gaaf die foto van LIeke in de poppenwagen hihi. Idd leuk om dat zo bij te houden! Mirandao; gaat hard he, Romira ook al een grote meid! Haha die Jill met d'r gouden muts Kelly; morgen dus weer lekker shoppen Ging net ff bij Milou spieken en het is echt niet normaal heet he! Volgens mij zweet zij gewoon...pff. Ze heeft alleen een romper aan en een heel dun slaapzakje en een broekje (voor het krabben). Heb wel de raam open staan, laat die onweer maar komen! Zo benauwd hier...bij jullie ook?
Brennied; hier ook erg warm ! Ik zit heerlijk met een rosetje in de tuin (af en toe ff naar boven om op het forum te kijken, hoezo verslaafd Mirandao; leuke foto's van Romira ! Robine; whaaahaaaa wat een gave foto van Jill met dr superchique hoedje. Ze kon wel bij het koningshuis horen, ons kleine prinsesje . Staat dr superlief. Hoe gaat het trouwens met je moeder? Kelly; whaaaahahaaahaaa Kel gaat weer shoppen, hahahaaha. Veel plezier alvast ! Ga weer verder met mn rose, hihi. Doei
ja gaat echt hardt ze kan nu alleen zitten maar staan wil ze niet de cb zei dat ze het nog aan kijken omdat ze opstart problemen had na de geboorte maar als het over 2 weken nog niks is krijgt ze weer fysio hier ook heet hoor romira ligt ook in een romper met slaapzakje
Sappie is dronken, zit lekker te zuipen aan de rose........en mn mama is vandaag onslagen uit t ziekenhuis, gelukkig. Morgen ff bloemetje brengen als verrassing denk ik, samen met Jill Brennied: Jill heeft t ook warm hoor, ligt alleen in pyamaatje te draaien in dr bedje met de voeten door de spijltjes heen. Ik wacht ook op een heerlijke onweersbui.........gezellig Hoe is t met Milou dr eczeem? Wordt t al minder? Ik heb zelf al jaren lang een plekje op mn enkel(ook eczeem), niks helpt ertegen( alleen 9 mnd zwanger zijn zorgde ervoor dat t wegging)......en met t warme weer wordt t alleen maar jeukeriger.......irritant. Zielig voor zo een klein meisje om jeuk te hebben. Saskia; Lekker bijna naar de Erperheide. Beetje zin in? ff Lekker eruit! Fijn dat alles goed gaat met Timo en Rick. Kel: Kap nou eens met dat shoppen joh! Alhoewel die roze Maclaren wel erg leuk is he Lol. De kleertjes bij Prenatal vind ik momenteel erg tegenvallen........\ Reclame is voorbij..........ga weer prison break kijken! Liefs Robine
pfffff hier ook warm. Daynah ligt in een rompertje en een dun slaapzakje. Hoop dat het vannacht afgekoeld. Morgen zou het weer warm worden. Iedereen nog lekker aan het genieten met een rosetje. Jummie......ik weet al wat ik morgen in huis haal.
ja idd...lekker rose'tje zou er hier ook wel ingaan. eumm ik heb nog een rose-biertje...ja dat wordt het! Robine; eerst ff afkloppen maar met milou d'r eczeem gaat het sinds deze week echt super goed. Lief dat je het vraagt. Ze is geen schuurpapier meer . Ze heeft nog wel wat plekjes maar het ziet er echt goed uit! Raar dat zoiets als je zwanger bent weg kan gaan. Helpt bij jouw ook geen hormoonzalfje? M'n vriend heeft ook een plekje op zijn enkel maar als hij een paar dagen smeert wordt het echt minder. mirandao: ze is dan toch niks te laat met staan? Milou kan nog geeneens alleen zitten. En morgen idd nog warmer zeggen ze...dat wordt denk ik chillen in de tuin!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHASappie is echt niet dronken ! Maar inderdaad wel gezellig (in mn eentje) aan de rose. Gelukkig is je mams weer thuis. En inderdaad een bloemtje brengen met Jill zal haar vast en zeker goed doen ! Ga weer verder aan de rose, hahahahaahaha, wel met mate hoor ! Rick komt zo thuis dus dan is het wel weer iets gezelliger (lees: VEEL GEZELLIGER)!
