November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sappie

sappie Fanatiek lid

Papa's vaderdag kado

2. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    mogge,

Semmi: Hoop dat je nog heb kunnen slapen meid. Sterkte vandaag.

Sappie: Leuke canvas hoor. Kan me voorstellen dat Rick er echt blij mee is.

Annemonique: Werkse vandaag! Heb je wat aan je tuin kunnen doen afgelopen weekend? Of heb je geverfd? Lief van Rick dat hij weer Lieke naar de stad wil nemen. Heerlijk!

Nou, Moira was om 3 uur vanochtend wakker :( Had ook een natte luier, dus ik nam haar niet kwalijk. Ben wel een beetje brak, maar het gaat wel.

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Sappie wat een supermooie foto is het zo geworden!
    Hier nog niet de 3e canvas binnen :(

Sal: jeetje wat was Moira vroeg wakker. Ging ze daarna wel weer slapen?
    We hebben niet heel veel in de tuin gedaan, er is alleen nog gras gelegd. Zaterdag hadden we een verjaardag en waren we pas om 1 uur 's nachts thuis. Gisteravond waren we ook pas laat thuis, want we waren bij mn vader en vriendin geweest.

4. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Nou meiden,

Alles staat klaar, de auto is volgeladen dus we kunnen zo gaan vertrekken. We gaan rond 11.30 weg want je mag toch pas om 15.00uur in t huisje. Ik wens jullie van de week hier veel gezelligheid en tot volgende week!

P.S.: Semmi nogmaals heel veel sterkte meid met je schoonvader.

Lfs. Saskia

Gelukkig Sap dat je doek nog binnen is gekomen, hij is erg mooi geworden.

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Saskia: een hele fijne vakantie! Geniet ervan!

6. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Hele fijne vakantie Saskia! Tot over een week!

7. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Semmi: Sterkte meid met je schoonvader en hopelijk is de uitslag van Lenhart vandaag ook helemaal in orde, al moet je daar helaas nog even op wachten tot je dat weet!

Panda; hey, daar ben je ook weer. Logisch dat je t druk hebt als je bijna de hele dag alleen voor de kleine man moet zorgen. Maak je geen zorgen hoor, we vergeten je echt niet ;)

Saskia: hele fijne week, al lees je dit ws pas als je terug bent! En wat ben je goed afgevallen zeg! Echt knap van je gedaan, vergt toch veel discipline om 11 kg kwijt te raken! Nu genieten in de Erperheide!

Brennied: Als ik je verhalen zo over Milou lees is t alleemaal nogal herkenbaar met Jill. Ook hangen en bij papa en mama zijn, maar Jill vind andere mensen vaak nog wel leuk. ;)

Sal: Die Moira, ze begint t door te krijgen dus dat ze zich kan verplaatsen. Haha, de slimmerd. Heb je veel traphekjes nodig? Schijnt dat ze er zowel boven als onder aan de trap een aanraden, dat zou voor ons 4 hekjes betekenen! Nou ik denk dat we de tussendeuren maar gewoon goed dicht gaan houden. Al zin in de grote reis?

Pim: Welkom terug, jeetje dat Emme de hele kamer al door kruipt, ze is echt snel met alles zeg!

Femmy: Hoe gaat het met je vader? Al aan de betere hand inmiddels?

Sap: Wat een geweldige canvas van Lieke en gelukkig op tijd binnen. t is moeilijk he om zo een leuk cadeautje geheim te houden? t Liefst wil je t meteen laten zien en geven. Lachen dat Rick met Lieke is gaan shoppen. Hahaha. Daar gaat jullie shopmoment samen, nu is Lieke voor papa op de zaterdag ;)

Annemonique: Heb je PB gelezen. Helaas :(, volgende keer beter! :) Jammer dat je 3e doek nog niet binnen is, ben er wel benieuwd naar. Hoe fietst je nieuwe bike? Heb je de Maclaren er al aangehangen? Wij wel afgelopen zaterdag en t ging prima, al ben je wel net een vlaggenschip met al die bagage.

Meer weet ik ff niet.

Hier gisteren druk dagje geweest. Eerst ff naar John zn vader geweest die de maraton liep, daarna vejaardag en toen tennissen. Alles met de fiets en de buggy mee. t Ging prima, al is t wel een eng karweitje om zowel Jill als de buggy op de fiets te krijgen zonder em om te laten vallen. Door die buggy is de fiets aan de rechterkant topzwaar, dus goed uitkijken met op en af tuigen.

Heb nu ff 6 tussenuren dus ben ff thuis. vanmorgen al gewerkt van 9-11 en nu tot 1430 thuis en dan weer uurtje werken. Ga ff bammetje met Jill eten!

