Lang leve het pyamapapje! Ging er gister maar 70 cc opvolgmelk in, tikt ze nu even 230 cc pyamapapje weg! Om kwart over 8 naar bed en weer huilen, net als vanmiddag, maar heb even gtst af gekeken en dacht `ga dan wel weer even kijken`maar ik hoor niks meer dus denk dat ze toch is gaan slapen, doet ze anders ook nooit als ze meteen huilt als ze op bed ligt. Kelly: ach die Daynah nu ook nog zo verkouden, het zit dr op het moment niet mee he! Dus het ligt inderdaad aan de melkproducten als ze de yogolino ook niet lust. Jayna moet dus niet veel van opvolgmelk hebben, maar yogolino smult ze van. Hopelijk is je meissie snel weer de oude! Fajah: lekker geshopt dus. En erg herkenbaar hoor dat je vooral op de kinderafdeling rondhangt....haha Nou ga even koffie zetten en dan lekker bankhangen. liefs
zo alles is opgeruimd wat ik geshopt heb hihihi. hey jullie hebben het over yoglino ofzo?wat is dat?ik heb daar nog nooit van gehoord. oooh hoor mn man thuiskomen,ga gauw kijken naar het eindresultaat van de tattoo. tot later.
Hello hello, Fajah Brugge leuk! Shoppen nog leuker ! En is vast warm joh in Spanje als jullie gaan. Vanaf nu wordt het beter en beter daar. Mei is meestal zo'n overgangsmaand heh. Kel boohooo Daynah verkouden. Heh getver en nog tanden erbij ook..Niet leuk zijn ze die K)(*&(*T tanden. Leuk dat je steeds gebeld wordt joh voor vacatures! Positief toch? Oh en Jaime heeft nu twee tanden en ik zie twee sneetjes in dat kaakje onder dus de volgende twee komen eraan . Semmi zal je net zien..Wil je weg gaat ze slaap inhalen. Hoe ging het met de pyamapap? Ik heb Jaime toevallig net ook pyamapap biscuit gegeven. Ze vond het heerlijk! Robine dat is goed nieuws! Nu maar duimen dat het dit keer allemaal goed gaat. En kom idd de dagen wel door hoor. Wel jammer alleen dat ik niet meegegaan ben. Bij Jaime zie je nu duidelijk twee tanden. Die boven is het grootst. Het is nog maar een rand hoor ik bedoel het is nog niet een complete tand zeg maar. Maar je ziet hem duidelijk als ze lacht. Nog geprobeerd om een foto te maken maar zo dichtbij is lastig want ze pakt steeds de camera.. . Onder zie je hem ook en aan beide kanten van die tand zitten nu twee van die 'sneetjes'. Ik herken het nu dus begin van een tand. En Jill al gaan staan .. Annemonique gefeli met je vriendin haar beeb. Cindy succes met solliciteren. WAt voor functie zoek je? En leuk dat je gezwommen hebt met Minck! Lydia Jesse niet meer in de wipper? Vind hij dat niet leuk? Ik gebruik die wipper nog regelmatig. Femmy ook weer lekker geshopt! Semmi leuke foto's van Jayna! WAt een ondeugend koppie heeft ze zeg. Panda jee achteruit kruipen onder de bank.. Ik zou ook schrikken maar daarna ws toch wel moeten lachen. Meiden ik ga er weer vandoor. Jaime is echt te humeurig. Brulaapje ligt nu weer in bed te.....jawel brullen. pfff van mij mag ze ook snel weer in haar oude ritme zitten want dit is drie keer niks. Liefs Sens
Fajah, vond dit over de Yogolino, is in aardbeien en banaansmaak te koop: NESTLÉ Yogolino is een verantwoord, heerlijk zuivelhapje op yoghurtbasis. Geschikt als toetje of tussendoortje. NESTLÉ Yogolino heeft een zachte, romige smaak. Het voedt je kindje met hoogwaardige en uitgebalanceerde voedingsstoffen, zoals calcium belangrijk voor de opbouw van botten en tandjes én vitamine B2, voor een gezonde groei. NESTLÉ Yogolino bevat geen toegevoegde conserveermiddelen*, toegevoegde kleurstoffen* en kunstmatige aromas (*conform wetgeving).
