November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Ben eindelijk bijgelezen maar heb geen tijd meer voor reacties :D Nogal druk met schoonma :rolleyes: Ach, zo vaak is ze er niet en ze is echt helemaal stapel op Bastian (logisch... :) ).

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Sens: wat een mooie site! En mooie foto's! Je zag er practig uit :)

Fajah: vorig jaar heeft mn vriend me gevraagd en we zouden 08-08-2008 gaan trouwen. Ik denk alleen dat het ietsjes opgeschoven gaat worden aangezien we nog niets hebben vastgelegd ;)

We moeten wel in Houten de krabbel zetten. Het wordt bij ons alleen een omzetting naar een huwelijk, omdat we dus al GP zijn. Een feest of iets anders kunnen we natuurlijk doen waar we zelf willen.

3. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    annemonique:klinkt wel leuk 8-8-'08,dat kan toch nog?een trouw regelen kan best op korte termijn hoor,wij zijn in juli ofzo pas met regelen begonnen en zijn 03-10-'03 getrouwd.

sens:je zag er fantastisch uit op je trouwdag mooie jurk ook.

hier bloedheet in zeeland,vanmiddag gaan we naar de braderie in sluis.

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Fajah: omdat we dus aan 1 plaats gevonden zijn is er grote kans dat die datum al bezet is. Maar we zullen zien.

Veel plezier op de braderie! Nu al bloedheet? Het is hier nog wel frisjes, heb geen jas meegenomen en heb het wel koud met mn korte mauwen.

5. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    annemo:ja oké ,je hebt wel gelijk natuurlijk,hier in dat gehucht is er plaats zat om te trouwen hihih,in houten zal dat een ander verhaal zijn.
    maar het is het proberen waard toch,want het is een mooie datum,staat wel leuk.en kyllian in smoking erbij ;)

6. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    :({|= Sens: Feli met je 2 jarige huwelijk!!!!:({|=

Annemonique: Wordt druk die trouwdag voor jullie met alle forum babietjes erbij ;) grapje. Mooie datum hoor 8-8-2008, kan Kyllian de ringetjes aangeven :)

Hier niks aan vandaag. John is tennissen en ik ben net ff op de fiets met Jill er heen gegaan. Nu ligt ze ff lekker te slapen want van zo een fietstochtje wordt ze snel moe hoor. Gaan straks ff wandelend, met Simba ernaartoe.

Heeft iemand ervaring met een weekendje Landal in t Vennenbos? Ik wil ws t weekend van vaderdag John verrassen met een weekendje weg. Ben benieuwd naar de ervaringen. Center Parcs is duur en valt me telkens weer tegen qua hygiene en kosten die er allemaal nog bijkomen. Dus Landal fans, laat je horen!

Tot later, ga ff boterhammetje eten.

Liefs Robine

7. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heej dames,

Nou de logees zijn inmiddels weer vetrokken. Man lief weer heel huids terug van Tiesto afgelopen nacht, Jayna ligt nu even te slapen. We moeten straks nog naar een verjaardag van ons neefje, dus druk zat dit weekend. Het viel al met al nog best mee met die kids er bij. Kwam ook door het mooie weer en we veel buiten geweest zijn. En Jayna deed het ook hardstikke goed. Vind kinderen momenteel helemaal geweldig, en maar lachen dat ze dan doet.
    Het was wel weer een bende toen ze net vetrokken, want echt omkijken naar die kids doen ze niet. Stofzuiger en dweil net gauww door het huis heen gehaald en nu effe bijlezen dus....

Milou nog gefeliciteerd met je 7 maandjes!

Fajah: gelukkig viel het mee met Jaaron in het ZH, en geen bril, nou dat scheelt dan weer. En jij dus getrouwd vlak voordat je van de 1e beviel, bijzonder hoor!
    Conny: klinkt gezellig zo'n kindermiddag. Heerlijk hoor als de kids zich zo vermaken.
    Sensee: Gefeliciteerd met jullie 2 jarig huwelijk!!!wat een leuke site van jullie trouwen zeg! Wij hebben ook zoiets. Zijn in september 2 jaar getrouwd. Je was trouwens een hele mooie bruid!
    Robine: jee, da's schrikken zeg Jill ineens van de stoel gevallen. Beweeglijk worden ze nu he! Tarzan was dus geslaagd, ga es kijken wanneer ik er heen zal. Ik heb geen ervaring met Landal, dus kan je niet adviseren, maar wel erg leuk dat je John er mee gaat verrassen!
    Angela: Goh al bijna 7 jaar getrouwd, leuk hoor dat jullie met de meiden dan ene uitstapje gaan maken, Zomerfestival moet erg leuk zijn voor kinderen.
    Femmy: he bah wat een naar bericht van je collega zeg, rotziekte toch! Sterkte ermee meid.
    Brennie: dat krijsend wakker worden heeft Jayna ook wel eens. Vrijdagavond nog, na 10 minuten bij ons liggen om 12 uur 's nachts, was ze klaar wakker en wilde niet meer slapen. Uiteindelijk na een uur huilen in dr bedje, gaf ze het op. Zo zielig dan he, want anders huilt ze bijna nooit.