Tot later

Liefs Robine

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    IK HEB VAKANTIE YIPEEEEEE!

sorry moest er even uit. :)

Semmi:hoe is het nu met je?nog kunnen slapen?
    je vroeg hoe de kermis was?het is maar een kleine kermis hier,maar jaaron heeft genoten.en papa heeft voor yorben een mooie knuffel van de grijpers.
    het weer is hier al vanaf donderdag bewolkt en vanmorgen regende het.

sappie:mooie canvas hoor,heb die van mij nog niet binnen,ze hadden gemaild de 11de dus dat is vandaag hé.MC donalds was ook lekker hoor,jaaron weer een speeltje in zn happy meal hihiihi ,dus ook weer blij.

panda:druk dus alleen met bastian,ik heb het soms ook weleens gehad hoor met 2 kids elke dag alleen te zijn,maar ja zal niet anders kunnen hé?
    heeft je vriend het naar zn zin in amsterdam op zn werk?

9. sappie

sappie Fanatiek lid

Fajah; hoop voor je dat jouw canvas vandaag binnenkomt ! Ben benieuwd.
    Hoeraaaaaa vakantie ! Geniet er lekker van !

Robine; Zo jij hebt een druk weekend gehad zeg ! En nu tussen de werkuren door een bammetje eten met Jill, waar is ze die uren dat je aan het werk bent dan? Wel gezellig samen eten. En wat knap van je met Jill en buggy overal naar toe op de fiets :thumup: . Rick heeft gisteren het fietsstoeltje op mijn fiets geplaats dus misschien ga ik het vanmiddag ook maar eens proberen.

Annemonique; hoop dat jouw canvas ook snel binnenkomt !

Salomina; ah arme Moira, niet lekker kunnen slapen door de natte luier, is ook niet fijn.

Het is hier weer eens bloedje heet, blauwe lucht en alleen maar zon. Ik mag eigenlijk niet klagen maar het is echt een beetje te benauwd.

Ga denk ik maar de tuin in onder het zonnescherm met een groot glas water ;) .

Tot later,

Liefs sappie

10. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Dames, jullie schrijven zoveel! Ik kan het echt niet meer bijhouden!
    Kan nu even niet reageren op iedereen, dus paar reacties:

Fajah: geniet van je vakantie! Lekker hoor. Ik nog 3 weekjes, heb de eerste week van juli vakantie.

Sappie: mooie canvasfoto! Hoelang duurde het nou voordat je 'em in huis had? Ik wil eigenlijk ook nog bestellen voor vaderdag, maar komt ie dan nog wel op tijd?

Robine: lekker getennist? En hoe was het boterhammetje bij Jill?
    En gaat het al beter met liga eten? Hier ook zo'n knoeiboel dat ik maar niet zo vaak een liga geef.

Sal: zo attent als jij bent! Ja, Jesse alweer 7 maanden vandaag. Bed is alweer 3 weken omlaag, box ook. En vorige week had hij het kastje met de dvd-recorder erin al open. En meneer wil alleen maar staan en lopen. Dan gaat ie toch gillen! Het is echt geen baby meer.

Semmi: sterkte met je schoonvader. Ik denk aan jullie hoor.

Saskia: fijne vakantie. Waar ging je ook alweer heen? Sorry, heb niet alles kunnen lezen.

Pim en Charissa: fijn dat je er weer bent.

Sorry, verder kan ik even niet meer lezen.

Hier alles ok. Vorige week nog wel weer naar de dokter geweest, want er kwam zondags weer allemaal prut uit Jesse's oor. Maar weer oordruppeltjes meegekregen. Hopelijk gaat het nu even goed.

De ballonvaart was trouwens erg leuk geweest. Ik ben beneden gebleven met mijn vader, maar mijn moeder, zus, zwager en Wes vonden het helemaal geweldig! Het weer was super. Gelukkig maar, want anders moesten we weer een nieuwe datum gaan prikken, das altijd zo'n gedoe bij ons.

En eindelijk vannacht niet mijn bed uit gemoeten. In het begin sliep Jesse zo lekker door, en tegenwoordig moet ik er wel een paar keer uit. Staat meneer in zijn bed en helemaal uit zichzelf gaan zitten durft hij dan niet, lijkt het wel.
    Ach, gaat ook wel weer over.

Verder lekker weekend gehad. Vrijdag naar Nieuwegein, hoop kleren gekocht voor Jesse (en ook maar iets voor mezelf en voor Wes), zaterdag pasfoto's gemaakt van Jesse en mezelf voor paspoort en 's avonds gourmetten bij oud-collega. Gister naar schoonouders, dat moet ook weleens. Had ik niet zoveel zin in, maar lekker met de WII gespeeld. Leuk hoor, dat bowlen ;)

Als jullie nu niet zoveel schrijven, kan ik wat sneller reageren ;)
    Joh, voordat ik alles heb gelezen :D

Nee hoor, ik vind het erg leuk.