Fajah: Lekker gewinkeld dus. Mss ga ik deze zomer ook nog wel een keer naar Brugge. Wel op een mooie zonnige dag dan. Yogolini is een toetje, de meeste baby's vinden het lekker, behalve Daynah dan, Semmi heeft goed omschreven. Ik heb ook een perzik smaak maar dat is van een ander merk geloof ik. Sensee: Die K*T tanden zijn echt niks. Ik hoop idd dat het snel overgaat. Ja leuk heh dat ik word gebeld voor die vacatures. Hoewel dit is nog maar de 2e, ach een gesprek kan geen kwaad toch. Hoe is het eigenlijk bij jou afgelopen of heb ik dat over het hoofd gelezen. Je moest geloof ik tijdens mijn vakantie toch? Weten jullie wat zo raar is.....sinds afgelopen vrijdag weigert Daynah de fopspeen. Ze wilt hem opeens niet meer. Ze houdt stijf haar lippen opelkaar. Raar heh. Ik heb net 3 nieuwe spenen gekocht. Naja hoef ik het haar ook niet meer af te leren als het zo blijft. Zou het ook met de tanden te maken hebben. Ga richting me bedje, aangezien vannacht zo kl*te was, dan duik ik er nu lekker vroeg in. Daynah slaapt alweer 1,5 uur en ik hoop nu tot morgenochtend 07.00 uur. Weltrusten allemaal. lfs kelly
Hoi hoi ! Robine: Gefeliciteerd met je broer en schoonzus ! We gaan allemaal gewoon heel hard duimen dat het goed blijft gaan. Samira: Pff, ik zou ook weinig zin hebben in zulke logees, ik ga duimen dat je vriend het idd gaat afzeggen. Prachtige foto's weer van je meisje ! Ik hoop dat het pyamapapje bij Jayna net zo goed werkt als bij Marit. Angela: Hoe is het afgelopen met Jordy bij de huisarts? Kelly: Typisch dat Daynah ineens de fopspeen niet meer wilt, maar idd, scheelt weer afleren later Fajah; Heerlijk geshopt dus, leuk hoor ! Enne foto's van kleertjes mag altijd he Panda: Hihi, smiechtekop is Bastian toch. Ik keek gelijk even naar de hoogte van onze bank, maar daar past Marit gelukkig niet onder, aangezien zij ook in zijn achteruit aan het kruipen is Senseemillia: Balen dat Jaime zo uit haar ritme is, kan heel goed zijn van het terugkomen van vakantie. Annemonique: Gefeliciteerd met je vriendin, leuke naam ook, Kim. Lydia: Wat leuk, een ballonvaart. Hihi, lief van je dat je zelf niet gaat meevliegen Zit Jesse nooit meer in de wipper? Altijd in de kinderstoel dan of zo? Cindy: Wat leuk dat Minck het zwemmen zo leuk vond. Geniet lekker van je rustige avond vanavond ! Femmy: Ow ja, bedankt voor de herinnering aan het Kruidvat, ik ga ook nog ff kijken. Ben weer een beetje bij, maar er is veel gekletst vandaag zeg ! Tot later !!!
