Marit even terug op bed, die ligt nog tegen haar aapje te mopperen zo te horen, Rick zelf met een boekje op de bank (Suske en Wiske, dus dat is alleen plaatjes kijken ;) ) en wij met een bakkie koffie achter de flaptop :) .

Tot later !!!

10. cindy75

cindy75 Lid

16 apr 2007
    79
    0
    0
    Goeiemorgen,

Nou wij stonden gisteren voor een dichte deur want het was 1e pinksterdag! niet aan gedacht!
    Dus we gaan vandaag weer een poging doen om te zwemmen.

Conny wat fijn dat deze nacht ook weer goed ging

Robine: gelukkig goed nieuws, wat een opluchting zal dat voor je zijn.

Trutje: hoe is het met je oog, heb je er ook last van of is het alleen rood?

Semmi: wij doen niet aan verjaardagscadeautjes met de vrienden en storten in plaats daarvan iedere maand 5 euro op een gezamelijke rekening en doen dan 1 x per jaar wat leuks met z'n allen.
    Afgelopen jaar dus naar preston palace, misschien komt het omdat we wat anders verwacht hadden (ieder jaar organiseert iemand anders)
    Nadat iedereen gegeten had en rondgelopen had, hadden de meesten het na 2 uurtjes wel gezien en vonden we het erg lang een hele avond daar.

Sens: wat jammer dat jullie allemaal ziek zijn geweest juist in jullie vakantie! maar jullie hebben ondanks dat wel genoten dus da's lekker.

Annemonique: moet je nog veel doen in de tuin of is het einde inzicht?

Jacq: spannend hoor, wanneer hoor je meer?

Panda: ik weet niet hoe het komt dat Minck alleen dat niet lust, ga het volgende week eens vragen, en volgens mij mogen ze een halve liter vocht binnen krijgen zonder fles of borstvoeding meegerekend.

Ik ga eten en dan nog een poging doen om te zwemmen.
    Neem mijn fototoestel mee, dus zal wat spammen vanavond

11. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Goeiemorgen!

Een paar dagen niet gepost, wel even tussendoor meegelezen maar telkens als ik wilde posten kwam er wel wat tussen :rolleyes:

Sens, welkom terug, jammer dat je ziek was en jaime niet zo lekker was.
    Leuke foto's en hoop dat je ondanks dat toch wel genoten hebt ;)

Robine, leuk dat je weer meeleest en post :thumup:
    Leuke foto's van Jill, lekkere bolle toet, net als hier ;)

Trutje, oeps die Brent ook, hoop dat het snel minder word.

Conny, mooi dat marit doorslaapt hebben jullie ook lekker de nachtrust terug, dat is heel wat he dan die gebroken nachten.
    Nou en als ze daarop doorslaapt is het toch goed!

Panda, water is geen max, het is alleen maar goed de vocht die die binnen krijgt.
    Toe maar 7 voedingen, nog steeds volledig BV?
    Ik vind het wel knap dat je het zolang volhoud, heeft hij daar nog wel genoeg aan dan?

Semmi, veel plezier vandaag, kan je schoonvader nog lekker weer van Jayna genieten en hoop nog heel lang...
    Mooie foto's hoor, je lijkt veel op je zus :D

Het is zo druilerig weer, echt zo zonde.
    We gaan zo ff naar mijn moeder en man, ff kop koffie drinken en kijken of weer nog veranderd of in elk geval droog is dan gaan we nog even ergens heen lopen.

Net samen met Jayden gedoucht en die ligt na de fles helemaal K.O ;)
    Dus ga ik me ff aankleden.

Fijne 2e pinksterdag

12. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Goeiemiddag allemaal!

Robine; welkom terug ;) ja Lisa krijgt haar 1e tandjes (had het een tijdje terug gemeld, toen was je er denk ik niet) onderin komt de 1e door, scherp hoor! maar haar gedrag van de laatste dagen doet me ook echt aan een sprongetje denken!.
    Wat fijn dat de uitslag van je moeder goed is! wel een opluchting!.
    Leuke foto's van Jill, wat een schatje.

Trutje; hoe is het nu met je oog?

Brennied; wat een mooi prinsjesje die Milou!

Annemonique; lekker bezig in de tuin! hopelijk blijft het vandaag ook droog!.

