November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    mogge :)

Conny: Vroeger moest ik alles van Hollie Hobbie hebben, vandaar dat de kleed mij juist gelijk opviel ;) De andere rompertjes zijn idd ook leuk, die is meer mijn stijl, maar ik merk ook gauw dat als ik Moira niks roze aandoet, dat mensen haar vaker een jongen noemt dan een meisje. Raar he?
    Zelfs met grote bloemen motief of zo, oooo mooi jongetje :( :)

Angela: Jordy heeft lekker meegegeten dus gisteren. Leuk is dat he? Moira wil ook altijd mee eten, vooral van mamas bord, want die schijnt lekkerder te zijn dan haar eigen ;)

Hier heeft blijkbaar ook wat geregend. Ik weet het echt niet, want ik was helemaal KO.
    Vanochtend heeft Moira 3/4 van haar brood op incl korstjes. Ben zo trots op haar. Ze ligt nu te babbelen in bed. Als ik haar zo ziet eten denk ik altijd, jeetje wat ben je al zo groot geworden.

Ben ook benieuwd naar Charissa. Ze ging toch een weekje of weekendje weg? Ben benieuwd hoe dat gegaan is.

volgens mij wil Moira niet slapen, of ze heeft een vieze luier. Moira houdt absoluut niet van vieze luiers. Zodra ze gepoept heeft, moet de luier eraf. Makkelijk voor zindelijk training later ;)

2. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    p.s. nog even een vraagje over de wasgoed ..
    wassen jullie de kleertjes van de kleine nu met je eigen kleren, of nog steeds apart met aparte wasmiddel?
    Ik zit te denken om gewoon met onze kleertjes te wassen nu. Jullie?

3. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    sal:met mn oma gaat het wel,maar echt dement aan het worden.ze weet veel dingen niet meer.vergeet soms wie ik ben en weet de namen van mn kindjes niet meer enzo.is best wel pijnlijk dat je eigen oma je niet herkent,maar het zal er niet op verbeteren hé?
    zo moira al aan het brood.yorben heeft vd week ook een halve boterham op met leverpastei,hij vond het heerlijk.
    ik zal zo een foto plaatsen in mn album van de tattoo,de foto is van de zijkant genomen dus je zie niet wat op zn borst en rug staat.
    oja en ik was al vanaf yorben's geboorte gewoon zn kleren met ons wasgoed mee hoor en ook met een normaal wasmiddel.ik heb nooit apart gewassen eigenlijk,jij wel?

4. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Moira had in begin een gevoelig huidje, dus heb het altijd nog apart gewassen. Maar aangezien dat de poeder er nu bijna op is, dacht ik, ik ga gewoon met de normale was draaien. Scheelt weer in tijd en stress :)

5. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Jammer idd dat je oma dement is gaan worden. Lijkt me zo vreselijk als je je eigen kinderen en kleinkinderen nee meer kan herkennen. En ook voor jullie zal het idd heel pijnlijk zijn. Sterkte meid!

6. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
  7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    sal:foto staat in mn album
    ik kende die site niet,maar best wel een leuke site zeg.
    met yorben zn eczeem gaat het wel,nog 1 plekje in de plooi van zn arm en verder niks tot nu toe,even afkloppen.maar heb hele goeie bodylotion nu en ik smeer hem helemaal in en hij krijgt er geen eczeem van.

8. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    wow :confused: de tattoo is echt mooi geworden nu dat het ingekleurd is! :thumup:
    Mooi dat de plekjes van Yorben minder zijn :) Wat een geruststelling he? Moira heeft vannacht veel gezweet in bed, dus de armpjes zijn weer een beetje rood. Ze gaat straks in bad (wanneer ze weer wakker wordt) en dan ga ik haar weer helemaal invetten ... ;)

9. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Ik zag verder ook geen reacties meer hierop dus mag ik hier vanuit gaan dat dit niet meer doorgaat?

10. Morguhhhhh,

Hier een redelijke goede nacht. Daynah kwam alleen een beetje vroeg vandaag om 06.00 uur :confused: en wilde echt niet meer slapen.

Vandaag is het gelukkig een stuk aangenamer buiten, maar binnen is het echt nog zoooooooo warm, bij jullie ook?

