November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Yorben nog gefeliciteerd met je 7 maanden :D

we zijn vanochtend bij mijn vader geweest, hij lag nog op de ic, de operatie is goed gegaan, hij maakte vanochtend allerlei grapjes, dat kwam waarschijnlijk nog door die narcose van gisteren, hij vroeg o.a. waarom ik mijn camera niet had meegenomen (naar de ic ;) ) maar hij voelt zich iig beter! nu moeten ze hem langzaam weer aan voeding laten wennen, hij heeft al een paar dagen niet gegeten en die darmen liggen nu nog stil.

Sens; die Jaime lekker aan het brood! ben benieuwd naar de foto van je nieuwe camera!.

Fajah; hoe was de kermis? lekker mac :D

Sal; ik hoorde dat ze bij leenbakker ook babyzwembadjes hadden.

Robine; lekker dat je morgen alles op de fiets mee kan nemen! veel plezier alvast! ojee dat is wat zo'n liga :) vanaf wanneer mogen ze die?.

ga zo lekker op de bank, eerst nog even eten!

fijne avond

2. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Femmy: gelukkig dat je vader weer grapjes maakte, dat is een goed teken toch? Hopelijk herstelt hij snel.

Liga's mochten ze al vanaf 4 mnd, heb Jill er vaker een gegeven, maar t blijft een pestbende als je ze zo een ding laat eten.

Liefs Robine

3. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    avond...

Hier is het ook niet echt veel afgekoeld. Buiten is het nu wel lekekr maar binnen blijft die vieze warme lucht maar hangen :cry:
    Ik zit onder de uitslag, onderbenen, armen, gezicht..ik wordt helemaal gek van die jeuk. ben bij de ha geweest en het is een allergische reactie ergens op, heb pilletjes gekregen en het zou nu binnen een paar dagen over zijn. Laten we het hopen ;)

Yorben proficiat met je 7 maanden en veel plezier bij de Mac!

Femmy; mooid dat de operatie goed is gegaan..beterschap!
    sal; ik was milou d'r kleren apart maar omdat ze ook speciaal wasmiddel(neutral) moet hebben voor d'r huid. En zelf wil ik toch wel graag wasverzachter ;)
    Goeie tip van de Etos..wij krijgen nooit het Etos-krantje maar ga maandag op de site kijken, er staat nu alleen nog van deze week op.
    Robine; zo weer flink gesport dus vandaag, jammer dat je weggetennist bent. Fiets ze morgen...
    sappie; slim dat je het bedje omlaag hebt gezet...voor je het weet is het te laat. Ze gaat echt snel zeg! Lekkere middag voor jezelf gehad?
    Kelly; whahaa, ff lekker met je benen omhoog gaan liggen, vind ik altijd zo fijn als ik moeie benen/voeten heb!
    Sens; dus jij ook een nieuwe camera..leuk! Jaime goed aan het eten, fijn dat ze de boterham zo goed eet.

Verder kan ik niet lezen..

Vandaag is er bij ons echt veel in de tuin gedaan, zo'n 5 aanhangers zwart zand weggebracht en 2 aanhangers geel zand heen gebracht. Nu nog stenen halen en dan wordt er bestraat... \:D/

Ik ga ff koffie drinken, kom straks nog wel ff kijken.

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ga alleen ff spammen..we moeten nog eten. de nieuwe camera maakt foto's waardoor het laden zoooo lang duurt. Femmy heb jij tips?

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nog even lachen:

6. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    En dr boventand..die kwam als eerst en is het langste nu. Ik blijf het vaag vinden...middenin boven zie ik nog geen tand en onder zitten er twee...wazig hoor..zelf vindt ze het ook wazig want ze voelt er regelmatig aan en vanochtend zag ik dat ze met haar boventanden (er zitten er twee, die zijtanden van de snijtanden) op haar lip had gebeten..

7. Wat een leuke foto's van Jaime en je camera maakt mooie foto's zeg. Eetse alvast.

Brennied: balen van je uitslag zeg. Iets verkeerds gegeten ofzo of een ander cremetje....

Femmy: Fijn dat het weer beter gaat met je vader en dat ie alweer grapjes maakt nou dan komt het echt wel goed.

Ga ff weer bij Daynah kijken. Ze heeft niet zoveel zin om te gaan slapen, terwijl ze kapot is.

Tot laterrrrr.

lfs kelly

8. Apart dan Jaime als eerst aan de bovenkant een tandje krijgt, is meestal toch eerst onder?

Weet je wie ik al een tijdje hier mis...Panda en Jacq of heb ik iets over het hoofd gelezen.

9. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    mooie close up! misschien helpt het als je de resolutie lager zet? de foto's staan waarschijnlijk nu ingesteld op 3888 bij 2592 dat zijn natuurlijk erg grote bestanden en nemen ook veel plek in, zolang je ze niet op posterformaat wil is dat eigenlijk niet nodig, bij mij gaat het wel redelijk snel in vergelijking met mijn vorige camera (eos 300D).

10. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    yorben van harte met je 7 maandjes
    sens mooie foto,s en apart ja die tanden
    romira heeft er 2 onder nu
    sappie lieke al op hamdjes en voetjes jee das snel
    bij etos nijntje badje? mooi ga ik ook halen dan hier was het ook lekker koel gelukkig wel wat regen maar wel lekker
    gister naar de toppers geweest was echt goed alleen om 2.30 uu thuis en om 8 uur moest ik weer even werken

11. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    ik ook effe spammen

12. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja idd maar Jaime is volgens mij een apart geval...3% van de beebs blijft in stuit liggen, 2% van de beebs heeft een gaatje in het hart, om nog maar niks te zeggen over hoeveel zwangeren eerst zw.vergiftiging krijgen en daarna de hellp..
    Ach die tanden komen er toch wel uiteindelijk..whaahaaa.

Maak me trouwens meer zorgen over het feit dat ze haar tanden eerst links krijgt, boven en onder.....whaaahaaaaa

13. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
  14. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heej dames,

Apart dagje vandaag. Toen we vanmorgen vetrokken was het bijna 30 graden in Friesland,onderweg dikke buien, eenmaal in Krimpen aan den Ijssel 24 graden en bewolkt en aan het eind van de dag echt een stuk frisser, dus heb Jayna op de terugweg maar een broekje aan gedaan. Komen we om half 8 vanavond weer thuis, is het hier hele dag droog geweest en nog steeds bloedje heet. Heb Jayna dr laatste voeding in dr romper in de tuin gegeven. Ze is meteen lief gaan slapen. Met mijn schoonvader ging het helaas weer minder. Schrok er best van hoe slecht hij er nu uitziet. Erg grauw in zijn gezicht, weer veel afgevallen en hij eet nauwelijks. Afwachten dus……meer kunnen we niet.

Yorben gefeliciteerd met je 7 maanden , hoeraaaaa!

Salomina: gezellig dat je weer volop mee kletst! Mooi dat Moira op haar zij slaapt, dan denk ik dat dr koppie inderdaad snel bijtrekt hoor. Als ik zie hoe het bij Jayna nu al verandert, doordat ze veel op haar zij en buik rolt, en nog wel op haar rug slaapt, komt dat helemaal goed met Moira! Ik moet over 2 weken weer naar het CB, zal er dan toch nog es naar vragen. Ben een keer extra geweest met 5 maanden en toen zei ze dat het wel mee viel en tot 1 jaar nog goed kan vormen . Ik heb de eerste weken trouwens apart gewassen, maar doe nu alles samen en dat gaat goed.

Conny: aaaah lief zeg dat staartje. Jayna kan ook een staartje, maar inderdaad, die is er ook zo weer uit!

Kelly: was dus weer in de buurt, ben nog langs het Alexandrium gereden. Wel grappig, steeds als we door Capelle rijden denk ik even aan jullie. Daynah dus gesmuld van de pap, valt hier ook altijd goed in de smaak.

Sappie: Jeee, die Lieke gaat echt snel zeg! Bedje dus omlaag, zal inderdaad wel even wennen zijn, weer een nieuwe fase.

Sensee: mooi dat de boterham er goed in ging bij je meissie, en nog 200 cc melk er bij ook, goed zo Jaime! Zal Jayna morgen weer een paar stukjes geven, blijft nog wennen voor haar. Mooie foto’s trouwens met je nieuwe camera, maar kan ook niet anders met zo’n mooie meid…….haha

Fajah: vakantie komt al dichtbij voor jullie, lekker hoor! Al een beetje aan het voor bereiden? Hoe was het op de kermis?

Robine: jammer van je nederlaag vandaag, en jammer dat het ook nog een 16 jarige was, maar ja, samen met John straks nieuwe kansen. Liga hier trouwens ook 1 grote knoei boel, van top tot teen liga meisje dan!

Femmy: gelukkig is de operatie goed gegaan en voelt je vader zich weer iets beter, dat is weer een hele opluchting voor jullie!

Brennie: actief bezig geweest in de tuin, pfffff, wel warm of niet? Maar is voor een goed doel moet je maar denken!

Nou ga effe een breezertje drinken om af te koelen….mmmmm…..heb ik vorige zomer wel gemist!

Jayna zit trouwens onder de uitslag/ eczeem, weet niet goed wat het is, zo zielig,nu ook haar armpjes. Heb net weer goed gesmeerd met VSM crème maar ga komende week echt even langs de HA.

Fijne avond!

15. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    haha dat is ruben die deed zijn hoofd op haar buik en dan zijn hoofd schudden en dan heeft ze een lol
    dit zijn ze samen
    de foto is wel toen romira 4 maanden was

16. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Sensee inderdaad apart met Jaime dr tandjes, kan er nog niet over meepraten, her nog steeds een tandloos dametje, maar misschien kun je es op het CB vragen? Al hoewel ze hier niet altijd veel zinnigs te melden hebben.....

17. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Nog effe spammen.....

Lekker gek doen in de auto!

18. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    En nog 1 in de auto.....

19. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    En de laatste.....zo tref ik haar altijd aan als ik nog even kijk nadat ze is gaan slapen....

20. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    semmi mooi meisje heb je vooral de 1ste foto is leuk haha
    en de laatste is ook grappig
    ik ga naar bedje morgen krijg een vriendin van een andere forum hier met haar dochtertje van 2 maanden
    weltrusten dames

Deel Deze Pagina