haha Fajah gelijk gepost dus! Wat een verhaal zeg over die cavia, gadverdamme, dat er zulke mensen bestaan zeg die zoiets doen, dan spoor je toch niet hoor! De braderie was gezellig dus!
Kelly, leuke foto's, echt schattig met haar 2 staartjes. Jayden slaapt nu sinds 2 dagen ook op de zij...grappig is dat he. Zo hier is alles gepakt...nog een paar dingetjes snel in de wasmachine gedaan voor morgen. We gaan tegen 13.00 weg en kunnen 15.00 in het huisje. Vandaag met mijn zus, vriend en dochtertje van haar vriend naar de kermis in duitsland geweest, jayden vond het prachtig, mijn vriend nog een hele grote Nemo gewonnen. Daarna BBQ gehad bij mijn schoonouders. Kom morgen nog wel ff voordat we weggaan, ga nu ff Titanic verder kijken. Fijne avond
Hoi ! Heerlijk rustig dagje gehad hier, buiten in de tuin bezig geweest, wat planten verzet en Rick heeft geholpen. Werner was met de drumband op pad om het feestweekend te promoten, is hij beland bij tv-opnames van de zender TV & Co, van "Marielle on Tour". Dus hij heeft tijdens een spel een 3-delige kofferset gewonnen EN heeft reclame kunnen maken voor het feestweekend EN hij komt morgen en overmorgen op die zender op tv, lachen ! Sas: Ach meid, wat sneu dat de cavia toch overleden is. En Rick maar denken dat het beestje op het land gaat wonen, moest stiekem toch wel lachen . Semmi: Het weekend toch overleefd, gelukkig dat het van de ene kant meegevallen is, maar jammer dat je toch zoveel moet puinruimen nu ze vertrokken zijn. Charissa: Alvast veel plezier ! Kelly: Wat leuk dat Daynah het zo naar haar zin had in de dierentuin, hihi, en die stokstaartjes zijn ook gewoon ontzettend leuk ! Gelukkig at het eten ook vandaag nog goed gegaan is ! Fajah: Hmm, 2 dagen bbq'en is ook niet verkeerd Femmy: Vermoeiend zeg dat Lisa zo in dat sprongetje blijft hangen, je kunt er zo weinig aan veranderen, dat vind ik het frusterende. Wel leuk dat ze zo aan het kletsen is. Cindy; Hihi, mij kun je tegenwoordig ook opvegen na 2 wijntjes, wat kan een mens veranderen he . Ik ga nog even wat spullen klaarzetten voor morgen, weer een gewone werkdag dan. Tot later !!!
Hey dames, Nog even snel voor het slapen gaan. Afgelopen nacht een gebroken nacht geweest hier. Jordy deed al langer aan de speen zo ver mogelijk weg spugen, alleen afgelopen nacht dus ook en daar waren we niet zo blij mee Vanaf 3 uur tot half 6 en toen maar de fles gemaakt. Slapen had hij daarna geen zin in. 7 uur ongeveer toch gelukt tot 8 uur. Even bij mij gepakt maar om half 9 had hij het wel gezien. Albert is toen met hem naar beneden gegaan en ik heb nog lekker gemaft. Ben goed van de wereld geweest blijkbaar, want Albert kwam op een gegeven moment "scheldend" naar boven en de 2 dames zaten op mij te springen had er echt totaal niets van gemerkt Meiden zijn mee naar beneden gegaan en ik heb nog geslapen tot half 1, toen moest ik wel opstaan aangezien Albert moest gaan werken. Half 3 kwam mijn moeder hebben we alles klaar gemaakt en zijn ook wij naar de winkel gegaan met zun allen. Daar was nu ook kermis dus hebben we heerlijk genoten. Er komt ook steeds een fotograaf die van de mensen foto's maakt en deze levert hij dan aan Albert die ze dan weer voor hem aan de mensen