Annemonique; vanaf 7 maanden 2 flessen en pap? . Ik denk dat ik ook maar ff in het boekje moet kijken. Zit nl nog steeds op 3 flessen en geen pap. Hoop voor je dat Kyllian snel uit zn sprongetje springt . Panda; en alles afgekregen voor dat je schoonmoeder voor de deur stond? Lydia; Jesse dus ook vaak hazeslaapjes op het kdv, volgens mij is dat heel normaal. Is natuurlijk ook veel minder rustig op het kdv. Hier regent het ook....hoop voor jullie dat het gauw droog wordt. Trutje; aah schattig pakkie voor Brent ! Wel een foto plaatsen met Brent erin ! Bianca; Fijn dat het nu helemaal goed gaat bij jullie na 6 heftige maanden. Ik heb mn buik ook heel lang gemist maar nu gaat het wel weer. Zou nu nog geen tweede willen, ben zo aan het genieten van wat Lieke nu allemaal gaat doen. Maar het blijft idd heel bijzonder dat wat er allemaal in je buik gebeurt als je zwanger bent. Net ff met Lola naar de dierenarts geweest ter controle. Antibiotica kuur is met 5 dagen verlengd omdat de ontsteking nog niet helemaal weg is . Nog maar weer in de gaten houden. Verder geen nieuws, Tot later. Liefs sap
Goeiemiddag, Ben ik ook eindelijk weer, zo druk de laatste dagen en ben ook zo moe.. dus op tijd naar bed steeds Hier gaat het goed! Morgen nog 1 dag werken en dan vakantie, weer zou beter worden dus heb er helemaal zin aan. Week naar Centerparcs...eigenlijk wil ik wel annuleren en last minute naar Spanje of Turkije Vanmorgen mijn moeder en man weggebracht naar station, ze zijn net met Vliegtuig naar Maleisie 2 weekjes. Panda, heb je het allemaal gered? Sappie, hier ook nog niet op 2 flessen, ik ga ook niet zo erg op schema doen.. hij geeft zelf wel aan of hij genoeg heeft. Hier lukt alleen groentehapje soms niet... heeft er gewoon geen zin aan. Ik hoop dat de antibiotica kuur aanslaat bij Lola. Bianca, hier mis ik soms ook nog wel mijn buik.. en ook wel kriebels voor een tweede hoor. Maar wil eerst nog half jaar van Jayden genieten, gaat me veel te snel en wil hem niet tekort doen. Zo'n 2 jaar ertussen vind ik wel mooi maar moet het ook nog willen.... Lydia, lekker zo natte kus hahaha. Hoop dat het droog word en de ballonvaart door kan gaan voor je mams. Verder weet ik niet meer en ga ook ff op bed liggen, mijn hoofd bonkt en ben beetje dizzy... Fijne dag en kom vanmiddag nog wel ff kijken.
ff snel een berichtje van onze kant uit ... ben stront verkouden geworden. Was gisteren een beetje ziekjes geworden, en heb vannacht niet kunnen slapen. Was wakker tussen 12 & 2. Was lekker in dromeland beland, en hoorde ik om 3 uur Moira weer Fles gegeven 180/6 - alles ging in (terwijl ze de laatste fles ook helemaal leeg gedronken heeft). Daarna sliep ze tot 10 uur. wat een drama de nachtvoedingen weer. Maar ik moet niet al te veel klagen, ben wel blij dat ze nog goed drinkt. Ga zo weer mijn bed in duiken want ik ben heel erg moe. Ziek zijn is echt niks voor mij.
annemonique:ik geef sávonds pap(rijstebloem) ik doe de fles opvolgmelk in een bord en de andere helftdrinkt hij op. hier ook nog 3 flessen hoor,maar zodra hij rond de 8 mnd is ga ikeen fles vervangen voor een boterhammetje(de fles van half 12) kelly:lief die foto's van daynah. bianca:heb jou ok nog nooit op forum gezien,maar welkom iig.jou kindje ook eczeem dus.yorben ook.welke cremes gebruik je voor zn eczeem?en welke shampoo voor in bad als ik vragen mag? lydia:jesse chagrijnig?en de andere kindjes ook?mss zat de leidster niet zo goed in haar vel hihih charissa:alles weer goed in de relatie?want je zag het niet meer zo zitten toch?hopelijk ben je eruit gekomen. hier redelijk goed.alleen beetje verbaasd,want mn schoonmoeder wou jaaron meenemen op vakantie voor 2 weken naar egypte?nou dacht het niet hé,is ze helemaal geschift? ze kunnen ten eerste allebei niet zwemmen mn schoonouders dus als ie in het zwembad valt kunnen ze hem niet redden,bah ben er echt even niet goed van.kan mn kind trouwens ook niet zolang missen,hij is nog maar 3 jr hoor. ga er dus absoluut niet mee akkoord,en mn man vond het ook zeker 3 keer niks dat ze het vroeg ,gelukkig maar anders was ik weer de boe-man.