Semmi; Jayna ook al aan de rol! wat een rollende baby's allemaal, Lisa blijft rustig liggen, naja rustig...

Conny; wat fijn dat Marit nu lekker doorslaapt! groot gelijk dat je voortaan pyamapapje (heet dat echt zo?) of goede nacht gebruikt!.

Vanochtend had Lisa eerst 200 ml op, 2 uur later weer huilen; honger, hup 180 erachteraan... donderdag gaan we weer naar het cb, als ze zo doorgaat weegt ze misschien al 10 kilo :)
    Heb ook het oei ik groei boek, de sprong rond deze periode kan langer duren had ik al gelezen..

fijne 2e pinksterdag!

13. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    nog ff wat foto's spammen;
    goede oude tijd; Lisa lekker pitten (wat een bolle toet he)

14. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    in haar stoeltje

15. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie

16. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Heerlijke toet, Femmy! Ook een groeistuipje misschien, als ze telkens honger heeft?

Charissa: vroeg me al af waar je was. Hoe gaat het nu?
    Bastian krijgt idd nog bijna bij elke voeding wel bv maar hij eet daarnaast flink wat groente en pap en knabbelt zo'n beetje een hele broodkorst per dag op. Ik denk dat hij net als zijn ouders gewoon veel nodig heeft.

Veel plezier met zwemmen Cindy (nu echt ;) ).

Wat fijn Conny, doorgaan met pyjamapapje en goede nacht. Haha, afwijking naar links...
    Bastian drinkt de hele dag door kleine beetjes, ik let er idd op dat ie niet daardoor slechter eet.

Ik ga ook even eten, Bastian ligt wat te protesteren in bed, hij moet toch echt even slapen (hij is wel moe namelijk).

17. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    ok, dus een flesje water per dag is helemaal niet te veel. Ik denk dat het door het vaste voedsel komt dat ie nu meer dorst heeft. Het verteert allemaal prima ;) dat is een mooie bijkomstigheid.

18. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi meiden.

Zo het pinksterweekend zit er ook alweer bijna op. Gister hebben wij bbq gedaan. We hebben t in de oude patatzaak van schoonpa gedaan (zit aan ons huis vast) en met slecht weer is dat een superoplossing. Ik heb een paar van die grillplaten dus dat ging super. Vandaag was er hier bij ons voor (op het pleintje van de kerk) een rommelmarktje en ik heb ook een uurtje in de kraam van de psz gestaan. Kids konden grabbelen, visjes vangen etc. was wel grappig.

Wat Timo gister had weet ik niet maar ik denk ook last van tandjes. Telkens als zijn mond te ver open ging met eten of met geeuwen dan ging hij huilen, ben dat van hem helemaal niet gewend dus had zo met t ventje te doen. Hij wilde ook geen fruit en groente maar gelukkig wel goed zijn flessen leeg, heb gewoon nog extra gegeven. Vanmorgen was hij gelukkig weer zijn vrolijke zelf, pfff dat is wel beter hoor. Diksap gaat er hier ook NIET in, beetje bijten op de speen maar verder......

Conny: Leuk dat de Dolly Dots zo leuk waren (lekkere zin heh haha), en Marit heeft de smaak te pakken zalig hoor! Gewoon lekker zo'n pyama papje geven dan wat geef je erom! ;)

Annemonique: Die buggy lijkt wel een beetje op de onze. Ik heb ook een McLaren en echt hij is heel praktisch. Hoest met de tuin?

Sens: Welkom terug! Moet je foto's nog bekijken maar jullie hebben vast genoten, jammer van het ziek zijn.....

Robine: Mooi zo dat je weer komt meeschrijven, we gaan gewoon allemaal met een schone lei verder. Fijn dat t bij je moeder niks ernstigs is, en Jill al helemaal zelfstandig zitten wow zeg dat doet Timo echt nog niet hoor........

Kelly: Daynah dus ook een beetje hangerig en vervelend, zoals ik al schreef hier was t gister dus ook minder gezellie!

Semmi: Ik ben de oudste en de jongste thuis haha heb nl. geen broers of zussen en mijn man ook niet, das wel minder hoor, op verjaardagen is t altijd best stil bij ons......leuk zeg de foto's van Preston Palace.

Jacq: Leuk jou ook weer even te horen. Nog steeds spannend dus rondom de praktijk, ben benieuwd.