verkoopt. Albert hem aangesproken en hij heeft een halve reportage gemaakt van de kids en ons. Dinsdag krijgen we ze gelevert en we mogen ze allemaal voor noppes hebben, omdat Albert zijn verkooppunt is. Geweldig! Vanavond lekker voor de tv gehangen en naar de Titanic gekeken, dit was de film 7 jaar geleden waar we samen naartoe gegaan zijn en "verkering" kregen hahaha, bring back old memory's Even snel wat korte reacties en dan snel bed in, morgenvroeg moeten we naar de notaris ivm zakelijk gedoe BRENT en MILOU:Nog gefeliciteerd met jullie 7 maandjes! Sense: Nog gefeliciteerd met je 2-jarig huwelijk! Fajah: Genoten van de bbq? Het weer was in ieder geval goed Volgens mij was het dit kindje wat ook de meeste stemmen had, maar goed kan me vergissen natuurlijk. Ach wat maakt het ook uit, ik gun het iedereen, het lijkt me gewoon leuk als eens een novemberbeeb gaat winnen. Had Sal die bon nu al ontvangen, weet iemand dat? Ik ga morgen even kijken voor een mooie leuke trouwfoto Ik wordt er zelf vaak ook nog even emo van, zo'n mooie dag geweest. Femmy: Ow bah, wat een naar nieuws van je collega haar man ow herkenbaar van het overdag niet willen slapen, hopenlijk is de sprong snel voorbij. Brennied: Ow wat leuk, jij de 24ste dus jarig Jordy wat in te halen? haha hij is nooit gestopt met drinken hoor, echt een kleine hongerhals haha. Het zou inderdaad best kunnen hoor dat ze gedroomd had, jammer dat je niet in dat hoofdje van ze kunt kijken he, zou een stuk gemakkelijker zijn af en toe Inderdaad heartbreaking als ze zo huilen he wel goed dat het zo vooruit gaat met de eczeem Conny: Fijn zo'n geslaagde middag he, kan daar volop van genieten als je de kids zo ziet genieten. Jammer joh dat je niet gaat (al is het begrijpelijk na het euro disney uitje. Gaat het nog goed met doorslapen bij jullie? Robine: Pff 7 jaar alweer bijna hier, heb al een paar keer tegen Albert gezegt dat we uit de mode zijn, je hoort meer van scheidingen dan van jonge koppels die het al zolang uithouden met elkaar Annemonique: K3 is geweldig hoor haha, kan alle liedjes meebleren maar het huis Anubis is tegenwoordig nu ook in vol volume steeds op hier haha. Sense: Wat een mooie site, prachtig! Panda: Geniet lekker van de tijd met schoonmoeders Semmi: Gelukkig dus wel meegevallen met de logees, achja ebeurd gelukkig niet ieder weekend toch Boterham deze keer dus geen succes, komt vanzelf wel. Cindy: Minck misschien in een sprongetje? Deze komt rond de 26 weken en dat in combi met tandjes krijgen is geen lolletje Kelly: Hoe was het met Bokito? Nog tegengekomen onderweg? haha. Leuke foto's, Daynah is echt een pracht meid hoor, wat een lief poppegezichtje. Wat goed van het drinken van de kleine deugniet maar niet te vroeg juichen he Sas: Gecondoleerd met de cavia, ik had het wel verwacht Inderdaad maar goed dat Rich het nog niet helemaal begrijpt. Ik ben ook blij dat jordy zo'n goede eter is, heb er 2 gehad die nooit goed hebben gegeten (gelukkig heeft zich dat bij Linsey hersteld) Charissa: Fijne vakantie, geniet ervan he! Geloof dat ik alles en iedereen een beetje heb gehad, ga nu snel naar bed, morgen weer vroeg op Hoop dat iedereen een goed nacht heeft gehad en waarschijnlijk tot morgenavond Liefs Angela.
