Middag dames, Hier weer een rustig nachtje achter de rug. Jordy melde zich om kwart voor 8 vanmorgen en toen is Albert met hem naar beneden gegaan om hem een fles te geven in de hoop dat wij dames nog even konden slapen. Ik vond dat wel een goed plan alleen de andere 2 dames niet zo haha. Albert is nu weer werken aangezien er weer koopzondag is vandaag, volgende week ook nog en hopenlijk kunnen we dan toch echt weer eens samen van de zondagen genieten. Channie: Lekker zeg dat Giovanna gisteren zoveel heeft geslapen, krijg je tenminste eens iets gedaan he. Gisteren wou Jordy helemaal niet slapen, t is hier nu ook echt een bende voor mijn gevoel Hopenlijk slaapt hij vandaag wat beter en kan ik vandaag wat werk doen. Leuke foto weer! Lieve Sense: Ik denk dat wij inderdaad niet kunnen begrijpen hoe jij je moet voelen nu, maar de angst dat er iets met je kindje is zullen velen denk ik wel echt begrijpen. De laatste 8 weken van mijn zwangerschap ben ik ook zo bang geweest dat er iets was met Jordy. De angst begrijpen we dus denk ik wel, alleen t feit dat er iets mis is met je kindje, daar kunnen wij alleen maar iets bij voorstellen, dit zul je zelf moeten meemaken wil je echt die angst en pijn hiervan voelen . Maar lucht maar lekker je hart hier, hopenlijk kunnen wij je toch een beetje de steun geven die je nodig hebt. Panda: Gelukkig ging t gisteren weer goed met voeden Bastian is dan ook lekker bijgekomen zeg. Semmi: Wat lekker dat Jayna al 3 nachten heerlijk heeft doorgeslapen! He bah dinsdag de eerste prikjes, ik vind t altijd zo zielig Ik ga even wat doen hier in huis tot later! Liefs Angela.
Sens: vervelend dat je ligt te piekeren. Goed dat je je gevoel wel blijft uiten! Sterkte meis. Hier gisteren een moeilijke Kyllian gehad. Hij heeft vanaf gisterochtend tot 's avonds 9 uur niet geslapen en wilde alleen maar aandacht. Wil hem graag aandacht geven, maar als hij dan alsmaar blijft huilen weet ik niet meer wat ik met hem moet. Gelukkig is hij na zn voeding van 9 uur als een blok in slaap gevallen en werd pas 6 uur later weer wakker Toen voeding gehad en weer 3 uurtjes geslapen. Gelukkig is het overdag soms moeilijk ipv 's nachts!
Panda: Die kolven zijn idd erg duur, maar ik heb nu zo'n handkolf en dat werkt ook prima hoor en ik gebruik hem een paar keer per dag, dus voor mij een goede aankoop geweest. Annemonique: zo Kyllian is lang wakker geweest. Logisch dat ie daarna als een blok in slaap is gevallen. Ik weet me soms ook geen raad hoor als Daynah zo aan het huilen is. Nou is het de laatste dagen een stuk minder hoor. Ik geloof dat ze haar ritme gevonden heeft. Hoop ik! Semmi: Zo jij heb idd veel borstvoeding. Ben jaloers. Dan moet Jayna toch genoeg drinken heh, zou je zeggen. Als ze genoeg is aangekomen dan hoef je je geen zorgen te maken. Nou mijn huisje is weer schoon en wasjes heb ik gedraaid. Sabino komt zo naar huis die is gaan voetballen en dan gaan we naar de verjaardag van het dochterje van vrienden van ons. Ben benieuwd. Hoop dat er ook niet teveel kids zijn, dan wordt ik gek denk ik. Fijne dag allemaal en tot laterzzzz. Lfs Kelly
Sterkte Sens, het is inderdaad moeilijk om je het voor te stellen, maar het gaat om jullie meisje en daar wil je het allerbeste voor!. Wat een schatje is Giovanna ook! staat haar goed dat jasje. Veel plezier bij de Kerstmarkt Samira!. Kelly veel plezier bij de verjaardag!. Lisa is niet meer onrustig! ik heb haar ook vaker gevoed en ik denk dat het ook aan mezelf lag, ik dronk weer te weinig en misschien kreeg ze daardoor ook minder binnen, ze ligt nu in ieder geval lekker te pitten.
