November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

vanmiddag in de tuin

2. Angel: Wat een prachtfoto's van je kids en idd die van Kaily is echt super mooi. De rest ook hoor.

Robine: Wat een leuke pasfoto van Jill zeg. Goed dat ze je moeder nog even ter observatie houden. Ligt ze in het IJssland.

Fajah: Zoveel zou het toch niet zijn hoeveel je bent aangekomen. Dus lekker bijna op vakantie. Daynah haar eten is weer niet echt hoe het moet wezen maar ja ben niet anders gewend.

Ga snel verder ben Daynah haar kledingkast aan het opruimen. Ga nu over op maatje 74 dus 68 kan eruit. Ze past het nog wel maar ben toe aan wat nieuws voor haar.

tot later.

lfs kelly

3. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    leuke jill-pasfoto.heb je mooi voor elkaar dan met dat paspoort. ;)
    ik moest echt mn vent meenemen hoor,maar das mss per gemeente anders?

4. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    kelly:hier ook maatje 68 eruit en 74/80 erin :)
    heb nog veel van jaaron toen hij baby was,is wel makkelijk als ze op dezelfde dag zijn geboren ,want dan klopt het met de seizoenen ook precies hé.want als je een winter en zomer kindje hebt is dat moeilijker.

5. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    vandaag is er een (andere) collega weer even op bezoek bij ons, van onze afdeling, hij was een aantal maanden geleden op zijn hoofd gevallen en kreeg toen een hersenbloeding, er is nu nog een stuk uit zijn schedel maar het gaat goed! wel raar om te zien!

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    oei femmy das niet zo goed voor je collega,maar verder heeft hij er geen letsel aan overgehouden?.

7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    heb nog even de andere 3 foto's in mn album geplaatst die ik heb gemaakt ,maar die het niet zijn geworden voor de vaderdag-canvas-foto

8. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ik vind die andere 3 ook super Fajah! kan je ze niet allemaal op canvas laten zetten :) maak je een canvas muur ;)

die collega moet nog wel revalideren en het stuk schedel (of plastic) word begin september teruggeplaatst.

9. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    ik dacht ook zoiets femmy,om er 3 te laten maken op canvas en dan naast elkaar hangen,is vast leuk zo 3 op een rij.
    wel erg voor je collega,dan was hij wel hard gevallen zeg?

10. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi hoi,

Even vlug want krijg nog visite straks. Niet veel hoor want ikhou het zaterdag maar mijn schoonouders komen nog ff een gebakkie eten.
    Bedankt voor alle felicitaties! Dat had jij goed onthouden Sal.

Verder heb ik jullie verhalen wel gelezen en alle foto's (spammers) gezien maar kom morgen wel weer even reageren.

Doei doei

Lfs. Saskia.

Oja even voor Robine: sterkte met je moeder, hoop dat ze weer wat opknapt (ook geestelijk).

11. leuke foto's Fajah.

Ik heb ook zojuist canvas besteld.
    60x60 en ik heb het met een kleuraccent gedaan. Ik vond dat wel erg mooi.

Ik zal zo even een foto plaatsen bij welke ik dat heb laten doen.

lfs

12. Dit wordt hem. Het shirtje en haar strikjes in d'r haar blijven dan in kleur. Ben benieuwd hoe het eruit gaat zien. Misschien is het wel helemaal niks.

13. [​IMG]

hoop dat ie nu wel lukt!

14. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Gefeliciteerd met de 7 maandjes allemaal :) Jill, Jayna, Brent, Jaime, Lieke Ben het deze keer helemaal vergeten te doen. :oops:

Saskia: hihi - zag het toevallig op Hyves dus kan het niet vergeten he? Hoop dat je het wel gezellig heb gehad vandaag.

Kelly: Als je zo Daynah ziet, dan zie je niet dat ze niet zoveel drinkt. Ze ziet er goed gezond uit! Mooi keuze hoor.

Fajah: Wat zijn jou zoontjes echt schattig samen! Ook een mooi keuze voor de canvas zeg! Wat leuk dat de tattoo klaar is, en dat jou man ook jou naam erbij heeft laten zetten. Dat is echt lief hoor!

Femmy: Oei dat is niet zo best voor je collega. Zal idd wel een raar plek zijn zonder schedel, gelukkig komt het wel goed met hem.

Angela: Wat leuke fotos zijn het geworden! Wat een prachtig gezin heb je toch!

Robine: mooi fotos van Jill weer! Mooi pasfoto trouwens, wat goed dat ze jou briefje heb geaccepteerd. Weer een zorg minder.

Trutje: Mooi fotos van Brent weer. Wat is hij toch een heerlijke vent om naar te kijken. Daar kan je best wel trots op zijn.

Annemonique: 1 juli, als het niet doorgaat, wil ik wel met je meeten hoor! Doen we dan gewoon hier in Utrecht/houten/nieuwegein .. of bij mij of jou thuis.

Moira gaat nu heel goed slapen! Ze ligt nu vanaf 8 uur in bed. Heerlijk, ook geen kick meer als je haar neerlegd. We hebben haar een paar dagen achter elkaar later krijsen .. nou ja, Gerben dan omdat ik ziek was. En nu slaapt ze als een Engel. Echt niet normaal. Gerben is veel harder als ik .. hij kan er wel tegen .. hihihihi.
    Verder niks bijzonders vandaag.
    Nog steeds moe, heb vanmiddag even lekker op bed geslapen, was helemaal weg.

15. sappie

sappie Fanatiek lid

JILL VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 7 MAANDJES ! :({|= :whistle: \:D/

Saskia, van harte gefeliciteerd met je verjaardag ! :({|= :whistle: \:D/ .

Verder heel veel mooie foto's voorbij zien komen !

Ik kruip nu mn bed in, het is iedere avond laat :( . Kom morgen wel ff weer reageren.

Veel liefs Sappie

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    dank voor de felicitaties voor JILL :) van jullie allemaal

17. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    JILL feli met je zeven maanden verjaardag!!! JOOOHOOO vanaf nu aan de bammetjes ;)

Net als Sap ik ben erg moe en het is al de hele week laat...ik kom morgen nog even reageren.

Alleen nog een vraag aan Femmy. Waar heb jij die EOS gekocht en wat kostte die? Je hebt een 400d toch?

Liefs Sens

18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nou lukte het roze niet :cry: . Nog een keer proberen..

JILL feli met je zeven maanden verjaardag!!! JOOOHOOO vanaf nu aan de bammetjes

19. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Iemand nog goede buggy tips? We willen er zaterdag eentje gaan halen. Moet licht en compact zijn en 5 standen hebben. Ik weet t niet,...........wie wel?

20. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nou begrijp er niks van..maar ga nu slapen..daar ligt het vast aan.

Kus Sens

Deel Deze Pagina