Fajah, we hebben veel gepraat en alles wat dwars zat gezegd. Hij doet sinds gesprek erg zijn best en hoop dat het goed blijft! Nou jouw schoonmoeder is ook lekker Zou Jayden ook niet eens 2 weken willen missen. Heb alle was weggewerkt en Jayden en mijn kast opgeruimd. En ga nou kop koffie drinken
Goeiemiddag meiden! Welkom hier Bianca! leuk nog iemand uit zoetermeer Lydia; zaterdag is die ballonvaart he? ik hoop dat het mooi weer word! Annemonique; ojee nog 1 in een sprongetje! wel fijn dat hij goed drinkt. Sappie; arme Lola! hopelijk is de ontsteking snel verdwenen! Charissa; zo lekker zeg bijna vakantie! Salomina; veel beterschap meid! Fajah; nou zeker raar dat ze Jaaron mee wilde nemen! zou ik ook nooit doen!. Vandaag op het cb geweest, was allemaal prima ze is 1 cm gegroeid (nu 69 cm) en weegt 8260 gram! en tja daarna nog even geshopt.. heb nu zo'n drinkbeker gekocht, er zit een extra gaatje in waar drinken door lekt niet echt handig! geven jullie die diksap gewoon in de fles? mn meisje vraagt weer aandacht dus ik ga snel!
Heej dames, Bedankt voor alle felicitaties van gister! Ging gister uit mijn werk nog even de stad in voor een buggy. In de nieuwe WIJ stond er één bij de prenatal in de aanbieding, die in 5 standen kan, in aqua blauw met lime groen met een giraf er op. Meteen ,maar even gehaald. Is die ook maar weer binnen voor de vakantie. Gisteravond laat gegeten en daarna lekker op de bank gehangen. Ben nu op mijn werk tot 19.00. kinderen zijn er nog niet allemaal, dus kom even gauw bijlezen. Jayna was vandaag trouwens van haar eerste boterham met leverpastei aan het smullen toen ik weg ging. Las in de folder van het CB dat dat vanaf 7 maanden mag. Mijn moeder gaf het toen ik weg ging, en dat ging best goed. Denk niet dat ze alles meteen op eet, maar dan oefenen we vast. Geef haar er een flesje opvolgmelk bij, die nog steeds met moeite naar binnen gaat. Gisteravond weer pyamapapje gegeven, waarvan weer zomaar 230 cc op ging, de boef, weet wel wat ze lekker vindt! Sappie: lees het nu pas dat Lieke van het bed gevallen was, oei, dat was even schrikken! Merk ook dat Jayna zo beweeglijk wordt nu ze het rollen door heeft, moet nu echt gaan oppassen. Fijn dat het weer goed gaat met lola! Saskia: ook Timo aan het smullen van de pyamapapjes en yogolino dus. Diksap zal vanzelf wel komen en anders misschien roosvicee? Panda: ach die Bastian, nat in bed dus doordat ie zch ana alles optrekt, erg bewegelijk mannetje dus! Trutje: gelukkig gaat het iets beter met je oog. Geweldig die outfit voor Brent! Angela: ziet er inderdaad beter uit de billetjes van Jordy, gelukkig maar zeg. Leuke foto;s van je kids. Leuke meiden heb je ook hoor! Fajah: erg leuke kleren heb je voor je kids en jezelf gekocht! Vooral de rokjes zijn leuk! Robine: hahaha, ook weer lekker geshopt op het net dus! Zo verslavend he, ik ken het! Binnenkort dus EHBO examen, spannend hoor. Ik heb hetzelfde met voor ene groep volwassenen staan. Ben ook gewend om met kinderen te werken, maar met volwassenen is toch weer iets anders he, veel succes ermee! Kelly: weinig geslapen dus, hoe is het afgelopen nacht gegaan? Ben benieuwd hoe het gaat met de controle in het ZH morgen, succes he! Wat een geweldige fotos van je meissie weer! Jayna kan met eten soms ook zo ondeugend zijn. Wat goed zeg dat ze al zo kan staan! Brennie: Milou dus ook al aan de haal met de klamboe. Dat doet Jayna nu ook steeds, heb m al wat verder naar achter gehangen, maar das voor straks tegen de muggen natuurlijk niet functioneel. Ik geef fruit vers en groente uit potje, omdat ze dat vers bijna niet eet. Fruit heb ik wel eens in gevroren en ging toen wel goed, maart maak het meestal