Wow Saskia, wat een verschil, knap hoor. Ik zou dat niet kunnen, ben echt een snoepkont. Semmi: hoop dat alles gauw een beetje betrer gaat Femmy ook voor jou Hier ook nog steeds bloedheet en nog niet geregend de afgelopen dagen, vrijdag was ik met mijn vader naar de stones, nou regenen en onweer echt niet normaal, ik was tot op mijn onderbroek nat, ging naar de wc en kreeg niet eens mijn broek omhoog, zo zeiknat was alles! maar het was echt super gaaf. Maar toen ik dus weer thuis kwam was Raymond helemaal verbaasd dat ik zo nat geregend was, bij ons nl helemaal niks. Vandaag hebben we met alle vrienden een picknick gehad, alle kids mee, op de dagcamping. Zo leuk, alleen Minck had weinig geslapen omdat er zoveel te zien was dus ik kon hem net zo weg leggen en hij was direct vertrokken. Ga even een wasje draaien, fijne avond allemaal
En dan nu de laatste Timo in zijn autostoel, moet al haast aan een andere stoel, koop maar een andere voor Rick dan kan Timo in zijn stoel. Zo dat waren dan eindelijk wat foto's, dat had ik al zolang beloofd.
Na een pb van Sens die vroeg of ik weer kwam schrijven heb ik besloten weer te komen. Sorry, maar ik was echt boos. Nu niet meer. Heb niet altijd meegelezen, dus doe vanaf nu weer mee. Saskia, wat een verschil! Goed hoor =D> ! Leuke foto's van Rick en Timo. Semmi, veel sterkte met je schoonvader. Het onweert hier nu enorm. Wel lekker hoor, het was drukkend warm. Alles gaat z'n gangetje hier. Emme eet enorm goed. Geef nu 's ochtends een bordje Bambix, verder nog 3 flessen en avondeten. Rooibosthee (koud) vindt ze ook lekker. Nog 2 dagen werken en dan heb ik 3 weken vakantie! We gaan de 16e naar Frankrijk. Ben erg benieuwd hoe het gaat in de auto. Ben trouwens aan het solliciteren (bedrijfsjurist). Ik zit goed, maar wil misschien wel wat anders. Wel een lekkere positie om zo te solliciteren. Ik hoor van de week of ik door ben naar de volgende ronde. Leuk als het lukt en als het niet lukt dan blijf ik voorlopig lekker zitten waar ik zit.
Hey dames, Sow hey, 5 pagina's Ik ga mijn best doen zo goed mogelijk te reageren, maar zal vast iemand vergeten Sense: In de laatste mail die ik hun verstuurd heb, heb ik geschreven dat ze tot het begin van de week hebben om mij iets te laten weten over hoe nu verder, woensdag laat ik het geld terug boeken en dan wacht ik dan gewoon op reactie van hun. Neem aan dat ze dan wel snel aan de bel zullen hangen om het feit ik niet heb betaald. Dan kunnen ze me laten weten wat het totaalbedrag is zonder die onnozele extra kosten en dat maak ik hun dan wel weer over. Ik vind het ook heel jammer dat Pim niet meer komt, maar ook dat Channie niet meer komt. Nu heb ik met haar nog wel gewoon contact, maar evengoed, ze hoorde er beiden hier gewoon bij. Is het gelukt met het omzetten naar de nieuwe kamer? Mooie foto's van een mooie meiske, wat zul jij blij zijn met je camera Conny: Wat een gigantische staart van Marit hahaha, geweldig! Jordy krijgt inderdaad niet genoeg hier van het warme eten, vandaag aardappeltjes met worteltjes gehad. Was vergeten eieren te kopen, dus vandaag had hij even geen vlees aangezien wij shnitzel hadden Inderdaad laat die nutrix nog maar even achterwegen, eerst zo eens een ritme krijgen en dan kunnen we er nog altijd naar terug. Sal: je hebt helemaal gelijk hoor betreffende die foto's, daarom had ik al stukken weggehaald op