Pff, nu is Jordy dus al de hel middag onrustig hij wil niets anders dan schoothangen en dan nog bleef hij onrustig. Ik weet niet of ik er goed aan gedaan heb, maar heb hem dus eens aangelegt en nu slaapt meneer dus ook De dames zijn ontzettend lastig vandaag en kaily ligt nu dus in bed voor straf en Linsey hier op de bank met de tv uit. Pff dramadagje vandaag dus Ok, Jordy heeft t dus een kwartier volgehouden huilt weer dus ben weer weg. Liefs Angela.
Sap: Lieke is geloof ik alleen maar vrolijk he? Ze ziet er in ieder geval op elke foto stralend uit. Sense: je mag hier altijd je hart luchten hoor, we zijn er voor je en begrip hebben we allemaal al kun je t pas echt goed voorstellen hoe jij je voelt wanneer je zelf zoiets meemaakt. Fem: Wat een lieve foto van Lisa Channie: Wat ziet Giovanna er prachtog uit, echt een meisje Meiden ik heb weer eens een vraagje: Sinds gisterenavond heb ik Jill weer voeding gegeven tegen krampjes, spugen etc alleen nu van t merk Friso.(Voige keer Nutrilon). Sinds gisterenavond drinkt Jill ineens 200cc ipv 125cc! Ze blijft maar lurken en hongerig kijken als de fles leeg is. Als we dr speentje geven spuugt ze em uit omdat ze gewoon wil eten! Ergens moeten we toch stoppen met voeden? Sinds vanmorgen weer zelfde verhaal, als we de flesjes blijven vullen blijft ze eten. Komt dit door de Friso(is die zo lekker ) of kan dit een sprongetje zijn? Ennuh wat zouden jullie doen met haar eten. Houden op 125cc of gewoon geven naar vraag? Trouwens hebben jullie ook deze voeding tegen krampjes en spugen en zo ja welke speen heb je er dan op(ik heb 2 gaatjes) maar t duurt nogsteds wel 20-25 minuten voor ze em leeg heeft! gaatjes bijmaken in de speen? t Is ook zo een dikke voeding echt irritant! Thanx Liefs Robine
Jacq, logisch hoor als je nu niet zo vaak komt. Eerst alles bij en met jezelf op orde krijgen. Dat heeft nu gewoon even voorrang. Sense, je hebt gelijk als je zegt dat wij het niet helemaal kunnen begrijpen. Maar je kunt je hart altijd bij ons luchten hoor. Ik kan me voorstellen dat je je er zorgen om blijft maken. Robine, met die voeding tegen spugen en krampjes heb ik geen ervaring. En als Jill nu meer wil drinken, dan zou ik dat geven hoor. Zo lang ze maar niet meer dan 1 liter per dag drinkt. Richtlijn is volgens mij 150 cc per kilogram lichaamsgewicht. Gisteren zijn we lekker de stad in geweest. Heb 2 paar laarzen gekocht (laarzen tot net over m'n enkel want andere pas ik nooit omdat ik vrij stevige kuiten heb en een kleine schoenmaat - 36 - en de fabrikanten er altijd van uitgaan dat mensen met kleine voeten dunne kuiten hebben ). Vanochtend kraamvisite gehad en vanmiddag lekker in bad gezeten en nu op de bank met een kop thee. Lekker relaxed dus. Sap, leuke foto's! Kom vanavond nog wel ff. Pim
Robine; ik heb ook geen ervaring met voeding tegen spugen en krampjes. Maar als Jill 200cc vraagt dan zou ik dat ook geven, maar idd net als Pim al zegt dan niet meer dan 5 voedingen. Pim; Lekker heh even in bad relaxen en daarna heerlijk op de bank. Ook geslaagd voor nieuwe laarzen . Wel jammer dat je geen hoge laarzen kan kopen. We hebben shoarma besteld dus dat zal zo wel komen. Kruip gauw weer bij mn mannetje op de bank. Tot later. Sap