bedankt voor de uitleg over yogolino,heb het echt nog nooit gehoord. tattoo is super mooi geworden. ga ook zo richting mn bedje. xxx weltrusten
Nou nog ff snel voor het slapen gaan, wel alles gelezen maar ben erg moe dus reageer morgenavond even en zal dan ook ff wat foto's spammen, eerst ff uitzoeken hoe dat moet Hee Kel ik las dat jij ook op zoek bent, ben je er al uit wat je wilt gaan doen? Ik heb de hele avond gedaan over 1 brief en 1 cv'tje, lang geleden voor mij dat solliciteren dus...... Ik weet niet zo goed wat ik wil, wel graag leidinggevend en commercieel en ook een beetje uitdaging, dus een heel wensen lijstje maar niks concreets. Heb net een brief naar kdv van Minck de deur uit gedaan daar vragen ze een vestigingsmanager voor 2 vestigingen dus wie weet, moet toch ergens beginnen. Minck is helemaal z'n ritme kwijt, hij sliep heel erg veel, nu bijna niet meer en s'avonds ook echt een drama met naar bed brengen. Alleen maar huilen, normaal konden we hem wegleggen en was ie zo vertrokken, nu niet meer Hoop dat het snel weer overgaat. Oh ja nog ff een vraagje, zijn jullie gewoon begonnen met opvolgmelk of hebben jullie gewacht totdat je bij het cb bent geweest? Minck was gisteren nl een half jaar (niemand gezien ) dus ben benieuwd of ik er mee kan beginnen. Ga zo mijn bedje in. Gr Cindy
nog even vlug voor ik echt ga slapen MINCK GEFELICITEERD MET JE 6 MAANDJES HOE KONDEN WE DAT NU VERGETEN XXXXXXX
Cindy; NOG VAN HARTE MET DE 6 MAANDJES VAN MINCK {|= \/ . Ik ben met ongeveer 6 maanden begonnen met de opvolgmelk, heb niet speciaal gewacht op het cb. Heb wel eerst het pak Nutrilon 1 wat ik had opgemaakt. Fajah; leuk dat jullie zo hebben genoten in Brugge. Ben er nog nooit geweest. En weer flink geshopt las ik, leuk leuk leuk. Conny; hoe gaat het met het doorslapen van Marit? Nog steeds goed? Kelly; He wat balen zeg dat Daynah niet zo lekker in dr vel zit. En je zou idd denken dat ze niet van melkproducten houdt als ze de yogolino ook al niet wil . Lekker makkelijk dat ze zelf aangeeft geen speen meer te willen, hoef je het ook niet af te leren. Slaap lekker ! Semmi; hoeraaa voor Jayna een heel pyamapapje weggetikt ! Goed zo ! Maar goed dat je niet gelijk bent gaan kijken toen ze huilde....toch gewoon lekker in slaap gevallen. Sens; Jaime ook al niet echt lekker in dr vel, arm meisje. Geef dr maar een dikke knuffel. Prachtige foto's trouwens op Jaime haar site ! Je kan wel zien dat jullie hebben genoten. Papa is ook erg bruin geworden . Robine; wat een geweldig nieuws van je broer en zijn vrouw. Hoop echt voor ze dat het nu goed zal gaan ! Lieke heeft net als Jill ook het staan ontdekt. Ze vindt het helemaal leuk. Annemonique; gefeliciteerd met Kim ! Je weet nu idd precies wat zij doormaken. Erg speciaal. Angela: Hoe gaat het nu met Jordy? Verder kan ik helaas niet teruglezen. Hier net een stroomstoring gehad in de wijk. Van 17.30 tot 20.30 ! Heel vervelend want ik had natuurlijk geen warm water voor een fles . Ben maar naar mn schoonouders gegaan, is redelijk dichtbij, maar wel heel erg irritant. Heb ik ook nog niet verteld...... vorig weekend lag Lieke op ons bed, ik was in de badkamer en Rick moest ff wat van beneden halen. Plotseling een klap.........en toen...............heeeeeeeeeeel hard brullen. Arme meisje is gaan rollen en van ons bed gevallen......zo zielig........ik voelde me even een hele slechte moeder . Gelukkig is het goed gegaan. Oh ja..ik heb ook nog een nieuw buurjongetje gekregen, JOEP ! Verder ff geen nieuws. Welterusten allemaal ! Liefs Sappie
hoi hoi wilde al eerder posten maar Fajah hield me aan de praat op msn, hihi altijd gezellig toch! Hier gaat alles gelukkig weer goed, Timo heeft nergens last meer van en ook hier vanavond t eerste pyamapapje geprobeerd, meneer vond t heerlijk, ik had de banaanvariant. Yogoline toetjes heb ik ook en die vallen hier ook erg in de smaak, ik blijf alleen problemen houden met diksap, ach dat went vast ook nog wel. Robine: Gefeliciteerd met je broer en schoonzus, hopelijk mogen zij straks net zo'n blakende baby in hun armen houden als wij allemaal. Semmi: He bah geen zin in de visite dus, hopelijk gaat het niet door. Jayna ook volop aan t rollen, Timo ook maar kruipen ofzo echt nog niet hoor, zelfs zitten nog niet. Sap: oook aan de bbq gezeten dus, gezellie toch! Fajah: heerlijk geshopt in Brugge, lijkt me een leuke stad om te winkelen! Lydia: Jesse ook al zo'n vluggerd! hihi heb ik weer een slome hoor, ach Rick was ook niet zo snel. Kelly: wow das niet verkeerd als ze je bellen voor een vacature, ik hoop dat Daynah snel weer wat gezelliger voor je word. Conny: Lang leve de pyamapapjes haha, die houden we erin hoor! Annemonique: Geen zorgen hoor, hier nog zo'n slome haha. Ach valt best mee hoor, t ene kind is hier snel mee en een ander kind is weer ergens anders vlot mee. Rick was lichamelijk langzaam maar praatte met 1,5 al als Brugman haha. (of dat je daar blij mee moet zijn is weer wat anders). Panda: Jeetje lijkt me schrikken zeg ben je ineens je kind kwijt, zit ie onder de bank haha. Femmy: Leuke foto's van Lisa, (had ik nog niet gezegd) ze heeft idd een heerlijke toet! Cindy: Leuk heh dat babyzwemmen, de meeste kindjes vinden t wel leuk. Ben met Rick ook altijd geweest helaas komt er nu niet veel van. Wij zijn over twee weken naar Centerparcs dus ga dan wel lekker t zwembad in. Ben benieuwd! Ben ook weer een beetje bij, ga nu afsluiten en een etage hoger. Groetjes Saskia.
