Goedemorgen, Wat is het stil zeg. Iedereen nog aan het slapen. Ik ben al sinds 05.30 uur op. Daynah had geen zin meer om te slapen. Heb haar nu wel weer in bedje gelegd. Sabino moest vandaag gaan werken, dus vandaag sta ik er helemaal alleen voor. Zometeen kraambezoek en vanmiddag naar het cb. Verder geen bijzonderheden hier. Ik ga me maar eens omkleden. Lfs Kelly
Het is idd erg rustig vanochtend. Mn schoonmoeder komt straks, Lieke weer in badje doen, hihi vindt ze zo leuk. Vanmiddag laatste controle in het ziekenhuis voor haar heupjes. Hoop dat het nog steeds allemaal goed is. Kom later nog weer ff kijken. Sap
Mogguh ! Kelly : 6 kids op de verjaardag onder de 4? Ach, ik had er hier 3 onder de 4 en dat was al chaos dus ik kan me de drukte waar jij was helemaal voorstellen Marit slaapt ook met open mond nu ze zo verkouden is idd. Angela: Oh, frustrerend zeg dat Jordy bij je man gelijk stil was, grr . Van de ene kant fijn natuurlijk maar het was veel prettiger geweest als het bij jou ook zo geweest was. Ik had trouwens nog wat frustrerends zaterdag: ik had eindelijk voor Werner een verjaardagscadeau verzonnen ; een digitaal fotolijstje. Leuk, origineel, heeft hij nog niet en verwacht hij nog niet. En afgelopen zaterdag kwam er een pakketje binnen van zijn nieuwe bedrijf; daar doen ze niet aan standaard kerstpakketten maar geven ze een ander cadeau aan hun medewerkers. 3 x raden wat het was..... JAWEL ! een digitale fotolijst, goh leuk.................Dus toen heb ik mijn cadeau ook maar tevoorschijn gehaald en nu mag Werner zelf beslissen of hij mijn cadeau wil ruilen en bijvoorbeeld met geld bijleggen een nieuw mobieltje voor zijn zakelijke nummer koopt (hij gebruikt nu een oudbakken toestel wat telkens uitvalt) of iets anders...frustreeeeeerend ! Sweetangel: Hihi, typisch, bij Rick eindigde ik ook met de gewone Hemafles, blijkbaar toch een prima ding Sappie: Succes met de zh controle ! Ik dacht na de voeding van 9 uur lekker in bed te kruipen maar Marit ligt klaarwakker in de box, dus helaas Dan maar wat ruimen beneden en hier bijlezen en schrijven . Hier vanmiddag ook weer kraamvisite trouwens, blijft komen.
Goedemorgen! Sap succes in het zkh vanmiddag met Lieke. Als het goed is mag ze dan de hydrofiele luier af? Kel sinds 5.30 uur wakker dat is nogal lang . Heeft Daynah intussen wel nog wat geslapen? Anders ga je toch ook even lekker liggen na of voor bezoek en cb? Jaime heeft het goed gedaan gister! We hadden al een vermoeden dat ze weer lekker door zou slapen en ja hoor. Om half twaalf ging ze naar bed en vanochtend om kwart over zeven kwam ze pas. Ze ligt nu nog te slapen . Half elf zit er al weer 3,5 uur tussen de voeding. Gaat lekker zo.