Vandaag dus alleen. Sabino is al de deur uit. Naar Den Bosch is hij met een vriend. Ga zo wat boodschappen halen en dan ff naar het Alexandrium.

Semmi: Veel plz vandaag en idd ik hoor het vaker van Daynah of dat ze ouder is. Volgens mij komt dat echt door haar haar.

Sal: Hoe kan het dat je alles zo goed onthoud? Knap hoor.
    Ik was het meeste van Daynah haar kleertjes bij elkaar en sommige doe ik bij ons...ligt aan de kleuren. Ik heb wel die stippen rompertjes en ze zijn best fijn moet ik zeggen. Die rode stippen rompertje is ook van de Hema op haar foto. Goede tip van de foto's.....moet er idd niet aan denken zeg.

Verder weet ik het even niet meer.

Vanmorgen pap gegeven aan Daynah en het ging best goed. Volgens mij vond ze het best lekker. Ga het vaker geven.

Ga er gauw van door.

Tot later.

lfs kelly

11. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    \:D/ :baby: Yorben - Gefeliciteerd met je 7 maandjes \:D/ :baby:

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    hahaha dank je sal,ik had er zelf nog niet eens erg in dat yorben 7 maandjes is vandaag :oops:

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    ga me nu maar eens douchen zit al de hele morgen aan de pc hihihi,mn man is weg met jaaron met de auto naar zn vader(die is monteur)om hem in orde te zetten voor we op vakantie gaan.
    yorben slaapt al de hele tijd,dus ga douchen voor hij wakker word.

14. sappie

sappie Fanatiek lid

Goedemorgen,

Yorben van harte met je 7 maandjes !!

Hier is het nu ook beter buiten, niet meer zo vreselijk warm, maar binnen is het idd nog best benauwd.

Rick is met Lieke naar de stad, ik mocht niet mee ;) , hij wilde haar ff lekker voor zichzelf hebben, schattig heh.

Wij hebben het bedje van Lieke trouwens nu omlaag gezet, want ze gaat op handen en voeten staan en ben zo bang dat ze anders over de reling van het bed valt. Moest wel ff wennen, ze wordt echt al groot!

Hier nog steeds geen canvas :( Hoop wel dat ie vandaag binnen komt.

Kom later nog weer ff kijken, ga ff wasje vouwen, blehh maar moet gebeuren.

Liefs Sap

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Middag!

Yorben gefeli met je 7 maanden.

Sap wat lief joh van Rick..hihi. Echt schattig.
    En het bedje van Lieke al omlaag :( . Jee Lieke gaat echt snel zeg! OP handen en voeten staan...

Kel Hier idd ook nog warm binnen maar beter dan gister. Bij jullie veel regen gevallen hier dus echt NIET veel. Paar druppels gisteravond..boohooo.
    VEel plezier in Alexandrium.
    Met welke speen had jij die pap gegeven aan Daynah?

Sal ik was nog apart voor Jaime. Maar goed ze heeft ook zoveel was dus kan er makkelijk de trommel mee vullen :D . Ik ben trouwens qua was nogal makkelijk, gooi alles bij elkaar. Tot nog toe komt het er altijd goed uit :D .

Ik heb Jaime vanmiddag ook een boterham met margarine gegeven. hij ging helemaal op. Daarna tikte ze alleen ook nog een fles met 200cc weg...pfff hongerlap ineens weer.
    Hoeveel bammen moet je geven aan beebs?

Wij gaan ff naar de gamma. Vanavond gaat mijn pc ook naar de nieuwe kamer, het is nu ook schoon en opgeruimd.

Liefs Sens

16. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh camera is erg tof trouwens! Wel veel opties hoor.
    Ik heb vanochtend een foto van jaime haar zijboventand gemaakt. Plaats die dit weekend wel even..hihi.

17. Wat is het rustig vandaag. Iedereen aan het winkelen?

Alexandrium was zoals altijd druk. Heb gewoon pijn me voeten van het winkelen, maar ja ik had me hakken aan.....handig heh!

Sappie: Wow Lieke al op handen en voeten staan. Jeetje zij is echt vlot met alles....echt leuk hoor en het gaat idd hard.