jeetje wat stil hier,hele ochtend nog niemand gepost. nou dan doe ik het maar ik heb vanmorgen gebeld met de ha want gisteravond had yorben het zo benauwd door zn verkoudheid,was heel eng want het leek wel of hij echt geen lucht meer kreeg,hij piepte zo erg hij had er echt last van dat kon je zien.ik durfde hem bijna niet te laten slapen,want vind dat zo'n eng idee dat ze kunnen stikken ofzo. mss heeft hij wel astma ofzo ik weet het niet,maar hij heeft het vaker benauwd enzo en veel verkouden dus nu ga ik er mee naar de HA. om 16 uur moet ik er zijn. fijne dag nog
Hoi allemaal, WAAR BLIJFT HET ZONNETJE TOCH? GISTEREN OOK AL NIET GEZIEN . BRENT EN MILOU NOG VAN HARTE MET JULLIE 7 MAANDJES ! Angela; whaaa gebroken nachten daar zitten we id niet op te wachten. Gelukkig heb je ff bij kunnen slapen. Leuk dat je een gehele fotoreportage krijgt en nog wel voor noppes, das beter ! Sens; nog van harte met jullie 2 jarig huwelijk ! Conny; whaaa lachen Werner op tv ! Wel gaaf dat hij een driedelige kofferset heeft gewonnen, nooit verkeerd toch? Charissa; je zal nu al wel weg zijn maar in ieder geval nog heeeeel veeeel plezier gewenst ! Fajah; fijn dat de braderie gezellig was, kids helemaal total loss, nou ja hebben ze ook lekker genoten ! Saskia; aaaah arme cavia, wat zielig ! En wat schattig dat Rick zo zijn eigen idee er over heeft. Maar het blijft zielig. . Kelly; geweldige foto's weer van je meisje ! Heerlijk genoten in dierentuin en zo te zien ook kunnen genieten van de zon. Hier waren er de hele dag dikke wolken, geen zonnetje gezien helaas . Femmy; wat een triest bericht van je collega, bah, het zal je toch maar overkomen, vreselijk. Hoe gaat het met Lisa dr sprongetje? Is ze er al weer aan het uitspringen? Verder kan ik alweer niet teruglezen. Hier gaat alles goed, mijn moeder is vandaag jarig, dus vanavond bbq met zn allen. Ik ga er zo vandoor ! Zal nog ff een close upje spammen, leuk ! Liefs Sap
leuke foto's sappie.hier is het al 2 dagen heel warm en veel zon.gek dat het bij jullie niet zo zonnig is. veel plezier met bbq en gefeli met je ma haar verjaardag.
Fajah; aah hoop echt niet dat het astma is bij Yorben. Succes bij de ha! Milou is ook altijd verkouden, de ka heeft vrijdag weer naar haar longen geluisterd en daar zit geen slijm op gelukkig. Voor de rest hoorde ze eigenlijk overal wel snot zitten Ach ze zal er wel een keer vanaf komen, zolang het niet vast zit op d'r longetjes vind ik het best. Sappie; wat een super foto's weer van je meisje. En ze heeft al een echt nekje Bij Milou zit het nog allemaal een beetje op elkaar Proficiat met je moeder en veel plezier vanavond! Saskia; de cavia overleden...zielig. En de reactie van Rick...tis maar goed dat ie er zo over denkt. Angel; een zware nacht dus voor jullie pfff. Maar jij lekker uitgeslapen gister! Leuk zeg van die foto's, is wel super aardig zeg! kelly; ook zo'n mooie foto's van jouw meisje...en die staartjes wahaaaa poepelescheetje! Gisteren de overlooplamp aangelaten voor Milou. We hoorde haar om 2300 wakker worden maar niet gehuild en verder hebben we d'r niet meer gehoord \/ . Ja vanochtend om 5.30 huilen en lag ze weer op d'r buik. ff op d'r rug gelegd en ze sliep verder en om 6.45 moest ik d'r wakker maken voor het kdv en ze lag zooo schattig op d'r zij te slapen....dat is een mooi begin van de dag...en dan die smile als ze je ziet..super! Nou nog ff werken en dan weer m'n meisje ophalen. Toedels
