Hoi meiden, Kreeg ik vandaag een smsje van mn mama: Ik lig in t ziekenhuis op de hartbewaking!Maak je geen zorgen lig hier prima...x mama! Geen zorgen maken, jaja. Nou ja, nu is ze dus vanmorgen naar de ha geweest met allerlei klachten, die stuurde dr door naar t zkh en daar is ze meteen opgenomen ter observatie! De cardioloog is vanmiddag langs geweest toen mn broer en ik er ook waren, want ik had natuurlijk meteen mn lessen afgezegd en ben naar Capelle gereden waar ze ligt en die heeft een ECG gemaakt waarop bleek dat ze een hartinfarct had gehad. Nu heeft ze die in 2006 al gehad zonder t zelf gemerkt te hebben en na onderzoek bleek t ECG van vanmiddag een soort litteken te zijn van toen. Alleen hadden ze er toendertijd medicatie voor moeten geven en dat hadden ze niet gedaan. Nu ligt ze er dus nog een nachtje ter observatie en als t meezit mag ze morgen weer naar huis met nieuwe medicijnen. Al met al een ingewikkeld verhaal, maar t viel gelukkig tot nog toe erg mee. Hopelijk blijft t zo. Nu moet ze alleen nog uit dr dal zien te komen, want ze is geestelijk niet helemaal meer in orde.............arme moeder. t is niet tof om je moeder zo te zien liggen aan allerlei apparatuur en slangen.........mn broer is helemaal van slag.......ik kan t nog redelijk relativeren en hou hem maar op de been, want die jongen weet echt niet wat ie allemaal moet doen en denken. Hij en mn moeder hebben een hele sterke band. Nou ja, lang verhaal..........moest t ff kwijt. Lisette: Welkom! Mooie datum van je kindje (op die dag werd ik precies 30jr ) Angela: Leuke trouwfoto's en toen ook al zo slank! Sal:gelukkig dat je weer herstellende bent,rustig aan meis. Beterschap. Fajah: Jeetje je oudste alweer naar de basisschool , volgens mij zit Yorben er dadelijk voor je gevoel ook al heel snel weer op zo snel gaat de tijd. Annemonique: Ik ga zo Kyllian zn site bekijken! Ga ff relaxen na deze heftige dag! tot later Liefs Robine
Jeetje Robine, wat erg van je moeder. Laten we het hopen dat het hierbij blijft. Goed van je dat je positief blijft. iig sterkte. lfs kelly
jeetje robine wat vervelend nieuws joh van je mama.zeker niet leuk om je mam zo te zien liggen.veel sterkte. heb net ook een canvas besteld hihihi van de kids voor vaderdag. zal ff een foto in mn album zetten. hoelang duurt het voor het binnen is voor degene die ook besteld hebben? xxx
Dank je meiden! P.s. Annemonique: Wat een leuke filmpjes, vooral die met die lichtgevende badeendjes Waar koop je die?
Robine: wat schrikken zeg van je moeder. Heel veel sterkte (K) p.s. die badeendjes komen van de blokker. Sal: het gras had wat hoger gemoeten en er is een stuk dood gegaan vanwege de warmte. Vandaag btje crisisdagje op mn werk....gelukkig is de rust nu weer even terug. Nog paar uurtjes werken en dan kan ik naar huis. Morgen lekker dagje vrij.
oooooooooow sorry Annemonique vergeet helemaal te zeggen dat ook ik de filmpjes leuk vond.....domme kelly toch. Leuke foto Fajah, daar zal papa zeker blij mee zijn. lfs kelly
o ja Daynah tikte d'r net zo even 190cc naar binnen . Komt echt door het pyjamapapje. Ik doe dan 100cc pyjamapapje en 100c friso.....anders eet ze nl de volgende ochtend niet. Zo'n pyjamapapje is blijkbaar voor haar heel erg vullend.
Hoi hoi, Hee Robine, wat onwijs schrikken zeg van je moeder ! Hoop dat het idd meevalt en dat het snel weer beter met dr gaat. Veel beterschap van ons drietjes. Kelly; hoeraaaaa voor Daynah, 190 cc geweldig ! Trots ! Lieke kan wel zelfstandig zitten maar kan ook zo omvallen hoor ! Vandaag zat ze bij mn moeder in de box, handjes aan de spijltjes en toen ging mevrouw gewoon staan . Annemonique; ik ga zo ook ff in je album kijken ! Succes nog met werken, niet gek laten maken. Fajah; wat een ontzettend lieve vaderdagfoto ! Ze staan er prachtig op ! Angela; leuke trouwfoto's ! Lisette; welkom ! Semmi; wij hebben vandaag ook het blue band bordje ontvangen, erg leuk ! Salomina; fijn dat het weer iets beter met je gaat. Lekker rustig aan doen. Verder weet ik het niet meer. Hier niet veel te melden, alles zn gangetje. Tot later. Liefs Sap
meiden vraagje: Ik wil morgen ff een paspoort voor Jill regelen(een eigen), moeten John en ik dan allebei mee of mag ik alleen met Jill dat regelen en John zn paspoort meenemen? Wie weet er raad? Bedankt, ga nu froukje de finale kijken!
Volgens mij horen jullie beiden aanwezig te zijn, maar kan het mis hebben. Heb je al een pasfoto van Jill?
Robine; da's zeker ff schrikken zeg met je moeder. Hoop dat ze er snel, ook geestelijk, weer bovenop is. Ik zou het niet weten met het paspoort \/ daynah! Dat vind ze heel lekker dat pyamapapje Zo de tafel is net opgehaald. De nieuwe hebben we al. nu hebben we tenminste weer plaats
Ik heb het nog geen ene keer gezien. Ik hoor van iedereen dat het leuk is, maar om nu nog te kijken (laatste aflevering)
Paspoort: Kan er ook niks over vinden via Google! Niks bruikbaars, overal een ander verhaal Wie weet t echt? reclame bijna voobij.........ga weer naar beneden