Nou verder kan ik even niet terug lezen. Ga even wat drinken en dan me klaar maken voor de verjaardag.
    Oh ja, gaf Jayna net weer een paar stukjes boterham, deze keer met minder succes. Op een gegeven moment echt kokken en kwam alles er weer uit :( . Toch te snel achter elkaar die stukjes, moet er echt de tijd voor nemen en dat is in het begin dus best lang

Nou tot later!

8. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    goeie middag,

Zo..en toen was het weekend alweer bijna voorbij ..gaat hard! :cry:
    Nou gisteren bij mijn ouders geweest, lekker lasagna gegeten. Milou daar ff in bed gelegd en rond 22.00 uur naar huis. Milou verder in d'r bedje laten slapen en weer rond 23.00 werd ze krijsend wakker. Nou ik d'r langs gaan zitten, niet eruit gehaald, en over haar hoofdje aaien en liedjes zingen. Mijn hartje brak...zo zielig als ze je dan aankijkt en die tranen...maar na een minuut of 10 zingen en me sterk houden pakte ze uiteindelijk d'r knuffeltje en begon te duimen en sliep in no time! Licht op de overloop maar aangelaten en zelf ook naar bed gegaan. Gelukkig is ze daarna niet meer wakker geworden tot vanochtend 5.30 uur. Toen lag ze een beetje te jengelen maar toen heb ik haar maar laten liggen, ze ligt dan op d'r buik. Heb haar toen niet meer gehoord tot 8.15 uur dus hartstikke goed van d'r. Het stelt me gerust dat ook jullie beebs er last van hebben.
    En overdag slaapt ze gewoon goed en is ze super vrolijk. D'r haartjes beginnen eindelijk een beetje te groeien ;) en d'r eczeem ziet er echt goed uit. We hebben nu al 4 stopdagen met de hormoonzalf gehad en voorheen was het dan echt nodig om te gaan smeren. Nu heeft ze wel plekjes maar lang niet zo erg als eerst. We houden nog steeds de hoop dat ze eroverheen groeit. Net ook in badje gedaan in lauw water (32 C) en ze krabde veel minder en vond het zelf weer een keer fijn..gelukkig. Waar een mama al wel niet blij van kan worden :D . Dadelijk bbq met de dorpfeesten-club, mannetje of 22, dus da's wel gezellig en we hebben lekker weer. Kan ik Milou weer lekker laten showen :) Bedankt voor jullie felicitaties van Milou d'r 7 maanden!
    Nou ik heb wel weer genoeg over mezelf geluld!

Semmi; dus het is allemaal meegevallen gelukkig. Ja scheelt veel als je lekker buiten kunt zijn, ben je niet zo gebonden. Aah Jayna kokken van d'r bammetje..tja zal ook echt wel ff wennen zijn voor ze. Volgende keer beter!
    Robine; ik heb ook geen ervaring met Landal. Volgens mij is dat allemaal 1 pot nat met center parcs of niet? Wel een leuk idee voor vaderdag!
    Sens; Proficiat met jullie 2 jarig huwelijk !
    Mooie fotosite van jullie bruiloft en jullie zagen er stralend uit!
    fajah; veel plezier op de braderie!
    panda; haha die schoonmoeder van je kan Bastian zeker wel opeten, leuk he dat ze dat zo leuk vinden! veel plezier nog.

Ik ga nog ff in het zonnetje liggen todat me meisje wakker wordt en we kunnen gaan. Fijne zondag nog allemaal.
    Toedels

9. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    oja gister nog vergeten maar Brentje is dezelfde dag geboren als onze Milou dus;

BRENT PROFICIAT MET JE 7 MAANDJES OUD ZIJN!! :({|=

Hoe is het verder met je trutje? Heb je het nog zo druk? Gaat het al weer beter met je oog?

