November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Morguh dames,

Wat is het hier maar rustig geweest :confused: , niet erg hoor want nu hoef ik niet zoveel bij te lezen haha. Gisteren een druk dagje geweest hier dus geen tijd gehad om te reageren. Eergisterennacht ook alweer een rot nacht geweest. Jordy is snipverkouden en kreeg dus ook bijna geen lucht en kon dus niet slapen. Op een gegeven moment naast mij gelegt en Albert naar beneden gestuurd om op de bank te slapen, maar helaas geen succes geweest. Jordy bleef maar huilen :cry: 3 uur eindelijk dan toch in slaap gekregen en is toen weer terug verhuist naar zijn eigen bedje net als Albert. Afgelopen nacht heeft hij trouwens heerlijk doorgeslapen, hadden hem goede nacht in de laatste fles gegeven en dat heeft goed zijn werk gedaan \:D/
    's Morgens naar de notaris geweest en 's middags een vriendinnetje van Kaily hier te spelen gehad.
    's Avonds moesten we op 10-minuten gesprek voor Linsey op school en we hebben lang met haar juf gepraat. Linsey is een vroege leerling en dit is heel erg aan haar gedrag te merken. Terwijl haar overige klasgenootjes het spelen al een dikke poos achterwege laten, zit Linsey echt nog in haar kleutertijd. Ze wordt hierdoor dus ook gepest, want wat zij voor haar gevoel gewonnen heeft, daar vindt de rest haar al snel een kleuter in want zij konden dit al lang. Ze heeft wel capaciteiten genoeg en is ook echt slim genoeg, maar de juf adviseerd ons haar nog een jaar te laten spelen zodat ze volledig ontwikkelt de overstap naar groep 3 kan maken. Albert en ik hebben het er 's avonds nog heel erg lang over gehad en aangezien ik niet wil dat Linsey bezweikt onder de druk die in groep 3 heerst (volgens de juf is dat de grootste overstap die er in een basisschool is) hebben we besloten haar groep 2 te laten overdoen. Beter nu dan straks in een hogere klas.
    Net even wat trouwfoto's ingescant dus ga zo even spammen hahaha. Nu eerst wat reacties.

Fajah: Bronchitus :( jeetje zeg. Zo'n puffer met beertjes heeft kaily vroeger ook gehad, hoop dat hij er net zo gemakkelijk mee zal zijn als zij toen. Hopenlijk groeit Yorben er gewoon overheen.

Sappie: Nog gefeliciteerd met je moeders verjaardag en wat een mooie foto's weer van je meisje, ik verdrink in haar oogjes, prachtig!

Brennied: Wat goed dat Milou zo lekker heeft geslapen. Hoe is het deze nacht gegaan?

Robine: Tuurlijk krijgen jullie de foto's te zien, hoop dat ik ze vandaag krijg en dat Albert ze dus niet vergeet mee naar huis te nemen :( Titanic blijft inderdaad goed he, al wordt ik er nu niet meer zo emo van, de eerste paar keer echt tranen met tuiten hoor haha. De 23ste is trouwens pas onze echte 7 jarige huwelijksdag ;)
    Jill inderdaad in een sprongetje als ik dat zo hoor, bah, vindt aan die sprongetjes helemaal niks meer aan :(

Femmy: Lisa ADHD? haha volgens mij hebben ze het dan allemaal :)

Annemonique: Kyllian wil zijn tijd dus niet meer verdoen in bed, groot gelijk hoor, is wakker veel meer te beleven ;) alleen jammer voor mama natuurlijk, de rust is voorbij ;)

Conny: Wat fijn dat het klikt met je waarschijnlijk nieuwe collega. Nog gefeliciteerd met jullie 6 jarige huwelijksdag :D gaat het nog steeds de goede kant op met doorslapen bij jullie?

Panda: helemaal uitgeput :) ik hoop dat je een beetje bijgekomen bent afgelopen nacht.

Sal: Ziek nog maar lekker uit hoor, echt lastig he als je ziek bent en dan ook nog een huishouden en kids hebt ivm zorg.