Goede morgen, Het is inderdaad nog rustig hier. Wij hebben een lekker nachtje achter de rug.Nadat we bij de buren vandaan kwamen om 22.30, was Jayna klaar wakker en dronk dus goed. Vanmorgen om 6.00 kwam ze pas weer voor een voeding dus daar ben ik zeer tevreden mee! Ik heb alleen last van mijn tepels, zitten kleine wondjes op, dus wat gevoelig. Kolf nu dus even wat vaker af en geef in een flesje. dat ging vanmorgen erg goed. Jayna dronk ineens 140 cc, terwijl ze normaal aan 100/ 110 echt genoeg heeft. @ Sappie, lekker he je kleine meid in badje doen. Jayna kan daar ook zo van genieten. Succes bij de controle in het ziekenhuis vanmiddag @ Kelly, jij was er vroeg bij dus vanmorgen. Veel plezier met het kraambezoek en succes bij het CB vanmiddag. @ Sweetangel, inderdaad lachen dat je uiteindelijk op een fles van de Hema uitkomt. Daar denk je misschien niet in eerste instantie aan. Mooi dat je nu de juiste fles voor jouw kindje hebt gevonden. @ Angel, hoe is de nacht gegaan? Heeft Jordy een beetje geslapen en ben jij ook weer wat bij gekomen na die lange vermoeiende dag van gister? Ik hoop het echt voor je. @ Proud mommy, welkom bij de november mama's en alsnog gefeliciteerd met jullie meisje! @ Saskia, jullie gaan dus naar center parcs in juni. Ook erg lekker hoor, hebben wij afgelopen zomer gedaan. Wij zijn een paar jaar terug ook in Erperheide geweest, erg mooi park vond ik dat. Inderdaad slim om vroeg te boeken met die extra korting! nou ik zal mijn meisje weer even in bed leggen, die valt bijna in slaap in de box na die goede voeding van net. Vandaag ga ik voor het eerst even "werken". Ik zit nog in mijn laatste 3 weken verlof, maar ga even meedraaien op een nieuwe groep met kinderen waar ik op kom te staan na de kerstvakantie, anders kom ik er ook zo raar in. Ik ga maar 3 uurtjes kijken, maar zie er best een beetje tegen op om mijn meisje achter te laten. mijn moeder past op bij ons thuis, ook als ik straks weer begin, maar toch, het komt nu wel heel dichtbij hoor! Zien jullie er ook tegen op om weer te beginnen straks? En wanneer moeten jullie? Ik begin offiicieel maandag 8 januari. Nou ik zal mijzelf even klaar maken. Mijn moeder komt ook zo, en om 12 uur moet ik die kant op. Ik laat vanavond wel even weten hoe het was. Liefs Sämira
Same here... volgens 'Oei, ik groei!' de 6 wk regeldagen. Ik heb nu ook veel meer bv dan voorheen. Komt goed uit want ik ben aan het opsparen Rond 20 jan. moet er weer gewerkt worden. Ik begin al best weer zin te krijgen maar denk wel dat het de eerste tijd niet makkelijk is mijn meneertje achter te laten...
Oww ik dacht juist dat ik in oei ik groei had gelezen dat bij 6 weken de makkelijke periode was aangebroken. Zal het boek weer eens door gaan bladeren Gistermiddag was hij ook weer heel moeilijk in slaap te brengen. We waren echter wel op verjaardagsbezoek bij mn vader, dus dan snap ik dat het voor hem moeilijker is. Hij wilde nergens in slaap vallen, ook niet op bed en bleef huilerig. Voor het eten dus maar weer naar huis, anders waren we er misschien nog wel blijven eten. Thuis aangekomen gelijk in slaap gevallen! Vanmorgen ook weer huilerig en ontroostbaar, behalve in de tummytub, dat vindt hij heerlijk. Net weer voeding gegeven en het is nu iig stil (hoop voor iets langer dan een paar minuten). Jeetje ik lees nu alweer over werken, wat gaat dat allemaal snel Semmi! Ik zit er ook wel een beetje tegenop. Ik denk dat ik op mn werk de eerste periode alleen naar aan hem denk. Aan de andere kant lijkt het me ook wel weer lekker om te werken, even weer iets anders. Gelukkig hoef ik pas half maart weer te beginnen, dus ik heb nog even.