10. cindy75

cindy75 Lid

16 apr 2007
    79
    0
    0
    Hey hallo,,

Brent en Milou, nog gefeliciteerd en Sens natuurlijk ook!

Heb eigenlijk geen nieuws, Minck is alleen een beetje jengelig de afgelopen 2 dagen en hij probeert echt alles in zijn mond te stoppen, wie weet krijgt hij dan eindelijk tandjes!
    Heb al wel even gevoeld in z'n mondje maar ik voel niks.

Ben moe dus ik ga zo lekker nog even een hazeslaapje doen, gisteren lekker weg geweest met z'n 2en maar merk wel dat ik daar niet meer zo goed tegen kan als eerst, stond na 2 wijntjes al te tollen op mijn benen :oops:
    Maar wel even lekker hoor even lekker samen.
    Hier is het weer helemaal niet mooi, niet dat het koud is maar de hele dag al bewolkt.
    Jammer, we wouden lekker op terras eten in de stad vanavond maar dat moet maar een keer dan.

Fijne dag allemaal

XXX

11. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Volgens mij zit Lisa echt in die lange sprong, al dagen lang is ze overdag heeeel de dag wakker, vandaag heeft ze ook nog niet geslapen en wil alleen maar aandacht, vanmiddag een lekker stuk gelopen; sliep mevrouw! dus wij komen bij onze flat aan, staat daar 1 of andere trien zo hard te tetteren door haar telefoon dat Lisa meteen weer wakker was (en nog steeds). Ze is vandaag wel anders aan het brabbelen, meer wawawa en dadada.

Brent & Milou gefeliciteerd met jullie 7 maanden!

Sens; gefeliciteerd met je 2 jarig huwelijk!

Noumeiden ik ga weer, Lisa ligt te huilen, maar slapen ho maar :(

12. hoi hoi,

Wat een heerlijk weertje vandaag zeg. We zijn vandaag naar de diergaarde Blijdorp geweest....even op bezoek bij Bokito :) .
    Was echt superdruk zeg. Daynah vond het allemaal wel prachtig vooral in de vlindertuin. Ze kwamen ook zo dichtbij en zij maar proberen die vlinders te pakken :) .

Gisteren ook een heerlijk dagje gehad. Lekker wezen lunchen in de stad met een vriendin en weer gewinkeld ;) .

Sensee: Gefeliciteerd en wat een gave foto's zeg. Moet zeker een mooie dag zijn geweest zo te zien.

Robine: Leuke foto is dat zeg. Moet John zeker leuk vinden voor vaderdag. Ik heb geen ervaring met Landal. Zelf ben ik niet zo van die parken. Ben wel een paar keer in Center Parcs geweest maar idd erg duur.

Femmy: Lisa nog in haar sprongetje....pfffff ik weet er alles van, hoewel ik nu wel het idee heb dat ze er langzaam uitkom, maar dan ook heel langzaam ook hoor.

Brent en Milou: Nog van harte met jullie 7 maandjes....waar blijft de tijd toch.

Brennied: Fijn dat het een stuk beter gaat met Milou en kan me voorstellen dat je hart breekt als je Milou zo ziet huilen. Echt zo zielig. Veel plz op de bbq. Mooi weer is het iig.

Semmi: Vanavond dus een heerlijk avondje voor jullie na zo'n druk weekendje. Geniet ervan.

Fajah: En hoe was het op de braderie?

Panda: Hoe lang blijft je schoonmoeder op bezoek? Lang weekendje. Ach dan heb je het weer even gehad. Fijn dat ze zo geniet van Bastian.

Verder kan ik niet teruglezen. Ik moet nog steeds een foto uitzoek voor op canvas. Hoop dat ik er vanavond even aan toe komt.

Met het eten van Daynah gaat het redelijk goed. Ze werd zelfs vanmorgen om 04.15 uur wakker huilend niet meer te stoppen heb haar 90 cc gegeven en daarna viel ze als een blok in slaap en heel de ochtend heeft ze goed gegeten...alleen vanmiddag wilde ze d'r fles niet, maar goed de ochtend is goed gegaan. Nu dadelijk nog een flesje en dan slapen weer.

Verder niks te melden....ja jammer dat het weekend weer voorbij is. Mss dat ik later nog even komt spammen.

lfs kelly

13. Vanmorgen vroeg in de diergaarde.

14. Op een grote schildpad.

15. Daynah d'r nieuwe vriendjes. Ze vond de stokstaartjes echt geweldig en maar lachen en ze keek er vol bewondering naar.
    Echt mooi om te zien is dat.

