Sappie: mooie haarkleur, staat je goed! Lieke staat er ook lief op, herkende ze je wel? Miranda: mooie foto's! Ik zal ook ff een foto van de mijne maken. Mn vriend was eerder thuis en ze hadden ze bij de buren afgeleverd. Hij had ze dus al opgehaald, dus daar ging mn vaderdagcadeau
Annemonique; ooh wat zonde dat ie het al weet. Ben erg benieuwd naar de foto's ! En ja Lieke herkende me wel maar ze zag het wel geloof ik. Echt met die handjes plukjes haar vastpakken en heel intens kijken. Wel grappig.
Weten jullie nog die foto van Lieke als baby in de poppenwagen? (zie album pagina 2). Nu ziet ze er zo uit in de poppenwagen, lief !
Ja die foto ken ik nog wel Sappie! Die had je moeder toch in de krant laten plaatsen Echt schattig zo hihi. Leuk om een serie van te maken van klein naar groot en straks gewoon lopend achter de poppenwagen
denk dat je bedoelt dat ik dan jarig ben? Ja, de 23e! Werd precies 17 dgn voor mn 30e verjaardag mama van Jill. Wilde altijd al voor mn 30e mama en getrouwd zijn en t is gelukt Annemonique: Stoer is de Mclaren he!? Ik had ook bijna de zwarte gekocht met t oog op een eventuele nr 2, maar die mevrouw in de winkel zei dat je er zo tot hun 4 e jr mee doet, dus dan zal ie ook wel aardig versleten zijn en koop ik eventueel voor een jongetje tegen die tijd wel een andere kleur Roze was te leuk.......... ennuh lekker verven dus! Gadverdamme, je blijft klussen jij! Wat een geweldige Kyllian Canvas doeken! Wij zijn ook van plan om er uiteindelijk 3 naast elkaar te hangen, elke na een half jr oud.......dus ff geduld nog Sap: Leuke je nieuwe haarkleur! Ennuh wat een schattige Lieke in de poppenwagen foto! Hahha. Mirandao: Welkom terug en idd ook schitterende foto's!
Ja klopt, mn schoonvader had die foto opgestuurd. Is idd wel een leuk idee zo'n serie. En ja, nog even dan loopt ze achter de wagen
Annemonique: Wauw wat een gave foto's zeg. Ben nu wel benieuwd naar die andere. Sappie: Gaaf je haar zeg. Staat je goed. En wat een verschil met die poppenwagen zeg, maar ja er zit ook 7 maandjes tussen. Mirandao: Wat een mooie foto's zeg. Ik zelf ben ook jarig in nov..de 9de. Ik geloof dat er best een hoop jarig waren rond november. Ik wil ook me canvasdoek hebben! Ben van plan om morgen langs de Prenatal te gaan. Ga gelijk kijken voor een buggy en natuurlijk kleding......
Hahaha mama deed gek en zette me vanmiddag ff mn Burberry hoedje op .............een fortuin op mn kop Lol. Hebben em meteen weer afgedaan hoor, is leuk voor straks in de zomer op t strand maar niet hier in NL.
kelly ik geloof het ook ruben mijn zoontje is 4 november en romira dus de 19 de echt leuke foto,s kom je hiet tegen ik zal er ook 1 doen van hoe romira nu is deze is met haar eendje