Ik moet soms zo lachen om Jaime. Die ligt dan in de box gewoon zwaar te praten tegen haar schaap en babygym. Het schaap knijpt ze in zijn neus of ze geeft een klap tegen zijn kop..hahah en maar lachen en doen. Mocht ik nog een keer naar het ziekenhuis moeten dan ga ik daarom echt niet eerder voeding geven. Ik was nu vorige week donderdag in het ziekenhuis en het heeft dus drie dagen gekost om haar weer in dr goede ritme te krijgen en dus ook dat ze dan weer de nacht doorslaapt. Semmi jij mag ook niet klagen met de tijden van Jayna! En nog maar drie weken verlof. Het gaat echt razensnel heh! Ik zie er ook wel wat tegenop hoor om te gaan werken. Ik wil eerst nog ff een goed gesprek hebben met de kinderopvang. Jaime moet echt voldoende voedingen binnenkrijgen dat ze daar straks wel op letten. Het is zo belangrijk dat ze voldoende blijft aankomen.
Ja klinkt goed he Ik heb maar 1 week verlof gehad voor de bevalling, dus heb nog 15 weken erna. Heb er verder nog 4 weken vakantie achteraan geplakt (over van dit jaar).
Houden jullie je echt aan de voedingstijden? Mij lukt dat nog niet. Hij schreeuwt het soms uit en alleen eten helpt hem dan om tot rust te komen. Soms zitten er daardoor maar 2 uur tussen de voedingen. Ook doorslapen 's nachts zit er hier nog echt niet in. Na 9 uur 's avonds slaapt hij meestal tot 2-3 uur, daarna weer tot 6-7 uur en daarna meestal nog tot 9 uur.
Half maart is echt lekker zeg! Ik zal jullie vertellen dat ik dus nog steeds niet weet wanneer ik nu precies moet beginnen. Heb echt al tig mails gestuurd en gebeld naar de P&O adviseur maar ik hoor maar niks. Die reageert dus gewoon totaal niet! Ik had al wel wat negatieve verhalen gehoord over personeelszaken bij ons maar dit is dus echt lomp. Dom ook dat je dan gewoon keihard ook niet gaat reageren wanneer de plaatsvervangend voorzitter van de or een vraagt stelt, ik dus. En annemonique hier houden we echt voedingstijden aan. Wel met een marge hoor en moet zeggen dat na bv vorige week in het zkh het weer van slag is omdat ik haar toen eerder eten gegeven had (na twee uur). Ik merk dat Jaime die regelmaat echt fijn vindt. Jaime kwam eerst ook met tussenpozen van 2 uur (door de bv toen) maar dat hebben we langzaam steeds verder gerekt. Er zit nu echt 3,5 tot 4 uur tussen de voedingen.
ben ik ook weer eens,heb zo druk weekend gehad. de kerstboom staat er en de kadootjes zijn ook gehaald,alleen met de boom te versieren liep mn zoontje een hele doos kerstballen vallen,niet zo leuk,maar hij bedoelde het goed met helpen. gelukkig heb ik versiering genoeg. Yorben was ook steeds beetje onrustig ,maar het lukt me wel om ,om de 4 uur te voeden dat heeft hij wel door geloof ik. van zaterdag op zondag heeft hij ook best goed geslapen van 21u30 tot 4u30. we zijn zaterdag middag ook nog even over de kerstmarkt gelopen hier in het dorp.(6 kraampjes hahaha)maar wel gezellig hoor.heb lekker gluhwein gedronken. We waren pas terug toen het donker werd en ik was met de kinderwagen en dat is nog moeilijker om mee in het donker te rijden ik moet 5 februari weer beginnen met werken en heb er geen zin in,ga mn mannetjes zoooo erg missen. maar het is nog een poosje. we gaan 15 januari eerst nog een weekje naar center parcs 'de huttenheugte'. en aankomende zomer waarschijnlijk ook naar cran canaria . misschien zie ik je daar nog semmi hey meiden ik ga weer richting psz.En yorben goed aankleden want het is zooo koud buiten ,het vriest hier joh. xxx
Zo ben ik ook weer even. Vannochtend echt moeten haasten haha! Giovanna kwam om 7 uur gauw voeding gegeven huisje gedaan en toen wouden we gauw naar de winkel..alleen Giovanna had zich eigen onder gepoept haha. Duurde dus allemaal iets langer. Waren gelukkig net op tijd thuis voor de eerste visite alleen de taart was nog niet ontdooid Weten jullie waar ik goedkoop me rijbewijs kan halen ? Moet gauw weer gaan reageer later wel ff.