Zo nu ga ik ff lekker spammen met mijn trouwfoto's haha.
    Tot latersss.

Liefs Angela.

Hierbij al de eerste, Albert en ik met Albert zijn ouders.

2. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Van links naar rechts:
    Mijn zus (erg emotioneel de hele avond haha), ikzelf, mijn beste vriendin en mijn moeder.

3. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Albert en ik de taart aansnijden (ik had de taart zelf ontworpen :D )

4. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Albert en ik met alle nichtjes en neefjes die op dat moment aanwezig waren.

5. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    En de allerlaatste, Albert en ik ;)

Zo dan ga ik nu maar strijken :x doeiiii

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    jaaron mocht vandaag proefdraaien op de basisschool.
    heb hem gebracht en het was de bedoeling dat hij maar een uurtje ofzo ging.maar ik zette hem binnen en hij vroeg al wanneer ik wegging hahaha,hij had dus geen moeite om te gaan tussen de grote kindjes.
    de juf zei dat hij best de hele ochtend mag blijven dus ik moet hem straks om 12 uur pas halen.
    onverwachts een vrije ochtend dus,yorbentje slaapt dus mama heeft even tijd voor zichzelf.

angela:mooie foto's van jullie trouw,hoelang zijn jullie in totaal dan bij elkaar?wij zijn in september alweer 10 jaar samen.

sal:gelukkig ben je al iets beter.xxx

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Leuk die trouwfoto's Angel! :D

Conny: jeetje jullie al 16,5 jaar samen, echt lang al :D Wij zijn a.s. vrijdag 5 jaar samen :)

Yorben bronchitus :( Nou iig is het wel al snel duidelijk dat het dat is. Ik hoop dat de AB-kuur helpt en dat de pufjes zijn benauwdheid weer weg halen.

Sal: gelukkig weer aan de betere hand. Toch nog even verdere beterschap toegwenst.

Ik heb vanmorgen wat filmpjes met mn fototoestel zitten maken. Heb een klein stukje op Kyllian's site gezet :)

Vandaag late dienst met een uitzendkwacht wat nogal een apart figuur is. Naja ik bedenk wel wat klusjes voor dr zodat ik niet de hele avond met dr opgezadeld zit ;)

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    En nog een klein filmpje erbij ;)

9. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Sal; weer een beetje beter aan het worden gelukkig! Lijkt me idd zwaar..ziek zijn en dan ook nog voor je kleintje zorgen..beterschap nog!
    Angel; mooie foto’s hoor van jullie trouwerij! Denk dat jullie idd een goeie keuze hebben gemaakt mbt Linsey. Ze kan beter nu een jaartje overdoen en met de rest mee kunnen dan altijd maar erachteraan te hobbelen en daardoor gepest worden maar toch een moeilijke situatie voor jullie. En Jordy…lekker doorslapen vannacht, dat hebben je papa en mama nodig!
    Fajah; haha lekker zo’n onverwachte vrije ochtend. Fijn dat Jaaron het zo leuk vind. En Yorben brochitus..achgerum! D’r zijn toch stiekem veel beebs die moeten puffen, lijkt me zo lastig om te doen. Succes ermee. En idd…eczeem en astma/bronchitus zijn broer en zus. Ik laat daarom ook iedere keer Milou dr longen luisteren, dr eczeem wordt minder dus nu maar hopen dat die astma-zooi ook wegblijft bij d’r. Ze is wel al tijden verkouden maar ze piept niet en heeft het ook niet benauwd.
    Annemonique; ga straks thuis de filmpjes bekijken, ben nu op mijn werk dus lijkt me niet zo’n goed plan. Jullie nog plannen het weekend voor de tuin? Wij gaan zaterdag zo’n 5 aanhangers zwart zand opladen en wegbrengen..pff wordt al moe als ik eraan denk hihi. Gelukkig komen vrienden helpen en m’n vader ook dus dan schiet het wel op..hoop ik.