goeiemorgen allemaal! Ja ik heb gisteren nog wat leuke spullen gekocht bij de kruidvat! we hadden nog geen luiertas dus heb een rode gekocht (echt een leuke voor een tientje!) en nog een pyama en een hoeslaken en voor mn vriend een axe-pakketje Fajah; hoe is het eindresultaat van de tattoo? Sens; hopelijk zit Jaime ook snel weer in haar oude ritme! Kelly; wie weet komt het door de tandjes dat ze de speen niet meer wil, ik had toevallig laatst ook nieuwe spenen gekocht, ook 1 dentalspeen, misschien wil ze zo 1 wel?. Heeft ze vannacht doorgeslapen?. Robine; wat leuk voor je broer en schoonzus! gefeliciteerd Cindy; ook nog gefeliciteerd met Mincks half jaartje! Sappie; wat een leuke naam; Joep! en natuurlijk ben je geen slechte moeder, zulke dingen kunnen helaas iedereen overkomen. fijne dag!
Morguh allemaal, Gisteren dus bij de huisarts geweest, hij vond het er echt beter uitzien en het advies: blijven smeren! Zolang het zo beter blijft gaan hoef ik niet meer terug te gaan, mocht het verslechteren dan moet ik aan de bel trekken. Het is inderdaad nu de betere kant aan het op gaan, maar ik heb zo'n floep voor die diarree, dat is toch niet normaal heb ik ook tegen hem gezegt, maar hij blijft erbij dat het erbij hoort en dat het geen kwaad kan zolang hij verder goed blijft drinken. Moet wel nu even stoppen met allemaal groentes, fruit en andere lekkernijen voor mij kereltje, en puur alleen melk geven en deze zelfs ipv 180cc/6 veranderen naar 180cc/5. Zo kunnen zijn darmpjes even tot rust komen. Opzich ziet zijn bipsje er echt beter uit. De uitslag rondom ziet er goed uit, bijna weg zelfs en ik zie dat hij op de open plekjes nieuw vel aan het krijgen is Gisteren wel weer zo hectisch geweest, hunker echt naar een normale, rustige dag. Eerst dus de huisarts waar ik 5 kwartier in de wachtkamer heb gezeten om daarna 3 minuten binnen te zitten. Snel naar huis gegaan, Jordy de fles, meiden uit school halen, eten, Kaily terug naar school, naar de apotheek, jordy zijn fles, kaily weer uit school, pc problemen proberen op te lossen, koken, Jordy zijn fles, kids douchen en naar bed gebracht, pc problemen kunnen oplossen, uitgeteld op de bank neer geploft Vandaag weer zo'n %$#dag. Vanmiddag moet ik met linsey naar de GGD, daarna zou ik dan eigenlijk naar huis moeten om dan haar zwemtas te pakken en weer naar zwemles te gaan. Net belde mijn moeder en had het voorstel om Linsey na de GGD bij haar te laten en dat zij dan met linsey gaat zwemmen en dan kan ik gewoon naar huis om schoonmoeders van het babysitten af te lossen. Pff, af en toe..... Ga mijn best doen op iedereen te reageren. Sense: Jaime dus ook zo met de tandjes bezig. Jordy heeft hier al vanaf 3 maanden sneetjes onderin, ik zie de tandjes ook gewoon zitten, maar door komen, ho maar. Lydia: Jij dus lekker in de weer geweest met de 2 meiden en Jesse. Wel gezellig druk he. Gelukkig is de oorontsteking over bij jesse, Linsey had dat ook vaak vroeger, zodra die iets had had ze er direct oorontsteking bij, dat was bij haar gewoon de zwakke plek. Gelukkig is ze er volgens mij overheen gegroeid, hopenlijk was het voor Jesse eenmalig want dat is ocharm geen pretje voor ze Wat leuk zeg zo'n ballonvaart, wel eng hoor, ik zou het niet durven. Jesse ook al aan het kussen, Jordy ook maar al te graag,mond heel ver open en zeiveren maar