Is idd irritant. Hier in de buurt zit een winkel die speciale laarzen verkoopt, met diverse schachtmaten. Maar die zijn dus echt reteduur. Ga na de kerst wel eens in de opruiming kijken. En anders toch maar van die stretchlaarzen van Esprit ofzo, die passen wel, maar ben altijd bang dat die gaan lubberen als je ze veel moet oprekken met stevige kuiten. Ach ja, luxeproblemen! We gaan zo eens koken. Pim
Hallo daar ben ik ook weer even. Bedantk voor jullie lieve berichtjes. Ik merk dat ik het ene moment het er best moeilijk mee heb en op andere momenten als ik naar haar kijk en ze zit weer te lachen ik dan denk het gaat goedkomen. Gisteravond zat ik dus ineens vreselijk te huilen. Misschien ook omdat het allemaal zo snel ging... Vandaag is het gelukkig weer beter. Pim ik herken het met de laarzen. Heb zelf ook geen grote voeten maat 37 en wel wat steverige kuiten. Ik hoor er ook zoveel mensen over die dat hebben dus die fabrikanten begrijp ik echt niet . Ik neem nu standaard een maat groter van laarzen, dat zit een stuk beter . Sap lekker shoarma! Wat een onwijs leuke foto's weer van Lieke. ZE heeft echt zulke mooie blauwe ogen. Robine ik zou Jill gewoon die 200 cc geven en wat sap zegt in de gaten houden dat ze niet meer dan een liter krijgt. En misschien wel een regeldag ofzo? Dat van die spenen weet ik niet hoe dat zit met die dikke voeding. Jaime heeft de normale voeding en die heeft speen 2. Ze drinkt dan ca 140cc (gelukkig wel weer) in maximaal een kwartier. Angela is de rust al teruggekeerd bij jou? Klinkt behoorlijk druk! Femmy lieve foto van Lisa. Lastig heh genoeg blijven drinken? Kelly veel plezier op de verjaardag vanavond! Ben benieuwd hoeveel kids er waren.. Annemonique idd beter dat hij dan overdag huilt ipv 's nachts! Semmi dinsdag al naar het cb! Jee dat gaat snel zeg. Mijn cb had pas plek in januari dus Jaime is wat laat met de prikken. Wij hebben trouwens vandaag voor de verandering weer eens geklust. Jawel. De logeerkamer schiet ineens ontzettend op! Die en de hal komen zeker voor het einde van het jaar af! liefs Sensee
Goede avond, Vanmiddag niet meer naar de kerstmarkt en koopzondag geweest. De regen kwam met bakken nar beneden, dus dat zat er niet in. Dus maar even op bezoek bij mijn ouders, wat ook gezellig was. We hebben lekker vakantieboeken bekeken en gaan volgende week al de vakantie voor in 2007 boeken. We gaan samen met mijn ouders naar Gran Canaria. Hebben een mooi kindvriendelijk bungalowpark gevonden waar we op basis van all inclusive 15 dagen gaan verblijven, lekker relaxen dus. Het duurt nog ene hele tijd, maar wel leuk om weer naar uit te kijken. Jeetje, Jayna is dan al bijna 9 maanden. Lijkt me zo leuk voor het eerst met ons meisje op vakantie! @ Angel: Albert moest dus werken met koopzondag. Hoop ook voor je dat jullie weer gauw samen van de zondagen kunnen genieten als de feestdagen straks weer achter de rug zijn. Hoe is het nu met Jordy? Nog steeds onrustig? @ Annemonique: inderdaad gelukkig dat Kyllian overdag en niet 'nachts soms moeilijk is, want dat gaat je dan echt opbreken op een gegeven moment. Hij hield het wel lang vol zeg om wakker te blijven! @ Kelly, hoe was het op de verjaardag