Hier ook nog steeds warm! of zal het door de rose komen!? Minck ligt ook echt te zweten, heeft ook alleen een romper en een dun slaapzakje aan. Begint hier nu wel iets te waaien dus wie weet barst het zo los, van mij mag het effe. Morgen nog warmer he, lekker hoor maar moet eerst werken en zaterdag ook nog, bleh helemaal geen zin in. Robine: euh ja dat bedoelde ik, zal de rose zijn haha. Mooie canvas doeken allemaal hoor, echt super! jullie mannnetjes worden goed verwend. Zal ook eens even wat bedenken, mijn vriend is fotograaf en maakt ook afdrukken op canvas etc. dus ik moet eens wat gaan bedenken. Minck had gisteren z'n handje in de verf gedrukt als cadeautje voor vaderdag, zo lief! Ga nog even snel buiten zitten nu het nog kan.
Ha Brennied was even druk vandaag dus had nog geen tijd om te reageren. Moira was weer goedgekeurd Moira weegt nu bijna 7 kilo op 50 gr na geloof ik. Ze is nu 67cm lang. Verder vondt de arts dat Moira goed eruitziet en haar eetpatroon was goed. Moira mag aan de leverpastei, appelstroop en smeerkaas. En in plaats van rijstebloem savonds mag ze over naar bambix. Ik maakte nog even wat zorgen over Moira haar hoofd, omdat ze eigenlijk veel op haar rug ligt (draaien heeft ze nog net onder de knie) en daardoor heeft ze een platte hoofdje. Maar de arts zei dat het straks weer rechttrekt als ze echt heen en weer gaat rollen, en haar hoofd minder gaat belasten. Telkens als ik Moira zit te kijken als ze slaapt, slaapt Moira nu aan haar kant, en niet meer op haar rug, dus dat geeft me hoop. En nog blijven smeren, die plekjes zitten nu echt te broeien met dit warme weer. Vindt het heel erg zielig voor haar, maar het is niet anders. Even gauw reacties .. er is zo veel geschreven dat ik niet alles kon onthouden Annemonique: Mooi fotos van Kyllian Miranda: Ook mooi fotos van je kleintje. Wat vliegt de tijd hard he? Robine: Mooi foto van Jill Fajah: Balen van je oma. Femmy: Grappige foto van Lisa Sappie: Wat grappig die fot van Lieke nu in de poppenwagen Cindy: Moira ligt nu ook allen in haar rompertje. Zweet breekt haar allekanten uit, net als haar mama verder weet ik het niet meer. Sorry dames, heb wel alles gelezen .. maar weet het gewoon niet meer. Ga morgen weer even alles teruglezen .. xx allemaal
Fijn dat Moira weer goedgekeurd is..mooie cijfers. Zal gelijk opgaan met Milou denk ik. En met d'r hoofdje zal het ongetwijfeld goed komen. En ze mag nu lekker gaan smullen zo te lezen Tis idd zielig met die plekjes maar smeren is toch wel het belangrijkste ervoor. Gebruik jij nog die vsm creme voor d'r? Ik heb nu vaseline-cetomacrogol en dat gaat ook heel goed vind ik. Bij die vsm had ik op een gegeven moment het idee dat d'r huid eraan wende. als ik het dan een aantal dagen niet smeerde ermee en ik deed het weer een keer dan hielp het wel maar niet als ik het telkens gebruik. Heb jij dit ook?
Ik had idd het idee .. vooral de laatste week toen ik ziek was, had Gerben niet genoeg gesmeerd, dus moet ik bijna overnieuw beginnen. Is die vaseline cetomacrogol gewoon te verkrijgen bij de apotheek, op moet je het op recept halen? ik ga zo slapen, ben al zo moe ...
kun je zelf halen bij de apotheek maar wel zo makkelijk als je ha hem voorschrijft...hoef je ook niks te betalen
Hoi meiden ! Ben er nog hoor, drukke werkdag vandaag, Rick was gelukkig weer beter, en Marit maakt ineens hele andere kletsgeluidjes, het begint meer op praten te lijken Vanavond bij een nichtje op de koffie geweest, ze woont nu lekker dichtbij dus dat is gemakkelijker om even bij te kletsen Marit heeft ook nog geen tanden hoor, niks geen randjes te bekennen hier ! Ook hier is het canvas al binnen, ziet er netjes uit zoals ik snel bekeken heb. Morgen als Werner niet thuis is, eens goed kijken. Wat ik wel jammer vindt is dat de diepte van de foto maar 1 cm of zo is. We hebben al een andere foto op canvas hangen en die is dieper zeg maar, dus als het naast elkaar hangt, zie je verschil. Nou ja, jammer dan. Tot morgen !!!
