November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Mijn jongste en mijn oudste boefje ;)

2. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    En nu echt de aller, aller laatste en dan ga ik echt verder, mijn kleinste meissie op haar paard :D

3. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    angela; wat goed dat het beter gaat met de billetjes van Jordy! en wat een leuke foto's van jouw kindjes! ps dat paard moet niet groter zijn he :)

Panda; ik geef ook niet zoveel extra nog hoor! en ze groeit goed!

Lisa is in een elfje veranderd;

4. sappie

sappie Fanatiek lid

LISA VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 6 MAANDJES ! :whistle: :({|= \:D/

5. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Hiep hiep Hoera, Lisa is vandaag een halfjaar!

Minck: Jij ook gefeliciteerd met je halfjaartje!

Ik ben er wel hoor. Ik lees elke avond mee, heb het alleen veels te druk om te reageren. Ben vanmiddag in de tuin aan het werken :) heerlijk weer, veel te veel onkruid. :(
    Misschien dat ik vanavond nog even wat post, maar geen garanties want ik moet nog mijn slaap inhalen. Moira slaapt nu weer 2 dagen niet door. :(

dikke kus iedereen.

6. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi hoi !

Hier ook even korte reactie, want ik ben vanmorgen op ziekenbezoek geweest bij een geopereerde collega, Rick is nu buiten aan het spelen, Marit ligt op bed te mopperen en straks even langs mijn vriendin want Thijn heeft er een zusje bij: Lenthe !

Ook bij mijn vriendin duurde de tweede bevalling langer dan de eerste, oneerlijk he ;), maar ze heeft er wel wat prachtigs voor terug, dus die ga ik straks ff snel bewonderen !

Angela: Gelukkig dat het met Jordy's billetjes de goede kant op gaat !

Sappie: Geen schuldgevoel is mij bij Rick ook wel eens overkomen en dan van de commode, da's nog hoger ! Gelukkig zijn die kleintjes zo flexibel, en denk maar zo: Zolang ze nog kunnen janken/krijsen, valt het meestal mee !! :)

7. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Lisa en Minck gefeliciteerd met jullie half jaartje!!!!

en vandaag mijn meissie alweer 7 maandjes!

8. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Jayna natuurlijk gefeliciteerd met je 7 maanden!
    :whistle:

9. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    lisa 6 maandjes hoera

jayna 7 maandjes hoera.

vanmorgen ben ik dus hier nog wezen kijken voor mezelf voor kleren en heb 2 leuke rokjes gevonden en een jeansbroek.
    en zal de foto's van de kids hun nieuwe kleding ook even in mn album zetten,speciaal voor conny ;)

ga nog een beetje stofzuigen hier en dweilen.

xxx

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Jayna en Lisa gefeliciteerd! En Mick ook alsnog gefeliciteerd!

Sappie: gefeliciteerd met je buurjongetje!
    Wat een babyboom! ;)
    Dat is schrikken zeg dat Lieke van bed viel. Ik ben er ook altijd heel bang voor, vooral op de commode. Ik loop nog weleens even snel naar de kast om nog iets te pakken, moet ik ook maar niet meer doen nu hij kan draaien.

Robine: wat leuk dat ze weer zwanger zijn! Gefeliciteerd en ik ga ook duimen dat alles nu goed gaat.

Angel: gelukkig gaat het weer iets beter met Jordy's billetjes.

Conny: gefeliciteerd met je vriendin!

Fajah: goed geslaagd dus! Ben benieuwd naar je foto's.

Mn vriend is net thuis, dus ik ga nu snel naar mn werk.

11. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    foto's staan in het album hoor voor de liefhebbers ;)

femmy:de tattoo is mooi,hij heeft nog mijn naam erbij laten zetten ook,schattig hoor.

angela:ben blij dat het met jordy zn billen beter gaat .

12. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Fajah: Leuke kleertjes hoor ! Vind jij ook dat Jaaron ineens zulke 'grote jongens'kleren heeft vergeleken met Yorben? Vind ik hier wel met Marit en Rick ;) En vooral dat spijkerrokje met 'glitters' vind ik hartstikke leuk !

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    conny:ik vind dat ook met die kleren voor jaaron,opeens is ie dan niet meer zo klein.hij heeft al maat 104 en 1 broekje 110,maar die viel gewoon wat kleiner.
    de kids kunnen weer voort voorlopig,had al best veel kleding voor ze,maar als je gaat winkelen koop je toch weer nieuwe dingen hé?en het is zo moeilijk om te laten hangen hihihi :)
    ik vind het jeansrokje ook heel leuk voor mezelf,ben er blij mee.

14. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Minck en Lisa van harte met jullie 6 maandjes! :)

Jayna van harte, alweer 7 maanden!!!

Waar blijft de tijd he?!?!

hebben jullie nog tips tegen de hele dag huilende babietjes?Jill is al vanaf vanmorgen vroeg bezig.........word er gek van!Vanncht ook wel 5x eruit geweest voor dr speentje........:( Spongetje?

Sap: Wat een verhaal dat Lieke uit bed viel. Zielig hoor. Ik heb Jill weleens met t naar boven dragen de trap op tegen de muur laten stoten met dr hoofdje........ahhhhhhhhh. Gebeurt ons allemaal. Gelukkig heeft ze er niks aan over gehouden!

Angela: Die foto van nu ziet er al stukken beter uit! Gelukkig maar. Leuke foto's ook met je meisjes erop.

Femmy: Lief die van Lisa als Elfje, je moest dr alleen dr elfenslofjes nog aantrekken.....:)

Cindy: Ook op zoek naar een andere baan? Ik ben t onderwijs ook een beetje zat en kijk ook stiekum rond, maar weet net als jij ook niet zo goed waar te beginnen. Had ook al op sites van KDV gekeken........maar zijn allemaal een beetje te veel uren-banen.

Fajah: Lekker geshopt weer voor de mannen. Leuk hoor. Vandaag kwam er weer een pakketje binnen van www.kleertjes.com waar ik gisteren weer asociaal veel heb geshopt voor Jill. Morgen komt de andere helft van www.kidsstore.nl Ach t vakantiegeld was binnen en ze had gewoon weer veel nodig, dus mama heeft weer flink geshopt. Hahah, bij de ene winkel 10 artikelen, bij de andere 4. Allemaal al in maatje 80! Is nog wel te groot hoor!

Goed, ik ga ff mn EHBO doorlezen, Jill slaapt eindelijk voor zolang t duurt. vanavond komt er weer een lotus slachtoffer. Dat is iemand die heel goed situaties kan nadoen waarop wij als cursisten moeten reageren. t is niet van echt te onderscheiden. 27 juni examen...........spannend. Ben wel zenuwachtig steeds om een beurt te krijgen in de les, dan zit iedereen zo naar je te kijken. Kun je nagaan, en dat terwijl ik al ruim 8 jaar voor de klas sta en er ook genoeg kids naar me kijken ;) Met volwassenen is t toch anders.
    Tot vanavond!

Liefs Robine

15. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    robine:zal wel een sprongetje zijn bij jill,anders huilt ze toch ook nooit?yorben heeft af en toe ook huilbuien en dat doet ie anders ook niet.
    hij wil dan niks,geen eten geen drinken alleen maar even knuffelen,maar hij is wel verkouden dus zal het daarvan komen denk ik.
    leuk dat shoppen,ik bestel ook geregeld op die site's die je net op had geschreven hihihi,zo jagen we ons geld er wel door hé.

16. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    oja sappie jou was ik vergeten,wat zielig voor lieke dat ze was gevallen,ze heeft toch geen pijn hé?
    je bent geen slecht mama hoor,ik heb het met jaaron ook gehad als baby,die donderde ook van het bed af,voelde me toen ook zo stom,nu zal ik dat niet meer tegenkomen,want ik leg yorben nooit alleen ,al doende leert men hihiihih

17. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    wat een leuke kleertjes heb je gescoord Fajah! ik kan mezelf ook nooit inhouden met shoppen voor Lisa, veels te leuk, geld moet rollen :)

Robine; nog zo 1 die niet kan stoppen met shoppen :) veel succes met EHBO vanavond! lijkt me een leuk beroep; lotusslachtoffer! ;)

18. Middag allemaal,

Minck alsnog gefeliciteerd met je halve verjaardag.

Lisa gefeliciteerd met je halve verjaardag.

Jayna gefeliciteerd met je 7 maandjes.

Sappie: Jeetje wat moet je geschrokken zijn toen Lieke van bed viel. Kan iedereen overkomen. Gelukkig niks ernstigs. Dikke kus voor Lieke.
    Lieke ook al staan.....Lieke is echt vlot overal mee.....rollen, staan wat zal het volgende zijn. Wel leuk om te zien allemaal hoe ze vorderen.
    Vanmorgen was het nog op het nieuws dat een deel van Enschede geen stroom had en ik moest gelijk aan jullie denken.

Angel: Wat een groot verschil met de billetjes van Yordy. Ik hoop dat ie er snel vanaf is. Arm knulletje. Leuke foto's van de kids.

Conny: Gefeliciteerd met je vriendin en echt een leuke naam Lenthe.

Fajah: Leuke kleding voor jezelf en de kids. Ze kunnen weer even vooruit.

Robine: Aaaaah Jill ook in een sprongetje mss. Daynah slaapt nu.....eindelijk..... heeft ook wel even gehuild voordat gebeurde.

Sal: Je ging toch bijna op vakantie...ik dacht deze maand...of heb ik niet goed gelezen.

Hier gaat alles zijn gangetje. Wel weer weinig geslapen vannacht. Heb elk uur gezien en vanaf half 5 viel ze goed in slaap tot en met 07.00 uur. Voel me nu echt brak. Moest helaas om 09.30 uur bij de nagelstyliste zijn als ik geen afspraak had dan zou ik weer teruggaan.
    Gaat wel iets beter hier. Ze is nog wel hangerig en slecht eten.

Vrijdag weer naar het zkh voor controle. Ben benieuwd wat ze daar zullen zeggen.

Ga even kleding passen. Mijn pakketje van de H&M is zojuist binnengekomen.

Tot laterrrrrr.

lfs kelly

19. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hello iedereen!

Lisa en Minck, nog van harte proficiat met jullie 6-maanden-mijlpaal!

Wat is er toch weer een hoop geschreven…

Angela; fijn dat het toch iets beter gaat met Jordy zijn billetjes. Op de foto is het goed te zien dat het minder wordt. Hoop echt dat het nu met sprongen vooruit gaat en dat het snel over is. Mooie foto’s van je ooh zo schattige kindertjes :D

Sappie; acherum voor Lieke en ook vooral voor jouw! Kan idd iedereen overkomen en nu let je alleen maar beter op, gelukkig dat ze er niks aan over heeft gehouden.

Kelly; goh..slechte nacht gehad dus. Die Daynah houdt d’r sprong goed vol, die vind er niks aan hier in dat koude kikkerlandje. Jij ook vrijdag naar de ka? Wij ook voor controle…toevallig.

Robine; haaha weer zoveel kleertjes gekocht…En die EHBO cursus, heb je dat voor je werk nodig of gewoon omdat je dat graag wilt? Dus op zoek naar wat anders dan het onderwijs? Ben je het zo beu? Voor welke groep sta je eigenlijk? Je hebt nu wel lekker veel vakantie…maar tis ook hard werken als juffrouw zijnde! Ach om je heen kijken kan geen kwaad.
    Milou was vorige week ook echt ‘vervelend’, huilen niet slapen en alleen bij mij willen zijn. ’s Nachts wakker worden en wel 3 keer wat ze na d’r 2 weken al niet meer heeft gedaan. Sinds maandag is het weer het zonnetje in huis en zegt ze; mapapapapamapa. Nou je begrijpt dat m’n vriend helemaal zo trots als een pauw is.
    Ze lijkt ook alweer veel wijzer. Bij Milou heeft het wel een week geduurd…succes!