Nou vannacht was weer een goeie nacht. Ze werd wel rond 2200 uur wakker en lag op dr buik en had denk ik niet de kracht om terug te draaien dus ff op dr rug gelegd. Toen geslapen tot 6.45 en wakker gemaakt want we moesten weer werken.
    Gisteren onze salontafel verkocht op mp. We hebben vorige week een nieuwe teak salontafel gekocht. Die we nu verkopen was een beetje aan de grote kant. Komen ze vanavond ophalen…het kan maar weg zijn!

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Brennie: goede nacht gehad dus, heerlijk! Handig is marktplaats he ;) Wij willen ook een keer een nieuwe salontafel. We hebben nu een glazen tafel en lijkt me best gevaarlijk als Kyllian begint met optrekken enzo (scherpe hoeken).
    Wij gaan van het weekend ook weer verder in het tuin. We hadden er al gras ingelegd, maar dat moet opnieuw gedaan worden. Dus grasrollen halen, grond ophogen en erin lekker. Verder willen we vrijdag alvast rondkijken voor planten e.d. en nog wat grint halen die we tekort kwamen. De grote dingen zijn dan wel klaar in de tuin :) Naja alleen nog het tuinhuisje verfen, die is nu helemaal lelijk doordat verder alles zo licht qua kleur is :p
    Suc6 jullie van het weekend!

11. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Annemonique; ja zou ik ook wel eng vinden, een glazen tafel. De tafel die we nu verkopen heeft zo’n onderblad en van die vierkante lompe, ook scherpe hoekpoten. De nieuwe tafel niet dus dan kan Milou lekker eronder door kruipen als ze dat gaat leren.
    Fijn he als eindelijk onze tuinen klaar zijn…pff wat een pokke-werk. Jullie hebben dus gras..hebben wij ook over gedacht maar dat moeten we ook weer bij gaan houden hihi. Dus het wordt gewoon betegeld. Wel aan beide kanten een klein tuintje maar verder lekker veel ruimte! Ik zal wel een foto maken als het klaar is, jij ook?
    Slaapt kyllian voortaan wat langer uit?

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ja maak maar foto's! Ben benieuwd :) Ik zal ook foto's maken zodra het (bijna) klaar is. We vonden een stukje gras toch wel lekker voor Kyllian. Dan maar een grasmaaier aanschaffen, mn vriend heeft beloofd het bij te houden :p
    Kyllian sliep vannacht maar tot 5 uur, uiteindelijk tegen zessen de fles gegeven. Hij sliep wel al vanaf gisteravond 19.15, dus ik klaar niet ;) Hij ligt nu alweer 1,5 uur te slapen, dus is toch weer naar zijn oude patroon. Ligt ie tenminste weer op zn schema. Zometeen zn 2e fles en vanavond de 3e en laatste.

13. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heeej dames,

Zondagavond waren we echt bekaf van het drukke weekend. Gister hele dag gapen op mijn werk en toe we thuis kwamen gegeten, Jayna naar bed en wij zelf ook om half 9. Heb gelukkig heerlijk geslapen en ben vandaag een dagje vrij dus kan er weer helemaal tegen aan. Sprak net een vriendin op msn die ik al een tijdje niet gezien heb. Ze vroeg of ze vanmiddag kon komen, wou eigenlijk wat in huis doen, maar ach…..anders komt het er nooit van en heb wel zin om weer even bijkletsen.
    Kreeg gister trouwens pos van Blue Band, met een broodbordje met leuke dieren er op kado. We leuk. Zat een folder bij over het eten van een boterham en dat mijn kindje da nu mocht nu ze 7 maanden is……hoe weten ze dat daar nou weer? Nah ja, het bordje nemen we straks maar in gebruik als we weer een boterham met leverpastei gaan proberen….

Brent nog gefeliciteerd me je 7 maandjes

Brennie: wat fijn dat het een stuk beter gaat met Milou dr eczeem. En dat ze nu dus ook het badje weer lekkerder begint te vinden. Jayna heeft trouwens ook een periode gehad dat ze plekjes had en ik aan eczeem gedacht heb, nu heeft ze geen plekjes maar wel vaak jeuk na het badderen en douchen. Ze gaat zichzelf dan zo zitten krabben,weet je ook of je daar ook zalf tegen hebt?