de foto toen met die van Jordy zijn billetjes Het is inderdaad heerlijk dat Jordy nu zo lekker doorslaapt Morgen gaat de klusjesman hier beginnen, ik ben echt benieuwd wat hij ervan gaat maken Ik zit hier ook vaak met 2 schermen open als ik genoeg tijd heb en er veel geschreven is haha Ik heb Jordy's kleren altijd gewoon met onze was meegewassen, alleen deed ik er in het begin nooit wasverzachter bij. Sinds hij 5,5 maand is gebruik ik ook weer gewoon wasverzachter. Hij heeft nergens last van gelukkig. Wat lief dat papa vanmorgen voor Moira heeft gezorgd, hier ook vanmorgen, ik schrok om 9 uur wakker en toen was Albert Jordy net weer in bed aan het leggen omdat hij rond 7 uur een fles had gehad. daarna hebben we allemaal nog heerlijk tot kwart voor 11 geslapen Fajah: Gaaf die tattoo joh! Volgens mij zie ik nu wel een beetje de naam (tenminste de letters die zichtbaar zijn dan), maar volgens mij haal ik er niet alles uit Nog gefeliciteerd met Yorben zijn 7 maandjes! Kelly: Weer lekker geshopt gisteren hahaha. Hoe gaat het met de pap eten van Daynah? Sappie: Lieke lekker met papa geshopt? Hier staat het bedje al een paar weken laag aangezien jordy ook op handen en voeten gaat staan en ook al van ligstand in zitstand wil proberen te komen. Verder zijn de speilen erg interessant en het zal maar net eens nacht zijn dat het lukt en ze erover heen kukelen he Robine: Hoe is het bij de marathon gegaan? Ik geef Jordy tegenwoordig lange vingers, vindt ie heerlijk, maar is net zo'n knoeiboel hoor haha, hoort er wel een beetje bij denk ik. Ik doe hem dan altijd zo'n megaslabber om Femmy: Fijn dat het wat beter met je vader gaat, nu hopen dat zijn darmen weer een beetje rustig hun werk kunnen gaan doen. brennied: He bah, jijzelf nu ook al onder de uitslag, hopenlijk ben je er gauw vanaf. Miranda: de topper, toppie hoor haha. Wel wat weinig slaap gehad dus, hopenlijk ben je ondertussen weer een beetje bij gekomen ervan. Mooie kids heb je Semmi: Misschien toch een beetje warmteuitslag bij Jayna, maar ook de kinderziektes kunnen eraan komen hoor. Deze krijgen ze meestal voor hun 2de jaar zoals de 5de en 6de ziekte, dit gaat ook met uitslag samen, maar dan meestal ook wel koorst en dergelijke. Prachtige foto's weer van je meisje, ze heeft toch een lekker eigenwijs koppie, prachtig Nogmaals heel veel sterkte met je schoonvader, de hele dag heeft een kaarsje gebrand voor jullie. Hier is het de hele dag benauwd geweest, niet echt zonnig, maar gelukkig wel droog. Ik hoor het nu sinds 5 minuten weer wat donderen, hoop dat het wat afkoelt. Charissa: Welkom terug meid! Inderdaad erg brutaal van je schoonzus, hopenlijk heeft ze het gewoon dicht gelaten. Sas: Mooie trouwfoto! En dat je bent afgevallen is wel heel erg goed te zien joh, staat je heel erg goed! Ook mooie foto´s van je mooie kereltjes Ze lijken echt veel op elkaar he. Cindy: hahaha, moest wel ff lachen hoor van je wc-avontuur. Gek he dat het in Nederland zo van plaats kan verschillen wat het weer betreft. Pim: Zie nu bij het verversen van de pagina dat je er weer bent. Gelukkig 3 Weken vakantie dus dadelijk, lekker joh. Veel succes met je sollicitatie, ik duim voor je. Channie: Kom je ook terug [-o< [-o< Nou, hier gaat het nu ook als een idioot tekeer wordt er een beetje bang van zelf zo hard Even kijken of ik nog wat te spammen heb en anders tot morgen Liefs Angela.