sal:fijn dat moira weer goedgekeurd is op het cb robine:gelukkig dat je mams weer naar huis mag. ik ga aankomende week nog nietop vakantie hoor,de 17de pas.maar maandag is wel mn laatste werkdag. sappie:lekker aan de rosé geweest dus? conny:laat je ook een foto zien van het canvas doek? er zijn mooie foto's weer voorbij gekomen. en iedereen heeft nu bijna canvas besteld geloof ik hihiihihi ben benieuwd wanneer die voor mij binnen is. ga me douchen want moet straks werken. tot later
Veel plezier op de bruiloft Trutje. Geniet er maar lekker van ! Fajah: Werkse meid. Hoop dat het meevalt met de warmte. Hier geen canvas, althans nog niet. Ik wil nog even wachten totdat we verhuisen (nog een jaar) en dan mooi canvas. Conny: Die Marit, gelijk praten Geweldig! Hier ook nog een die nog geen tandjes heeft. Brennied: Hier wil de HA ons niks voorschrijven, alleen vaseline zegt ie telkens De plekjes zijn vandaag niet rood, althans, het is nog vroeg in de dag, en het is lekker koel. Straks zal het weer rood worden Moira was vanochtend wel erg vroeg wakker voor haar en mijn doen ... half 7. Ach, kunnen we even van de koele temperatuur genieten.
Nou hier juist eentje die lang sliep...8.30 heb k d'r maar eruit gehaald. Nu is de zon er helemaal door en is het alweer warm..pff. Trutje; veel plezier. Is dat die bruiloft waar je ceremoniemeester bent? Of ben ik nu helemaal in de war ? In ieder geval veel plezier en geniet ervan...je zal Brent wel missen maar als je eenmaal bezig bent komt dat helemaal goed! Fajah; de 17e al lekker op vakantie, fijn zeg! Ook hier zijn we (nog) niet aan de canvas. Kan niet goed kiezen welke foto en noem maar op... Sal; idioot zeg dat hij dat niet wil voorschrijven...ik kan ook wel extra tubes voor milou bestellen en dan naar jouw opsturen Ga me meisje ff aankleden, zou haar graag een jurkje aangeven met blote benen maar......risico dat ze aan d'r beentjes gaat krabben...dus moet nog ff nadenken. Toedels
Mogguh meiden, Wat een hitte heh! Wij hebben gister op Jaime haar kamer maar even de airco gezet om het wat te koelen voor ze ging slapen. Hele nacht ook het raam open gelaten. Van mij mag het even regenen nu hoor. WAt hebben jullie veel geschreven zeg gister! . Ik ga proberen te reageren. Brennied balen dat je er zo om moet denken met een jurkje aantrekken. Wat is het uiteindelijk geworden? Sal weer beter! En half zeven idd lekker van de koelte genieten. Jaime kwam om kwart over zeven, erg vroeg voor haar doen want normaal moeten we haar om acht uur wakker maken. Misschien kun je zo'n side sleeper proberen als ze overdag in bed ligt? Als ze nog niet rolt mag dat nog. Jaime lag eerst maar op 1 kant van haar hoofd en met die side sleeper hebben we dat gecorrigeerd, ging erg goed. Ding ligt hier nu in de kast dus mocht je interesse hebben. Cijfertjes van Moira zien er goed uit zeg! Wel gek toch dat ze op ieder cb wat anders zeggen. Hier geef ik 's ochtends bambix. Boterhammen ben ik nog niet mee begonnen. Heb het idee dat ze daar nog niet aan toe is. Trutje veel plezier vandaag! Fajahoooohhh ik ben jaloers op je je gaat de 17e op vakantie naar Spanje..heeeeerlijk. Zou het liefst daar wel het hele jaar willen zitten. Mijn canvas had ik maandag besteld en donderdag in huis. Werkse vandaag..met die hitte... Conny Marit aan het brabbelen...zooo lief! Jammer dt die canvas niet even diep is. Anders nog eentje bestellen..hihi. Cindy en Sap lekker aan de rose! Ik had er gister ook eentje gedronken. Heerlijk toch. Heeft het bij jou nog geregend Cindy? Mag ik vragen hoe je vriend die afdrukken op Canvas maakt? Sap ook in je eentje is een rose lekker hoor! Heerlijk met een boek erbij en genieten maar. Paar olijfjes..jum. Kel hoe is het met Daynah ik zag foto's voorbij komen en wat is het toch een mooie meid zeg! echt een fotomodelletje