Hmmm volgens mij is je rijbewijs halen tegenwoordig niet meer goedkoop.. . Ik betaalde in mijn tijd (ja lekker oud wijf) 75 gulden voor anderhalf uur les. Mijn examen was 300 gulden. Heb in totaal 25 lessen gehad en was in één keer geslaagd. Moet zeggen dat ik echt geen idee heb wat het nu kost... PZ belde mij net terug. Heel verhaal sorry blabla. Halverwege het gesprek oh hoe gaat het eigenlijk met je..jahaaaaaaa. Goed kun je dat ff uitrekenen en zij zegt dus dat ik 22 januari weer moet beginnen. Prima hoor als pz dat tegen mij zegt. Ik ga gelijk mijn manager mailen. Fajah heb je al je kadootjes al? Bij ons is het altijd laatste termijn actie...Er ligt al 1 kado voor michiel onder de boom. Een oudejaarslot..hihi. Yorben slaapt ook goed zeg van 21.30 tot 4.30! Eigenlijk zou je zijn laatste voeding moeten schuiven dan kun je de nacht doorslapen. Oh en hier ook vries! Gisteravond kwam de strooiwagen twee keer langs en vanochtend zag ik hem ook (ja jaime slaapt wel door maar ik niet..hihi. wordt nog steeds wakker van waar blijft ze nou..)
Channie gefeliciteerd met je verjaardag! Rijbewijs halen is idd duur, maar zo fijn om te hebben. Ik weet zo niet waar je het goedkoop kunt halen. Semmi, fijn al een vakantie geboekt voor volgend jaar! Wij hebben onze vakantie ook al vastliggen. We gaan naar Frankrijk naar het huis waar we afgelopen jaar ook zijn geweest in een klein dorpje waar het heerlijk rustig is. Heb er nu al zin in! Wat jammer Conny van je cadeau voor Werner. Heeft íe al een keuze gemaakt wat te doen? Kel, jij bent al lang op. Emme kwam vanochtend ook om 6.00 uur (ben overgestapt op 6 voedingen), maar ben daarna nog lekker m'n bed ingedoken tot 09.00 uur. Ik houd ook de voedingstijden aan. Emme doet het daar goed op. Ze komt nu om 6.00 - 10.00- 14.00 - 17.00 -20.00 en 0.00. Ik krijg er alleen niet meer dan 100 cc in. Maar ik ga er maar vanuit dat ze het zelf regelt, ze weegt ook pas 3470 gram. Emme is nu echt snotverkouden. Ik haal haar neusje met 'zo'n pompje leeg en smeer 's ochtends en 's avonds baby luuf op haar rug en borst. Zo sneu om te zien alhoewel ze er weinig last van heeft en vrolijk is. Echt ongelooflijk met hoeveel kracht zo'n kleintje al kan hoesten. Ik weet ook niet wanneer ik weer moet gaan werken. Ik heb donderdagmiddag kerstlunch op kantoor en zal dan eens even langs P&O lopen. Pim
Pim volgens mij dronk jaime ook iets van 100cc toen ze zoveel als Emme woog. En wat voor pompje is dat? Bij jaime zit dr neus helemaal vol maar ik laat het maar zitten. Gister kwam er ineens allemaal viezigheid uit haar neus en toen kon ik het pas weghalen.
Kyllian drinkt ook meestal maar 100cc per voeding, soms 125cc. We bieden steeds 125 aan, 's avonds en 's nachts gaat dat wel op. We proberen hem steeds meer geven, zodat hij toch naar minder voedingen kan maar hij blijkt er echt nog 7 nodig te hebben. Ik stond samen met hm op de weegschaal en volgens mij weegt hij al bijna 5 kilo.
Dat meen je niet! Echt best veel 5 kilo! Hij is dan echt snel gegroeid annemonique. toen hij net geboren was woog hij toch ook iets van 3200 gram? Ik heb twee nieuwe foto's in mijn album gezet. Van de hal op de eerste etage en het gedicht.