Femmy: leuk he dat ze dan ineens anders gaan brabbelen….hier nu heel vaak…..papapapa en mamamama

Kelly: wat leuk dat jullie naar de dierentuin zijn geweest. En wat een moppie zeg die Daynah met haar staartjes. Maakt haar echt wel ouder met die mooie haren.

Saskia: gefeliciteerd met Timo zn 7 maandjes! En ach de cavia overleden, misschien inderdaad maar beter dat Rick het niet snapt.

Conny: wat grappig zeg dat je man op de tv kwam, en een 3 delige kofferset is ook nooit weg toch! Ach die Marit en dr gehoest, balen zeg dat zelfs 2 puffers dr niet voldoende helpen.

Angela: romantische hoor die herinneringen bij de film titanic. Ik was in die tijd ook helemaal weg van die film, ben er wel 3 keer naar toe geweest in de bios……haha….En dus een gratis fotoreportage, heb je de foto’s al binnen? Ben benieuwd! Leuke trouwfoto’s van jullie trouwens, mooie jurk had je ook!

Fajah: hoe gaat het nu met Yorben?Zielig hoor als hij het zo benauwd heeft. En bronchites dus, hopelijk groeit ie er uiteindelijk overheen en heeft hij baat bij de puffer. Hoe heeft Jaaron het gehad op school?

Sappie: nog gefeliciteerd met je moeder , en wat een leuke foto’s weer van Lieke!

Robine: hoe gaat het nu met Jill? Vermoeiend hoor dat ze momenteel niet even lekker in haar velletje zit. Het onrustig zijn met op schoot zitten heeft Jayna trouwens ook. Ze wil overal heen en naar grijpen, pfffff dat wordt nog wat in het vliegtuig….

Annemonique: inderdaad gezellig dat Kyllian he volhoudt ’s avonds en aan tafel kan zitten met eten. Waar blijft de tijd toch he!

Salomina: hopelijk ben je snel weer helemaal beter meid!

Nou ga nog effe met de hond uit en dan Jayna boterham een flesje melk geven, tot later!

Liefs

14. danili

danili Bekend lid

22 mei 2006
    808
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik had niet zoveel Zin om al die 589 pagina's te gaan zitten lezen, maar ik ben ook nog een "november 2006" mama.
    Had eigenlijk een december mama moeten zijn, maar ons ventje besloot om nieuwschierig te zijn en alvast in november te komen! Haha...vinden wij wel gezellig hoor, een maandje extra van ons mannetje genieten!
    Alhoewel het wel een snelle en heftige start voor ons was.

Ons zoontje is op 23 november 2006 geboren om 20:53uur s'avonds met een vacuumpompbevalling en moeders kreeg een heerlijke knip van onder.

Ik hooop hier ook af en toe mee te kunnen schrijven en ouwehoeren over de dagelijkse bezigheidjes van de moekes en onze beebs!

groetjes Lisette

15. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    jaaron vond het super op de basisschool,hij wil er morgen weer naartoe hahaha,hij zal nog tot november moeten wachten.ben blij dat hij het leuk vond.
    ga vanavond gelijk de papieren voor inschrijving invullen.
    ga nu de kids in bed leggen zijn allebei moe.

groetjes

16. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Goeiemiddag allemaal,

Angela; mooie trouwfoto's! erg leuk om te zien.

Fajah; een beetje kunnen genieten van je vrije ochtend?

Brennied; handig he marktplaats! :D

Semmi; wat leuk dat Jayna al papapa en mamamama zegt! begon zei eerst ook met wawawa en dadada? ik moet er zo om lachen :)

Lisette; welkom hier! klets gezellig mee!