avond van tevoren of s morgens klaar. Jayna krijgt 1-1,5 stuks fruit per keer. Doe ook wel meerdere soorten door elkaar. Sensee: wat leuk zeg dat concert van Prince! En dus een bruiloft in cambridge, leuk uitstapje hoor! Hoe gaat het met je knokkels? Inderdaad een vervelende plek om je te bezeren. En Jaime al weer een beetje uit haar sprongetje? Jayna huilt ook steeds als ik haar s avonds eerst in bed leg, gelukkig slaapt ze wel door, maar merk dat ze ook wat uit haar ritme is. Bianca: ken je ook nog niet, maar welkom zou ik zeggen en fijn dat het nu goed gaat met je mannetje! Sorry kan even niet verder reageren, moet de groep weer op, kom later wel weer even! Liefs
Ga zo eten met de kids hier op mijn werk, had nog even tijd om laatste bij te lezen.... Annemonique: Jayna krijgt 's morgens een fles opvolg melk met 4 eetlepels bambix. heb al eens geprobeerd om de hleft uit bordje te geven, maar was niet zo'n succes. Ga het binnekprt weer eens proberen. Vind het zo vreemd dat elk CB weer iets anders zegt. Ik heb dus een folder en daar staat bij 7 maanden: 1 flesvoeding, 1 papvoeding, 1 fruithap, 1 warme maaltijd, 1 broodmaaltijd. Waarbij je bij warme maaltijd als toetje ook melk kunt geven, maar Jayna krijgt vaak danoontje of yogolino. Bij de broodmaaltijd staat ook 150 cc melk. Ik begin nu een beetje met brood, met gewoon een fles opvolgmelk er bij, naarmate ze meer brood op kan, doe ik iets minder melk. Fajah: Jaaron 2 weken mee naar Egypte? Tuurlijk wil je dat als moeder niet, kan me dat heeeel goed voorstellen! Femmy: Lisa weer helemaal ok op het Cb, mooi zo!
@ onzeker meisje: ikgebruik lanette creme en nog een creme tegen de jeuk. voor in bad heb ik balneum extra vettend en balneum jeuk verlichtend. @ femmy: hey leuk! welkewijk woon jij? @ iedereen: ik ben hier wel eens eerder geweest toen ik nog zwanger wasen veel tijd had zat ik hier dag en nacht...
Bianca; ik woon in de wijk driemanspolder/dorp & jij? vanavond lekker makkelijk eten; broodje zalm met feta & sla!
mmmmm lekker femmy broodje zalm.ik heb aardappels met worteltjes en kotelet gegeten engroentesausje erbij.is ook lekker maar zalm is beter
Hey meiden, Jullie geloven het nooit, maar die open wondjes zijn al de helft kleiner dan gisteren, bijna dicht dus, jullie kunnen je niet voorstellen (waarschijnlijk ook weer wel ) hoe blij ik hiermee ben Toen ik het vanmorgen zag liepen de tranen gewoon over mijn gezicht van blijdschap en kan er nu weer zo mee janken van blijdschap. Vandaag maar 1x een poepluier gehad (tot nu toe dan tenminste) dus ook dat gaat de goede kant op. Heb vandaag wel eens verder gedacht dan mijn neus lang is, ja ik schaam me diep dat ik er niet eerder op gekomen ben, maar zou het een combi kunnen zijn van overstappen naar friso 2 en tandjes? Hoe reageerden jullie kids op die overstap? Verder is meneer wel heel aanhankelijk vandaag, wil maar niet slapen en kruipt nu ook vooruit Dat wil hij dus nu ook de hele tijd doen Ook zijn loopstoeltje is vandaag binnen gekomen en hij vindt het geweldig sjeest de hele kamer door ermee. Laat hem nog niet langer dan 5 tot 10 minuutjes erin zitten, zeker nu is dat eigenlijk nog niet zo heel erg goed voor ze, maar hij gaat echt rechtop staan en loopt een heel stuk. Sorry, maar verder even geen reacties, heb zelf flinke hoofdpijn en Jordy ligt weer te huilen. Albert zal ook zo thuis komen en dan ff eten, en bankhangen. Daarna Jordy zijn laatste fles en douchen en daarna vooral slapen! Liefs Angela.
Angel: Hier kwamen er ook ineens spuitluiers toen we net aan de Friso 2 zaten. Hij had wel 5 spuitluiers op een dag. Na een paar dagen was het gelukkig over. Iig echt fijn dat de wondjes nu kleiner worden!
