November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi !

Lisette: Welkom hier !

Salomina: Gelukkig dat het een beetje beter gaat, doe rustig aan he !

Robine; Jeetje, schrikken meid van je moeder, gelukkig dat het uiteindelijk meeviel, maar kan me voorstellen dat je broer er ook van ondersteboven is. Sterkte ermee !

Fajah: Wat stoer dat Jaaron het zo goed naar zijn zin had op de basisschool. Haha, en nou wachten tot november, dat is nog lang voor zo'n mannetje !

Angela: Moeilijk hoor, om te beslissen wat dan het beste is voor je kind. Als jullie na lang praten hierover allebei een goed gevoel overhebben, dan is het goed he. Het lijkt me voor een kind idd een stuk prettiger niet het hele jaar op je tenen te hoeven lopen om bij te kunnen houden. Kna van jullie om die knoop door te hakken.

Kelly: He gelukkig dat Daynah nog een stuk meer gedronken heeft, toch wel prettig.

Sappie: Wauw, Lieke ook al zo'n haast om te gaan staan, actief meisje zeg !

Annemonique: Het schiet al goed op zeg met jullie tuin, wel lekker met al dit goede weer in aantocht !

Ik heb zojuist mijn ventje nog op tv gezien, lachen zeg. 1 foutje is wel balen; hij heeft gezegd dat het feestweekend van de vereniging over 2 jaar is i.p.v. 2 weken, aiai, heel jammer ;) .

Rick ligt met koorts op bed, vandaag ging het de hele dag hartstikke goed maar eind van de middag ineens supergloeiende wangen en ook een warm voorhoofd. Dus met een sinaspril op de bank gelegd en daarna naar bed gebracht. Ik hoop voor hem dat hij morgen beter is, want dan is het 'schoolreis' naar de speeltuin. En ook hopen voor mij want ik ga tussendoor lekker de stad in met mijn moeder en Marit ;) .

Tot later !!!

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    haha sorry moest hier wel om lachen...ik zal me hier tussen de "gekken" (werk in de psychiatrie) niet gek laten maken :p
    Was een cliënt uit zn dak gegaan na heel veel drugsgebruik, crisisdienst erbij, maar gelukkig issie flink geschrokken en nu rustig. Hoop dat het zo blijft want ben hier nu alleen.

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ik ga er nu eigenlijk vanuit dat de meeting 1 juli niet meer doorgaat?

Trutje: nogsteeds druk?

Conny: beterschap voor Rick. Leuk dat je Werner op tv hebt gezien!

4. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Nou hopen dat die drugsverslaafde zich idd rustig houdt..pff. tot hoelaat moet je werken?
    1 juli komt wel al heel dichtbij...

conny; beterschap voor Rick!

5. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
  6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Het is geen drugsverslaafde, was zijn eerste keer coke gebruik vandaar dat het dus slecht heeft uitgepakt.
    Ik moet tot 11 uur werken...nog maar ffies dus.

7. Suc6 Annemonique nog maar 1,5 uur en dan lekker naar huis.

8. sappie

sappie Fanatiek lid

Joehoe, Froukje heeft Alex gekozen ! Vond het ook een erg leuke knul. Heb wel ff een traantje weggepinkt, hihi.

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja ben ik ook! :D .

Kun je op de site van LEiden kijken? DAar staat misschien iets.
    Anders denk ik (schat ik zo in) dat je wel alleen kan gaan, maar als je alleen gaat MOET je een verklaring van John hebben. Die kun je meestal printen van de site van de gemeente.

10. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Robine: Poeh wat een dag zeg! Je houdt je wel goed sterk, dat is wel te merken. Doe je je wel rustig aan meid?

Kelly: Wat balen dat Daynah niet zo veel melk drinkt. Goed dat ze wel haar pajamapje lust.
    Wij gaan 10 juli naar NZ. Niet lang meer ;)

Fajah: Das een leuke foto :) Wat zal je man heel blij mee zijn, en jij ook zodra ie binnen is. Hoe is het afgelopen met je man de tattoo?

Annemonique: Balen dat je de gras dan overnieuw moeten doen. hierna zijn jullie experts geworden, en kunnen jullie onze tuin aanleggen :p
    Werkse nog de laatste uur.

Brennied: Ben benieuwd naar je nieuwe salontafel. Heb je een foto van?

Conny: Wat grappig om je man op tv te zien. Maar wel leuke prijs toch? Beterschap voor Rick!

Ga weer verder, en dan naar bedje toe.

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Zo ben dr weer :D .
    Ja lekker weer allemaal...zo werken enzoooo.
    Goed vandaag was er feest op het kdv van Jaime dus we waren daar vanavond. Leuk hoor al die lieve muppets!

Robine wat lees ik nu van je moeder! Jee dat is niet leuk (en geloof me ik ken het, mijn paps heeft het drie keer gehad en ze waren hem de derde keer gewoon kwijt :confused: met de shock dingen weer bijgebracht). Was dit ook de reden denk je dat je moeder zich zo voelde de laatste tijd?
    Knuffel voor jullie.

