November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Aaaah, wat een lieve foto van je 2 kindjes samen Mirandao

Oh...ja Salomina, je zei nog dat Jayna er zo bruin uit zag op de foto in het badje. Zal ook wel wat door de schaduw komen ja, maar op zich heeft ze ook wel een beetje een tintje, van haar marokaanse opa mee gekregen denk ik....hihi. Ik ben ook altijd snel bruin in de zomer, dus hoop dat zij dat ook is.

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    hihi idd lekker gek doen in haar stoel! Lief hoor en die andere foto's ook.

Nog even een andere vraag. Als ik Jaime in haar maxi zet komt ze nog net niet met haar hoofd boven de rand uit. Het scheelt echt heel weinig..Hoe zit dat met jullie beebs?

3. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    mogge,
    ben net wakker. Ik schrok me kapot omdat het alzo laat was, en dat ik Moira nog niet gehoord had. Ging ik even kijken, lag ze in de computer kamer en papa heeft al voor haar gezorgd. Lief he?

Ga maar even douchen ... kom straks weer :)

4. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedemorgen,

Kreeg net telefoontje van mijn schoonmoeder dat mijn schoonvader vanmorgen opgenomen is in het ziekenhuis. Afgelopen nacht weer steeds overgegeven, had bijna geen lucht meer en kon nauwelijks nog op zijn benen staan. Ligt nu in het ziekenhuis aan het infuus en net zijn er foto´s gemaakt, later op de dag horen ze meer.....pfffff....je weet dat het er aan zit te komen, maar toch weer een klap.

Sensee: de maxi wordt ook wat krap voor Jayna, ze zit er steeds in te draaien en lijkt er niet echt lekker meer in te zitten, maar ja, ze moeten toch zelfstandig kunnen zitten om in de andere autostoel te mogen?
    Salomina: aaah wat lief dat je mannetje jou lekker heeft laten uitslapen en vanmorgen voor Moira heeft gezorgd, heerlijk toch!

Hier is het weer behoorlijk warm en komt het zonnetje net door. In Heerenveen in het errug druk ivm het EK voetbal dat vandaag hier begint. De spelers van Jong Oranje slapen hier in een hotel op loopafstand vandaan. Alles oranje versierd, feest in de stad, en het moet nog beginnen. We wilden straks even rondje centrum doen, maar weer niet of dat nog wel doorgaat. Je zit toch ook steeds op telefoontje te wachten van mijn schoonmoeder.

Nou ga effe bakje koffie drinken, Jayna slaapt.

liefs

5. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Semmi de tranen springen in mijn ogen :cry: het spijt me zo voor jullie. Ik ga een kaarsje aansteken lieverd en hopen op het beste!

Kom vanmiddag even verdere reacties geven, zijn nog niet zo heel lang op, Albert is nu werken dus eerst ff alles en iedereen verzorgen :oops:

Tot latersss.

Liefs Angela.

6. Even voor Semmi alleen.

Heeel veel sterkte. Ik zal ook een kaarsje branden voor jullie.

Lfs Kelly

7. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sens: Leuke fotos van Jaime en idd vaag zeg die ene tand bovenin. Leuk speledingetje zeker die camera. Ging ook ff kijken op de wehkamp site, wat zijn die dingen duur zeg!Kan je een fiets voor kopen!;)

Sem: Leuke foto's ook van Jayna, sterkte met je schoonvader en met de eczem van Jayna! Kus!

Mirandao: Wat heb je schattige kindertjes! Allebei even leuk :) Trotse mama.......

Angela: Tot vanmiddag weer! Je hebt t maar druk met je 5 ledige gezinnetje ;)

Salomina: Die Gerben zo lief voor Moira gezorgd en jou laten slapen! Doe mij ook zo een man ;) Hahaha, nee hoor, John is ook lief, alleen als t op Jill aankomt is t toch negen van de tien keer mama die uit bed is.

Ik ga ff spullen vergaren, gaan zo naar de maraton,opa aanmoedigen daarna verjaardag en dan tennissen van John kijken.
    Tot vanavond!

Kus Robine

8. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heej

Schoonmoeder belde net weer. Uitslagen waren er. Calcium waarde was niet goed, wat weer kan duiden dat er ook uizaaingen in het bot ziiten, wat weer voor die extreme vermoeidheid en misselijkheid zorgt. Longen waren hetzelfde en op zijn schouderblad waar hij zo'n last van heeft was niks te zien. Hij moet voorlopig blijven, kijken of hij aansterkt met infuus. Misschien dat we vanavond nog op en neer rijden en mijn ouders oppassen, we kijken het even aan.

