Goeiemorgen allemaal! zo wat een hoop geschreven zeg! Fajah; werkze vandaag! Trutje; veel plezier op de bruiloft! mooi weer hebben jullie Sal; ben je alweer helemaal beter? Sens; het is een mooie camera hoor! heb je al eerder een spiegelreflex gehad? veel plezier ermee! we wachten op de foto's Hier in huis word het gelukkig nooit zo heel warm, de zon staat alleen op het balkon & niet op de ramen. Vanmiddag komt mijn zus, heb haar al een tijdje niet meer gezien dus ik ben benieuwd naar haar buik! had als verrassing nog een foto van haar & haar vriend ingelijst, vanmiddag gaan we ook met Lisa en mij ma erbij naar mijn vader, er zit waarschijnlijk een lus in zijn darm dus dat word waarschijnlijk een kleine operatie. nou er is weer iemand wakker dus een fijne middag!
Trutje: heel veel plezier vandaag! Sal: alles goed dus met Moira, mooi! En half 7 vind ik heel netjes hoor Brennie: vervelend van die jeuk en het krabben.... Sens: wat een vent zeg. Zou er behoorlijk pissig om worden, goed dat je een brief gaat schrijven. Angel: via welke site heb jij besteld dan? Ik hoefde geen verzendkosten te betalen. Nou hier is het ook al behoorlijk heet. Moest er al op tijd uit, want de fiets kan de hele dag bezorgd worden, zeer irritant als je niet weet hoelaat. Mn vriend is nu nog wat grint halen voor de tuin, maar weet niet of we met die hitte veel gaan doen. Anders gewoon vanmiddag zwembadje in de schaduw en Kyllian lekker laten afkoelen.
aah weer zo'n leuke foto van kyllian. Tis echt heet ja pfff. Morgen gaan we hier aan het werk in de tuin en dan zou het niet zo warm meer zijn...ben benieuwd. Doe je dan gewoon lauw water in het badje? En ga je er dan zelf ook bij zitten? Zal die wel lekker vinden...ff afkoelen! Ik had het jurkje bij d'r aangedaan maar het krabben begon uiteraard dus het wordt maar weer een broekje angel; niet normaal van die verzendkosten zeg. Fijn zeg een nieuwe badkamer... Femmy; da's minder van je vader..succes! Ga er hier eentje uit bed plukken.
Heej dames, Zoooo, wat is er veel bij geschreven zeg, kan het niet allemaal meer terug lezen, maar zal mijn best doen. Gister was ik dus van plan om nog even op het forum te komen, maar het duurde in totaal een uur voordat we klaar waren op het gemeentehuis, zo druk was het. Dus Jayna werd wat jengelig en had al lang haar laatste voeding moeten hebben. Zijn dus niet meer naar de kruidvat gegaan voor het zwembadje. Eenmaal thuis, Jayna snel pyamapapje dat ze zomaar wergtikte en meteen knock out naar bed. Vervolgens raakten we me onze buren (die ook een kleine meid van 5 maanden hebben) aan de praat en belannde ze uiteindelijk bij ons in de tuin en hebben we tot 00.30 uur gezellig buiten gezeten, met wat biertjes en voor mij een heerlijke safari cola....mmmmm..... dat was lang geleden na de BV ....hihihi.... Maar goed, hebben lekker bij gekletst. Kunnen goed met elkaar opschieten, maar de laatste maanden erg druk gehad me onze meisjes, dus even schade ingehaald...haha Robine: wat fijn dat je moeder weer thuis is. Ik zag de pasfoto van Jill nog voorbij komen, leuk issie geworden hoor! En die foto met haar chique hoedje...haha....komisch hoor. Jill al lekker in badje geweest buiten? Wij dus nog niet geslaagd voor een badje. maar ga ook niet zwemmen vandaag, beetje te warm voor al dat gesjouw er heen. Doe lekker rustig aan vandaag. Sappie: Mooi zeg, je nieuwe look! En wat gaat de tijd toch hard he als je Lieke toen en nu in de poppenwagen ziet! Echt veranderd is ze dan weer, maar nog steeds net zo'n poppie! Sensee: wat een dikke aso die vent met z'n banden leeg laten lopen! Lenhard was echt razend geweest als iemand hem dat had geflikt. Jij ook al aan het opruimen, ik zal straks ook wat in huis doen, niet echt ideaal met dit weer, maar ja... Trutje: Fijne dag vandaag