Fajah; leuke kleren voor je kereltjes en natuurlijk jouw niet te vergeten. Hoe gaat het eigenlijk met Yorben zijn eczeemplekjes? Is het nog onder controle te houden met die VSM crème? Milou krijgt gelukkig geen reacties van de groente en fruit.
    Mijn vader had op moederdag zijn stukje kruimelvlaai voor milou dr mondje gehouden. Vond ze natuurlijk wel lekker…lekker zoet…niet dat ze echt wat gegeten had maar een kruimeltje heeft ze wel binnengekregen. Ons pap had helemaal niet in de gaten dat daar ook Koemelk inzit, de volgende dag had ze natte plekjes op d’r schoudertjes van het eczeem. Zo extreem heftig dat ze reageert…..vind het zoiets raars.

Conny; en hoe was het om weer zo’n klein krummeltje te zien? Heeft marit nog lekker geslapen vannacht?

Semmi; Jayna alweer 7 maanden…Proficiat! Dus wordt een gezellig weekendje…not!

Femmy; wat een engeltje die Lisa…op een of andere manier denk ik dat Lisa lekker veel slaapt, hihi, of ze staat vaak slapend op de foto. Lekker bolle wangen…een plaatje hoor!

Sal; Moira niet meer doorgeslapen…zal ff aan Milou vragen of ze Moira op afstand wil instralen.

Annemonique; zo..dus weer flink bezig geweest in de tuin. Tis echt een pokkewerk he! Nou wij gaan de 9e weer ff 3 aanhangers zwart zand opladen en wegbrengen en dan kunnen we gaan betegelen.

Hoop dat ik iedereen zowat gehad heb….
    Het gaat bij ons allemaal zijn gangetje, laatste uurtjes werken weer en dan weer weekend. Milou at d’r groente niet meer zo goed, nou gister heb ik nieuwe groente, spinazi, gegeven en dat vond ze wel lekker zeg. Of het was omdat het nieuw was…ben benieuwd vanavond. D’r fruit gaat er goed in gelukkig. Ze presteert het om in d’r bed zo te draaien dat ze op d’r buik ligt en dan met d’r hoofd bij dr voeteneind! En straks had ze ook nog de klamboe die boven d’r ledikantje hangt door de spijlen getrokken en meegenomen bij het rollen dus daar lag ze ingewikkeld. Nou ja die heeft me moeder maar meteen eraf gehaald. Maar wat moet ik nou gebruiken voor de muggen?

Voor degene die vers fruit en groentehapjes maken; vriezen jullie fruit ook in? Ik heb het idee dat het dan zo waterig wordt, of is dat niet zo? En hoeveel fruit krijgt jullie kleintje dan per keer? Milou geef ik 1 heel stuks fruit.

Nou ik ga nog ff wat doen en dan straks lekker weekend vieren!
    Toedeledokie.

20. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    brennied:het eczeem is best onder controle te houden bij yorben,heb nog cortizone liggen en als het een keer echt opzet de plekjes smeer ik 2 dgn ermee en is het weg, verder ook nog die vsm gebruik ik.en ik heb een fles bodylotion uit belgie voor eczeembaby's,daar wrijf ik hem elke dag mee in is zeer goed spul(kost wel 25 euro maargoed het werkt en dat is het belangrijkste)
    heel gek dat ze zo heftig kunnen reageren op iets dat ze eten hé?maar bij milou is het nu toch ook onder controle te houden?

kelly:eek:ok alweer geshopt hiihihih bij H&M?wat heb je gekocht?
    foto?

Deel Deze Pagina