vanmiddag? @ Femmy, gelukkig dat Lisa niet meer onrustig is. Erg leuke foto trouwens! @ Sappie: leuk hoor Lieke in de tummy tub. Vind ze wel lekker zo te zien! @ Robine: ik zou Jill dan eerst ook gewoon geven waar ze naar vraagt en het op 5 voedingen houden. Je kunt ook altijd het CB nog infomeren wat je het beste kunt doen. @ Sense: Goed hoor van jullie dat jullie vandaag hebben geklust. En het schiet dus wel op zo te horen. Wel lekker dat het voor het eind van het jaar af is. Nou ik zal eens even gaan afruimen, we hebben net leker op de bank gegeten. Jayna ligt lekker bij papa op schoot. We zullen zo even bij de buren op visite. Ook een jong stel, waar we goed mee op kunnen schieten. Ze krijgen in januari ook een kleintje, ook een meisje.Erg leuk dus voor Jayna om straks een buurmeisje van haar leeftijd te hebben. Fijne avond allemaal! Liefs Sämira @
Hoi allemaal, Ik denk dat we vanmiddag wel de laatste kraamvisite gehad hebben, 2 nichtjes van me met aanhang, toevallig ook zussen van elkaar. Nou dan zijn we er nu toch wel een eind doorheen hoor! Verder vanmorgen met de kids bij mijn moeder geweest, nu ga ik zo lekker douchen en dan lekker op de bank hangen en genieten van onze nieuwe TV Robine: Ik heb de Avent fles en dan speentje nr 4, ik gebruik ook de Friso Comfort, vind het supergoede voeding maar idd wel dik, vandaar speen nr. 4, Timo doet dan ongeveer 15 a 20 min. over 150cc. Kun je echt proberen hoor, speen nr 4, de voeding is zo dik dat ze toch wel echt eraan moeten trekken om er iets uit te krijgen. Ik had eerst de 3standen speen maar dit ging echt veel te hard, nu met deze speen bevalt me uitstekend! Sappie: Lieeeeeeeeffffffff die foto van Lieke in de Tummy Tub, volgens mij is ze ook weer goed gegroeid! Sens: Gelukkig dat je vandaag weer wat beter voelt. Ik snap het wel hoor, ik had het met de dood van mijn vader ook, dat mensen zeiden van ik begrijp hoe je je voelt, maar je begrijpt het pas echt als je zelf zoiets meemaakt, daar heb je gewoon helemaal gelijk in! Ik denk aan je meis! Ik zou graag willen dat ik meer kon doen....... Angela: Jordy aangelegd? Jij gaf toch FV? En als je m dan aanlegt, gaat dat dan wel? ik bedoel heb je dan ineens weer melk? Ik lek dus niet meer maar al zou ik m aanleggen heb ik dan ook ineens melk? Niet dat ik dat ga doen hoor maar vraag t me gewoon af. Rot dat de meiden zo vervelend waren vandaag, ik ken t. Semmi: Dat is alvast een fijn vooruitzicht zeg, heerlijk en Gran Canaria is ook erg leuk, wij gaan in juni naar de Erperheide Center Parcs, heel wat anders natuurlijk maar vind dat ook erg leuk. Heb ik ook al in sept. geboekt ofzo, hoe vroeger de boeking hoe meer korting. Femmy: Liefff die foto van Lisa, je moet echt op het juiste moment knippen heh. Soms heb je ineens de leukste foto's. Kelly: Heb je t overleefd de verjaardag met kids? Vaak is het dan wel erg druk heh als er veel kinderen zijn. Annemonique: Ja idd liever overdag lastig dan 's-nachts hoor. Ik hoop dat het inmiddels wat beter gaat met Kyllian. Pim: Nog gelukt met koken? Channie: Leuk hoor de foto's van Giovanna, en idd zeg ze past haar paddestoeljas al goed, flinke dame hoor! Zo dames ik ben er weer vandoor, tot later......... Liefs Saskia.