Femmy: Fijn he al die babietjes die in een sprongetje zitten!? Jill is ook al dagen niet te genieten. Wil alleen mar bij ons zijn en als we weglopen is t brullen. Kel: Leuk, naar Blijdorp geweest! Heb je Bokito nog bekeken door een speciale anti-aankijk-bril ? Wat een geweldige foto's van Daynah,vooral die op de schildpad! Echt een mooi moppie! Saskia: Gecondoleerd met je cavia! Was ie oud geworden? Lekker naar Center Parcs toe, ben jaloers en nog zoekende of wij ook nog ff een weekendje zullen gaan Fajah: Gadverdamme, wat een smerig verhaal van die cavia die opgediend werd bij t diner Ik zag vandaag op Tiscali bij de foto van de dag ook zoiets zieligs en ranzigs, als ik eraan denk keert mn maag nog om. Een foto van een hond in China die over de straat wordt gesleept en bang wordt gemaakt om hem vervolgens af te maken en te bereiden. t Schijnt dat honden beter smaken wanneer ze eerst bang worden gemaakt. Gruwelijk he!? Sal: Waar ben je toch? Nogsteeds ziek? Beterschap meid! Conny: Die Werner van jou wordt nog beroemd in eigen land ook nog een mooie kofferset gewonnen, de bofkont! Angela: Wat leuk dat je die hele fotoreportage cadeau krijgt, we willen we de mooiste foto's zien he?! En hoe romantisch om de Titanic te kijken op jullie 7 jarige huwelijksdag! Ik heb em ook gekeken(voor de 5e keer) en hij blijft goed! Charissa: Bon Voyage! Sap: Wat een mooie foto's weer van Lieke en wat heeft ze toch mooie grote kijkers! Echt een lief koppie hoor. Kan ff niet meer teruglezen/herinneren. Jill is al 2 dagen continu aan t huilen, wil gedragen worden, bij t in bedje leggen gaat t goed, maar zodra we weglopen gaat ze weer brullen. Verder is ze niet meer te houden op schoot, omdat ze alleen maar wil staan, al met al lijkt t wel of ze ADHD heeft zo druk is ze............ Maar goed, we houden t maar weer op t beruchte sprongetje! Ga ff lekker badderen en ANTM kijken strakkies. Vandaag ook weer begonnen met lijnen, wil er toch nog wel 5 kg af hebben voor dat we naar Spanje gaan. Meiden, fijne avond en tot later! Liefs Robine
Hallo allemaal! Fajah; hoe was het bij de arts? Sappie; gefeliciteerd met je moeder! en wat een leuke & mooie foto's Brennied; dan begint je dag goed he, met een lach van je kindje!. Robine; vandaag sliep Lisa natuurlijk goed op de creche.. en toen we thuis kwamen kreeg ze haar groentehap en flesje en mevrouw slaapt nu (altijd als ik dat schrijf word ze wakker, hopelijk slaapt ze nu door). Herkenbaar hoor, ik zou soms ook denken dat Lisa ADHD heeft dan denk ik; dat je nog niet in slaap valt!. Veel plezier met antm! ik ga ook weer kijken! wanneer gaan jullie naar spanje? Heb voor mezelf bij wehkamp 3 shirts besteld, ze hebben nu ook C&A kleding! zit vaak ook leuke kleding tussen!. Fijne avond! groetjes Femmy
Sappie: leuke foto's...echt een fotomodelletje hoe ze kijkt! Hier scheen de zon wel, hopelijk ook als ik vrij ben Gefeliciteerd met je moeder! De bbq was vast lekker. Kelly: daynah heeft het leuk gehad in Blijdorp zo te horen, leuke foto's ook! Misschien tijd voor een dierentuin-meeting? Robine: die Jill toch, hopelijk is ze gauw weer de oude. Suc6 met afvallen! Wanneer gaan jullie met vakantie? Femmy: en slaapt Lisa nog? Ik duim voor je mee Kyllian is van patroon aan het veranderen. Sinds 2 dagen wil hij in de ochtend niet meer slapen en heeft dan alleen zijn middagdutje. 's Avonds lukt het hem (vandaag wel iets moeilijker) om tot 7 uur op te blijven en dan zijn laatste fles te krijgen. Om half 8 gaat hij dan naar bed en afgelopen nacht sliep hij tot 6.15 daarmee. Hij wordt dus ongeveer op dezelfde tijd wakker als toen we hem om 21.00 uur wakker maakten voor zijn laatste voeding. Wel zo gezellig dat hij nu bij ons aan tafel kan zitten met het eten