Fajah; wat fijn dat Jaaron het zo leuk vond op de basisschool! dan gaat hij er straks met veel plezier heen!.

ik ga weer verder met werken ;)

17. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    femmy:ik heb niet echt genoten van mn vrije ochtend,beetje eigen schuld want heb alle glasgordijnen afgehaald boven en beneden en gewassen en dan de ramen gezeemd.dan is het zo 12 uur hoor.
    succes met werken

18. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    semmi:helemaal uitgeput dus na het weekend,lekker toch om eens vroeg in bed te gaan.

19. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Angela: Mooi trouwfotos zeg! Wat lastig zeg voor Linsey, maar goed dat jullie allebei (Albert en jij dus) goed over gepraat heb met elkaar over haar volgende schooljaar. Tis inderdaad beter zo dat ze nu een jaarjte overdoet, dan later.
    Wat fijn dat het beter gaat met Jordy zijn billen, wat een geruststelling voor jullie. Alleen jammer dat jullie een slechte nacht hebben gehad.

Fajah: Hoe ging het met Jaaron op school vandaag? Gelijk de hele ochtend meedraaien, jeetje das goed. hehehe, kan me voorstellen dat hij het zo leuk vondt dat ie morgen weer wilde gaan. Geweldig!
    Hoe is het met Yorben vandaag?

Annemonique: Werkse meid. Wat leuke filmpjes van Kyllian. Heb wat op de site geschreven ;) Waarom moet de tuin opnieuw gedaan worden met de gras? ging het niet goed de vorige keer?

Brennied: Milou lekker geslapen las ik. Moira slaapt nu ook weer goed door. Papa legt haar elke avond in bed, en dan slaapt ze meestal gelijk. Heerlijk. Lekker gewerkt vandaag? Wanneer komt de nieuwe tafel of is ie eral?

Semmi: Wat leuk een bordje van Blue band. Iemand heeft Jayna waarschijnlijk opgegeven ;) Wat leuk dat Jayna al Papapapa en mamamama zegt. Geweldig. Vandaag optijd naar bed gaan dan he?

Lisette: Welkom hier op de forum en klets gezellig mee :)

Vandaag valt alles wel een beetje mee, alleen moest wel een hoop kleren wassen, vooral de handdoeken. Ben nogal moe, maar het was te doen vandaag. Morgen weer een dag :)

20. hoi hoi,

Wat een heerlijk weertje vandaag zeg, alleen niks van gemerkt ik zat op me werk :( . Pfffff en het is echt mega druk zeg. Het lijkt wel ofdat iedereen momenteel hypotheken en pandjes koopt en alles moet zo snel mogelijk. De dag gaat wel mega snel daardoor.

Verder hier alles goed ook met Daynah. vandaag wel weer k*t gegeten tot nu toe maar 210cc, dus veel te weinig. Ze krijgt zo nog een fles. Ben benieuwd. En het ging weer zo lekker voor haar doen.

Sal: Fijn dat je weer een beetje bent opgeknapt. Wanneer gingen jullie nou naar Nieuw Zeeland?

Fajah: Wat leuk dat Jaaron het zo naar zijn zin heeft gehad. Ach en dan moet ie nog zo lang wachten ook.

Danili: Welkom hier bij de nov mama's.

Semmi: Owww heerlijk toch een avondje op tijd in bed, dat hadden wij gisterenavond. Daynah was daarvoor die nacht erg veel wakker. Ze had last van krampjes.....pfff valt dan wel tegen als je ook moet werken zeg. Maar ook wij zijn weer helemaal bijgeslapen.

Annemonique: Wow Kyllian was vroeg zeg. Gelukkig dat ie nu de schade weer aan het inhalen is.

Brennied: Goed zo Milou...houden zo....lekker slapen.

Angel: leuke foto's van jullie bruiloft.

Sappie: Aahhhhhhhhhhhhhhh wat een poeperige foto's van Lieke. Echt mooi zijn ze. Blijft Lieke echt al zo zelfstandig zitten? Of gaat het nog een beetje wankelig?

Nou meiden ik hoor me meisje huilen. Ga even kijken wat ze wilt ws even bij mama zitten en lekker knuffelen.

Tot later.

lfs kelly

Deel Deze Pagina