Hoi hoi. Ik ben ook een november mama mijn wondertje is op 21-11-2006 geboren. Ons meisje woog 3060 gram en hoe lang ze was weet ik niet want tegenwoordig meten ze dat niet meer . Ze was 2 weekjes te vroeg maar alles was hellemaal inorde gelukkig ik ben op 20-11-2006 ingeleid. S'morgens moest ik om 9 uur in het ziekenhuis zijn toen werd er eerst door de gynacoloog een soort van ballonetje achter mijn baarmoeder mond geplaatst en die moest er voor zorgen dat ik ontsluiting kreeg maar ze kwamen er in de loop van de middag pass achter dat dat niet echt werkte Daarna is er die middag nog een pilletje ingebracht die er ook voor moest zorgen dat ik ontsluiting kreeg maar wederom gebeurde er hellemaal niks daarbinne!. S'avonds werd ik aan het infuus gelegt met weeén opwekkers en meteen daarna werd er een ruggeprik bij me ingebracht omdat al enorme pers weeen had maar nog geen ontsluiting. toen werd er tegen me gezegt door de gynacoloog dat hij de volgende dag het nog een keer ging proberen doormiddel van nog een pilletje. en dat ik maar moest gaan proberen te slapen! jep right De volgende dag werd ik sóchtens getoucheerd en toen bleek dat ik 3 cm ontsluiting had nadat hij het pilletje had ingebracht ging het heel snel. ik mocht om 1 uur eindelijk gaan mee persen en om 13 over 1 was ons meisje geboren!. Wel een beetje lang verhaal maar het was wel een heel gedoe voor me eerste kindje maar toen ik haar in me armen had was ik alles meteen vergeten .
Hoi ! Een chaosdag achter de rug, we hebben vandaag Werner's verjaardag gevierd en dus ook een middag met Rick en Thijn en Sam en dat was dus weer ruzie en huilen en duwen/trekken etc. Pff... Nu is alles weer opgeruimd, vaatwasser aan, Rick knockout op bed en Marit gelukkig ook . Dat dametje had vanmiddag geen zin om te slapen, maar dat vond ik niet zo vreemd met dat kabaal beneden . Morgen hopelijk wat tijd om meer te reageren, maar alleen even: Sappie: Wat een lieve foto van Lieke in de tummytub en wat heeft ze toch een gaaf gezichtje ! Ik ben Marit's pukkelhoofdje met hormoonuitslag gewend . Senseemillia: Helemaal gelijk, wij kunnen ons niet voorstellen hoe het voelt je zo ongerust te maken over je kleintje omdat ze iets aan haar hartje gevonden hebben. Dikke knuffel voor jullie ! Ik ga op de bank hangen, hopen dat de avond rustig blijft, tot later !!!
Hoi hoi, Verjaardag was best gezellig, maar kinderen kunnen best druk zijn zeg. Er waren maar 6 kinderen en allemaal onder de 4 Daynah heeft alleen maar geslapen en het was best wel druk, dus dat was wel lekker. Ze is even wakker geworden om te eten en daarna lag ze weer te slapen. Conny: Ooow jij heb zeker een druk dagje achter de rug. Ga lekker genieten van je avondje nu de kids liggen te slapen. Proud Mommy: Welkom bij de nov mama's. 21 nov was mijn uitgerekende datum en Daynah is op 26 nov geboren. Zo te lezen was het een zware bevalling. Kom gezellig meekletsen. Semmi: Zo dat is al lekker vroeg een vakantie boeken. Heb je wel om iets naar uit te kijken. Wij boeken meestal last minute. We weten alleen wel al dat we volgend jaar naar Suriname en Curacao gaan ik weet alleen nog niet welke periode. Sensee: En maar klussen...... Sappie: Leuke foto's weer van Lieke. Ze heeft zulke mooie blauwe ogen. Robine: Ik heb ook Friso, maar dan Hypoallergeen. Ik denk dat jij de Comfort heb, die is volgens mij dikker. Ik zou ook 200cc geven als ze er om vraagt. Angel: Jij geeft toch geen bv? Als je al die tijd fv heb gegeven hoe kan je dan Jody aanleggen. Heb je dan toch nog bv? Misschien een stomme vraag hoor, maar ik vroeg het me af. Femmy: Wat een leuke foto van Lisa en goed getimed zeg. Zo ik ga even douchen. Morgen weer kraambezoek en voor de extra controle naar het cb. Even een vraagje aan jullie. Daynah slaapt altijd me haar mondje open, doen jullie kindjes dat ook. Ze heeft daardoor altijd een droge mond en ik geef haar dus ook lauwwater of een beetje thee en dat drinkt ze echt goed op. Lfs kelly