Hoi hoi, hier ook ff snel, ik ben ook overgestapt op Friso 2 maar ik merk helemaal niks aan Minck, alleen dat hij nu langer zonder voeding kan waardoor ik op 3 flessen zit nu. Ga zo douchen en naar bed, morgen ga ik alles in mijn regio overdragen en moet naar noord-holland dus dat word vroeg eruit, dus ga zo naar bedje. Kom zaterdag even reageren. Verder ook niet zoveel nieuws hier! Groetjes
hoi hoi, Pfffff wat een dag hier zeg. Hartstikke druk op me werk en weer een slechte nacht. Daynah heeft vannacht 2x alles ondergespuugd niet normaal wat er uit zo'n klein lichaampje kan komen. Vanochten dus weer niet gegeten en om 10.00 uur 80cc op en vanmiddag om 14.00 uur 165cc en d'r net 180cc op, alleen heeft ze d'r net alles weer bijna uitgespuugd. Ik denk wel 120cc Nou zo houdt ze dus ook niks binnen. Fruit en groentehap zijn wel goed gegaan. Ze ligt nu lekker te slapen dat arme meisje. Ze zit echt niet lekker in haar vel...heb ook in haar mondje weer gevoeld en voel nu wel een bobbel. Hoop niet dat dit met elk tandje is als het daar allemaal aan ligt. En die nachten zijn echt slopend nu 3 nachten achterelkaar...pfffff echt erg als je dit elke nacht heb. Bianca: Leuk dat je erweer bent. Ik heb me buik ook wel lang gemist, maar ik wel zeker nog wel een 2e maar eerst even lekker genieten van Daynah. Trutje: Bumbo is toch ook makkelijk. Ik heb die niet. En Daynah eet nog niet hoor in de eetstoel dan doe ik haar in de wipstoel. Leuk pakje zeg voor Brent. Wat voor maat draag hij nu? Annemonique: Ik geef melk met rijstebloem maar dat geef ik eigenlijk uit de fles. Ik ga binnenkort wel uit een bordje doen, maar daar heb ik in de ochtenden niet zoveel tijd voor op me werkdagen dan, dus ik denk dat ik de avonden ga geven. En met 7 maanden 2 flessen.....nou dat is hier nog lang niet aan de orde. Ik zit nog aan de 4 flessen en dat laat ik nog even zo. Mss over 2 maandjes een fles vervangen door wat anders. Sappie: Ahhh wat zielig voor Lola. Je moet maar zo denken dat het voor een goed doel is en dat ze dadelijk weer helemaal beter is. Charissa: Fijne vakantie. Gaan jullie met zijn 3tjes? Ik hoop dat het weer een beetje meezit. Sal: beterschap. Fajah: Wat een rare schoonmoeder zeg. Nou heeft mijn schoonmoeder dat ook gevraagd hoor. Die gaat in dec 7 weken naar Suriname en of dat ze Daynah mag meenemen Nou neeeeeeee dus. En ze heeft het al 3x gevraagd. Ze moet dat toch begrijpen zou je denken. Ik 7 weken zonder Daynah....no way. Femmy: Ik geef diksap uit de fles. Daynah wilt nog niet uit de tuitbeker. Ze weet nog niet echt wat ze ermee moet, dus ik wacht nog even een maandje en dan gaan we dat proberen. Semmi: En heeft Jayna haar bammetje op? Vond ze het lekker? Zal wel toch. Angel: Ik heb het idee dat het hier ook niet zo goed bevalt de Friso 2. Zou het dan zo anders smaken? Zal wel dan. Fijn dat het goed gaat met de billetjes van Yordy. Zo dit waren de reacties even weer. Ben zo blij dat het weekend is. Ben vandaag langer op me werk gebleven om dossiers af te krijgen. Einde van de maand en de 1e van de maand is het altijd giga druk met overdrachten, maar nu was het wel extreem. Morgen begint er een nieuwe collega, die mij gaat ondersteunen. Ben benieuwd. Ik hoop dat er nog wel wat voor mij overblijft. Ik merk toch als je partime werk dat je er wel wat minder bij wordt betrokken. Nou ga nog ff surfen over het internet. Lfs Kelly