haha. Panda: hahaha, Bastian kwijt, ik herken het wel hoor, Jordy is binnen een paar secondes aan de andere kant van de kamer Semmi: 1,5 dag werken, lekker joh! Arme kindjes als die eigenlijk zo moe waren en maar door moeten blijven gaan Gaat het vandaag weer wat beter met jayna en drinken/slapen? Femmy: Gefeliciteerd met Lisa haar half jaartje! En lekker geshopt dus Cindy: Nog gefeliciteerd met Minck zijn half jaartje! =D> Annemonique: gefeliciteerd met de geboorte van je vriendins dochtertje! Robine: Gefeliciteerd met je tanteschap. *duim,duim,duim* dat nu alles goed blijft gaan. Met de billen bloot heeft wel iets geholpen, alleen door de diarree had het niet lang nut. Je hebt wel gelijk betreffende een dag niet smeren, maar nu is het nog noodzakelijk aangezien de diarree anders langs/over zijn wondjes loopt en het hele spel weer overnieuw begint door die stof wat erin zit en in het vel bijt. De plamuurzalf is dus echt om dat te voorkomen. Jill dus ook al aan de wandel, geweldig he, zeker als ze gaat proberen te rennen (en dus over haar eigen beentjes struikelt). Heel veel sterkte verder met je moeder. Kelly: Daynah nog steeds niet lekker haar eigen zelf hoop echt dat het snel eens lekker gaat lopen bij jullie. Kan best dat ze de fopspeen gaat weigeren, toevallig heeft het zoontje van een vriendin van mij dat ook gedaan toen hij klein was, wel is hij toen overgestapt op de duim, en die is helaas wat moeilijker af te leren (of je kind moet Kaily heten dan lukt het met de fopspeen ook niet hahaha) Fajah: lekker geshopt dus. hier nog 1tje die meteen naar de kinderafdeling rent Is de tattoo mooi geworden? Sappie: Stroomstoring is idd irri :x Ojee, Lieke gevallen Maakt je geen slechte moeder hoor, dat overkomt ons vroeg of laat allemaal wel eens, bij de 1 wat ernstiger dan de ander. Mij is het bij alle 3 de kids al gelukt Jordy vorige week zelfs. Hij lag op de bank tijdens het verschonen, maar door de pijn verdraaid hij zich helemaal en ik stak 1 hand uit om een schone luier te pakken en met de andere hand had ik zijn buikje vast. Ineens draait hij zo snel en zo van de bank af, kon met die hand die ik op het buikje had nog net zijn been grijpen en door mijn voet direct uit te steken om hem op te vangen is hij niet pal op de tegelvloer terecht gekomen Hoe is het met Lola? Sas: Balen zeg dat dat diksap er niet in gaat, heb je al eens een ander smaakje geprobeerd? Of misschien gewoon wat appelsap, eventueel wat aangelengt met water? Geloof dat ik iedereen gehad heb, ik heb sal en Trutje trouwens alweer even niet gezien of zit ik verkeerd? Kan er wel overheen gelezen hebben Overigens dat pyamapapje, waar kun je dat krijgen? Zal ook vast al eens geschreven zijn, maar weet het even niet meer. ga daar nu nog niet mee beginnen nu hij nog steeds geen gewone poep heeft, maar wel handig in huis te hebben lijkt me. met Kaily gaat het trouwens super op school nu, ze huilt en schreeuwt niet meer en gaat zingent weg hier 's morgens. Heb haar afgelopen zaterdag een my little pony gekocht omdat het vorige week ook redelijk ging en ik denk dat dat wel geholpen heeft in combinatie met de osteopaat/bach bloesem druppels Nu ga ik me snel klaar maken, dadelijk Jordy zijn fles en dan weer jagen om overal optijd te zijn Misschien nog tot vanavond en anders waarschijnlijk morgen wel. Liefs Angela.