Robine: fijne middag, leuk zeg dat je schoonvader aan de marathon meedoet!

liefs

9. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Semmi en Lenhard .. heel veel sterkte!
    xxx

10. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Samira: Heel veel sterkte voor jou en Lenhard !

11. sappie

sappie Fanatiek lid

Lieve Semmi, heeel veel sterkte ! Denk aan jullie !

Kus Sappie

12. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Lieve meiden, bedankt voor al jullie lieve reacties!
    Jullie zijn echt schatten. Net nog weer gebeld, mijn schoonvader slaap nu en kreeg gelukkig weer wat meer lucht nu hij aan het zuurstif ligt. Nu afwachten of hij wat opknapt van het infuus. De arts zei dat dit allemaal bij het herstel van de bestraling hoort. Mijn schoonvader had tot afgelopen dinsdag medicijnen die de bijwerkingen tegengaan, maar moest daar nu van afbouwen, dus vandaar die terugval nu. Alleen nu is het de vraag of hij hier ook werkelijk van herstelt, omdat hij wel zwak is geworden. Als het stabiel blijft gaan we vandaag niet meer heen, maar dinsdag uit lenhard's werk en dan passen mijn ouders op Jayna, anders is het weer zo'n lange rit voor haar.

Hoe is het weer bij jullie? Hier hele middag zonnig en bloedje heet. Dacht dat het niet zo warm zou worden, maar Jayna ligt maar weer in dr romper op een kleed te spelen. Boterhammetje was vandaag weer strijd, heeft ze echt afkeer van gekregen na het kokken. Hebben jullie nog tips? geven jullie wit of bruin en welk beleg? Ik tot nu toe bruin met appelstroop, leverpastei of smeerkaas.

Ga zo lekker uitgebreide rijsttafel bij de chinees bestellen en voetbal kijken, Heerenveen staat nu al op zn kop.

liefs

13. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Semmi; sterkte voor jullie! hopelijk sterkt je schoonvader snel weer wat aan!.

Ben net ook weer bij mijn pa geweest, hij heeft nog steeds niet gegeten, wel al wat gedronken maar hij kreeg meteen kramp, die darmen moeten nog op gang komen,maar hij zag er alweer wat beter uit.

zo eerst Lisa in bad doen en dan gaat mn vriend macdonalds halen!

het zonnetje begon hier pas om 4 uur te schijnen!

fijne avond

14. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Hoi hoi!

Net even anderhalf uur bijgelezen :confused: heb er gewoon hoofdpijn van....
    Maar we zijn er weer van vakantie, erg leuk gehad maar een week centerparcs is toch echt te lang.
    We hebben ons wel vermaakt maar lekker dagje eerder teruggekomen.´

Jayden is helemaal uit zijn ritme, wil haast niet slapen, erg huilerig en jammerig...
    Hij slaapt eindelijk, helemaal klam van het weer en schreeuwen.
    Ik heb gewoon medelijden met hem.

Dus ff paar korte reacties...
    Semmi, heel veel sterkte voor je schoonvader en jullie..
    Zal ook kaarsje voor jullie opsteken.

Femmy, jij ook veel sterkte met je paps, hoop dat hij snel weer wat kan eten en hersteld van de operatie.

Mijn canvasfoto is ook al bezorgd bij mijn schoonouders...mijn schoonzus wilde hem al openmaken :confused: ..anders stond haar naam er wel op toch :evil: , erg brutaal en hoop maar dat ze het niet heeft gedaan.

Ik ga douchen, 2e wasmachine staat aan en droger en morgen alles maar verder wegwerken

Fijne avond
    Zal morgen ff wat foto´s plaatsen

15. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    femmy sterkte met jou vader
    semmi jij ook met jou vader
    robine dankje en zeker trotse mama
    salomina aaah das lief van je mannetje
    pff toch weer warm vandaag he wij zijn samen net een vriendin en man en baby naar de kermis en braderie geweest was heel leuk maar heet
    thuis gekomen wou romira geen warm eten dus net om half 7 fles gemaakt en helemaal bezweet viel ze in slaap

16. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Heb nog niet alles bijgelezen maar ga effe spammen. Onze bruiloft op 14 juni 2002 (bijna 5 jaar dus)

17. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland

Dit was ik voor ik ging lijnen, 72kg.

18. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    En dit ben ik nu: 11 kilo lichter!

19. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Deze is vanavond gemaakt:

Vinden jullie ons niet lief?

20. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Complimenten hoor Sas, je ziet er supergoed uit!!

Deel Deze Pagina