16. En d'r net knock out op bed.
    Ze ligt tegenwoordig op haar zij.

17. Dit was het weer voor even. Ga lekker douchen nu.

lfs kelly

18. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo meiden,

Hier een triest bericht vandaag want onze cavia is overleden. Vanmorgen leefde hij nog maar rond een uurtje of tien was het gebeurd. Hij deed eigenlijk vanaf vrijdag al vreemd, weinig eten, niet veel drinken terwijl hij anders altijd zijn hele fles leeg had, vond t vreemd maar dacht kijk t nog ff aan, t gebeurt wel s vaker dat ie zijn eten laat staan maar helaas toch slecht afgelopen.....we hebben m begraven maar Rick snapt er echt helemaal niks van.....gaat Sammie dan nu hier op t land wonen zegt hij, hij snapt t echt nog niet.....mss maar beter ook...

Verder heerlijk weertje hier vandaag, lekker veel buiten geweest dit weekend, zalig hoor!

Nog een druk weekje voor de boeg, woensdag ben ik jarig, dat vier ik zaterdag en dan maandag gaan we naar de Erperheide van Center Parcs. Robine: ik ben wel s op t Vennenbos geweest, park is heel leuk maar ik vond de bungalows iets minder.....vind Centerparcs eigenlijk iets leuker maar ja zoals je al zei: schreeuwend duur!

Sal: Beterschap meid, doe maar lekker rustig aan hoor, dat forummen komt weer wel.

Panda: Schoonmoeders weer al vertrokken of logeert ze nog een tijdje bij je?

Trutje: Waar ben je? Gaat alles goed nog gefeliciteerd met Brentje en Milou natuurlijk ook feli met d'r 7 maandjes!

Angela: kleine hongerlap die Jordy haha. Beter zo dan bijv. het getob van Kelly met Daynah hoor, lijkt me zo moeilijk.

Leuke foto's Kel van Blijdorp, is leuk daar heh, wij gaan er elk jaar ook wel een keertje heen.

Conny: Leuk zeg die foto besteld op canvas. Mss dat ik dat ook nog wel ga doen haha.....hoe bedoel je iedereen aangestoken Sens.

Sens: Heb jullie foto's bekeken van Spanje, allemaal superleuk hoor! Jullie hebben ondanks t ziek zijn toch zeker wel genoten.

Femmy: Wat vreselijk zeg van jullie collega, pfff t is idd een vreselijke ziekte en t lijkt wel of je t alsmaar meer hoort.......

Fajah: Fijn zeg dat t met Jaaron meegevallen is, gelukkig dat hij geen brilletje hoeft en die Yorben haha een heerlijke slaper dus, ik heb er hier nog zo eentje.....lekker makkelijk heh zo'n kind.

Nou meiden verder weet ik t niet meer. Ik ga nog even verder surfen.

Groetjes Saskia.

19. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    kelly:mooie foto's van daynah in de dierentuin
    de braderie was gezellig en mega druk.

brent en milou:gefeli met jullie 7 maandjes alweer,waar blijft de tijd?

sens:gefeliciteerd met je 2de huwelijksverjaardag :)

robine:en heb je je nog een beetje vermaakt alleen met jill vandaag?

saskia:hoeist met de cavia,ik hoorde vrijdag iets op de radio over een man die vond dat zn vriendin teveel aandacht gaf aan haar cavia,uit wraak ging hij een diner voor haar maken sávonds toen ze uit haar werk kwam.
    hij had een stuk vlees gebraden voor haar en na afloop ging ze bij haar cavia kijken,maar die was er niet.
    rarara ,haar vriend had hem dus voor haar gebraden en ze had hem nog opgegeten ook echt erg hé?

sal:ben je al beter?

hier verder goed,braderie was leuk en druk en de kids waren heel moe,die lagen er alletwee om 19u in.
    wij hebben nog maar een keer de bbq in gang gestoken hihihi ,had nog vlees over van gister dus dat hebben we opgemaakt.
    mn man is nu witse aan het kijken op brt 1 en ik ga even surfen.

groetjes

20. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    ooow saskia wat erg dat je cavia gestorven is,ik lees het nog maar net.
    heb nu eigenlijk spijt dat ik net dat verhaal heb getypt over die cavia,sorry,sorry.sterkte hoor :cry:

Deel Deze Pagina