op de bruiloft! Anemonique: whauw die canvas doeken zijn echt heel mooi geworden. Leuk idee zo drie op een rij. Bij mij is het geld dinsdag afgeschreven, hoop dat ik vandaag iets binnen krijg! Salomina: mooi dat alles weer goed was op he CB. Dat met het hoofdje van Moira, herken ik precies bij Jayna. Ze heeft op zich ( van voren en op zij gezien) een mooi rond koppie, alleen heeft heel lang veel op haar rug gelegen en rolt nu pas vaak en ligt dan ook es op haar zij. Haar achterhoofd is ook iets plat, maar merk inderdaad dat het al wat bij trekt, dus komt vast goed met Moira meid Brennie: ik heb nu ook de creme van VSM, Jayna heeft met dit weer meer last van plekjes en echt veel jeuk, zo zielig. Misschien ook eens die vaseline creme proberen die jij zegt, ga binnenkort es langs de huisarts. Conny: ben benieuwd naar je canvas foto! Angel: ook ik heb geen verzendkosten betaald. Zo verder kan ik effe niet teruglezen en moet nodig iets in huis doen, morgen langs mijn schoonouders, nog voor de verjaardag van mijn schoonmoeder. Gaat redelijk met mijn schoonvader, is wel erg moe, maar is de helft van de dag wel beneden. Ga dan stiekem toch hopen dat we op vakantie gaan, maar ben ook weer bang dat het valse hoop is. Nou tot later!
Aaaaah die Kyllian, heerlijk ventje is het toch! Brennie: Milou dus toch maar een broekje aan, jammer is dat he dat ze er zo'n last van heeft. Jayna krapt alleen op haar buik en onder haar kin, dus blote beentjes gaat op zich goed.
semmi:lekker aan de safari -cola gezeten dus hihihi ik drink dat ook heeeeel graag,maar ook met jus d'orange hoor. trutje:veel plezier op de bruiloft. jullie zeggen allemaal dat het vandaag zo warm is,maar hier dus een keertje niet,zware bewolking en niet zo warm hoor,yorben heeft gewoon een truitje met lange mouwen aan,wat kan het toch verschillen in zo'n klein landje van tempreratuur hé? ik ga dus niet genieten vh warme weer vandaag dit weekend is er kermis hier in het dorp dus gaan we morgen er met de kindjes heen. verder heb ik nog niks op de planning staan. fijne dag allemaal(in de zon )
Hoi ! Marit slaapt al vanaf 1 uur, dus het zal niet lang meer stilblijven denk ik . De foto van het canvas zal ik zo plaatsen, en ook nog van mijn meisje met een schattig rompertje met spagettibandjes, zooooo lief ! Die rompers had ik al bij de Hema gezien toen ik zwanger was van Rick en nou kon ik ze eindelijk echt kopen . Robine: Mooie buggy en mooie foto's van je meisje! Samira: Gelukkig dat het nou weer beter gaat met je schoonvader, genieten maar dan ! Leuk zeg, zo'n onverwachte avond met de buren, gezellig ! Fajah: Hier is het ook warm, had verwacht dat het in Zeeland ook benauwd zou zijn, niet dus, jammer zeg. Annemonique: Prachtige canvasfoto's hoor ! Ik heb daarstraks het gras gemaaid, maar het is hier eigenlijk niet bekwaam om wat te doen buiten. Brennied: He jammer dat Milou toch begon te krabben, dan idd maar weer een broekje. Angela: Raar eigenlijk dat je de foto's al per stuk moest bestellen, en nou wel 3 x mogen betalen terwijl ze het in 1 x afleverne, groot gelijk dat je er achteraan gaat ! De gezinsfoto's waren ook hartstikke leuk trouwens, en ik moest echt glimlachen om die foto van Kaily, eigenwijs ding is het ook ! Femmy: Poeh, heftig dat je vader waarschijnlijk geopereerd moet worden, succes ermee ! Senseemillia: Ik ben bij Marit begonnen met een stukje zachte broodkorst om op te sabbelen, misschien iets voor Jaime? Een 'echte' boterham geef ik ook nog niet, laat ze eerst maar fatsoenlijk haar fruit en groente eten Salomina: Bij jou ook vroeg dus, maar vanmorgen was het idd nog goed te doen qua temperatuur, nou echt niet meer. Trutje: Heel veel plezier vandaag ! Ik ga de foto's nog eens plaatsen en dan zal er wel geluid van boven komen denk ik, doei !!!