Hee Pimmie, meid wat leuk dat je toch weer mee komt schrijven, heb je echt gemist hoor. Spannend dus met die sollicitatie, zal voor je duimen. Sem: pfff wat een toestand toch met je schoonpa, kan niet veel meer doen dan jullie heel veel sterkte toewensen! Fem: fijn dat de operatie allemaal goed gegaan is, nu idd maar hopen dat je vader snel wat opknapt. Sens: idd wazig hoor, eerst een tand van boven, ik heb dat ook nog nooit gehoord. Mirandao: lieve foto's van jouw kindjes zeg. Sal: Dat is toch ook wel s lekker dat Gerben al voor Moira gezorgd had, heerlijk toch! Zo'n man moet je in ere houden haha. Robine: Jammer van die nederlaag met tennis maar ach volgende keer beter moet je maar denken. Sap: Zo hee Lieke al proberen te gaan staan, ik vind t vlot hoor, Timo doet nog niet zoveel bijzonders eigenlijk haha. Conny: heb nog even in je album zitten kijken, a gossie zeg die Marit met dat staartje, echt superschattig! Kelly: Je zou idd denken dat Daynah ouder is, komt echt door die bos met haar hoor! Charissa: Welkom terug! Meiden ik ben er waarschijnlijk pas volgende week weer, morgen rond elven gaan wij vertrekken en moet morgen nog wat zooi bij elkaar rapen (meeste is wel ingepakt) maar nog wat kleine dingen. Niet teveel schrijven want dan moet ik veel te veel weer bijlezen, nee hoor grapje! xxx Saskia.
pim :welkom terug,fijn dat je er weer bij bent.en met emme dus ook alles prima.plaats je nog wat foto's van haar?ik morgen nog 1 dagje werken en dan heb ik ook 3 weken vakantie. semmi:hoe is het nu met je schoonvader?zijn jullie er nog naartoe geweest?hopelijk knapt hij weer wat op. charissa:een hele week cp is idd wel lang ja,vind ik ook altijd hoor,midweek is meer dan genoeg. saskia:je kunt heel goed zien dat je veel bent afgevallen ,lang leve sonja hihihi,veel plezier in CP,huttenheugte toch? robine:hoe was de marathon?ik heb zeker zin om op vakantie te gaan joh. verder ben ik het even kwijt! wij zijn naar de kermis geweest gisteravond en vanmiddag nog een keertje met opa en oma,die gingen sponsoren ga nu snel in mn bedje.xxx
poehee, ben zo lang aan het bijlezen geweest dat ik niet meer kan schrijven Mijn lief werkt sinds vorige week in Amsterdam en is 's avonds pas laat thuis dus ik heb Bastian van 's morgens (heel ) vroeg tot 's avonds laat in mijn eentje. Valt niet mee. Gelukkig is het maar voor een paar maanden. Ik probeer morgen wel te reageren, als Bastian tenminste lang genoeg wil slapen.
semmi; jeetje dan schrik je toch wel ff van zo'n bericht. Gelukkig dat hij weer wat meer adem aan kan. Ik duim voor jullie mee dat het snel beter met hem gaat. Pim; welkom terug..gezellig! Fijn dat alles goed is met Emme! Spannend zeg met je sollicitatie! Saskia; leuke foto's zeg..en wat een verschil! Knap van je. En mooie mannetjes heb je Veel plezier van de week! panda; lijkt me idd zwaar als je er helemaal alleen voor staat. Gaat het trouwens goed met de voedingen nu of wil hij er nog steeds zoveel? En geef je nog bv? Angela; hier is het nu ook hard aan het onweren. De uitslag is nog hetzelfde, ik denk dat ik het van Lelie's heb. Dat is het enige wat ik kan verzinnen wat ik anders had dan anders Sal; wat lief zeg van papa! Knap je zeker wel van op. Vandaag flink op stap geweest met Milou. eerst bij mijn oude voetbalteam wezen kijken, die hadden toernooi. Al die vreemde gezichten vond ze maar niks...huilen dus. Alleen bij mama of papa was het goed Daarna naar mijn schoonfamilie, een uur rijden, op verjaardag. NOu ook kei druk en het was pas vanaf 17.00 uur dus Milou was en moe en moest groenten hebben (had ik wel meegenomen) en iedereen wil haar dan natuurlijk vasthouden want ze zien d'r al zo weinig. NOu geen succes dus. Maar uiteraard bij mama was het allemaal goed en kon ze gelukkig llekker lachen en eten Om 20.00 uur naar huis gereden en mevrouw viel als een blok in slaap in de auto en net thuis in d'r bedje gelegd en niet meer gehoord. Nou ik ga nog ff bankhangen en dan lekker slapen. Trusten voor iedereen!