Hoi hoi ! Angela: He heerlijk meid, dat Jordy's plekjes stukken minder worden, hartstikke fijn ! Rust maar lekker uit, het is een gezellig maar druk huishouden dat jij hebt geloof ik Kelly: Poeh, heftig nachtje zeg, zo sneu. Hopelijk houdt ze stiekemweg wel het nodige vocht binnen. Gewoon blijven aanbieden, meer kun je ook niet doen. Cindy: Succes met je drukke dag morgen ! Femmy:Hmm, broodje zalm, dat is een zalig idee! Fijn dat alles weer goed was op het cb. Lydia: Ik duim ook voor mooi weer zaterdag hoor ! Bianca: Fijn dat je terugbent. Gelukkig dat het met Dylano nu een stuk beter gaat. Samira: Toch fijn als je tijdens het werk toch ff kunt spieken hier he Hihi, klinkt goed zo'n boterham met leverpastei . Charissa: Wat fijn dat het nu beter gaat tussen jou en je vriend. We blijven heel hard duimen dat het goed blijft gaan ! Fijne vakantie ! Fajah: Nou ja, ik zou ook steil achterover slaan als mijn schoonmoeder zoiets zou voorstellen. Ik voelde me na 3 dagen al doodongelukkig, laat staan voor 3 weken. Sappie: Jammer dat Lola nog eventjes langer de antibioticakuur moet houden, maar zolang het maar werkt. Salomina: Beterschap meid ! Rust lekker uit, wij blijven hier wel rondhangen totdat je beter bent Bordje pap: Nou, ik heb het toendertijd bij Rick 1 x geprobeerd en dat werd zo'n kliederboel, pap krijgt Marit nu ook lekker uit de fles en dan straks overstappen naar de boterhammetjes. Eten van een lepel leren ze nu toch wel met de fruit- en groentehap. Alleen soep eten is Rick nog steeds niet goed in, dat zal wel het verschil zijn, maar dat eten we toch heel weinig Diksap: Ik heb een Avent antilekbeker gekocht, voor vanaf 3 maanden. Vond het eigenlijk best raar, vanaf 3 maanden is een zachte tuit, vanaf 6 maanden een harde tuit. Ik ga Marit toch echt nog geen beker met een harde tuit geven, ben al blij als ze deze 3 maanden beker, die ook een slag kleiner is, kan vasthouden . Uit drinken en zelf vasthouden gaat nu na een paar dagen redelijk, maar het gaat mij meer om het vocht dat ze binnenkrijgt. Marit heeft nog steeds vrij harde ontlasting, dus ik hoop dat die verse bananen van afgelopen weekend snel uit haar lijfje zijn, zo sneu als ze ' morgens brult totdat ze die poep eruit heeft. Tot morgen meiden !
Hoi even een korte reactie want ga zo Timo zijn fles geven en dan s vroeg in bed denk ik. Ben een beetje gaar. Vanmorgen gewerkt en vanmiddag hier nog t een en ander gedaan. Fajah: leuke kleren voor jou en je kids! Maatje 36? ik ben echt heel erg blij al met mijn maatje 38. Bianca: Had jou geloof ik al eerder gezien maar nogmaals welkom! Sal: Niet erg ziek worden heh, beterschap! Kel: Ik zou ook helemaal gefrustreerd raken hoor van dat niet eten van Daynah en er maar blijven lachen, je snapt die kids af en toe gewoon niet heh, beterschap met haar! Robine: ook lekker geshopt dus, haha heerlijk hoor. Hier ook vak.geld binnen maar dat gaat weer op aan de auto, kreeg ff een rekening van bijna 400 euries niet normaal toch. Semmi: Roosvicee wil Timo ook niet, t is echt een apart mannetje hoor haha. Conny: Gefeliciteerd met je vriendin. Hier ook geen kriebels meer hoor, ik ben ook blij dat Timo iets groter is, dat hele kleine is wel lief maar ik vind dit echt vier keer leuker. Sens: Wow leuk zeg naar Prince. Ik wens je alvast veel plezier! Sap: Al met al dus al bekomen van de schrik! En met Lola ook alles weer prima, gelukkig maar! Angela: Wow zeg die billetjes zien er gelukkig echt veel beter uit, en kruipen vooruit en lopen weliswaar in zo'n loopstoel maar toch, ik heb niet van die vlotte kids hoor, leuke foto's van jouw schatjes! Charissa: Fijn dat je goed met je vriend gebabbeld hebt, jullie hebben zo'n prachtig ventje samen, ik wens jullie t allerbeste! Zo dat was die voor vandaag! Groetjes.
saskia:ik heb meestal geen mt 36,meeste dingen heb ik ook 38 hoor. ik ga ook mn bed in,morgen weer werken.
Hallo! Heb even niet zoveel tijd, is nogal druk met schoonma Gaan straks naar de dierentuin. Ik geef eind van de ochtend pap uit een bordje. Ontzettende kliederboel, pap vliegt dan echt in het rond, maar hij krijgt best veel binnen. Tot later