Hoi hoi ! Nou, vandaag weer 2 sollicitantes op gesprek gehad. De jongere dame was echt niks, absoluut niet assertief genoeg voor bij ons 'mannen'bedrijf. De oudere dame had als leeftijd opgegeven 40+, haha, in het gesprek zei ze dus dat ze 58 is maar haar leeftijd pas tijdens een eerste gesprek vermeld omdat ze anders bij voorbaat al afgewezen wordt. Ik kan haar eigenlijk niet eens ongelijk geven, en het was me toch een leuk mens! Wat mij betreft wordt dat mijn nieuwe collega, morgen met mijn baas doorspreken Afgelopen vrijdag was de 6e trouwdag van Werner en mij, maar in totaal zijn we al 16,5 jaar samen ! Sappie: Wat een lieve foto's weer van je meisje, en idd, ze heeft al echt een nekje, dat moet ik bij Marit nog zoeken onder haar onderkin(netje ). Gefeliciteerd met je moeder ! Annemonique: Lekker zeg dat Kyllian nu langere nachten maakt EN bij het avondeten wakker is, vind ik ook wel zo gezellig . Femmy: Lekker hoor dat Lisa vannacht beter geslapen heeft, enne.. Marit vind ik 's morgens ook op de buik, blijkbaar is dat bij velen toch een favoriete houding Robine: Vermoeiend zeg, zo'n sprongetje, hopelijk is het snel voorbij bij Jill. Brennied: Gelukkig dat Milou's longen schoonwaren, idd hopelijk gaat de verkoudheid ook snel voorbij. Gelukkig dat ze vannacht beter geslapen heeft. Fajah: Wat zei de ha over Yorben's benauwdheid? Ik heb voor a.s. vrijdag weer een afspraak gemaakt met de ha want zelfs met 2 puffers wordt het gehoest bij Marit voor geen meter beter behalve dat ze zich 's nachts niet wakker hoest meestal, heel frustrerend. Angela: Pffff... errug zo'n gebroken nacht ! Wel heerlijk dat Albert voor de kids zorgde totdat je uitgeslapen was . Doorslapen bij Marit leek er vannacht eindelijk weer op. Afgelopen nachten was ze telkens om 4.30 uur wakker, vandaag was het weer 5.20 uur, da's meer richting 'dag' zeg maar Salomina; Hoe gaat het met je? Ik ga alvast bankhangen voor Grey's Anatomy, tot later !!
Schoonma is weer weg, ben helemaal uitgeput. Het is een heel vermoeiend mens. Ze is wel gek op Bastian en hij ook op haar geloof ik want hij kan heel erg om haar lachen. Da's dan wel weer leuk om te zien. Ik ga nu gauw naar bed en kom morgen wel reageren. Trusten!
yorben heeft bronchitus,heeft een antibiotica-kuur gehad(druppeltjes) en ook een puffer(met beertjes erop ) hij zei ook dat eczeem gepaard gaat met bronchitus en als de eczeem minder is zullen die kindjes meer last op de slijmvliezen hebben ,en als de bronchitus vermindert dan word de eczeem meestal erger gek hé? maargoed hij kan erover heen groeien. hij piepte wel heel erg zei hij. verder kan het geen kwaad 3 keer per dag puffen zou moeten helpen. we proberen het maar weer ik heb zo onderhand een abonnement op dokters en zkhuizen. sappie:was de bbq lekker? sal:waar zit je? conny:aannemen die vrouw als ze zo gezellig is marit dus ook nog zo hoesten.lastig is dat toch hé? hoop dat het bij haar ook snel over is,arm meisje.je wilt ze helpen ,maar je kan het niet . jacq:ben jij er ook nog? robine:jazeker een ranzig verhaal over die cavia.maar wat jij schreef over die honden vind ik ook vreselijk hoor.hoe kan iemand toch zoiets doen.ik kan zulke beelden niet aanzien hoor. verder weet ik het even niet meer.
Ben nog niet helemaal beter, maar wel herstellende gelukkig. Wat een gedoe ziek zijn zeg. Niet normaal, gelukkig heb ik Gerben en Moira niet aangestoken. Wat was er ondertussen veel bijgeschreven zeg! Heb alles kunnen lezen, maar weet niet meer wat ik gelezen heb sorry meiden. Ga morgen proberen weer mee te doen welterusten een dikke kus!