Sap: Prachtige foto's van Lieke, fijn dat t met Lola ook weer beter gaat, vind t zo zielig als die beesten wat hebben.

Fajah: Zo de tattoo is nu dus echt bijna af, ben benieuwd hoor als ie helemaal klaar is, hoest nu met Yorben?

Angela: Hoe gaat het met Jordy zijn billetjes?

Cindy: Zwembad was dus dicht, dacht eigenlijk dat ze wel open zouden zijn met pinksteren. Nu vandaag dus geweest? en was t leuk?

Panda: Wees blij dat je er extra vocht in kan krijgen, Timo wil eigenlijk alleen maar melk, diksap en water is ie echt niet gecharmeerd van.

Trutje: Auwww dat lijkt me pijnlijk zo'n rood oog! Die Brent toch! Hopelijk gaat t snel beter meid! ;)

Nou meiden verder weet ik t niet meer, ik wens jullie nog een fijne avond.

Groetjes Saskia.

19. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Wat rustig hier :confused:
    Waar is iedereen toch....

Panda, leuk dat je aan me dacht ;)
    Knap hoor van de borstvoeding..toch lekker dat hij een goede eter is.

Saskia, dat is handig zeg zo'n oude patatzaak, lekker droog met de bbq.
    Gelukkig dat Timo weer beter te pas is..

Robine, gelukkig dat de uitslag van je moeder goed is.

Nou ga snel kijken wie er uit gaat bij American next top model.

Fijne avond

20. sappie

sappie Fanatiek lid

Hoi hoi,

Saskia; Jij hebt een druk maar gezellig weekend gehad lees ik. Zielig heh als die kleintjes zo'n last van de tandjes hebben en uit hun doen zijn. Gelukkig ging het vanochtend weer beter met Timo !

Panda; wat goed dat Bastian een hele broodkorst wegknabbelt. Lieke stikte er laatst bijna in dus ik durf niet zo goed meer :oops: .

Femmy; mooi foto's weer van Lisa. Lekker gezond ;) .

Charissal hoe gaat het nu met jullie? Hoop iets beter. Was het gezellig bij je moeder vandaag? Denk nog wel gewandeld of niet? Het was iig droog vanmiddag.

Cindy; en.. nu meer geluk bij het zwembad?

Semmi; Preston Palace is ongeveer een half uurtje rijden bij ons vandaan. Dus redelijk dichtbij. Ik ben er nog nooit wezen zwemmen maar schijnt erg leuk te zijn. Leuke foto's ook weer van jullie !

Sens; WELKOM TERUG ! Gelukkig dat jullie het ondanks het ziek zijn toch geweldig hebben gehad.

Robine; Welkom meid, blij dat je weer meepost, gezellig ! Hoe gaat het met je hoofdpijn? Hoop beter ! Leuke foto's van Jill. Ze heeft echt een flinke sprong gemaakt heh? Ik heb de dubbele mijl gelopen in 20 minuten. Kan sneller maar was wel erg trots op mezelf ! Heb het helemaal volgehouden. Rick en Lieke stonden me bij de finish op te wachten, erg lief !

Conny; hoeraaaa voor Marit, lekker doorslapen, lang leve het pyamapapje ! ;)

Jacq; blijft spannend rondom de praktijk...Fijn dat Pippa zo;n zonnetje is in huis.

Annemonique; en zijn jullie nog naar het tuincentrum geweest? Best veel werk heh een tuin aanleggen. Wij hebben het vorig jaar gedaan, maar hij wordt nu al heel mooi, groeit allemaal als kool. Succes met tuinieren.

Brennied; Lieve foto van je meisje.

Verder kan ik helaas niet teruglezen, sorry voor wie ik vergeet.

Hier best een druk weekend gehad. Gisteren familiedag, lekker gebbq en al mn neefjes en nichtjes weer eens gezien (met al hun kindjes) Was erg gezellig. Vanochtend lekker uitgeslapen (Lieke tot 09.00 uur) :confused: . Heerlijk. Vanmiddag Lieke even naar opa en oma gebracht en samen met Rick naar het casino geweest en daarna naar de pizzeria, ook best lekker even een middagje met zn twee. Opa en oma vinden dit helemaal niet erg. ;) .

Ik ga er weer vandoor,

Tot later...

Liefs Sappie

Deel Deze Pagina