Moguhhh, Zo ben ik ook s een keertje vroeg op de dag om een berichtje te plaatsen. Sap: Wat zal je geschrokken zijn zeg, maar idd dat kan de beste overkomen hoor, als ik Timo zijn bedje verschoon leg ik m ook altijd even bij ons op bed en daar is ie ook aan t rollen, beetje oppassen dus! Fijn dat het met Lola weer goed gaat. Angela: Gelukkig zeg dat t beter gaat met de billetjes van Jordy. Meid wat een drukte toch bij jou, hoop dat t straks allemaal wat makkelijker word hoor voor je! *knuf* van mij. Zal appelsap s proberen, wat diksap betreft heb ik al veel smaken geprobeerd maar t gaat er echt niet in. Femmy: Jippie Lisa is een half jaartje! Van harte hoor! Nou ga nog even wat doen hier, vanmiddag maar bij mijn moeder koffieleuten denk ik. Groetjes Saskia.
Nog een groot hiep en hoera voor Minck zijn verhalfjaardag! En Lisa ook, gefeliciteerd! Angela: gelukkig gaat het wat beter met Jordy. Misschien idd een goed idee om even alleen melk te geven. En Kaily zingend naar school? Wat fijn! Hoeven jullie niet te verhuizen Gefeliciteerd Robine, hopelijk blijft het goed gaan. Kelly: Bastian wilde ook ineens geen speen meer. Was ie al geen fan van. Hij duimt wel. Sappie: gelukkig is het goed gegaan, wel schrikken he. Ik denk dat het bijna iedereen wel een keer gebeurt. Saskia: ook al aan de pyamapap en yogoline Ik geef nog helemaal geen toetjes. Vergeet dat telkens. Hoeft toch ook niet perse? Moet me even met Bastian bezighouden. Hij was trouwens weer om 4 en 6 uur wakker, beide keren in een nat bed. Ik weet nu wel hoe het komt. Hij probeert te gaan zitten en trekt zich daarbij aan alles op wat binnen handbereik komt. De deken, zijn beentjes en... zijn luier Die verschuift dus. Handig.
Lisa en Minck! Hieperdepiep! Wat een hoop geschreven. Ik zal proberen vanavond te reageren maar beloven kan ik het niet. Ben bezig aan mezelf te werken en dat gaat met veel pijn en moeite maar ik denk dat het het waard is. Het lijkt een beetje op een grote voorjaarschoonmaak... Mijn oog is nog steeds rood maar al weer minder gevoelig. Brent ligt in bed maar wil effe niet slapen. Vanmiddag krijg ik bezoek dus ik wilde nog effe het huis aan kant. Sorry voor het weinige reageren. Groetjes!
Hey, Nog even snel een berichtje omdat ik toch wel heel erg blij ben. Het gaat echt de goede kant op met de billen hier. Nu ziet het er nog beter uit als vanmorgen en zeker nadat ik er toch even een foto van gemaakt heb en het vergelijk Eerste foto is dus hoe het was, 2de is van het plamuren en derde foto is van net. Wereld van verschil toch Sas: lekker eigenwijsje dus die Timo dat het diksap er echt niet ingaat Panda: Het is ook weer sprongentijd he misschien dat hij daardoor nu toch weer zo vroeg wakker is? oeps niet goed gelezen haha hij wil dus gewoon zindelijk worden en geen luier meer om haha nee we hoeven gelukkig niet te verhuizen, balen hoor, ik wil wel graag Trutje: Doe maar rustig aan, neem de tijd. gelukkig dat het beter gaat met je oog. heel veel plezier vandaag Nu ga ik snel verder, laterssss. Liefs Angela.
Ok nog 1 foto Meneer kan tegenwoordig dus niet gewoon liggen spelen, maar op handen en voeten staan is hot! Alleen kwaad dat hij wordt omdat hij zich dan steeds stoot tegen het speelgoed