hoor! JAime sliep gister ook gewoon in romper. Heb dr slaapzak niet eens aangedaan. Robine wat fijn dat mams uit het ziekenhuis is. Blijft ze nog onder controle? En jij niet aan de rose? En door al jullie geklets kan ik niet verder teruglezen. Nou zo'n week werken en je bent er gelijk weer in. Collega vroeg woensdag aan mij ben je al weer wat gewend, ik keek hem aan alsof wat bedoel jij nou.....tja was eigenlijk de vakantie dus alweer vergeten . Ik ga vanmiddag even zoeken naar een weekendje ameland. Heerlijk. Trouwens hier was vorig weekend nog wat aan de hand wat een gedoe zeg. Hier in de straat zit een fietsenstalling, waar een kerel illegaal ook zijn auto parkeert. Dat zit zeg maar aan de huizenkant. Michiel had zijn auto even tijdelijk voro die uitgang gezet om te laden en lossen. We gingen naar Limburg met zoveel spullen. Dus ik kom met de tweede lading spullen na vijf minuten naar buiten staat die kerel daar van die illegale parkeerplek. Heel overspannen. Zegt over de audi, is dat jouw wagen? Ik zeg nee van mijn man hoezo? Hij zegt dus gewoon ja ik kon er vanochtend niet uit (hoe bedoel je die auto stond er net 10 minuten) dus jullie kunnen nu niet weg. Ik zeg wat bedoel je daarmee? Hij zegt doodleuk ik heb de voorband leeg laten lopen . Wat een eikel heh? Michiel was hem al gevolgd naar zijn huis dus wilde aangifte doen. Politie gebeld maar die zeggen dat is geen strafbaar feit. Al met al kwam hij na tien minuten weer terug met een pomp. Of we voortaan die auto daar niet willen zetten. Ja flikker op laden en lossen mag. Ik ga de gemeente een brief schrijven over zijn illegaal parkeren want die lul heeft ook een parkeervergunning dus jammer voor hem een van de twee raakt hij kwijt. Overigens lagen daar bij de auto van michiel meerdere dopjes van autobanden..eikel heeft het dus waarschijnlijk veeeel vaker gedaan. Ok is een heel verhaal geworden...ooooops. Ik ga even opruimen....pfff met deze hitte. Liefs Sens ps heb trouwens de EOS 400d gekocht. Ben zeeeeeeer benieuwd! Hij wordt vandaag als het goed is bezorgd
Hey dames, Even een korte van mij, zit te wachten op schoonmoeders die zo op de koffie komt en daarna op Linsey en Jordy zal letten terwijl ik even met Kaily naar de osteopaat ga. Jordy heeft weer geslapen vanaf 9 uur gisterenavond, heerlijk! Geef hem nu rond half 9 zijn goede nachtpapje en daarna gaat ie heerlijk slapen tot vanmorgen kwart over 7. Gisterenavond is schoonmoeders ook al geweest samen met een klusjesman die ons de badkamer komt verbouwen. Albert is hier zelf al aan begonnen, maar heeft er gewoon zo weinig tijd voor dat dat een eeuwigheid zal gaan duren of dat onze enige week vakantie samen hieraan op zal gaan en dat willen we niet. De klusjesman is de bovenbuurman van zijn ouders en die komt het nu voor ons doen, ben helemaal happy ermee \/ Hij begint maandag en eigenlijk is het best snel gepiept denk ik. Maandag alles betegelen, dinsdag wil hij alle leidingen in de muur frasen en gaat de douche eruit (wij gaan zolang bij mijn moeder douchen) en dan alles inwassen, vloer erin, alles plaatsen wat geplaatst moet worden en klaar is klara Hopenlijk zal het einde van de week, misschien begin de week daarna klaar zijn. Femmy: Sterkte met je vader! Fajah: Sterkte met je oma! Wat de canvassen betreft, ik had 3 posters besteld, maar moest deze apart van elkaar bestellen. Ze hebben me dus ook 3x verzendkosten en 3x incassokosten berekent, maar gisteren kreeg ik het als 1 pakketje binnen. Meteen boze mailtjes gestuurd, maar nog geen enkele reactie terug gekregen. Je kunt ze alleen via zo'n berichtencentrum bereiken en ga er dus maar niet vanuit dat ik reactie terug krijg :x posters zijn overigens wel supermooi, maar wat dat betreft veel te duur betaald dus Ik kom vanavond nog wel even, moet nu echt gaan. Liefs Angela.