Sap ik ben jaloers op hoe Lieke zit! En wat Brennied schrijft ze heeft idd gewoon een nek. Bij Jaime zit ook alles nog ingedrukt :rolleyes: .

Annemonique yek eng zeg. Niks voor mij.

Conny whaahaa 2 jaar ipv 2 weken.....moest wel lachen.
    En arme Rick ik hoop dat hij morgen beter is want de schoolreis missen is niet leuk...Dat is volgens mij voor kinderen nog erger dan ziek zijn.

Ok dat was het dan. Over Froukje ik zag dat vorige week een keer en ik vond die blonde leuker (is toch etienne) maar goed heb het maar 1 keer gezien. En toch apart want ik val duidelijk op donker!

Hier verder zijn gang. Die tanden van Jaime groeien enorm. Je ziet ze gewoon echt zitten nu zoooo wazig. Ze is gelukkig weer lekker vrolijk.
    De laatste voeding van 20 uur valt langzaam weg. Ze drinkt minder en minder. En ook steeds eerder. Ik wil vanaf morgen direct na haar pot groenten een klein flesje melk aanbieden met nutrix en daarna slapen want merk dat ze daar echt behoefte aan heeft. Blijft toch knap dat die kleintjes het zelf regelen.

Ik ga nog ff mijn mail doen.
    Adios.
    Liefs Sens

12. sappie

sappie Fanatiek lid

Annemonique; Heb even de filmpjes op je site bekeken. Leuk hoor, vooral die met de eendjes in bad, super !

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Hihi thnx Sappie!

Idd dat zitten van Lieke...echt zo netjes haar hoofdje omhoog.

Fajah: zie net pas de vaderdagfoto...echt lief! :)

Sens: tandenfoto! :p
    Hier geven we sinds 3 dagen zijn laatste voeding om 19.00 uur, voordat hij naar bed gaat. Vind het wel lekker dat we hem er nu niet wakker voor hoeven te maken.
    Zal bij Jaime vast ook wel goed gaan.

14. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Thanks voor alle infot voor de paspoorten. Ik heb zelf een verklaring opgesteld want kon er geen een vinden van Leiderdorp...........handtekening van John eronder en ik neem zn paspoort mee, ben benieuwd of t gaat lukken :)

Jippie Alex is de winnaar! Goed keuze van Froukje!

Sens: Zit me niet jaloers te maken he over de tandjes van Jaime! Hier nogsteeds een kale vlakte met veel spuug eroverheen ;) Al met al geen puntje, geen stipje, geen scherp randje, helemaal niks van tandjes! Dank dat je me zo hoog inschat dat ik wel alleen naar de gemeete kan gaan ;) Ben benieuwd hoelang t duurt voor Jill goed op de pasfoto staat :)

Conny: Ahhhhhhhhhhh arme Rick, heel veel beterschap voor hem gewenst!

Sal: Lekker hoor over een maandje(ruim maandje) naar NZ. Hoe lang is dat eigenlijk vliegen? Spannend hoor zo een onderneming met de kleine meid erbij........met overstappen etc. Ben zooooooo benieuwd naar je mama dr hoofdje dan........

Annemonique: Werk ze nog! Time flies..........bakkie thee/koffie en je mag lekker naar huis. Heb je daar een pc waar je steeds achter zit? Doe mij ook zo een baan ;)

Liefs Robine

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Robine,
    Kinderen die niet met hun ouder(s) of voogd reizen, moeten een eigen reisdocument hebben. Vanaf twaalf jaar kunnen kinderen zelfstandig een Nederlandse identiteitskaart aanschaffen. Vóór die leeftijd hebben zij toestemming nodig van beide ouders, voor zover die het gezag uitoefenen, of hun voogd. Kinderen tot achttien jaar hebben toestemming nodig van beide ouders of voogd voor de aanschaf van een paspoort. Bijschrijving van kinderen op de Nederlandse identiteitskaart is niet mogelijk.

Dus toestemming van John of beide daar naartoe gaan.

Kijk eens hier voor info over foto: http://www.utrecht.nl/smartsite.dws?id=51

Dit moesten wij (lees Michiel) invullen:
    http://www.utrecht.nl/images/Burgerzake ... 020114.pdf

Kon het even zo snel niet vinden bij Leiderdorp op de site. Staat er vast wel hoor.

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Nee staat niet op de Leiderdorpse site, maar heb ook zo een formulier gemaakt dus moet goed komen! Thanks voor de moeite!

17. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh en dat eerste stukje tekst stond bij Leiderdorp op de site.
    Ciao

18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Morgen is Jill alweer 7 mnd .......zucht....................

Smsje van mn mama: Lieve kinderen, maak je geen zorgen mama komt er wel weer bovenop.x mama ( vanaf t ziekenhuis...ahhhhhhhhhhh)

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ahhh...boohooo.
    Hebben ze gezegd hoe lang ze moet blijven?

20. sappie

sappie Fanatiek lid

Aaaaah lieve mama, dat is lief, ze wil jullie geruststellen.

Deel Deze Pagina