Liefs
    Lydia

11. sappie

sappie Fanatiek lid

Hoi Lydia,

Ik heb op vrijdagavond 1-6 de bestelling geplaatst, maandag 4-6 is het geld afgeschreven en zaterdag 9 juni heb ik de canvas ontvangen.
    Zal erom spannen als je vandaag besteld of je hem dan uiterlijk zaterdag hebt.

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    sappie:ik ben jaloers,jij hebt lekker zon,ik wil ook! :(
    canvas is er nog niet?!?

lydia:denk ook niet dat de canvas nog op tijd zal binnen zijn voor vaderdag als je hem nu nog besteld,maar dan geef je hem toch achteraf dan zeg je dat het kadootje wat vertraging heeft hihihi.

13. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Goeie. Dat ga ik inderdaad maar doen.
    Ik vind het zo leuk! En ook een beetje cadeautje voor mezelf natuurlijk.

14. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Goeiemiddag!

Saskia; fijne vakantie!

Robine; lekker zo wat vrije uren tussendoor!

Fajah; heerlijk vakantie!

Sappie; hier ook een zonnetje! straks ff van genieten op de fiets!

Lydia; leuk die ballonvlucht! heb je nog foto's gemaakt?
    Die Jesse, nu al staan zeg die is er supervroeg bij!

Ik heb de vaderdagcadeaus ook nog niet binnen... dankzij een tip bij aanbiedingen heb ik voor papa een veronica-magazine besteld met lisa op de voorkant en eigen tekst, leek me ook wel leuk erbij! :D

15. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Zo ik was er ook weer es na een hoop dagen...
    Ik ga heel effe kort door de bocht want ik moet een hele hoop nog bijlezen! Ik had verwacht tussendoor 's avonds te kunnen reageren maar ik heb lange dagen gemaakt. Eerst de bruiloft en daarna de tattoo conventie te Amsterdam. Het was het allemaal waard. Het waren leuke dagen. Wel een beetje een bittere nasmaak vanwege de bruiloft: mijn zwangere vriendin (in de 24e wk) is die nacht opgenomen. De placenta had losgelaten en de vliezen waren gebroken. Gelukkig leeft het kindje nog maar er is nog niets te zeggen over hoe dingen gaan lopen... De helft van de placenta is weg. Het vruchtwater wordt gelukkig nog steeds aangemaakt. Vanavond gaan we even langs. Ik vind het zo naar! Toen ik het hoorde keerde mijn maag zich om. Ik was echt misselijk van het slechte nieuws...

Sappie, ik kwam Rick nog tegen in de stad zaterdagochtend voor ik op de trein stapte (tja, ik wilde nieuwe schoenen!) maar hij herkende me helemaaaaaaal niet! :D Leuk schilderij van Lieke hoor. Daar was de papa vast heel blij mee :)

Semmi, wat een verdriet in je familie. Heel veel sterkte!

Charis en Pim, fijn dat jullie terug zijn ;)

Fajah: De tattoo van je vent is echt heel bijzonder geworden. Gaaf dat het zo heeft uitgepakt!

Robine: ik verkruimel liga's door de fruithap. Zo leert ie toch kauwen zonder al dat viez gedoe er om heen.

Saskia! Wat ben je veranderd! Knap hoor! En wat was jij en je vent chique op de trouwfoto! Lief ook die foto's van je kindjes. Alleen wel stom dat we zo lang hebben moeten wachten op een Saskia-spam! :p Fijne vakantie!

Angela, hier is het bedje nog niet omlaag maar de box al wel een week of wat. Bedje ook maar doen vanavond, niet zo handig maar wel veel veiliger :)

Sallie: Wat leuk dat Moira ook begint te kruipen :) Heerlijk meiske is het. Ze vermoeid je echt minder de laatste tijd of niet?

Voor iedereen die ik vergeten ben sorry en & xxx! Ik moet echt nog veel bijlezen en heb er globaal even over heen gelezen. :)

16. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heej dames,

Gelukkig heb ik gister nog goed kunnen na het slapen nadat ik hier mijn hart gelucht had. Vandaag gewerkt in die hitte, pffff, allemaal zeurende kinderen die het warm hadden en niet wilden luisteren. Lenhard dus voor CT scan geweest en volgende week uitslag. Mijn schoonvader heeft vandaag bot scan gehad, misschien dat we daar straks nog iets van horen.

Sappie: Super mooi is de canvas geworden, ik kan ook haast niet wachten op Lenhard's reactie! En papa lekker met Lieke geshopt, lief is dat he! Lenhard was vorige week ook met Jayna naar de stad geweest toen ik aan het werk was, vond ie zo leuk! :D

Saskia: Je bent al weg, maar toch een fijne vakantie, geniet er van samen!