Ha meiden, Alle eerst: Saskia! Wow wat goed zeg, 11 kilo eraf. Je kan duidelijk de verschil zien. Lang leve Sonja dus. Moet ik ook maar aan beginnen Mooie trouwfoto ook, en je zoontjes ... die zijn echt knapperds! Heel veel plezier en tot volgende week. Geniet er maar lekker van meid! Robine: Hoe ging het vandaag met Jill de boterham? Las net over je tennisdagje gisteren. Jammer dat je zo snel uitgetennised was. Volgende keer beter. Hoe ging het met je schoonvader vandaag? Viel het een beetje mee om in de warmte te lopen? Je vroeg nog over Liga. Ik doe altijd een slabbetje om, en tja, ze weet nog alles vies te maken, dus helaas heb ik geen tip voor je. Moira krijgt elke keer een halve Liga, nooit een hele. Femmy: Hoe is het nu met je vader? Heeft hij inmiddels wat gegeten? Brennied: Hoe is het nu met jou? Helemaal onder de uitslag gisteren. Is het nu weer weg? o ja dat is waar ook van de wasverzachter. Was het helemaal vergeten. Poeh, wat een drukke dag voor jullie zeg. Dat huilen bij vreemde gezichten ken ik al te goed. Vooral als er ineens zoveel vreemde gezichten zijn. Dan komt gauw zo'n pullipje naar boven. Sens: Mooi fotos van Jaime. Wat grappig haar boventandje. En weet je nu hoe de camera helemaal werkt? Ze heeft ook mooi grote ogen, net als Marit, mooi blauw met de randje omheen. Miranda: Ook hele mooie fotos van Romira. Moira zweet ook vaak als ze haar flesjes drinkt. Ze krijgt nu wat lauwere flesjes, vindt ze ook niet erg, en dat gaat ook beter in bij haar. Semmi: Hoe is het met Jayna de uitslag? Is het weg? Schattige fotos weer van Jayna! Enne, zo slaapt Moira ook vaak, onder de spuugdoek, of knuffel, of de hoek van de laken. Vindt ze heerlijk Ik haal het toch altijd weg voor de zekerheid. Wat een zenuwachtig dag was het geweest voor jullie vandaag. Heeft de rijstafel gesmaakt? Charissa: Welkom terug. Leuke vakantie gehad? Hoop dat Jayden weer gauw in zijn eigen ritme komt. Jeetje wat brutaal van je schoonzus zeg! Hoop dat ze de pakket heeft dichtgelaten. Ik heb er ook zo'n schoonzus ... gelukkig woont ze in NZ ... Cindy: lekker genoten op de dagcamping vandaag las ik. Heerlijk om even buiten te zijn alleen het was wel heel erg warm he? Wat grappig dat je helemaal uitgeregend was bij de Stones, en thuis was het zo droog. Pim: Hoi! Leuk dat je weer meeschrijft! Heerlijk nog een paar dagen werken en dan vakantie. Success met de solli! Angela: Heerlijk he als de mannen ons even verassen door de kleintje te verzorgen? Ben benieuwd naar de badkamer wanneer het af is. Wel fotos plaatsen he? Ik las dat jullie ook de bed van Jordy al omlaag hebben gehaald. Tja, zal wel moeten als hij als veel wil staan. Fajah: Alweer lekker naar de kermis geweest Gerben en ik beloofen elkaar elke jaar dat we erheen zullen gaan, maar op een of andere manier missen wij het altijd. Dit jaar ook. Panda: ooo, je man was al begonnen in Amsterdam. Zal echt niet meevallen met je drukke Bastian. Sterkte meid Nou, weer een heel verhaal verder. Ik ga nu ook naar bed toe. Ik spreek jullie morgen weer. Welterusten.
