Heej Ladies, Even een berichtje vanaf mijn werk. Wat is het warm he, gewoon plakkerig en benauwd is het hier, bij jullie ook? Jayna kan er gelukkig wel goed tegen , is lekker vrolijk en heeft van 11.00 tot 13.00 uur lekker geslapen voordat ik vanmiddag naar mijn werk moest. Straks uit mijn werk dus met Lenhard langs het gemeentehuis voor het bijschrijven in onze paspoorten en ga denk ik ook even langs de kruidvat voor een zwembad voor Jayna buiten. Daar hadden ze eentje voor 10 euro waar ik zelf ook lekker bij in kan zitten, is wel zo gezellig he....hihi Zal vanavond even bijlezen als ik weer thuis ben, maar voor nu vast even: Jill nog gefeliciteerd met je 7 maandjes, hoeraaaa! Saskia nog gefeliciteerd met je verjaardag! tot vanavond! liefs Sämira
Femmy: Mooi tandje heeft Lisa hoor en wat een mooie ogen! Naar trouwens van je vader. Hopelijk knapt ie snel wat op. Hoe is het trouwens met je zus nu? Semmi: ik ben ook vandaag eindelijk pasfoto's wezen maken en heb een bijschrijving aangevraagd. e19,53 kostte het me.... Idioot veel he! Krijg je als je in een arme stad woont! Fajah, wat rot voor je oma. Helaas heb ik zelf 2x over een grootouder verloren na zo'n val. Hopelijk komt zij er een beetje bovenop. Vanavond Brent wegbrengen en dan zijn we een paar daagjes alleen.... Raar hoor... Ik denk dat ik het er best effe moeilijk mee ga krijgen! Ik ga beginnen met pakken
Hee hallo, Heb nog niks gelezen maar wou alvast even vertellen dat ik vandaag met Minck naar het cb ben geweest. Wat gaat dat hard zeg! 8100 gram en 71 cm alweer! Ik heb vanmiddag weer een hele lding kleertjes in een doos gedaan die hem niet meer passen. ook snel even door de doos met zijn eerste babykleertjes gesnuffeld, wel raar hoor dat het allemaal zo snel gaat. Ik ga zo eten en dan ga ik eens alles van de hele week lezen, oh ja morgen ga ik lekker naar de rolling stones met m'n vader, zin in! Tot vanavond
geslaagd voor de buggy! en de buggy mee zit nu ook op de fiets dus we kunnen eropuit! Annemonique: Zelfde dus als jij hebt genomen alleen met roze dan , t blijft een meisje he Femmy; Sterkte met je vader, wat sneu voor hem, hopelijk valt t allemaal mee. Mooie foto van Lisa zeg! Prachtige ogen heeft ze! Trutje: Jij ook sterkte met Brentje missen. Wat zal t raar zijn voor jullie als ie er niet is. Heb je hem nog nooit uit logeren gebracht? Fajah: Ga je de komende week al op vakantie? Lekker hoor, ben jaloers! Weet ff niet meer, Ga koken. Tot later! Liefs robine
Trutje: Die bijschijving valt nog mee, een nieuw paspoort kost hier 48 euro! Cindy: Zo Minck is ook al een flinke knul aan t worden! Gelukkig dat alles weer ok was. Semmi: t Wordt morgen nog erg warm dus zet je badje maar buiten. Jill heeft er ook een met Nijntje, ga em morgen denk ik ook opzetten ipv zwemmen met haar Ga er nu echt vandoor
hoi hoi, Weekend....heerlijk zeg. Robine: Mooie buggy.....enne toch maar met roze en geen unikleur genomen. Cindy75: Minck ook weer goedgekeurd en lekker een flinke jongen. Veel plz morgen alvast. Semmi: En is het gelukt met het paspoort en een zwembad? Het is hier ook erg mooi weer..heb er niet veel van gemerkt zat heel de dag binnen. Fajah: Wat vervelend van je oma en die oudjes vinden dat al zo moeilijk als ze naar een bejaardentehuis moeten gaan...weet het nog zo goed van mijn overgrootoma....pfffff echt verschrikkelijk, maar het is wel beter hoor. Femmy: Lisa ook al aan de tanden. Mooie foto van haar hoor. Ze heeft van die mooie kijkers. Wat naar van je vader heel veel sterkte. Verder kan ik niks lezen. Hier weinig nieuws. Welke kindjes hebben nou nog geen tandjes. Heb het idee dat bijna alle kindjes aan de tandjes zijn, behalve Daynah....Jill volgens mij ook nog niet toch? Ga ervan door. lfs kelly
Hoi, ff snel een vraagje; Heeft iemand al iets gehoord over de canvas doeken? Hoelang duurt zoiets eigenlijk, hoop het wel voor vaderdag te hebben. xx
sappie ik heb het zondag besteld maandag hebben ze het geld eraf gehaald en vandaag de 2 doeken binnen hoi ik lees altijd mee heel soms schrijf ik iets maar is al zo lang geleden ik heb inmiddels ook een dochter ze is 19 november geboren en heet romira
sappie:ik had die vraag ook al gevraagt vd week over die canvas wanneer hij binnen is,maar ik had geen reactie gekregen.maar nu weet ik het omdat jij het nog een keertje hebt gevraagt ik heb dinsdag besteld en gister was het van mn rekening gegaan en ik kreeg een mail dat het maandag binnen zal zijn.