Zo daar zijn we weer. Het is me net ff een beetje teveel geworden Het was vandaag echt een lange vermoeiende dag. Jordy bleef maar aandacht vragen en de meiden bleven lastig. Toen papa thuis was liet Jordy zich lekker weg leggen door hem en bleef nog stil ook Betreffende t aanleggen wat ik vanmiddag heb gedaan: Ik geef idd fv, heb ook tabletjes gehad om de bv te stoppen. Toch verlies ik zo nu en dan nog eens een beetje en had nu zoiets of hij nu iets binnen krijgt of niet, als ie maar rustig wordt. Maar hij heeft ook wat binnen gekregen, want zag wat melk langs zijn mondje en er druppelde nog wat na bij mij Ik ga niet meer terug naar bv, maar als t zo erg is als vandaag, dan is t nog altijd een goed middel hem rustig te krijgen Sappie: Wat een leuke foto's weer van Lieke, en wat heeft ze toch mooie ogen! Was de shoarma lekker? Robine: Helaas kan ik je niet helpen bij de vraag over de voeding, maar ook ik zou gewoon geven wat Jill vraagt. Pim: Balen dat die laarzen nooit zijn zoals ze horen te zijn he Ik heb t juist omgedraaid, mij zijn ze bovenaan altijd veel te groot Sense: Gelukkig gaat het vandaag alweer een beetje beter. Gewoon lekker je hart hier blijven luchten hoor, wij blijven er gewoon voor je Hier was t vandaag inderdaad echt druk, heb was staan te vouwen met Jordy in de buikdrager, geen doen dus eigenlijk maarja het loopt hier in het huishouden echt een beetje de mist in anders Voor het einde van het jaar de logeerkamer en hal klaar, das fijn joh! Semmi: Jammer dat de kerstmarkt en koopzondag niet meer zijn doorgegaan. Vakantie boeken naar Gran Canaria, heerlijk joh! Dat wordt zeker genieten met jullie meisje Volgende week is bij ons nog koopzondag en dan gelukkig een paar weken niet. Eindelijk genieten Jordy is weer onrustig, maar nu regelt papa t maar heel even, even 5 minuten voor mezelf Veel plezier bij de buren. Saskia: Heerlijk genoten op de bank met de tv? Ik was de melk nog niet helemaal kwijt dus vandaar dat ik t ook heb geprobeerd. Haha herken je t vervelende dat ze soms kunnen hebben? Ik heb nog geen tijd gehad vandaag om zelf wat te eten Vanaaf beetje warm eten, maar moest tussendoor weer stoppen om Jordy te troosten, toen die weer "rustig" was was mijn eten koud. Ach dat haal ik morgen wel in ofzo Proud mommy: Van harte welkom bij de novembermama's en van harte gefeliciteerd nog met jullie kleine meid. Hoe heet ze? Willen wel foto's zien van je meisje Conny: Ow dat klinkt gezellig zeg haha. Nog gefeliciteerd met Werner! Kelly: Das inderdaad een drukke boel met 6 kids onder de 4 Gelukkig heeft Dayna zich goed gehouden. Het mondje kun je eventueel zelf even dicht duwen, doe ik ook vaker. Soms blijft t dicht en soms valt t weer open. En wat extra water of thee kan toch geen kwaad, dus gewoon lekker doen als je meisje t lekker vindt. Ik ga even met Jordy onder de douche en dan slapen. Ben helemaal doodop. Morgen eerste controle op het cb, ben benieuwd hoeveel Jordy nu werkelijk is bijgekomen Slaap lekker dames. Liefs Angela.
Hoi dames ik las over de friso comfort... Robine, het kan een sprongetje zijn, dat krijgen ze rond de 4 weken, want Iman krijgt ook friso comfort, maar dronk niet meer dan eerst (nutrilon). Verder heb ik een hele zoektocht gedaan naar de juiste speen toen ik overstapte op friso comfort... Heb ondertussen een flessenwinkel hier Ik ben uitgekomen op de lange smalle fles van de hema moest er zelf om lachen, want ik kocht de duurste flessen en deze kost nog geen 2 euro! Maar misschien een tip om eens te proberen als jullie geen goede speen vinden! Liefs