Heej dames, Lag al een uur op bed maar kan echt niet slapen, haal weer van alles in mijn hoofd en dan komen de tranen en die blijven maar stromen.....pffff....Wil Lenhard niet wakker maken die slaapt net en is ook helemaal op, dus zit maar even beneden. Lenhard moet morgen voor controle in Groningen, CT Scan, helaas eind van de dag gepland waardoor we mniet dezelfde dag de uitslag hebben, wat normaal wel altijd zo is. Nu kunnen we pas 21 juni bij de Uroloog terecht. Baal daar zo van, we hebben al zoveel onzekerheid nu, dat ik dat er even niet bij kan hebben. Ben weer zo bang dat het ook niet goed met Lenhard is. Ga dan denken hoe het met hem gaat. Hij is wel moe de laatste tijd en ook wat afgevallen. Zoek daar dan meteen waat achter met die ct scan weer voor de deur. Maar kan natuurlijk ook van de stress ziijn nu met zijn vader....... Jullie zijn zo lief, bedankt voor de lieve berichtjes en kaarsjes die er vandaag gebrand hebben. Lenhard heeft zijn vader zelf nog even gesproken door de telefoon. Hij had weer iets meer lucht gelukkig. Nou ga effe bijlezen en reageren, kan toch niet slapen.....
Ach Semmi, kan me voorstellen dat je van alles in je hoofd hebt en dat je niet kan slapen. Ik las dat jullie morgen weer voor controle moet gaan. Heel veel sterkte meid. Bij deze even een digitale knuffel voor je! Wou dat ik je in het echt even kon troosten.
o ja, was even vergeten te melden, Ik lag met Moira op onze bed vanochtend, en ik was haar aan het plaagen. Ik had haar op haar buik gelegd, en had haar speentje wat verder op gelegd. En ja hoor, Moira wist haarzelf te verplaasten naar de speentje toe. Ze was wel heel erg uitgeput daarna, maar de begin is er. Van de week gelijk maar even denken over traphekjes en beveiliging beneden.
Semmi, ook vanaf hier een knuffel hoor . Kan me voorstellen dat je die ct-scan en het wachten op de uitslag er nu niet bij kunt hebben. Hopelijk geeft het forum je even wat afleiding en kun je straks je slaap weer vatten.
Sal, Emme kruipt ook overal naar toe- de hele kamer door en achter de honden aan haha! Na de vakantie gaan we idd aan de traphekjes en het beveiligen van de stopcontacten etc. Wat gaat het hard he.