Mirandao; (nogmaals) welkom ! Jij hebt de doeken dus snel ontvangen. Ik heb hem vrijdag besteld, geld is al wel afgeschreven maar nog niets ontvangen. Nog ff afwachten dan maar. Femmy; wow die foto is leuk ! Idd een goede voor de efteling. Lisa heeft trouwens prachtige ogen! Veel sterkte/beterschap voor je vader ! Kelly; ben jaloers Jij hebt al lekker weekend. Ik moet nog een dagje. Geniet morgen nog maar lekker van het mooie weer, nu kan het nog. Robine; leuke buggy, heb al van meerdere mensen gehoord dat de maclaren een ideale buggy is. Cindy; fijn dat Minck weer goedgekeurd is ! En al een flinke knul. Het gaat inderdaad te hard ! Veel plezier alvast voor morgen bij het concert ! Leuk dat je met je vader op stap gaat ! Trutje; aahh je moet Brent een paar daagjes missen, kan me best voorstellen dat dat even moeilijk is. Maar voor je het weet is ie weer bij je. Dagen vliegen zo snel voorbij. Het trouwens weer prachtige foto's van hem voorbij zien komen. Semmi; Hier is het ook vreselijk warm ! Had net 33 graden in de auto. Zwembadje is idd geen overbodige luxe, ik moet er ook maar eens snel een gaan kopen. Fajah; he meid wat vervelend van je oma, en idd erg moeilijk om het haar te vertellen, ook al is het het beste voor haar. Veel sterkte ermee ! Verder kan ik helaas niet teruglezen. Gisteren naar het kruidvat geweest, was een 20% korting avond voor genodigden (ik mocht mee met mn schoonmoeder) Heb ff flink luiers en voeding ingeslagen . Vandaag maar eens een boterham met jam bij Lieke geprobeerd. Ging redelijk goed totdat ze begon te kokhalzen. Duurde even en toen kwam alles er weer uit . Denk dat ik maar heel langzaam ga beginnen met af en toe een paar stukjes. Zal wel wennen zijn. Net wel een potje macaroni (voor 8 maanden) gegeven. Ze vond het best lekker, en het is toch behoorlijk grof. Nou ja, gelukkig maar. Verder niet veel te melden. Kom later nog wel ff kijken Doei ! xx Sap
Sappie: ik heb de doeken zaterdag besteld (dacht ik) en heb er vandaag 2 van de 3 gekregen! Hoop dat die derde ook snel komt! Ze zijn iig mooi Femmy: mooie close-ups weer! Robine: mooie buggy! Die kleurtjes vond ik ook leuk, maar dad deed ik Kyllian maar niet aan. Ik moet nog een buggy mee kopen. Mn fiets wordt morgen bezorgd, dus binnenkort ook maar kijken voor die buggy mee en kinderzitje. Ik heb weer een nieuw klusje. Heb verf gekocht voor onze slaapkamer en ga die verfen! Als het zondag regent is doe ik het dan, want dan kunnen we toch niet in de tuin werken. Heb alleen verf over, want ik wilde lichtblauw en beige maar die beige vond ik achteraf toch veel te licht (op het kaartje leek ie donkerder). Toch maar weer andere verf gekocht, want ruilen kon niet mengverf. Ik zet het maar op marktplaats, wie weet.