Sensee: Ik heb de pap met een lepel gegeven het is echt wel dik...het lijkt en smaakt zoals brinta, dus je bent wel wat langer bezig, maar ja ze vond het lekker. Lukt het allemaal met je camera?

YORBEN GEFELICITEERD MET JE 7 MAANDJES VERJAARDAG.

Ik hoor me meisje weer roepen.

Tot later.

lfs Kelly

18. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    zeker rustig hier vandaag.
    wij zijn vanmiddag nog even om wat laatste spulletjes geweest om mee te nemen op vakantie.
    en dan nog wat in de tuin gewerkt en nu gaan we zo vertrekken naar de kermis en als we daar klaar zijn naar de mac donalds.
    jaaron zal heeeel gelukkig zijn.
    fijne avond allemaal.

xxx

oja en bedankt voor de felicitaties voor yorben zn 7 maandjes :)

19. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    zo ben ik even weer.
    Was net even naar de Praxis geweest, wat was het daar bloedheet zeg! Ik wou de speelkleed kopen, maar die hadden ze niet, en zal ook niet binnenkomen. Raar hoor, stond vorige week in de folder, en staat ook in de folder voor aankomende week.
    Volgende week naar Etos, zag in de krantje heel veel Nijntje spullen :D incl zwembadje.

Kelly: Heb je veel geshopt vandaag?
    Sappie: Wat lief dat Rick Lieke hebt meegenomen naar de stad.
    Sens: Ben benieuwd naar je fotos, met de nieuwe camera. Vanochtend ging er 3/4 van Moira de boterham naar binnen. Daarnaast diksap, ik wou eigenlijk melk geven, maar ze had er weinig zin in.
    Femmy: Hoe is het met je vader vandaag?

20. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Joepie, Yorben ook alweer 7 mnd!

Sal: Hier gaan alle wasjes gewoon vanaf t begin al doorelkaar heen hoor. Dus Jill dr was en onze was alles bij elkaar op kleur........Jammer dat t speelkleed er niet was, raar dat ze ermee adverteren en t dan niet kunnen aanbieden. Hopelijk slaag je wel bij de Etos voor Nijntje spullen.

Sap: hahah die Rick eropuit met zn dochter. Leuke papa hoor, ik zie dat John echt niet doen. Die weet al niet eens wanneer ze wat moet eten etc.

Sens: Je begint je camera dus al een beetje te snappen? Goed zo! Ik geeft Jill 1 boterhammetje, vandaag met appelstroop.......(geen korstjes he, dus eigenlijk blijft er weinig brood over).

Kel: Sexy moedertje hoor, met dr hakken achter de kinderwagen. Lol. Lekker geshopt dus weer. Altijd druk he op de zaterdag in Alexandrium.

Fajah;Al beetje zin in de vakantie? Lekker hoor, bijna weg met je mannetjes. De tattoo is erg mooi geworden nu ie ingekleurd is.

Femmy: Ik hoop dat t snel beter gaat met je vader! Sterkte meid!

Saskia: Lekker aan t feestvieren thuis? En bijna naar de Erperheide........heerlijk!

Meer weet ik ff niet.

Heb net getennisd, toernooi.......werd meteen van de baan gemept met 6-0 en 6-1 door een 16 jarige :confused: ! Sjngejonge, kon er niet doorheen komen. Misschien hebben John en ik meer geluk as dinsdag in de dubbel. Vandaag was prut, lig er meteen uit, weer 10 euro weggespeeld ;) Verder rustig dagje hier. Straks lekker eten en daarna filmpje kijken. Morgen loopt mn schoonvader de halve marathon van Leiden dus gaan we ff kijken en daarna hebben we een kinderverjaardag en daarna moet John weer tennissen dus morgen wordt druk. Alles op de fiets met de buggy mee :)

Liga vraagje: Hoe laten jullie je kindje een Liga eten zonder dat de hele boel onder de Liga smurrie zit? Hier net een koekje gegeven, Jill zat tot aan dr haren onder de Liga :confused: . Volgens mij kun je die koekjes beter naakt aan ze geven ;)

Ik ga ff de boodschapjes opruimen, want John komt er net mee thuis.

tot straks

Robine

Deel Deze Pagina