Femmy: mmmmm Mac Donalds, dat gaat er altijd wel in, heeft het gesmaakt? Hoe gaat het nu met je vader? Charissa: fijn dat jullie vakantie geslaagd was meid! Jayden dus een beetje uit zijn ritme, hopelijk issie weer snel helemaal de oude. Mirandao: Ach Romira ook al ze aan het zweten, Jayna plakte ook de hele dag en wou eerst niet slapen. Tja .ze snappen dan niet dat ze zich niet druk moeten gaan maken omdat het dan alleen maar warmer wordt. Saskia: Mooie trouwfoto van jullie zeg! Enne .je zit er echt heel goed uit, grote klasse zeg 11 kilo! Cindy: gezellige picknick gehad op de camping, leuk hoor! En Minck helemaal versleten van al die indrukken, is ook veel te interessant allemaal natuurlijk! Pim: Fijn dat je er weer bent meid, en ook fijn dat alles goed gaat met je meissie! Angela: lief hoor dat je een kaarsje hebt gebrand! En flinke onweer dus bij jullie, hier nog niks gehoord gelukkig, vind dat ook maar niks hoor! Fajah: nog bedankt voor je sms meid! Hoe was het met het weer toen jullie op de kermis waren? Heeft Zeeland het vandaag droog gehouden? Panda: poeh das niet niks dat je er nu veel alleen voor staat met Bastian, heb bewondering voor je meid! Brennie: druk dagje dus met jullie meisje. Merk aan Jayna ook dat dat soms wel te veel voor haar is als we bij mijn schoonfamilie zijn die haar niet veel zien en allemaal even willen knuffelen. Fijn dat Milou thuis meteen door is gaan slapen. Salomina: de rijsttafel heeft zeker gesmaakt. We hadden alleen het dubbele, want ze hadden met het verkeerde me gegeven bij de chinees, ik balen, want het was veel minder. Was best pissig aan de telefoon en toen kwamen ze het alsnog bezorgen en mochten we het andere ook houden. Hebben de buren maar uitgenodigd met hun kleine meid om mee te eten. Met Jayna dr eczeem gaat het iets beter, op haar armpjes is het bijna weg alleen nog onder haar kinnetje. En bedankt voor je digitale knuffel je bent een schat! Nou ga zo nog maar es proberen om te slapen, moet morgen wel werken dus anders ben ik dan niks. Trusten meiden
Even een hele korte reactie vanaf mn werk. Semmi heel veel sterkte. Heb je nog wel een beetje kunnen slapen? Ook sterkte vandaag voor Lenhard, ik ga duimen dat alles goed is. Wel vervelend dat je op de uitslag moet wachten.
Goedemorgen, Had weer heel wat bij te lezen...zal proberen te reageren, Annemonique, jij alweer druk aan het werk, succes vandaag . Semmi; heel veel sterkte vandaag voor Lenhard en voor jou. Kan me heel goed voorstellen dat het je op bepaalde momenten echt even teveel wordt ! Wij zijn er voor je meid ! Pim; welkom terug. Succes met je sollicitatie Salomina; hoera voor Moira, het kruipen begint dus ook bij jullie. Je zal zien dat het straks heel snel gaat ! Charissa; Welkom terug, fijn dat jullie het leuk hebben gehad ! En idd best brutaal van je schoonzus om jouw post te willen openen. Dat kan echt niet. Cindy; fijn dat jullie het gaaf hebben gehad bij de Rolling Stones. Las in de krant dat het niet echt druk was, maar het was idd ook behoorlijk k#tweer. Brennied; jullie dus een drukke dag gehad afgelopen weekend. En Milou begint ook een beetje eenkennig te worden? Misschien teveel vreemde gezichten bij elkaar. Ik vind het wel schattig dat papa en mama dan heel speciaal zijn. Panda; kan me voorstellen dat het best zwaar is als je alles in je eentje voor Bastian moet doen. Ff volhouden, tijd vliegt voorbij. Fajah; kids genoten van de kermis? En van de Macdonalds? Saskia; zo zeg wat een verschil die foto's van jou ! Je mag echt trots zijn op jezelf ! Knap hoor. Veel plezier op vakantie ! Femmy; Hoe gaat het nu met jouw vader? Operatie is iig geslaagd, dat is toch erg fijn ! Verder kan ik helaas niet teruglezen. Mijn canvas is zaterdag ook binnengekomen ! Heb hem maar gelijk gegeven want Rick was erbij toen de postbode kwam. Hij was er superblij mee ! Zal zo ff een foto spammen. Had toch verteld dat Rick met Lieke naar de stad was... hebben ze gezellig op een terrasje gezeten (lieke mag altijd een beetje schuim van de cappucino ) en hij kwam thuis met een babybanz voor haar, zo schattig, volgende week wil ie weer en als ze wat groter is dan gaat hij met dr een visje eten, hahaha, wat een grappige papa (zo lief ) Gisteren gebarbequed met de buurt, erg gezellig ! Ga zo ff met Lieke naar het tuincentrum. Tot later, Liefs Sap