Sallie: beetje gebroken dus na afgelopen nacht, vervelend meid, hoe is het nu met je? Hopelijk komende nacht meer slaap!

Robine: even wennen dus met buggy en kind op de fiets, lijkt me inderdaad wel effe anders fietsen. Gezellig hoor, met je meissie lunchen ;)

Fajah: heerlijk meid, vakantie! :)

Lydia: lekker weekendje gehad dus en lekker geshopt voor Jesse, veel gekocht?

Femmy: wat leuk zeg dat veronica magazine met foto van Lisa, waar was die aanbieding dan?

Trutje: leuk je net effe op msn te treffen, zoals ik al zei, echt erg van die vriendin van je, nogmaals sterkte vanavond!

Ga zo lekker met Jayna douchen, morgen vrij. Ga ik effe met mijn mams shoppen voor de trouwerij van mijn zus de 27e. Komt mijn vader hier even op Jayna passen, dus dat is wel lekker, kan ze gewoon naar bed.

liefs

17. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Semmi; lekker dat je morgen even vrij hebt! shoppen is altijd leuk! heb net ook weer wat shirts voor lisa gehaald mt 74 & 80 (valt soms anders) ik heb het nog even opgezocht van die veronicagids maar het ging tot 10 juni omdat het anders niet op tijd bezorgd kan worden.

heb via marktplaats een fietsstoeltje gevonden voor voorrop met windscherm, mag hem voor 15 euro hebben! :D

18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

Alle uren dat ik moet werken komt mn schoonmama op dr fietsje naar hier, gaat boodschapjes doen met Jill of ons huis poetsen, dan kom ik weer ff thuis en gaat ze weer naar dr eigen huis om 2-3 uur later weer voor de deur te staan om Jill over te nemen! Zo geweldig. Altijd is ze er maar,maakt niet uit welke uren per dag en welke dag. Ze krijgt ook regelmatig een bloemetje hoor, maar dat hoeft allemaal niet zegt ze, want ze vind het een eer om op Jill te mogen passen. Al met al een oma uit duizenden! al vind ik t soms wel bezwaarlijk om weer een beroep op dr te doen.....maar goed ze vind t dus geweldig! :)

Leuk jij ook fietsen met Lieke! ben benieuwd hoe ze t vindt! Foto maken hoor ;)

Femmy: Kijk je wel even bij dat fietsstoeltje of alle onderdelen er bijzitten.....dat t zitje dadelijk wel super stevig op je fiets zit! Wel een mooie koop hoor voor maar 15 euro!

Semmi: Leuk he die zeurende kinderen, dat heb ik ook maar dan met zeurende pubers! Ow wat zijn die vervelend, en maar schelden op elkaar de hele dag! Heb je al nieuws over de botscan van je schoonvader?

Trutje: Welkom terug :) Leuk weekendje geweest dus. Wat een vreselijk nieuws vanje zwangere vriendin zeg, hopelijk redt ze het de rest van de zwangerschap! Ennuh, das ook een manier dat verkruimelen van de Liga. Ach, t pak is nu leeg, ik koop t gewoon maar ff niet.

Lydia: Was de balonvaart niet eng? Ik bedoel dat lawaai steeds van dat gas en vuur, lijkt me wel een beetje vreemd. Jeetje zeg dat Jesse al zo goed staat in zn bedje en dat ie dan niet durft te gaan zitten, hahaha. Gek mannetje ;)

Fajah: Aftellen voor de Spanje reis! Lekker hoor vakantie! Ik moet nog 1,5 week lesgeven en dan nog tot de 17e juli aanwezig zijn bij proefwerkweken, examenuitslagen, schoolfeestjes en andere ongein. Maar goed, ook bijna dus vakantie al duurt Spanje voor ons nog wel lang( 20 aug) pas.

Verder weet ik t ff niet meer.

Ga bakkie doen.

Tot later!

Liefs Robine

19. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    trutjë:wat een vervelend nieuws over je vriendin die opgenomen is,hopelijk blijft haar kindje leven,je mag er niet aan denken dat het fout gaat.

sappie en trutje:jullie wonen toch in enschede?hebben jullie last van wateroverlast gehad,dat zeiden ze net op het nieuws dat veel huizen in enschede onder water staan?

semmi:gelukkig heb je nog wat kunnen slapen,wanneer krijg je de uitslag van lenhard's ct-scan?

robine:ja ik ben al aan het aftellen hoor,maar voor jou is het ook niet zo superlang meer,voor je het weet is het 20 augustus,hoelang ga je dan en naar waar ook alweer?welk hotel?(ben beetje nieuwsgierig hé? ;) )

20. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    20-30 aug, Torremolinos, Appartement Aquamarina

Deel Deze Pagina