Ik heb op 1 juni besteld, op 4 juni is het geld afgeschreven en ik heb tot op heden nog niets weer gehoord. Ik wacht tot en met maandag en anders ga ik ze wel ff bellen.
Hee Kel, hier ook nog geen tandjes hoor en vorige week dacht ik dat het er misschien van zou komen maar niks hoor. Op het cb ook nog even gekeken en in z'n mondje gevoeld maar helemaal niks! Vind het ook wel grappig zo'n leeg mondje, zou het heel raar vinden als hij tandjes heeft in dat kleine bekkie Ik heb zo veel gelezen dat ik amper weet hoe of wat, toch maar proberen vaker bij te lezen. Wel veel leuke foto's van alle beebs zien langs komen. Robine las ik nou dat jij zelf ook in november bent? of heb ik het helemaal mis Ik zelf namelijk ook, ik geloof op dezelfde dag als Moira en Emme, 19 november, kan ik aan hun precies zien hoe oud ik ben, op de dag af! Ik ga zo lekker in de tuin met een roseetje, kom straks nog even kijken X
Hoi allemaal, Zo mijn verjaardag is weer voorbij moet t alleen nog vieren haha. Ik heb er toch altijd zo'n hekel aan om een verjaardag te vieren, zelf heb je er helemaal niks aan, je loopt maar een beetje koffie te schenken en bier te pakken terwijl de rest allemaal met elkaar aan t kletsen is haha. Ach t komt wel weer goed. Maandag heerlijk naar de Erperheide toe, daar heb ik pas zin in. Met de kids gaat alles prima, Timo is nog net zo makkelijk als altijd en Rick is met dit weer haast een hele dag lekker achter aan t spelen, heerlijk dus. Femmy: Wat rot zeg voor je vader, veel sterkte ermee! Leuke foto's van Lisa, haha die van papier hier is zeker leuk. Angela: Zou dat wel s willen zien Jordy met die loopstoel, lijkt me zo'n leuk gezicht. Ik vind de oudste op jou lijken en Kaily tja.....t is maar net hoe ze kijkt volgens mij en Jordy is echt sprekend Albert. Mooi gezinnetje hoor, mag je zeker trots op zijn. Trouwfoto's waren ook mooi trouwens. Conny: Wat leuk zeg van Werner in dat tv programma en dan dat foutje wat hij gezegd heeft haha...zal wel door de zenuwen gekomen zijn. Sal: Nog niet zwanger dus haha. Eerst maar even genieten hoor, je hebt groot gelijk. Hyves heb ik trouwens al een hele tijd niet meer op gekeken zal ik ook weer s doen...... Trutje: Leuke Brent-broek zeg, ik vind t echt een Brent-broek haha. Hij kijkt er ook zo vrolijk bij. Leuk heh als ze zo gaan spelen met zo'n activity center, lekker meppen! Semmi: Het was zeker weer warm vandaag, vannacht geven ze wel wat regen op geloof ik en dan morgen nog warmer, nou ja vorig jaar vond ik t erger hoor met zo'n dikke buik. Sap: Als je de foto binnen hebt wil ik hem wel zien hoor, ik vind m namelijk heel erg mooi met die hydrofiel luier op haar hoofd, ben benieuwd hoe hij eruit komt te zien. Robine: Mooie buggy hoor! Net zoiets als ik heb alleen dan geen roze heh haha, vind Jill t fietsen ook nog zo leuk? Mirandao: Jammer dat je niet meeschrijft, t lukt ons ook niet altijd hoor maar t is toch wel gezellig altijd dus van mij mag je meeschrijven ook al is t maar eens in de zoveel tijd, geeft niks! Kelly: Jouw foto lijkt me ook heel apart met de strikjes nog in kleur, hmm ik zou eigenlijk ook s een leuke foto van de jongens moeten gaan maken...maar t hoeft niet perse voor vaderdag te zijn. Nou meiden verder weet ik t niet meer, ga nog even op de Wehkamp site kijken Lfs. Saskia.