Ah wat een leuke foto's robine. Pfff het is niet te harden hier qua temp...te erg gewoon. please please laat het gaan regenen... Ik ben nog in afwachting van mijn camera...Ik zag via track and trace dat het ding nu bij de chauffeur in de wagen ligt...maar ja hopen maar dat ik niet aan het einde van de route zit heh. Ik ga maandag aan de sonja bakker, zomerdieet. Vier weken lang de menus om de extra kilo's kwijt te raken. Ik ben het zat nu! Fajah jij woont toch vlakbij sluis? Daar is toch ook iedere zondag koopzondag of niet? Leuke plek vond ik sluis. Semmi leuk dat jullie zo'n goed contact hebben met de buren! En heerlijk toch tot zo laat in de tuin als het zoooo warm is. Annemonique kyllian ook altijd vrolijk heh! Is jouw fiets er al? We zitten anders nog in hetzelfde schuitje. En idd wat Brennied schrijft hoe doe je dat met zo'n badje? Jaime kan nog niet zitten nl..Kyllian wel? Femmy ik heb ooit toen ik 14 was de spiegelreflex van mijn vader gekregen maar dat was met rolletje..hahah. Ik ben heel benieuwd naar de camera. Ik ga mijzelf ook inschrijven voor een fotocursus bij de volksuniversiteit hier in Utrecht En las dat je via de canon ook een cursus van een dag kan volgen dus wil dat ook gaan doen! Jij fotografeert al lang met zo'n SLR? Lekker dat jouw huis niet zo warm wordt ik ben jaloers. Sterkte voor je vader. Angel Jordy nog aan de pyamapap? kwart over zeven is een perfecte tijd zeg! Lekker dat iemand de badkamer gaat doen. Op een gegeven moment moet het ook over zijn heh met klussen (hoor mij nou praten...whaahaaa). Ik geef Jaime geen pyamapap meer. Gewoon weer nutrix. beetje onzin vond ik het eigenlijk er zit ook gewoon nutrix in die pyamapap. Bovendien dr laatste fles neemt ze nu meestal nog maar 100cc of minder. Jaime krijgt wel sinds deze week verse happen van mij...jajajajajaja. Ik maak een flinke portie vooruit. Ze vindt het heeeeerlijk. En volgens mij lekkerder dan het potje. Deze week had ze twee keer asperges met aardappeltje en een eitje. Zo ze at er echt veel van. Fruit maak ik meestal ook zelf nu. Wie van jullie zit al aan de bammetjes? Tenminste de beebs dan? Liefs Sens
iedereen aan het blazen hier ook hoor pfff echt warm joepi ik heb maandag een solli ik werk nu ook maar op maandag woensdag 1 uurtje en vrijdag 1.5 en oproep op donderdag en zaterdag 1,5 uur schiet niet op zo kort en maandag gaat het over 2 dagen in de week dus heb ik meer uren en geld dan nu romira krijgt nu korstjes brood ze wil niet echt stukjes eten nog en voor haar maak ik ook vers eten ik heb ook geen verzendkosten gehad voor de canvas ze eet dat veel beter dan potjes robine leuke foto,s weer
sens:ik woon idd in de gemeente sluis.de winkels zijn er alle dagen open,dus ook altijd op zondag heel fijn is dat. hier nog steeds geen zon te zien,gisteravond een flinke bui geweest. hoop dat het bij jullie ook eens regent ter afkoeling
En van de week kwam er een luchtballon over. Ik ging naar binnen om de camera te pakken maar zo dat ding gaat snel..hier zie je m nog net achter het huis van de buren
Heej hallo, Pffffff, hier ook niet te harden zo warm. Jayna kon haar draai net ook even niet vinden, niks was goed. Ze had net 2 uurtjes geslapen, maar ze bleef maar jengelen en halve fles laten staan. Na anderhalf uur maar weer naar bed gebracht en sliep ze meteen, maar geloof dat ze nu na een half uurtje al weer wakker is.....misschien had ze dat net nog even nodig. Fajah: inderdaad gek hier in ons landjes zoveel temperatuurverschillen. Jayna ligt steeds in haar romper met spaghettibandjes buiten en Yorben een shirtje met lange mouwen, bizar Robine: aah wat een schat die Jill in haar mooie nieuwe buggy en bij haar trotse oma op schoot Conny: lief he die rompers met spaghettibandjes, staat Marit leuk hoor! Jayna heeft precies dezelfde. Sensee: nog steeds geen camera binnen dus. Ik wacht nog op de canvas, ze hebben geen haast vandaag, misschien logisch ook met dit weer....haha. Jayna krijgt trouwens sinds een paar dagen een boterham....nou ja....ik doe een poging tot. De eerste keer ging best goed, maar sinds ze er een keer van moest kokken en alles er weer uit kwam, houdt ze haar mondje dicht en krijg ik dmv grapjes maken er steeds een stukje in. Na een paar stukjes wil ze echt niet meer. Ik geef gewoon de fles melk er bij, en dan went ze er denk ik vanzelf wel een keer aan. En Jaime aan de verse hap dus. Goed zeg dat ze dat zo goed eet. Ik heb wat porties in de vriezer liggen, maar dat was eerder geen succes. Heb toevallig net doperwtjes met aardappeltjes en kip uit de vriezer gehaald, gaan we vanavond weer een poging doen Mirandao: zou wel lekker zijn als je die 2 dagen kunt gaan werken, alvast succes met die sollicitatie! Ja, Jayna is echt wakker, maar wel vrolijk aan het brabbelen zo te horen. Vandaag trouwens echt een paar keer duidelijk PAPA......dus mama is niet haar eerste woordje .....Lenhard vast helemaal trots als hij thuis komt! Nou ga mijn meisje halen.... tot later!
Sensee: luchtbalonnen, altijd leuk, maar onze hond moet er niks van hebben. Blaffen dat ie dan doet, gaat ie als een gek de tuin door rennen en denkt de ballon zo weg te kunnen jagen.....haha Erg mooie canvas trouwens, wat een poepie!
Ik ben nog niet helemaal bijgelezen..... Maar Sens: wat een leuke canvas-foto! De fiets is hier net gekomen! Zal zo wel ff een foto maken, hij staat al in de schuur Begrijp ik nou dat jij ook op een fiets zit te wachten? Zat ff te denken...wat is er zo bijzonder aan een overkomende luchtballon Maar in Utrecht zie je die natuurlijk niet zoveel hihi. Wij zijn er hier zo aan gewend dat als het mooi weer is er altijd wel een paar luchtballonnen voorbij komen. Hier achter is een veld waar ze opsteigen. Robine: Jill is zo te zien blij met de nieuwe buggy! Fijn klein ding he! Zal als Kyllian wakker is hem er ook ff inzetten voor een foto haha. Ik ga ff snel naar mn moeder, campingbedje ophalen want morgen hebben we een verjaadag/bbq.